We zullen hem missen, Prem, onze teddybeerquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Oi oi wat een TT. Als ik iemand irritant vind bij De Wereld Draait Door dan is het Prem wel.
Dit dusquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Oi oi wat een TT. Als ik iemand irritant vind bij De Wereld Draait Door dan is het Prem wel.
Geweldige item netquote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Zelden zo'n slechte uitzending gezien.
Soms denk ik weleens; kan ik niet gewoon eens een sneak peakje krijgen in de Jaren '60? Briljante tijdquote:
DAT MAG JE NIET ZEGGEN JAquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Maar post bezorgen ís toch ook meer een soort karweitje dan een baan?
Vind het sowieso de laatste tijd weinig aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Stali het volgende:
Ik ga maar eens even lekker douchen.
Geen flikker aan vanavond. Tenminste dat vind ik ik.
Inderdaad, ik ben 30 jaar te laat geborenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens; kan ik niet gewoon eens een sneak peakje krijgen in de Jaren '60? Briljante tijd
Dat denk ik ook weleens.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben 30 jaar te laat geboren
en lekkerquote:
Hoezo, je houdt niet van witte letters?quote:
Ergens wel maar sommige mensen kunnen nu eenmaal niet meer dan datquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Maar post bezorgen ís toch ook meer een soort karweitje dan een baan?
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Het zijn natuurlijk allemaal volstrekt halve garen bij de PVV'
De laatste 35 jaar ook niet meer hip geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Tem het volgende:
Die bril is niet echt hip meer hoor Joost
idd misschien zelfs wel nooit hip geweest!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De laatste 35 jaar ook niet meer hip geweest.
Het zou een typetje van Kees van Kooten geweest kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Tem het volgende:
idd misschien zelfs wel nooit hip geweest!
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het zou een typetje van Kees van Kooten geweest kunnen zijn.
Eens.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Pitom het volgende:
"Heb je die grap thuis voorbereid, Jort?"
Wat een walgelijke opmerking van die van Nieuwkerk zeg. Echt een man met twee gezichten.
Net als Mat Herben trouwens.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Het zou een typetje van Kees van Kooten geweest kunnen zijn.
Hij is een gepiepelde managerquote:
jaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkrachters? Heb ik iets gemist?
Lucassen PVV is veroordeeld voor ontucht.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkrachters? Heb ik iets gemist?
Een leuke voor op Joetjoep!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Lucky.
Als dat maar geen Premmetje wordt.
Jah, maar puur professioneelquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Lucassen PVV is veroordeeld voor ontucht.
Zet ff op youtube en link het door naar engelse sitesquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Lucky.
Als dat maar geen Premmetje wordt.
QFT. Met zo'n vriend heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Pitom het volgende:
"Heb je die grap thuis voorbereid, Jort?"
Wat een walgelijke opmerking van die van Nieuwkerk zeg. Echt een man met twee gezichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs zegt in de VARA-gids dat hij laatst door een paar studenten in de gracht gegooid is
Staat er al op. Wel raar dat je, als je het kanaal van de uploader ('LuckyTVchannel') wilt bekijken, deze melding krijgt: 'Dit kanaal is niet beschikbaar.'quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Zet ff op youtube en link het door naar engelse sites
Ja, maar hij zei ook een aantal keer meisjes, terwijl deze jongens zich duidelijk jongen voelen en dat was ook wel heel duidelijk. Dan kan ik me voorstellen dat dat op die jongens vervelend overkomt omdat zij toch al vaak het gevoel hebben dat ze niet serieus genomen worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond juist dat hij dat goed deed met die meisjes/jongens. Want hij stelde heel onbezonnen vragen die iemand die er niets van af weet zou kunnen stellen. Vragen waar de kijken antwoorden op wil. En die jongens reageerden daar ook heel normaal op, waardoor hij echt wel bewondering voor ze toonde. Ik vond dat een heel mooi gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |