Eensch!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Stofje het volgende:
Ja, Claudia! Ze is verdomde leuk als tafeldame!
Ja was geinigquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
Haha, geweldig. Dikke punten voor dat meisje idd.
Ik vond het een leuke uitzending, eigenlijk. Bertolf en Stevie Ann echt supergoed, de schaatsers waren toch gewoon tof en Rob Oudkerk was verstandig.quote:
Rob Oudkerk en verstandig in één zin! Onbetaalbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending, eigenlijk. Bertolf en Stevie Ann echt supergoed, de schaatsers waren toch gewoon tof en Rob Oudkerk was verstandig.
Omdat het zo'n verrassing is, zet ik het juist in een zin. Anders is het natuurlijk niet vermeldenswaardig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rob Oudkerk en verstandig in één zin! Onbetaalbaar
Koos Postuuma.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef DrDentz het volgende:
Leuk om fossiel Postema te horen over tablet-pc's en Lady Gaga.
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Hugo Borst mag ook niet meer tafelheer zijn bij DWDD!
Bron: RTL Boulevard.
Hugo-gatequote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou nou, wat een nieuws dan hè.
De verhoging van de btw is een bezuiniging van het theaterquote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Weer geneuzel over de BTW. Waarom moet iedereen bezuinigen behalve het theater?
Nou ja, het Theater zal moeten bezuinigen om de kaartjes betaalbaar te houden toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De verhoging van de btw is een bezuiniging van het theater
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:46 schreef wdn het volgende:
We hebben weer een quote!
"Binnenkort zijn papieren kranten lezers dood"
2010 - Kopping
Dat duurt nog wel even denk ikquote:
Ik lees metro en spits. De rest komt van het web.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken eigenlijk geen betalende abonnees onder de 40.
Ik genoeg. Waaronder mezelfquote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had de scoop al.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook Hugo is weg bij DWDD vertelde Albert Verlinde in Boulevard.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Hugo Borst mag ook niet meer tafelheer zijn bij DWDD!
Bron: RTL Boulevard.
hai.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
NRC.Next doet het anders best aardig.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:52 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die jonge gasten. De jaren 60 generatie is terrein aan het verliezen en zetten hun hakken in het zand
;p
Je tong doet het niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:52 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die jonge gasten. De jaren 60 generatie is terrein aan het verliezen en zetten hun hakken in het zand
;p
Tablets gaan voor de diepgang zorgen.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:52 schreef snellejelle het volgende:
Een krant moet meer voor de diepgang zijn. Internet voor het nieuws.
Maar ik lees een krant omdat ik de hele dat al naar schermpjes kijk en tijdens m'n avondeten rustig een columnpje van Renske en Pfeifer wil lezen, Een niet-nieuwsgerelateerd artikeltje om nieuwe ideeën en inzichten op te doen. Et ceteraquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Tablets gaan voor de diepgang zorgen.
Je ziet iets van nieuws en als je meer wilt kunt je doorklikken naar details of oude berichten.
Dat kan een krant niet.
Why?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Precies wat ik dachtquote:
en nu weet je het zeker?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er een homo aan tafel zit
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij vergis je je hoor!.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Dankzij dit soort figuren kan ik bijna geen normale kleren meer vinden deze winterquote:Op woensdag 24 november 2010 20:03 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk een keer een normale mode-ontwerper.
Matthijs ook niet. Stomme das waar ik al de hele avond naar staar!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dankzij dit soort figuren kan ik bijna geen normale kleren meer vinden deze winter
Hij kokketeert er ook mee, hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef henkde_j het volgende:
Koos wordt wel constant in de opa rol gebeukt
eind November is ze weer in Nederlandquote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef marcodej het volgende:
Loopt DWDD weer achter? Lady GaGa is toch niet nu ineens hot?
Ahoy!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
eind November is ze weer in Nederland
Boekie schrijvenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Wat voor werkzaamheden gaat hij doen dan? Hij is ook al grotendeels weg bij Studio Voetbal.
True, maar of Lady Gaga over 25 jaar nog zo populair is als nu en in 3 decennia hits weet te scoren?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef wdn het volgende:
Lady Gaga zingt in elk geval beter dan Madonna ooit deed
Dat begrijpt iedereen wel denk ik, maar het klonk gewoon grappigquote:Op donderdag 25 november 2010 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Beetje flauwe grap om die vrouw over dat afschieten en bijvoeren in de tv draait door te zetten. Ze bedoelde gewoon de overgebleven dieren bijvoeren.
quote:Op donderdag 25 november 2010 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Madonna had wel leuke liedjes in het verleden maar dat is nu toch wel erg oud nieuws
True.quote:en kan echt niet meer, zo'n 50-plusser in een badpak.
Z'n kapsel is wel erg pfauthquote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem ze: de Gaylords.
Jos Goebbelsquote:
Lady Gaga scoort toch vooral omdat ze extreem irritante tricky liedjes maakt, niet omdat ze zich zo fantastisch opmaakt als een kunstwerk.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:02 schreef bloodymary het volgende:
Lady Gaga zingt inderdaad beter dan Madonna en is muzikaler, maar dan begrijp ik niet waarom ze steeds van diezelfde soort boutliedjes maakt. Madonna heeft nog lekker wat afwisseling en gaat steeds met haar tijd mee, qua muziek.
LOL, inderdaad, waar gaat dit over. Dat die mensen zich ook hiervoor laten gebruikenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:48 schreef marcodej het volgende:
Gaan we nou elke dag een "hippe" artiest bespreken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik snuit ff m'n neus"
Hoe scheert zo'n man?quote:
Vond het haar van die ene met die donkere lokken wel mooi.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem ze: de Gaylords.
Was dit niet al ergens begin dit jaar?quote:
Maar dat was een Lucky toch mag ik hopenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef wdn het volgende:
Dat antwoord van Balkenende was goed he
Heeeeeeerlijk ingewikkeld.
Ja, maar ze hebben niet veel hoeven aanpassen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat was een Lucky toch mag ik hopen
Idemquote:Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt ik ben geen fan van rap. Toch kan ik een enkel nummer kan af en toe nog wel waarderen... maar Kanye West :S
Zijn rijm is wel ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef wdn het volgende:
"zeg maar"
"zeg maar"
"zeg maar"
het is een echte Nederlandse rapper
Sinds de VMA's wel ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Kanye West echt zo bekend in Nederland?
Ja...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kanye Wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Al schurkt die er tegenaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Niemand is beter dan Michael. Nee ook Justin Bieber niet.
Eerst die bril af en dan spatten de vonken er vanaf!quote:
Yep. En Nee, Nic0 mag hun veters nog niet strikken.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef tong80 het volgende:
Polemieken Komrij wordt terrecht als eerste genoemd. Dalijk WF Hermans denk ik
En 'Niveau Nihil' is weer van K&B.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef tong80 het volgende:
Malle Hugo
Komrij heeft de treurbuis verzonnen en Ivo Niehiel
jij het nieuwe album van Kanye West kopenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef tong80 het volgende:
Papieren tijgers van Komrij lezen mensen
Dit was genieten.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was genieten.
Analfabeten ik groet u.
Tot morgen
Heeftie vaker gedaanquote:
FUCK. Ik was me de hele tijd aan het afvragen wat er mis voelde.quote:
Als ze hem op haar hoofd zet hoort ze Matthijs niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef alors het volgende:
Waarom heeft dat kind met die overbeet en bril haar koptelefoon om haar nek![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ze hem op haar hoofd zet hoort ze Matthijs niet.
Ja. Onderwijs moet met zo weinig mogelijk geld zo veel mogelijk bereiken.quote:
Ook links weet kennelijk dat Cohen een lulletje rozenwater is die je niet hoeft te laten uitspreken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
Wat is die Mathijs toch schijt irritant, vragen stellen en er zelf weer keihard doorheen lullen.
Zal wel lessen bij Mart Smeets hebben gevolgd.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:11 schreef Dunckie het volgende:
Ja hij praat er wel erg dominant overheen elke keer
Yep, het was een truc om op haar in te zoomen.quote:
Neer geknuppeld en afgevoerd.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef arucard het volgende:
Nu komt ze ineens al een tijdje niet meer in beeld
Ah en dan nu weer wel![]()
Ze wilden toch nog even met 'r eindigen ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef arucard het volgende:
Nu komt ze ineens al een tijdje niet meer in beeld
Edit:Ah en dan nu weer wel![]()
het is z'n dochterquote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
matthijs kijkt wel heel begeerlijk naar dat muisje...
tevens: Komrij
ok, stuur maar door dan, win win situatie. En een leuke meid over de vloer, en matthijs van nieuwkerk irriteren.quote:
Beter Dio dan Ali B, want die komt vaker langsquote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Stofje het volgende:
Yep, prima album van Kanye West, leuk dat DWDD daar aandacht aan besteedt. Snap alleen niet dat ze daar dan Dio neerzetten, beetje nietszeggende gast. Die andere jongen ken ik niet, maar kwam wel over als iemand met verstand van het genre.
Nice, jij hebt haar geraaktquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
Mooi stuk over Kanye, na twee weekjes kan ik al zeggen dat dit het beste hiphop album is van de afgelopen tien jaar.
Hij heeft het te druk met andere dingen...quote:
Dat leren ze je af als je Nederlands gaat studeren, echt waar.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Matthijs geen Engels spreekt. Die magere sprinkhaan is toch ook gewoon naar school geweest?
Gisteren ging hij ook al zo af. Grapje: Lady Kaka. "Hoezo, is dat niet goed dan? "
En vandaag weer met zijn "kuffer" en "Soud Park".
Een van de weinige keren deze week dat ze daadwerkelijk inspelen op huidige zaken. Laatste tijd komt er wel veel onzin voorbij om tijd te vullen zeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Toad het volgende:
He, terecht dat DWDD aandacht besteed aan Kanye's nieuwe album.
Ik hoop van harte dat Matthijs zijn eigen naam wel kan spellen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat leren ze je af als je Nederlands gaat studeren, echt waar.
Waarom is Matthijs daar zo trots op eigenlijk? Hij is toch nooit afgestudeerd.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat leren ze je af als je Nederlands gaat studeren, echt waar.
Omdat het wel duidelijk merkbaar is dat hij de Nederlandse taal de mooiste van de wereld vind. Zijn interesse in Nederlandse literatuur zie je alleen terug bij schrijvers of mensen die Nederlands gestudeerd hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom is Matthijs daar zo trots op eigenlijk? Hij is toch nooit afgestudeerd.
Volgens Wiki heb je gelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom is Matthijs daar zo trots op eigenlijk? Hij is toch nooit afgestudeerd.
Joh, ga even naar die lieden in TTK. Die hebben vrijwel allemaal of Nederlands of geschiedenis gestudeerd en je kunt van ze zeggen wat je wilt, die lui spreken hun talen wel hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het wel duidelijk merkbaar is dat hij de Nederlandse taal de mooiste van de wereld vind. Zijn interesse in Nederlandse literatuur zie je alleen terug bij schrijvers of mensen die Nederlands gestudeerd hebben
Hij luistert vooral naar Bob Dylan geloof ik, die versta je ook bijna niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Volgens Wiki heb je gelijk.
Na de opleiding vwo studeerde Van Nieuwkerk enige tijd Nederlands aan de Universiteit van Amsterdam, maar voltooide de opleiding niet.[1]
Hoe dan ook, zijn Engels is om te janken in ieder geval. Hij spreekt vrijwel alles verkeerd uit of begrijpt de strekking niet. Best raar. Hij houdt nl. erg van muziek maar luistert dan kennelijk ook niet naar de teksten.
Als Matthijs niet eens wil weten waar Bob Dylan over zong.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij luistert vooral naar Bob Dylan geloof ik, die versta je ook bijna niet.
Was het nep? Ze deed wel d'r best iig.quote:
Aandacht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was het nep? Ze deed wel d'r best iig.
Je kent duidelijk niet alle hiphop albums, zoals A Long Hot Summer van Masta Ace uit 2004.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
Mooi stuk over Kanye, na twee weekjes kan ik al zeggen dat dit het beste hiphop album is van de afgelopen tien jaar.
Niet erg origineelquote:Op vrijdag 26 november 2010 03:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kent duidelijk niet alle hiphop albums, zoals A Long Hot Summer van Masta Ace uit 2004.
Beter beeld:quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo, wie was dat modepopje gisteren aan de rechterkant van Matthijs?
'Muis' schrikt DWDD-uitzending opquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij was bang voor een muis.Was er volgens mij helemaal geen muis.
Dat was zo nep.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij was bang voor een muis.Was er volgens mij helemaal geen muis.
Update 16.18 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
Er zit niet veel geluid in.quote:
Prem en Hugo komen niet meer hequote:
10 sec later zegt hij dat hij iemand een klap heeft gegevenquote:
Wat is het ergste wat je hebt gedaan: Iemand een klap geven.quote:
Dat was niet tijdens de ontgroening, dus hij heeft er mooi omheen geluld .:Pquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
10 sec later zegt hij dat hij iemand een klap heeft gegeven
Hij steekt z'n leuter vrijwillig in Wendy van Dijk. Dat getuigt van genoeg wansmaak.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Alsof die Galjaard zo'n visionair is, RTL heeft de wind nu effe mee door de succesvolle concepten van John de Mol.
En hij heeft de mazzel dat SBS haar eigen zender heeft verkracht
Jij blijkbaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
De X-factor winnaar van afgelopen jaren: Lisa en Jaap...
Wie kent ze (nog)?
Dûh. Hij noemt ze net.quote:
ah mijn tv filter in mijn hoofd was even aan: die reageert op zulke onderwerpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |