Geen idee, maar je hebt mij overtuigd, en ik ben bereid een bikini te dragen als de dames die van hun thuis latenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Freddeh en ik doen wel een bikini aan, als de dames de hunne thuis laten, nou goed![]()
Of boort dit antwoord alle kansen op meedoen van vrouwelijke wielrensters grondig de grond in?
Dit is zo'n kansloos initiatieef dat ik hier mijn naam ook onder wil hebben. Met of zonder bovenstukje, de voorwaarden als boven gelden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mij overtuigd, en ik ben bereid een bikini te dragen als de dames die van hun thuis laten
oowja ik was vergeten dat het in de rest van het land mistig was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef beammeup68 het volgende:
Als ik hier naar buiten kijk is alles grijs en het zicht ongeveer 100 meter.
Daar doe ik het niet voor.
Met of zonder bovenstukje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik ga het zeker weer doen dit jaar.
Daag me niet uit, zonder onderstukje is ook een optie...quote:
Even melden in het FB topic. Dan komt er een moderator en die sluit jouw topicquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef CyclingGirl het volgende:
ow ik had niet goed opgelet en ook een nieuwe geopend. Hoe kan deze verwijderd worden?
Anders ga je toch gewoon rijden zonder sportbh? Je ziet het verschil toch nietquote:Op woensdag 17 november 2010 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoop dat vandaag de UPS eens langs komt. Heb 3 nieuwe sportbhs besteld en wil weten of deze eindelijk goed zitten. En ik heb een mooie lange broek besteld, een zonder zeem met aan de voorkant latex wat kou en water afstotend is.
Rustig blijven...quote:
LOL dat kleine erwtje moet wel rechtop blijven hhahahahaquote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon rijden zonder sportbh? Je ziet het verschil toch niet
*edit*
Offerte voor de boerderij die we op het oog hebben is trouwens binnen. Totaalplaatje valt binnen het budget dat we voor ogen hadden, we krijgen alleen per slakkenpost nog wel een gespecificeerde offerte. Aan de hand daarvan kunnen we bepalen wat we zelf kunnen/willen doen zodat dit uit de offerte gesloopt kan worden en de kosten nog wat minder hoog uitvallen.
Nu is het alleen wachten tot er weer iemand van TNT besluit zijn fietstassen vol te stoppen en de straat op te gaan.
Ok, ik ga me verder stil houden over kleine borsten anders moet ik m'n collega gaan aanranden hierquote:Op woensdag 17 november 2010 11:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
LOL dat kleine erwtje moet wel rechtop blijven hhahahaha
Nou zou wel cool zijn als het allemaal doorgaat.
quote:Beste ...............
We hebben de door u geretourneerde wielen ontvangen en we hebben besloten u de nieuwe Shimano Dura Ace wielen zonder berekening van kosten (dus ook zonder meerprijs) toe te sturen. Ze worden morgen door ons verstuurd en u zult ze tegen het eind van de week ontvangen.
We wensen u er veel en lang plezier van en hopen de klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Mit freundlichen Grüßen / Met vriendelijke groeten,
..................
Serieus? Moet je ADHS gaan slikken. Goed spul, heb het voorgeschreven gekregen van m'n arts. Slik er nu 2 per dag en dat houdt m'n humeur aardig op peil.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:00 schreef CyclingGirl het volgende:
@Freddeh: last van een winterdip, is elk jaar
@Yankee: Dat is nog eens service!
Ik doe niet mee met deze IA, maar als het nodig is kan ik wel transportertje spelen naar Zoetermeer. Verbreedt het geografische oppervlak een beetje en dus meer kans op lagere kosten. Had die zwart/gele Mellow Johnny's outfit wel willen hebben, maar heb het niet nodig...quote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef FJD het volgende:
Ga maar uit van vrijdagavond. Wel even een paar dingetjes;
• Ik ga geen dingen versturen, dus of je woont in de buurt van Rotterdam/Barendrecht of je komt er wel eens. Levert me teveel gedoe op voor te weinig opbrengst. Freddeh of CyclingGirl zou ik bv. een keer halverwege op de fiets of op de schaatsbaan in Dordrecht kunnen ontmoeten. Naar zoiets zoek ik.
• Als er twee partijen extra meedoen (met mij dus drie) dan vind ik t meer dan genoeg. Verschil tussen drie en vier mensen is maar liefst 1,50. Verschil tussen 1 & 2 mensen is 10,-, dat vind ik weer een leuk bedrag.
• Eerst geld overmaken, dan pas bestel ik. Zoals gezegd heb ik geen zin in gedoe, daarvoor is 10,- me weer net te weinig geld
Die Chinezen nemen het niet erg nauw met kleuren, logo's en auteursrecht. Dat uit zich ook in de prijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef Wielracer het volgende:
Chinese shop met veel spul en niet duur
http://stores.ebay.nl/ringwise2009-factory-direct-sale?_rdc=1
Pruimen(sap) schijnt goed te werken...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Koffie ook? Ze zeggen juist op internet dat koffie het vocht onttrekt en dat je daardoor ook vast blijft. sinaasappelsap ga ik wel proberen.
Heb bij Hopmans een paar Roeckl handschoenen gekocht.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef CyclingGirl het volgende:
http://www.thermogloves.eu/index.php?language=en
Wat vinden jullie van dit? Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen. Is wel prijzig maar ze zijn herlaadbaar en jaren goed.
+1quote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Pruimen(sap) schijnt goed te werken...
Ik had een paar PRO handschoenen van de zus van m'n vriendin gepikt omdat ik 't koud dacht te hebben. Kreeg zweethanden bij 6 celcius. Niets voor mijquote:Op donderdag 18 november 2010 11:38 schreef FJD het volgende:
Bij Rose kun je Craft split fingers kopen voor 50,- Volgens reviews kreeg iemand zweterige handen bij 7 graden CelsiusLijkt me perfect!
Gewoon deze kopenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:45 schreef Freddeh het volgende:
@Cyclinggirl: Mocht je er ooit achter komen bij welke handschoenen je tóch zweethandjes krijgt terwijl de temperatuur onder 0 is, laat het me weten want die wil ik ook
Met de kou liggen de snelheden wat lager dan normaal, maar dit is een aardig begin denk ik voor deze tijd van het jaar (weet niet hoe je basisconditie is en gemiddelde snelheden zeggen niet alles). Gewoon vaak blijven doen, dan gaat het vanzelf harder (en verder).quote:Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe goed is een 26 km/uur gemiddelde op een stuk van 20 km?
Vandaag voor het eerst gewielrent, ben van plan om het in de winter wat meer te doen zolang het weer het toelaat.
Ik had nog wel een stuk verder gekunt, maar ik wilde ook niet 10 km van huis zitten zonder energie.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met de kou liggen de snelheden wat lager dan normaal, maar dit is een aardig begin denk ik voor deze tijd van het jaar (weet niet hoe je basisconditie is en gemiddelde snelheden zeggen niet alles). Gewoon vaak blijven doen, dan gaat het vanzelf harder (en verder).
Dan hoor je het wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 13:45 schreef Freddeh het volgende:
@Cyclinggirl: Mocht je er ooit achter komen bij welke handschoenen je tóch zweethandjes krijgt terwijl de temperatuur onder 0 is, laat het me weten want die wil ik ook
Halen is niet zo'n probleem.. Woon niet tever van rdam af.. En geld komt ook wel goedquote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef FJD het volgende:
Ga maar uit van vrijdagavond. Wel even een paar dingetjes;
• Ik ga geen dingen versturen, dus of je woont in de buurt van Rotterdam/Barendrecht of je komt er wel eens. Levert me teveel gedoe op voor te weinig opbrengst. Freddeh of CyclingGirl zou ik bv. een keer halverwege op de fiets of op de schaatsbaan in Dordrecht kunnen ontmoeten. Naar zoiets zoek ik.
• Als er twee partijen extra meedoen (met mij dus drie) dan vind ik t meer dan genoeg. Verschil tussen drie en vier mensen is maar liefst 1,50. Verschil tussen 1 & 2 mensen is 10,-, dat vind ik weer een leuk bedrag.
• Eerst geld overmaken, dan pas bestel ik. Zoals gezegd heb ik geen zin in gedoe, daarvoor is 10,- me weer net te weinig geld
http://stores.ebay.nl/ringwise2009-factory-direct-sale?_rdc=1quote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef Stage het volgende:
[..]
Halen is niet zo'n probleem.. Woon niet tever van rdam af.. En geld komt ook wel goed
Maar welke winkel wou je nou bestellen want dan kan ik vanaaf ff wat uitzoeken.
Later heeft Wielracer nog een goedkopere link gestuurd die ook nog free shipping doetquote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef Stage het volgende:
Halen is niet zo'n probleem.. Woon niet tever van rdam af.. En geld komt ook wel goed
Maar welke winkel wou je nou bestellen want dan kan ik vanaaf ff wat uitzoeken.
Dan is je basisconditie natuurlijk wel in orde. Gewoon rustig opbouwen. Je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan de houding en het zadelquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had nog wel een stuk verder gekunt, maar ik wilde ook niet 10 km van huis zitten zonder energie.
Ik denk dat ik morgen of overmorgen nog een stukje ga doen.
Mijn basisconditie is gemiddeld denk ik, ik sport wel 3 keer per week maar dat is meer op het bovenlichaam gericht.
Zou je t model eens kunnen checken? Heb wat pro's gezien en die waren toch weer 20,- goedkoper. Toch een LX rem moet je maar indenkenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik had een paar PRO handschoenen van de zus van m'n vriendin gepikt omdat ik 't koud dacht te hebben. Kreeg zweethanden bij 6 celcius. Niets voor mij
Die houding vind ik echt zwaar kut. Mijn nek deed gewoon pijn, en nu voel ik mijn rug ook nog is.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan is je basisconditie natuurlijk wel in orde. Gewoon rustig opbouwen. Je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan de houding en het zadel
Ik begon ook met stukjes tussen de 20 en 40 km. Nu train ik altijd tussen de 50 en 90 km. Tegen de 30 gemiddeld. Tenzij ik iets anders ga doen, interval ofzo.
Onderkant gebruik je alleen als het hard gaat. Als je relaxed rijdt, leg je inderdaad je handen of op het stuur, of als het wat sneller gaat op de shifters... Maar je moet wel lange tijd zonder pijn in de beugels (onderin) kunnen zitten. Is voor een deel een kwestie van gewenning, maar als pijn in een bepaalde positie over een langere periode aanhoudt is er mogelijk wat mis met je houding.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die houding vind ik echt zwaar kut. Mijn nek deed gewoon pijn, en nu voel ik mijn rug ook nog is.
Kwa gemiddeld zat het wel goed. Als ik op het kilometertellertje keek stond hij tussen de 24 en 29 in meestal, ik heb nog even rust gehouden en de band op gepompt, vandaar dat mijn gemiddelde wat lager is.
Ik hou trouwens nu de bovenkant van het stuur vast, niet de onderkant zoals het hoort.
Wat zijn dan de ideale houdingen? Bolle rug neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onderkant gebruik je alleen als het hard gaat. Als je relaxed rijdt, leg je inderdaad je handen of op het stuur, of als het wat sneller gaat op de shifters... Maar je moet wel lange tijd zonder pijn in de beugels (onderin) kunnen zitten. Is voor een deel een kwestie van gewenning, maar als pijn in een bepaalde positie over een langere periode aanhoudt is er mogelijk wat mis met je houding.
Katteruggetje is inderdaad de meest aerodynamische houding, maar die wordt nagenoeg alleen de hele rit gebruikt bij een tijdrit. Vind het zelf uitermate onprettig rijden, maar goed... Ik pas alles op m'n racefiets dan ook aan voor een zo comfortabel mogelijke ritquote:Op donderdag 18 november 2010 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zijn dan de ideale houdingen? Bolle rug neem ik aan?
Toch die Compact Wing van FSA?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo gisteren de oude Ksyriums van mijn liefje opgehaald, daar ga ik in de winter mee rijden dan worden mijn reserve wielen voor de zomer. Ik heb nieuwe Mavic Cosmics maar daar wil ik niet mee in de pekel rijden straks.
Mijn oude bontragers die slepen ipv rollen over de weg dus die heb ik al weggedaan. Er moest alleen een nieuwe Shimano body in de Ksyriums omdat mijn liefje met Campa rijd. EN ik heb een mooi stuur gezien van FSA, in het voorjaar komt het nieuwe stuur erop, wil ik nu nog niet doen anders word mijn babyblauwe stuurlint weer vies.
Northwave heeft redelijk brede schoenen, vind ze zelf erg fijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Freddeh het volgende:
Niet slecht, ben alleen niet zo'n fan van Nike. Zou nog wel eens een setje Sidi's willen testen, misschien dat die me iets meer ruimte geven dan m'n Shimano's.
Nee, jij haalt de zaken door elkaar. Ik zeg net dat ik iets bredere schoenen wil, waarop jij aangeeft dat Sidi juist kleiner uitvalt. Ik zeg daar weer op dat Sidi Mega's wat hogere wreef hebben en daardoor wat meer ruimte biedenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:03 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen brede voeten? Jullie halen zaken door elkaar. Ik heb gewoon nieuwe schoenen gekocht..Niets meer, niets minder. Mooi prijsje volgens mij. Prima schoen. En dat voor 45 euro.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, jij haalt de zaken door elkaar. Ik zeg net dat ik iets bredere schoenen wil, waarop jij aangeeft dat Sidi juist kleiner uitvalt. Ik zeg daar weer op dat Sidi Mega's wat hogere wreef hebben en daardoor wat meer ruimte bieden
Dus ik haal de zaken door elkaar..?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
[..]
Dus ik haal de zaken door elkaar..?
Ohhhhquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
Soepel in de zin van gelikt.....en voor een leuk prijsje
quote:Nike poggio 4 zilver ( zeer lichte schoenen, carbonnen zool ) normaal 208 euro, nu 60 euro, maat 43.
Ik krijg hem niet meer wit...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:34 schreef FJD het volgende:
Wit stuurlintMorgen denk ik ook maar even op de racefiets
Interessant. Hoe vallen die Nike's? Ik heb normaal schoenmaat 42/43 en nu Exustar-raceschoenen van mt 42.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
OhhhhJa, dat vond ik ook.
Die gozer heeft ook nog deze te koop:
[..]
Bedoel je die van de Pedaleurs uit Malden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef No-P het volgende:
5 december staat een veldtoertocht geplant en de week erna wil ik goed fit zijn.
Kanjers voor kanjers toertocht in Winterswijk. Die is zo'n beetje helemaal vlak. O.a. Gesink, Boom, Ducrot (ga zijn retro teamshirt aandoen) doen daar mee. Ik kom oorspronkelijk uit de Achterhoek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:14 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Bedoel je die van de Pedaleurs uit Malden?
Zitten wel veel Hm in voor een cross, bijna 600 Hm zag ik net.
Maar ik ben er bij als het niet regent. De omgeving is bekend dus dat is al een voordeel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef Oksel het volgende:
Net ff rondje van 40km op de racer gedaan. Wat een licht klein dingetje is dat zeg, ivgm m'n ATB..
Die ene keer dat ik je tegenkwam en je me inhaalde was je zeker bezig met je eerste uurtje nog? Man, de manier dat jij de weg overstak...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik fiets t eerste uur altijd heel wiebelig
Wat voor rondje wordt het? Ik moet namelijk nog 25km extra naar Rotterdamquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef FJD het volgende:
Whehe nee toen had ik nog niet eens een ATBMaar ik was wel goed kapot.
Zin om een rondje mee te fietsen morgen? Ik schat in op 13:00 vertrekken, rondje van 50 tot 60km, niet volgas aangezien ik zondag nog 70km ATB heb.
Niets bekend, wat is precies je startpunt? Kunnen je in de buurt oppikken, dan nog 30km doen en dan ieder weer z'n weg bvquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Freddeh het volgende:
Wat voor rondje wordt het? Ik moet namelijk nog 25km extra naar Rotterdam
ik lig nu nog in bedquote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je t model eens kunnen checken? Heb wat pro's gezien en die waren toch weer 20,- goedkoper. Toch een LX rem moet je maar indenken
iPadquote:Op zaterdag 20 november 2010 09:16 schreef Tommeke het volgende:
ik lig nu nog in bed
Lang leve m'n iPhone
Zal zo ff checken!
Oh, ik dacht dat ik het herkende, dat het ergens in Luxemburg wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:05 schreef No-P het volgende:
Dat is in sauerland, welke klim precies weet ik niet uit mijn hoofd maar kan ik evt wel opzoeken aan de hand van gps data. Zal dat thuis moeten opzoeken als je precies wil weten, nu in trein.
Kan me voorstellen. Goed bezig!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:15 schreef Oksel het volgende:
60km op de ATB uiteindelijk, waarvan 50km rond de holterberg, inc. Motieweg. Zat er flink door..
Het was echt prachtig. Eerst hier door het moeras, toen omgeving Lemelerberg, toen door de weiland richting Holterberg, toen door de weilanden naar Rijssen, daar nog flink wat Singletrackers. Ik denk 80% van het boswerk was singletrack. Inclusief een of ander verscholen dal, echt koel. Die vent met wie ik fiets kent ELK paadje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Goed bezig!
Gewoon met een spuitbusje?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:03 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb net m'n tijdritfiets overgespoten. Dat ding was echt superlelijk, blank aluminium.
Weet iemand nog leuke decals die ik erop kan plakken? Hij is nu metallic blauw met wit.
Ja, een spuitbusje en veel geduldquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gewoon met een spuitbusje?
Ik zou eens kijken wat het kost als je de logo's van het originele merk laat printen zodat je die kan plakken.
Dapperquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, een spuitbusje en veel geduld
Er zaten helaas geen decals op, dus ik moet wat verzinnen
Klopt, als je dat goed wilt doen zal je 'm toch in een spuitcabine moeten lakken met celluloselak oidquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:34 schreef Freddeh het volgende:
DapperHeb het ooit ook wel eens met een oud mountainbikeje gedaan, maar die verf bleef geen jaar zitten.
Nee, ik ben een mr. No Chain:)quote:Op zondag 21 november 2010 08:46 schreef FJD het volgende:
Ik zou ook een ketting monteren, staat zo lullig anders
Wat voor shifters moeten er op? STI of van die tijdritshifters?quote:Op zondag 21 november 2010 09:59 schreef Tommeke het volgende:
Nee, ik ben een mr. No Chain:)
Moet ff kijken of ik 8, 9 of 10 speed shifters weet te scoren, aan de hand daarvan koop ik een cassette en ketting. Ik hoop dat ik 8 speed kan fixen. Het is wel bejaard maar ik heb nog n hele voorraad 8 speed cassettes.
Ze hebben ook Campa Chorus 2010 in de aanbieding, maar dat is dan zonder zwarte remhoeven, dus ik laat t liggen. Ik rijd mn ketting nog helemaal op en dan gaat er een nieuwe groep en wielen op.quote:Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef beammeup68 het volgende:
Als je een fiets op moet bouwen,.. Hopmans heeft een geweldige aanbieding voor Dura Ace.
Shifters, derailleurs, remhoeven, crank voor nog geen 350,-.
beetje jammer.....net nu ik weer enigszins fit benquote:Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef marcodej het volgende:
Aankomende week sneeuw, vooral in de kuststreek...![]()
Dinsdag hardlopen (fingers crossed voorlopig) en donderdag schaatsen. Dan zodat overdag weer MTBen. 's Avonds fietsen zou ik ook kunnen maar tis nu wel heel snel te koud geworden. In eerste instantie voelt t wat raar maar als je eenmaal begint met trappen is t net zoals in de zomerquote:Op maandag 22 november 2010 08:34 schreef Freddeh het volgende:
Nee man, of het nou een ATB of racer is, ik kom 's avonds de deur niet meer uit voor een rondje. Ik heb er gewoon geen zin in om dat nog te doen na het avondeten...
Hoe krijgen jullie het in vredesnaam voor elkaar om dat wél te doen?
Je hartslag is ook hoger en je fietst dan ook langzamer omdat je lichaam energie verbruikt om op temperatuur te blijven.quote:Op maandag 22 november 2010 08:44 schreef Freddeh het volgende:
Droge lucht vermoed ik. Minder vocht in de lucht waardoor je lichaam wat minder hard wil.
Je had vroeger wel van die Telsell sports met een zalf die je op je benen deed, en dan moest je je benen in huishoudfolie wikkelen, 's morgens had je dan kennelijk veel dunnere pootjes, iets voor jou?quote:Op maandag 22 november 2010 09:51 schreef Oksel het volgende:
Oh, en qua gewicht zit ik in "Extra Large", maar qua maten van waist/chest zit ik in "Large"..Dikke poten dus.
Freaky fetish...quote:Op maandag 22 november 2010 10:05 schreef Oksel het volgende:
Maar m'n benen in huishoudfolie inwikkelen, dat lijkt me dan wel weer tof.
het trekt mij ook niet direct, maar ieder zijn eigen natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Freaky fetish...
@Captain_Fab: Gaan we de RvV nog doen?
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 22 november 2010 10:05 schreef Oksel het volgende:
Maar m'n benen in huishoudfolie inwikkelen, dat lijkt me dan wel weer tof.
Hangt van het weer af, als de weg ijsvrij is en de temperatuur is normaal dan wil ik het wel een dagje doen, speciaal voor jouquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:00 schreef Freddeh het volgende:
@FJD: Ik probeer gewoon weer even een beetje in vorm te komen voor april volgend jaar. Ik wil hem toch gaan doen, de ronde van Vlaanderen
Wat is zo'n vossejacht precies eigenlijk?
@CyclingGirl: Ga jij de laatste week van het jaar nog fietsforenzen? Ik zit dan namelijk weer een weekje in Capelle. Moet alleen nog ff overleggen of ik niet echt een heel weekje binnen kan zitten daar, anders kan het zijn dat ze me naar een klant sturen...
@Captain_Fabulous: Heb je nog nagedacht over de RvV? Gaan we hem samen doen?
Je kan altijd de invloed van een sterke vrouw merkenquote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef Oksel het volgende:
Valt me wel op dat babyblauw en roze overheerst in m'n kleurkeuze..
Whaha!quote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je kan altijd de invloed van een sterke vrouw merken![]()
Of heb je bepaalde plannen
Met andere woorden, ze is al blij verrast als je geen 5 pakjes hebt gekocht?quote:Op maandag 22 november 2010 15:35 schreef Oksel het volgende:
Ze weet niet eens dat ik dit besteld heb..Nouja, ik zou 1 (één) pakje kopen..
Je kan niet alles hebben..quote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Yankee het volgende:
Leuk zo'n outfit waar pinarello en Wilier op staan terwijl je op een Bianchi fietst.....................
tja....weet je, het probleem met bianchi is dat het zo'n baggermerk is dat geen enkele ploeg die fietsen wil.......dus dan is het altijd wat lastiger om er een pakje van te scorenquote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben..En wat voor pakjes zijn er met Bianchi erop?
Tuurlijk, dat wordt een bloed, zweet en tranen trophee!quote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef Freddeh het volgende:
Captain_Fab, ga jij ook voor het RvV fietsshirt?
Te duur voor te weinig kwaliteit...quote:Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef Oksel het volgende:
Ja, deze is wel mooi..
[ afbeelding ]
Maar allemaal fucking duur.
quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
tja....weet je, het probleem met bianchi is dat het zo'n baggermerk is dat geen enkele ploeg die fietsen wil.......dus dan is het altijd wat lastiger om er een pakje van te scoren![]()
net als de fietsen bedoel je? maar dat ga ik niet zeggen, ik vind ze zelf ook veel te geil om te zien! heb er de centen niet voor alleen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Te duur voor te weinig kwaliteit...
wacht op de inkopper
Dat kan ik alleen maar onderstrepen, ik ben nu sowieso al stukken sterker dan een jaar geleden.quote:Op maandag 22 november 2010 16:31 schreef Oksel het volgende:
Ik kom door het ATB'en sterker de winter uit. Dat is echt buffelen..
Is er 1, zie niets op de site...???quote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef Freddeh het volgende:
Captain_Fab, ga jij ook voor het RvV fietsshirt?
De eerste 4 jaar van je echte fietscarriere (de eerste jaren wanneer je echt goed traint) maak je de meeste progressie. Je gaat met sprongen vooruit. Daarna ga het wat minder.quote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar onderstrepen, ik ben nu sowieso al stukken sterker dan een jaar geleden.
Ik denk dat ik dat wel kan onderstrepen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef Wielracer het volgende:
[..]
De eerste 4 jaar van je echte fietscarriere (de eerste jaren wanneer je echt goed traint) maak je de meeste progressie. Je gaat met sprongen vooruit. Daarna ga het wat minder.
Dus de eerste 4 jaar flink trainen dan heb je daar later veel profijt van.
Ja, daar kun je voor kiezen op de inschrijfpagina.quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Is er 1, zie niets op de site...???
De route is nog niet bekend toch? Maar, count me in! Vanavond inschrijven dan maar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus we gaan ervoor Freddeh? 4 april als team Brooks afficionados over de Muur?
Een mooie inleiding voor je laatste zin waar het je natuurlijk om gingquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:14 schreef Freddeh het volgende:
Bij welke fietsenmaker kun je kleren passen? Ik ben alleen de fietsenmaker om de hoek gewend, hokje van 60m² waar hij net z'n aanbod in fietsen kwijt kan. Dus geen paskamertjes, geen kleding bij mijn weten ook...
Naja, 2 april heb ik toch een nieuw shirtje
Ik zal binnenkort eens kijken. Zit redelijk in de buurt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:18 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Een mooie inleiding voor je laatste zin waar het je natuurlijk om ging![]()
Hier in de regio ervaring met: Vonk Delft, Van Herwerden in Voorburg en Schouten Scheveningen. Vooral de laatste winkels kan je heel hebberig van worden.
De Berendries, Ten Bosse, Muur en Bosberg zitten er eigenlijk altijd in. Jaren daarvoor hadden ze ook nog de Valkenberg en de Eikenmolen erin gestopt. Eikenmolen vond ik altijd wel een mooi klimmetje, jammer dat die eruit is gehaald.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Her parcours van 2010 staat hier, het zal wel zoiets vergelijkbaars zijn...heuvelop, heuvelaf.
http://sport.be.msn.com/c(...)en/2010/nl/parcours/
Ik bedoel maar
helling 1: Leberg 37
helling 2: Berendries 42
helling 3: Tenboss 49
helling 4: Muur - Kapelmuur 59
helling 5: Bosberg
Nogal jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar ik neem aan dat de klimmetjes zelf wat pittiger zijn dan je op de Veluwe tegen komt?
Schwalbe binnenbandjes zijn prima. Voor 9 euro niets op aan te merken. Bandjes gaan pas lek als er iets mis is met je buitenband. Heb bandjes liggen van Schwalbe die pas na 10.000km lek zijn gegaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik rij in Limburg met de 25 als kleinste achter. Voor de Redoute had een 27 wel fijn geweest om alle afstappende mensen te ontwijken. Verder gewoon een dubbel aan de voorkant.
Wil je echt comfi rijden dan een triple ofzo? Die had ik op mijn 1e fiets en was wel fijn.
Ps: Weet iemand wat de kwaliteit is van Schwalbe buiten en binnenbanden?
Mijn fm heeft alleen maar die van Schwalbe dus ik ben niet anders gewend dan eens in het jaar 9 euro neer te tellen voor een binnenbandje. Wat is gebruikelijk voor een binnenbandje qua prijs?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:46 schreef eentwee het volgende:
Binnenbandjes van 9 euro?? Daarvoor mag je natuurlatex verwachten. Ultralichte butyl binnenbanden (<70g) zijn trouwens zeer onbetrouwbaar en Ultremo buitenbanden zou ik alleen mee durven rijden als je een goede tandartsenverzekering hebt na alle problemen en recalls. De rest is wel ok maar allemaal behoorlijk stug.
Ik ook, al vraag ik me nu al af waar ik aan begonnen ben lol, die klimmetjes zijn 900 meter of langer, volgens mij ben ik nog nooit langer geklommen dan een paar honderd meterquote:
4 voor een tientje, hier op de hoek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mijn fm heeft alleen maar die van Schwalbe dus ik ben niet anders gewend dan eens in het jaar 9 euro neer te tellen voor een binnenbandje. Wat is gebruikelijk voor een binnenbandje qua prijs?
Ik herkende je pas al bijna niet..quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef Gripper het volgende:
Omdat ik er al weken niet aan toe kom om te fietsen (elk weekend wel iets gepland) zie ik met lede ogen dat ik over de magische 80 kilo grens ben gegaan (81,2). En normaal mag ik aan het eind van de winter max 80 kilo zijn van mezelf. Gripper, vieze vreetzak dat je dr bent![]()
Maar nu het lekker koud lijkt te worden bedacht ik me dat ik misschien gewoon weer eens moet gaan schaatsen. Al sinds mn twaalfde niet meer gedaan, maar waarom niet? Nuttige spiergroepen enzo
ca. 5 euri max is redelijk gangbaar denk ik. 9 euro is eigenlijk bestwel duur.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mijn fm heeft alleen maar die van Schwalbe dus ik ben niet anders gewend dan eens in het jaar 9 euro neer te tellen voor een binnenbandje. Wat is gebruikelijk voor een binnenbandje qua prijs?
Ik dacht dat de GP4000s de opvolger was van de GP4000. Volgens mij is de GP4000xs de racebandquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, ik rij altijd op Conti GP4000, en ben erg tevreden dat ik 1 keer lek ben gereden in twee jaar. GP4000s is wat meer een raceband geloof ik, dus ik zie er geen toegevoegde waarde van. Ze zijn wel duur, maar lekvastheid is ook fijn.
Ik heb het nu nog steeds koudquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef Tommeke het volgende:
Ik rij ook met de 4000s, wil boers anders meer. Bij mn club rijdt iedereen er mee! Heb vanmiddag 2,5 uur door de kou gebikkeld met oa. Yankee! Was echt een koud en verkleumend ritje zeg!
2,50 voor Continental of Vittoria, een euro of 4 voor de lichtere van Michelin (75g) en 5,95 voor latexen van Michelin. Dat zijn natuurlijk internetprijzen maar daar koop je zulke voorraadartikelen uiteraard ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:14 schreef Yankee het volgende:
Ik heb het nu nog steeds koudMaar fietsen was wel even lekker!
Lijkt op een hongerklop ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:18 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Mooi.
Fietsen was uitgesproken kut. Was op het laatst nog 22-24 km/h, harder was niet mogelijk en dat is een merkwaardig gevoel van onvermogen. Afgevraagd of en hoe ik nog zou kunnen thuisgeraken. Een eventuele tourist had kunnen inhalen. Heenweg met tegenwind iets te hard mijn best gedaan, kijkend op de teller, terug moeten bekopen met hongerklop oid. Trillend op de benen, trillende handen, pas na paar uur, eten en drinken, wat hersteld. Onderweg ook lekke band vervangen met gevoelloze vingers.
Awel, zelfmedelijden, ik wentel er even in
Leuk hoor! Lekker afzien in het Vlaamse landquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef Freddeh het volgende:
Bij deze is het definitief... Ik ben ingeschreven
Captain Fabulous en z'n sidekick gaan hem rijden
Yup! Moet efkes qua autoplanning kijken maar moet wel lukken. Moet toch wat training pakken voor een eventuele echt lange fietstochtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef Oksel het volgende:
Tof.![]()
Ik zou best de 150 willen doen eigenlijk. Iemand?
Staat sinds deze zomer heel lichtjes in de planning... Laatste jaren als soort van traditie bij de 75 km gehouden. Altijd een weekend met vader, oom en neef in het Vlaamse land. Maar de 150km trekt wel es een keer.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef Oksel het volgende:
Tof.![]()
Ik zou best de 150 willen doen eigenlijk. Iemand?
Slecht hoor, ik deed altijd 25km in 55min, dus je had minstens 50km gereden moeten hebben, of een tijd van 1:30 ofzo moeten neerzetten...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
En weer terug!
40.5 km gefietst in 1 uur 50 min![]()
Niet ideaal in een losse trainingsbroek, craftshirt met een tshirtje eroverheen, maar je handen worden vanzelf wel weer warmquote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Slecht hoor, ik deed altijd 25km in 55min, dus je had minstens 50km gereden moeten hebben, of een tijd van 1:30 ofzo moeten neerzetten...
Geintje natuurlijkHoe rijdt het met dit weer?
Zaterdag verwachten ze rond het vriespunt, maar wel droog. Dus ik ga die spoorbrug naar Sliedrecht gewoon hélemaal naar de knoppen rijden
Mag je wel goed opletten of je geen overijverige gemeentes passeert die alvast met de pekel aan het rotzooien zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Slecht hoor, ik deed altijd 25km in 55min, dus je had minstens 50km gereden moeten hebben, of een tijd van 1:30 ofzo moeten neerzetten...
Zaterdag verwachten ze rond het vriespunt, maar wel droog. Dus ik ga die spoorbrug naar Sliedrecht gewoon hélemaal naar de knoppen rijden
doe ik dit weekend ff, m'n ouders hebben een scannerquote:Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef Freddeh het volgende:
@ Tommeke: Kun je die scannen voor me?
Ik wil iig een beetje soepel de muur over komen in april
Natuurlijk zijn ze allemaal hetzelfde. Dat heb je bij een echt systeem toch ook? Ik ga toch geen nietwerkend systeem op m'n dak zetten?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Freddeh het volgende:
Maar ze zijn allemaal hetzelfde...
En je maakt nog wel een veiligheidsrail langs de rand toch?
Wanneer is die RVV Oksel/Freddeh?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Oksel het volgende:
Natuurlijk zijn ze allemaal hetzelfde. Dat heb je bij een echt systeem toch ook? Ik ga toch geen nietwerkend systeem op m'n dak zetten?
En een rail? Het is geen kinderspeeltuin.
1e zaterdag van april voor de wielertoeristen, 1e zondag van april voor de profs.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wanneer is die RVV Oksel/Freddeh?
Misschien kan ik wel, ik heb vanaf vrijdag as. een nieuwe bestelauto, en nog wel een plaats over voor FDJ, mits ik kan..
Begin april geloof ik. Plekje zou wel erg fijn zijn jaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
Wanneer is die RVV Oksel/Freddeh?
Misschien kan ik wel, ik heb vanaf vrijdag as. een nieuwe bestelauto, en nog wel een plaats over voor FDJ, mits ik kan..
Misschien toch wel handig, je verkoopt toch wel weinig als je potentiële koper elke keer van het dak af flikkert....quote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze allemaal hetzelfde. Dat heb je bij een echt systeem toch ook? Ik ga toch geen nietwerkend systeem op m'n dak zetten?
En een rail? Het is geen kinderspeeltuin.
Wat een onzin, de rand is meters ver weg.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Misschien toch wel handig, je verkoopt toch wel weinig als je potentiële koper elke keer van het dak af flikkert....
En als een klant toevallig zijn/haar kind, mongloïde broertje of demente oma meeneemt?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat een onzin, de rand is meters ver weg.
Oksel doet B2B dus die kans lijkt me vrij klein...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
En als een klant toevallig zijn/haar kind, mongloïde broertje of demente oma meeneemt?
Waar ga je heen dan alleen naar die brug?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Oke deal als iedereen dat nou eens doetquote:Op donderdag 25 november 2010 10:00 schreef Freddeh het volgende:
Tuurlijk niet. Ik moet eerst fatsoenlijk warmrijden, anders sloop ik m'n benen echt. Heb nu al bijna 2 maanden niet gereden en moet dus helemaal opnieuw in vorm komen.
Tuurlijk zijn wij op facebook... En ik ben zo goed dat ik jou binnen nu en 5 minuten ga vinden. Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |