We zullen hem missen, Prem, onze teddybeerquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Oi oi wat een TT. Als ik iemand irritant vind bij De Wereld Draait Door dan is het Prem wel.
Dit dusquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Oi oi wat een TT. Als ik iemand irritant vind bij De Wereld Draait Door dan is het Prem wel.
Geweldige item netquote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Zelden zo'n slechte uitzending gezien.
Soms denk ik weleens; kan ik niet gewoon eens een sneak peakje krijgen in de Jaren '60? Briljante tijdquote:
DAT MAG JE NIET ZEGGEN JAquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Maar post bezorgen ís toch ook meer een soort karweitje dan een baan?
Vind het sowieso de laatste tijd weinig aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Stali het volgende:
Ik ga maar eens even lekker douchen.
Geen flikker aan vanavond. Tenminste dat vind ik ik.
Inderdaad, ik ben 30 jaar te laat geborenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens; kan ik niet gewoon eens een sneak peakje krijgen in de Jaren '60? Briljante tijd
Dat denk ik ook weleens.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben 30 jaar te laat geboren
en lekkerquote:
Hoezo, je houdt niet van witte letters?quote:
Ergens wel maar sommige mensen kunnen nu eenmaal niet meer dan datquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Maar post bezorgen ís toch ook meer een soort karweitje dan een baan?
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Het zijn natuurlijk allemaal volstrekt halve garen bij de PVV'
De laatste 35 jaar ook niet meer hip geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Tem het volgende:
Die bril is niet echt hip meer hoor Joost
idd misschien zelfs wel nooit hip geweest!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De laatste 35 jaar ook niet meer hip geweest.
Het zou een typetje van Kees van Kooten geweest kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Tem het volgende:
idd misschien zelfs wel nooit hip geweest!
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het zou een typetje van Kees van Kooten geweest kunnen zijn.
Eens.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Pitom het volgende:
"Heb je die grap thuis voorbereid, Jort?"
Wat een walgelijke opmerking van die van Nieuwkerk zeg. Echt een man met twee gezichten.
Net als Mat Herben trouwens.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Het zou een typetje van Kees van Kooten geweest kunnen zijn.
Hij is een gepiepelde managerquote:
jaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkrachters? Heb ik iets gemist?
Lucassen PVV is veroordeeld voor ontucht.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkrachters? Heb ik iets gemist?
Een leuke voor op Joetjoep!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Lucky.
Als dat maar geen Premmetje wordt.
Jah, maar puur professioneelquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Lucassen PVV is veroordeeld voor ontucht.
Zet ff op youtube en link het door naar engelse sitesquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Lucky.
Als dat maar geen Premmetje wordt.
QFT. Met zo'n vriend heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Pitom het volgende:
"Heb je die grap thuis voorbereid, Jort?"
Wat een walgelijke opmerking van die van Nieuwkerk zeg. Echt een man met twee gezichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs zegt in de VARA-gids dat hij laatst door een paar studenten in de gracht gegooid is
Staat er al op. Wel raar dat je, als je het kanaal van de uploader ('LuckyTVchannel') wilt bekijken, deze melding krijgt: 'Dit kanaal is niet beschikbaar.'quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Zet ff op youtube en link het door naar engelse sites
Ja, maar hij zei ook een aantal keer meisjes, terwijl deze jongens zich duidelijk jongen voelen en dat was ook wel heel duidelijk. Dan kan ik me voorstellen dat dat op die jongens vervelend overkomt omdat zij toch al vaak het gevoel hebben dat ze niet serieus genomen worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond juist dat hij dat goed deed met die meisjes/jongens. Want hij stelde heel onbezonnen vragen die iemand die er niets van af weet zou kunnen stellen. Vragen waar de kijken antwoorden op wil. En die jongens reageerden daar ook heel normaal op, waardoor hij echt wel bewondering voor ze toonde. Ik vond dat een heel mooi gesprek.
quote:In de uitzending van donderdag 18 november:
- Amerikaanse politiek: Maarten van Rossum over uitspraken Sarah Palin;
- El Bull - Cooking in progress: Menno Post & Alain Caron bespreken de documentaire over Spaans toprestaurant van Ferran Adria;
- 'Hear me out': Roel van Velzen vertelt over zijn nieuwe VanVelzen theatertour.
Muziek is er van Darius Dante en Yvon Jaspers is tafeldame. Mis het niet!
Zolang Van Rossem bij zijn onderwerp blijft is hij inderdaad het enige +punt, maar waarschijnlijk zullen ze heus naar Wilders uitwijken.quote:
Ja, gadverdamme.quote:
Yvon gaat er vast doorheen kwebbelen, dat gaat weer van Maarten's spreektijd afquote:Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Van Rossem bij zijn onderwerp blijft is hij inderdaad het enige +punt, maar waarschijnlijk zullen ze heus naar Wilders uitwijken.
Nee toch niet Yvon "Hoe voelt dat?" Jaspersquote:Op donderdag 18 november 2010 17:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Yvon gaat er vast doorheen kwebbelen, dat gaat weer van Maarten's spreektijd af
Wees blij dat er nog enthousiaste mensen zijn, altijd overal die chagrijnen tegenwoordig!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:30 schreef anno2010 het volgende:
Ik word zo langzamerhand moe van die overacting van mathijs altijd.
Altijd is het fantastisch! Altijd is het schitterend! altijd is het niet te geloven!
Laten ze een muziek clip zien, doen ze alsof ze jezus voor het eerst weer zien
Prem wordt verbannen als ie zegt wat ie gehoord heeft, maar Kelder mag mensen voor verkrachters uitmaken. Discriminaasie.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Lucassen PVV is veroordeeld voor ontucht.
Dat is echt het gezwel van de hedendaagse televisie.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Evertjan het volgende:
wat een stomme sufkut is die Yvone Jaspers ook
Omdat het een doosch isquote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom heeft Yvon een top aan waarin ze zwanger lijkt?
Maartenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:38 schreef wdn het volgende:
Oh man wat een geweldige man is het ook![]()
Die moet echt zijn eigen show krijgen![]()
Van Rossem in Amerikaquote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Caland het volgende:
Hoe heet dat programma ook alweer met Van Rossem in Amerika, volgens mij meerdere delen.
zie hierbovenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Caland het volgende:
Hoe heet dat programma ook alweer met Van Rossem in Amerika, volgens mij meerdere delen.
http://www.eo.nl/programma/vanrosseminamerika/page/-/home.espquote:van Rossem in Amerika
Van Rossem in Amerika is een 4-delige roadmovie. In vier uitzendingen reist historicus Maarten van Rossem op verzoek van de EO kriskras door Amerika. Hij onderzoekt tijdens zijn reizen of Barack Obama president geworden is van "Gods own Country".
Groot licht, Zig Zag.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef Evertjan het volgende:
vroeger toen ze nog kinderprogramma's maakte zoals Groot Licht en Zig Zag kreeg ik altijd een harde plasser van haar, maar ja toen was ik ook 11
Waarom ze dat kutwijf nog uitnodigen is me een raadsel, ze draagt echt helemaal niets bij. Enige wat ze doet is d'r suffe servies proberen te verkopen..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef wdn het volgende:
Een record voor Yvonne! ze heeft 5 minuten der kop gehouden
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:47 schreef Tem het volgende:
Kuttent...ik wil gewoon een bord warm vreten
Prijzen vallen wel mee. Bij Beluga hier in Maastricht betaal je net zoveel. el Bulli heeft nooit winst gedraaid op het eten. Alleen op de boeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
El Bulli
Een restaurant wat extreem raar eten serveert tegen een immens hoge prijs. Dan moet men het blijkbaar wel goed vinden
Ik snap ook niet wat mensen hier mooi en lekker aan vinden. Het ziet er niet uit dat eten.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
El Bulli
Een restaurant wat extreem raar eten serveert tegen een immens hoge prijs. Dan moet men het blijkbaar wel goed vinden
Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat mensen hier mooie en lekker aan vinden. Het ziet er niet uit dat eten.
Daar gaat 't ook niet om hequote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Tem het volgende:
daar kan je toch niet een hele avond op doorhalen.....die drie gefrituurde erwten
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar gaat 't ook niet om he.
Na afloop naar de friettent (of beter gezegd naar de tapasbar)quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Tem het volgende:
daar kan je toch niet een hele avond op doorhalen.....die drie gefrituurde erwten
Gewoon veel goed vreten kan ook culinair zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na afloop naar de friettent (of beter gezegd naar de tapasbar)
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef wdn het volgende:
Ik mag die fransoos
Yvon schrok zich de pleuris
Gewoon hard er overheen blijven praten inderdaad, goed zo.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja Yvon, even bek dichthouden nu!
Zaten er een paar te knikken ook nogquote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Willen jullie allemaal proef"?
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef Caland het volgende:
Allemaal niet-grappige fragmenten of wat?
ohquote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef Patch het volgende:
Graham Norton maakte die grap niet.
Dat was iemand naast Daniel Radcliffe.
Dat was gewoon een sample.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef wdn het volgende:
Bah 13 man "orkest" en dan nog met soundeffecten moeten werken
Dan vertel je je publiek dus dat je met 13 man niet iets kunt bedenken om een sample te vervangen door iets wat door een instrument gemaakt wordt?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was gewoon een sample.
En daar blijf ik bijquote:Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Van Rossem bij zijn onderwerp blijft is hij inderdaad het enige +punt, maar waarschijnlijk zullen ze heus naar Wilders uitwijken.
Oh help, een kritische vraag!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:11 schreef Pitom het volgende:
DIT is pas een gegronde reden om je tafelheren/dames te ontslaan, DWDD...
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:11 schreef Pitom het volgende:
DIT is pas een gegronde reden om je tafelheren/dames te ontslaan, DWDD...
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Omniej het volgende:
"Blijf je zitten Roel?", terwijl 'ie al stond.
Eumir Deodato, bedoel je?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:32 schreef omearos het volgende:
weet iemand toevallig nog hoe de pianist uit het filmpje heet? Was een voorbeeld voor Darius Dante
Dat deed niet Van Rossem maar Matthijs.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar blijf ik bij(Ik was bijna bang dat hij het gesprek een keer niet naar Wilders zou sturen)
Hij is een lilliputter dus iedereen vindt hem leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:03 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp Van Velzen niet......... En ook niet wat er zo geweldig aan is.
Gewoon erg symphatieke gast en hij heeft ook nog talent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is een lilliputter dus iedereen vindt hem leuk
Inderdaad, vervelende jankmuziek maakt-ie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:03 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp Van Velzen niet......... En ook niet wat er zo geweldig aan is.
Talent...? Hij is wel een sympathiek figuur verder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gewoon erg symphatieke gast en hij heeft ook nog talent.
Inderdaad wat een boutnummer. Als dat dan een van de grootste talenten van Nederland is, dan weet je meteen hoe erg het gesteld is. Geen wonder dat DWDD bijna elke avond Belgen in de muziek heeft. Daar hebben ze tenminste echte bands met echte muziek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, vervelende jankmuziek maakt-ie.
Of zijn er echt mensen die dit een mooi nummer vinden?
Ik vind het 't grootste zeiknummer van de laatste 20 jaar.
Misschien, maar dat geldt voor elke prijsverhoging. Bovendien wordt het geld dat níet meer aan theater wordt uitgegeven heus wel aan iets anders uitgegeven. De Euro blijft wel rollen hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Deckard het volgende:
BTW tarief omhoogschroeven slaat gewoon nergens op. Daar valt alleen maar verlies bij te behalen.
Nee hoor. Er zal heel even een dip zijn maar de meeste mensen gaan toch wel weer naar dat ene festival. Men zal minder hebben om aan drank en voer uit te geven als ze hetzelfde geld meenemen dat wel. Plus over 5 jaar gaan er mensen naar die festivals die niet beter weten dan dat het zo duur is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Deckard het volgende:
BTW tarief omhoogschroeven slaat gewoon nergens op. Daar valt alleen maar verlies bij te behalen.
Ja festivals kunnen dat nog wel overleven. Daar voorzie ik ook weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zal heel even een dip zijn maar de meeste mensen gaan toch wel weer naar dat ene festival. Men zal minder hebben om aan drank en voer uit te geven als ze hetzelfde geld meenemen dat wel. Plus over 5 jaar gaan er mensen naar die festivals die niet beter weten dan dat het zo duur is.
Niet dat festivals het enige is dat hier door getroffen wordt
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
- psycholoog Karin de Korte analyseerde de dromen van prins Bernhard.
Musea ook. Die worden toch al gesubsidieerdquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja festivals kunnen dat nog wel overleven. Daar voorzie ik ook weinig problemen mee.
Lance ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, zelfs een goeie Amerikaan is onbetrouwbaar.
Tsja, waarom zijn de boegbeelden van de VARA stuk voor stuk multi-miljonair? Vroeg hij retorisch.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef tong80 het volgende:
Waarom is een bladenmaker die bij de Panorama en Revu heeft gewerkt en miljonair is geworden met de Russische playboy voorzitter van de IDFA ?
Volendam Bastard.quote:
En dan ook nog eentje op het gebouw van de Tros.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef TLC het volgende:
Als er eens een F16 over Volendam vliegt kan die dan niet geheel per ongeluk een bommetje laten vallen
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
''Ze hebt geliegd'' Sprak ze expres fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |