Geen idee, maar je hebt mij overtuigd, en ik ben bereid een bikini te dragen als de dames die van hun thuis latenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Freddeh en ik doen wel een bikini aan, als de dames de hunne thuis laten, nou goed![]()
Of boort dit antwoord alle kansen op meedoen van vrouwelijke wielrensters grondig de grond in?
Dit is zo'n kansloos initiatieef dat ik hier mijn naam ook onder wil hebben. Met of zonder bovenstukje, de voorwaarden als boven gelden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mij overtuigd, en ik ben bereid een bikini te dragen als de dames die van hun thuis laten
oowja ik was vergeten dat het in de rest van het land mistig was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef beammeup68 het volgende:
Als ik hier naar buiten kijk is alles grijs en het zicht ongeveer 100 meter.
Daar doe ik het niet voor.
Met of zonder bovenstukje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik ga het zeker weer doen dit jaar.
Daag me niet uit, zonder onderstukje is ook een optie...quote:
Even melden in het FB topic. Dan komt er een moderator en die sluit jouw topicquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef CyclingGirl het volgende:
ow ik had niet goed opgelet en ook een nieuwe geopend. Hoe kan deze verwijderd worden?
Anders ga je toch gewoon rijden zonder sportbh? Je ziet het verschil toch nietquote:Op woensdag 17 november 2010 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoop dat vandaag de UPS eens langs komt. Heb 3 nieuwe sportbhs besteld en wil weten of deze eindelijk goed zitten. En ik heb een mooie lange broek besteld, een zonder zeem met aan de voorkant latex wat kou en water afstotend is.
Rustig blijven...quote:
LOL dat kleine erwtje moet wel rechtop blijven hhahahahaquote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon rijden zonder sportbh? Je ziet het verschil toch niet
*edit*
Offerte voor de boerderij die we op het oog hebben is trouwens binnen. Totaalplaatje valt binnen het budget dat we voor ogen hadden, we krijgen alleen per slakkenpost nog wel een gespecificeerde offerte. Aan de hand daarvan kunnen we bepalen wat we zelf kunnen/willen doen zodat dit uit de offerte gesloopt kan worden en de kosten nog wat minder hoog uitvallen.
Nu is het alleen wachten tot er weer iemand van TNT besluit zijn fietstassen vol te stoppen en de straat op te gaan.
Ok, ik ga me verder stil houden over kleine borsten anders moet ik m'n collega gaan aanranden hierquote:Op woensdag 17 november 2010 11:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
LOL dat kleine erwtje moet wel rechtop blijven hhahahaha
Nou zou wel cool zijn als het allemaal doorgaat.
quote:Beste ...............
We hebben de door u geretourneerde wielen ontvangen en we hebben besloten u de nieuwe Shimano Dura Ace wielen zonder berekening van kosten (dus ook zonder meerprijs) toe te sturen. Ze worden morgen door ons verstuurd en u zult ze tegen het eind van de week ontvangen.
We wensen u er veel en lang plezier van en hopen de klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Mit freundlichen Grüßen / Met vriendelijke groeten,
..................
Serieus? Moet je ADHS gaan slikken. Goed spul, heb het voorgeschreven gekregen van m'n arts. Slik er nu 2 per dag en dat houdt m'n humeur aardig op peil.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:00 schreef CyclingGirl het volgende:
@Freddeh: last van een winterdip, is elk jaar
@Yankee: Dat is nog eens service!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |