Met andere woorden: 1 punt voor Ensaf dus.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:39 schreef Trollface. het volgende:
1. Ensaf
2. Ensaf
3. Ensaf
4. Ensaf
5. Ensaf
Ensaf staat er 2 keer in, dus we tellen hem als nummer 5 niet mee.quote:
quote:
Kunnen jullie nog aangeven welk van de 2 gedichten jullie bedoelen? Anders kan ik die punten niet meerekenenquote:
2. Welk van de 2 bedoel je?quote:
1 punt voor JoepiePoepie dusquote:Op donderdag 2 december 2010 07:11 schreef keesjeislief het volgende:
1. JoepiePoepie
2. JoepiePoepie
3. JoepiePoepie
4. JoepiePoepie
5. JoepiePoepie
Ik heb ook hier toch echt informatie over welk van de 2 gedichten van deze users je bedoelt, nodig, voordat ik ze kan meetellenquote:
quote:
...en dat geldt ook voor dezequote:
En voor dezequote:
Ja, dat is dus niet de bedoeling. Een aantal opvallende stemmers heb ik al verzameld, en als bevestigd wordt dat sprake is van een kloon, dan tellen alle stemmen van degene die met die accounts heeft gestemd niet mee. Een genomineerde die met kloons stemt, diskwalificeert zichzelf daarmee overigens ook voor de prijzen.quote:
Dus eigenlijk moet iedereen gewoon even zwaar lobbyen onder zijn aanhang hier op FOK!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef kwintos88 het volgende:
er zij helmaal geen klonen man we zijn matties van hem :p
't Is dat ik al gestemd heb, anders had ik op jou gestemdquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef _Led_ het volgende:
JA ik wil ook nog meedoen want ze zeggen altijd dat ik die rauwe shit pomp dus dit moet ik easy winnen.
Komtiedan :
Mattie de Sint komt hard
dus loop niet zo te klippen
want die baas van een piet die
kan je zo naar Spanje wippen
Van het zuiden naar het noorden,
van Madrid - tot Roffa,
Als jij je pattas zet
vult die ouwe ze met paffa
Heb je wortels voor z'n paard
Yo dan shine't ie als een player
Stop je bana in z'n baard
bradda dan word je echt niet gayer
Jouw kleine staf tussen z'n vingers
maar hij wil je nog niet ballen
want die komen pas met kerst
dus gaan we eerst nog jonko's knallen
No spang de Pieten zijn de baas
pompen sounds als Madrileños
hoor ze knallen op het dak
Waka kadootjes van de Xenos
Was je dit jaar kenkerbraaf,
was je moeilijk, no spang, chill
Ging je fokking kenkerhard
klapt Sint je master op je grill
Yo.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef LaTourette het volgende:
1.Anufri
2. Vaduz
3. pgrferrari
4.JanPiraat
5. Spiekerjozef
Goed geprobeerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef LaTourette het volgende:
1. Anufri (RLS)
2. Ensaf (KLB)
3. Vaduz (TAL)
4. JanPiraat (ONZ)
5. pgrferrari (V&A)
We hebben een K!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef quint112 het volgende:
1. pgrferrari
2. Marijke Zwolle
3. JumpingJacky
4. AmNaB
5. Vaduz
Er is gezegd dat ze op klonen zouden scannenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
We hebben een K!
We hebben een L!
We hebben een O!
We hebben een O!
We hebben een N!
Beter hou jij gewoon je bekquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
We hebben een K!
We hebben een L!
We hebben een O!
We hebben een O!
We hebben een N!
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef lam-bal het volgende:
1. pgrferrari
2. Marijke Zwolle
3. anufri
4. Summer2bird
5. AmNaB
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:47 schreef Navajoo het volgende:
1. pgrferrari
2. Marijke Zwolle
3. anufri
4. Summer2bird
5. AmNaB
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Twelveonclock het volgende:
1 pgferrari
2 Marijke Zwolle
3 anufri
4 Summer2bird
5 AmNab
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:09 schreef kwintos88 het volgende:
1. pgrferrari
2. Marijke Zwolle
3. anufri
4. Summer2bird
5. AmNaB
Wel meer dan eenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef quint112 het volgende:
1. pgrferrari
2. Marijke Zwolle
3. JumpingJacky
4. AmNaB
5. Vaduz
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel meer dan een.
En stemmen van bevestigde kloons tellen we toch echt niet mee hoor. Een aantal stemposts hier zijn al genegeerd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
We hebben een K!
We hebben een L!
We hebben een O!
We hebben een O!
We hebben een N!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Longcat. het volgende:
1JoepiePoepie (TRU)
2JoepiePoepie (TRU)
3JoepiePoepie (TRU)
4JoepiePoepie (TRU)
5JoepiePoepie (TRU)
Die deed niet mee, dus telt niet mee.quote:
Even voor de duidelijkheid: alle mogelijke kloons zijn gecheckt en als het inderdaad om een kloon ging, zijn die stemmen niet meegeteld. En als een kloon was gekoppeld aan een winnaar, had die persoon niet gewonnen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
Gefeliciteerd Marsel. Dat je hebt gewonnen met hulp van je kloons.
Dit dusquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nah!
Ik win echt nooit wat, wat tof!
Mede winnaars gefeliciteerd, stemmers bedankt.
En DaMart voor al je werk wat je erin hebt zitten.
Nee, zes accounts met 1 post die exact hetzelfde stemmen is heel normaal.quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: alle mogelijke kloons zijn gecheckt en als het inderdaad om een kloon ging, zijn die stemmen niet meegeteld. En als een kloon was gekoppeld aan een winnaar, had die persoon niet gewonnen.
De uitslag is dus tot stand gekomen op basis van eerlijk uitgebrachte stemmen, en er is geen reden om nu nog met een beschuldigende vinger naar wie dan ook te wijzen, want dat is geenszins terecht.
Wie zegt dat die meegeteld zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, zes accounts met 1 post die exact hetzelfde stemmen is heel normaal.
Geen idee, maar ze worden niet geëdit of niks, dus er is wat dat betreft niet veel duidelijkheid.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
1. JoepiePoepie (TRU)
2. Ensaf (KLB)
3. JanPiraat (ONZ)
4. Ali Salami (FB)
5. Ensaf (KLB)
Dank je welquote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
1. JoepiePoepie (TRU)
2. Ensaf (KLB)
3. JanPiraat (ONZ)
4. Ali Salami (FB)
5. Ensaf (KLB)
Gefeliciteerd. Van alle verliezers was jij de beste.quote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef Ensaf het volgende:
Als ik kijk naar het aantal lijstjes waarop ik nummer 2 was, is het ook niets anders dan gepast dat ik na de eerste ben die niet in de prijzen valt.
Veeg je tegenstanders van het bord!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb em ook ontvangenSuper bedankt voor de snelle levering
Nehquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veeg je tegenstanders van het bord!
Ik hoop dat ik het met mijn onhandigheid snel onder de knie heb. Ben echt enorm benieuwd.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NehBinnenkort als het goed is een Monopoly meet
Dus dan maar eens ass kicken en hotelletjes bouwen
Ben wel benieuwd naar de geluiden enzo
Jij ook?
Vast welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het met mijn onhandigheid snel onder de knie heb. Ben echt enorm benieuwd.
quote:
Leuk om te horen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het spel is echt heel leuk, je hebt de nieuwe regeltjes erbij snel door en het computertje werkt vlekkeloos! En ik won de eerste keer.![]()
Vanmiddag van 14.00 tot 17.30 uur gespeeld.
Ik zie je al helemaal met de echte Vaduschka-grijns aan tafel daar met het bord bezig zijnquote:
Reken maar!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal met de echte Vaduschka-grijns aan tafel daar met het bord bezig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |