quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Longcat. het volgende:
1JoepiePoepie (TRU)
2JoepiePoepie (TRU)
3JoepiePoepie (TRU)
4JoepiePoepie (TRU)
5JoepiePoepie (TRU)
Die deed niet mee, dus telt niet mee.quote:
Even voor de duidelijkheid: alle mogelijke kloons zijn gecheckt en als het inderdaad om een kloon ging, zijn die stemmen niet meegeteld. En als een kloon was gekoppeld aan een winnaar, had die persoon niet gewonnen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
Gefeliciteerd Marsel. Dat je hebt gewonnen met hulp van je kloons.
Dit dusquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nah!
Ik win echt nooit wat, wat tof!
Mede winnaars gefeliciteerd, stemmers bedankt.
En DaMart voor al je werk wat je erin hebt zitten.
Nee, zes accounts met 1 post die exact hetzelfde stemmen is heel normaal.quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: alle mogelijke kloons zijn gecheckt en als het inderdaad om een kloon ging, zijn die stemmen niet meegeteld. En als een kloon was gekoppeld aan een winnaar, had die persoon niet gewonnen.
De uitslag is dus tot stand gekomen op basis van eerlijk uitgebrachte stemmen, en er is geen reden om nu nog met een beschuldigende vinger naar wie dan ook te wijzen, want dat is geenszins terecht.
Wie zegt dat die meegeteld zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, zes accounts met 1 post die exact hetzelfde stemmen is heel normaal.
Geen idee, maar ze worden niet geëdit of niks, dus er is wat dat betreft niet veel duidelijkheid.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
1. JoepiePoepie (TRU)
2. Ensaf (KLB)
3. JanPiraat (ONZ)
4. Ali Salami (FB)
5. Ensaf (KLB)
Dank je welquote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
1. JoepiePoepie (TRU)
2. Ensaf (KLB)
3. JanPiraat (ONZ)
4. Ali Salami (FB)
5. Ensaf (KLB)
Gefeliciteerd. Van alle verliezers was jij de beste.quote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef Ensaf het volgende:
Als ik kijk naar het aantal lijstjes waarop ik nummer 2 was, is het ook niets anders dan gepast dat ik na de eerste ben die niet in de prijzen valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |