Geen idee, maar je hebt mij overtuigd, en ik ben bereid een bikini te dragen als de dames die van hun thuis latenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Freddeh en ik doen wel een bikini aan, als de dames de hunne thuis laten, nou goed![]()
Of boort dit antwoord alle kansen op meedoen van vrouwelijke wielrensters grondig de grond in?
Dit is zo'n kansloos initiatieef dat ik hier mijn naam ook onder wil hebben. Met of zonder bovenstukje, de voorwaarden als boven gelden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mij overtuigd, en ik ben bereid een bikini te dragen als de dames die van hun thuis laten
oowja ik was vergeten dat het in de rest van het land mistig was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef beammeup68 het volgende:
Als ik hier naar buiten kijk is alles grijs en het zicht ongeveer 100 meter.
Daar doe ik het niet voor.
Met of zonder bovenstukje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik ga het zeker weer doen dit jaar.
Daag me niet uit, zonder onderstukje is ook een optie...quote:
Even melden in het FB topic. Dan komt er een moderator en die sluit jouw topicquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef CyclingGirl het volgende:
ow ik had niet goed opgelet en ook een nieuwe geopend. Hoe kan deze verwijderd worden?
Anders ga je toch gewoon rijden zonder sportbh? Je ziet het verschil toch nietquote:Op woensdag 17 november 2010 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoop dat vandaag de UPS eens langs komt. Heb 3 nieuwe sportbhs besteld en wil weten of deze eindelijk goed zitten. En ik heb een mooie lange broek besteld, een zonder zeem met aan de voorkant latex wat kou en water afstotend is.
Rustig blijven...quote:
LOL dat kleine erwtje moet wel rechtop blijven hhahahahaquote:Op woensdag 17 november 2010 09:40 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon rijden zonder sportbh? Je ziet het verschil toch niet
*edit*
Offerte voor de boerderij die we op het oog hebben is trouwens binnen. Totaalplaatje valt binnen het budget dat we voor ogen hadden, we krijgen alleen per slakkenpost nog wel een gespecificeerde offerte. Aan de hand daarvan kunnen we bepalen wat we zelf kunnen/willen doen zodat dit uit de offerte gesloopt kan worden en de kosten nog wat minder hoog uitvallen.
Nu is het alleen wachten tot er weer iemand van TNT besluit zijn fietstassen vol te stoppen en de straat op te gaan.
Ok, ik ga me verder stil houden over kleine borsten anders moet ik m'n collega gaan aanranden hierquote:Op woensdag 17 november 2010 11:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
LOL dat kleine erwtje moet wel rechtop blijven hhahahaha
Nou zou wel cool zijn als het allemaal doorgaat.
quote:Beste ...............
We hebben de door u geretourneerde wielen ontvangen en we hebben besloten u de nieuwe Shimano Dura Ace wielen zonder berekening van kosten (dus ook zonder meerprijs) toe te sturen. Ze worden morgen door ons verstuurd en u zult ze tegen het eind van de week ontvangen.
We wensen u er veel en lang plezier van en hopen de klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Mit freundlichen Grüßen / Met vriendelijke groeten,
..................
Serieus? Moet je ADHS gaan slikken. Goed spul, heb het voorgeschreven gekregen van m'n arts. Slik er nu 2 per dag en dat houdt m'n humeur aardig op peil.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:00 schreef CyclingGirl het volgende:
@Freddeh: last van een winterdip, is elk jaar
@Yankee: Dat is nog eens service!
Ik doe niet mee met deze IA, maar als het nodig is kan ik wel transportertje spelen naar Zoetermeer. Verbreedt het geografische oppervlak een beetje en dus meer kans op lagere kosten. Had die zwart/gele Mellow Johnny's outfit wel willen hebben, maar heb het niet nodig...quote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef FJD het volgende:
Ga maar uit van vrijdagavond. Wel even een paar dingetjes;
• Ik ga geen dingen versturen, dus of je woont in de buurt van Rotterdam/Barendrecht of je komt er wel eens. Levert me teveel gedoe op voor te weinig opbrengst. Freddeh of CyclingGirl zou ik bv. een keer halverwege op de fiets of op de schaatsbaan in Dordrecht kunnen ontmoeten. Naar zoiets zoek ik.
• Als er twee partijen extra meedoen (met mij dus drie) dan vind ik t meer dan genoeg. Verschil tussen drie en vier mensen is maar liefst 1,50. Verschil tussen 1 & 2 mensen is 10,-, dat vind ik weer een leuk bedrag.
• Eerst geld overmaken, dan pas bestel ik. Zoals gezegd heb ik geen zin in gedoe, daarvoor is 10,- me weer net te weinig geld
Die Chinezen nemen het niet erg nauw met kleuren, logo's en auteursrecht. Dat uit zich ook in de prijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef Wielracer het volgende:
Chinese shop met veel spul en niet duur
http://stores.ebay.nl/ringwise2009-factory-direct-sale?_rdc=1
Pruimen(sap) schijnt goed te werken...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Koffie ook? Ze zeggen juist op internet dat koffie het vocht onttrekt en dat je daardoor ook vast blijft. sinaasappelsap ga ik wel proberen.
Heb bij Hopmans een paar Roeckl handschoenen gekocht.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef CyclingGirl het volgende:
http://www.thermogloves.eu/index.php?language=en
Wat vinden jullie van dit? Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen. Is wel prijzig maar ze zijn herlaadbaar en jaren goed.
+1quote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Pruimen(sap) schijnt goed te werken...
Ik had een paar PRO handschoenen van de zus van m'n vriendin gepikt omdat ik 't koud dacht te hebben. Kreeg zweethanden bij 6 celcius. Niets voor mijquote:Op donderdag 18 november 2010 11:38 schreef FJD het volgende:
Bij Rose kun je Craft split fingers kopen voor 50,- Volgens reviews kreeg iemand zweterige handen bij 7 graden CelsiusLijkt me perfect!
Gewoon deze kopenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:45 schreef Freddeh het volgende:
@Cyclinggirl: Mocht je er ooit achter komen bij welke handschoenen je tóch zweethandjes krijgt terwijl de temperatuur onder 0 is, laat het me weten want die wil ik ook
Met de kou liggen de snelheden wat lager dan normaal, maar dit is een aardig begin denk ik voor deze tijd van het jaar (weet niet hoe je basisconditie is en gemiddelde snelheden zeggen niet alles). Gewoon vaak blijven doen, dan gaat het vanzelf harder (en verder).quote:Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe goed is een 26 km/uur gemiddelde op een stuk van 20 km?
Vandaag voor het eerst gewielrent, ben van plan om het in de winter wat meer te doen zolang het weer het toelaat.
Ik had nog wel een stuk verder gekunt, maar ik wilde ook niet 10 km van huis zitten zonder energie.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met de kou liggen de snelheden wat lager dan normaal, maar dit is een aardig begin denk ik voor deze tijd van het jaar (weet niet hoe je basisconditie is en gemiddelde snelheden zeggen niet alles). Gewoon vaak blijven doen, dan gaat het vanzelf harder (en verder).
Dan hoor je het wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 13:45 schreef Freddeh het volgende:
@Cyclinggirl: Mocht je er ooit achter komen bij welke handschoenen je tóch zweethandjes krijgt terwijl de temperatuur onder 0 is, laat het me weten want die wil ik ook
Halen is niet zo'n probleem.. Woon niet tever van rdam af.. En geld komt ook wel goedquote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef FJD het volgende:
Ga maar uit van vrijdagavond. Wel even een paar dingetjes;
• Ik ga geen dingen versturen, dus of je woont in de buurt van Rotterdam/Barendrecht of je komt er wel eens. Levert me teveel gedoe op voor te weinig opbrengst. Freddeh of CyclingGirl zou ik bv. een keer halverwege op de fiets of op de schaatsbaan in Dordrecht kunnen ontmoeten. Naar zoiets zoek ik.
• Als er twee partijen extra meedoen (met mij dus drie) dan vind ik t meer dan genoeg. Verschil tussen drie en vier mensen is maar liefst 1,50. Verschil tussen 1 & 2 mensen is 10,-, dat vind ik weer een leuk bedrag.
• Eerst geld overmaken, dan pas bestel ik. Zoals gezegd heb ik geen zin in gedoe, daarvoor is 10,- me weer net te weinig geld
http://stores.ebay.nl/ringwise2009-factory-direct-sale?_rdc=1quote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef Stage het volgende:
[..]
Halen is niet zo'n probleem.. Woon niet tever van rdam af.. En geld komt ook wel goed
Maar welke winkel wou je nou bestellen want dan kan ik vanaaf ff wat uitzoeken.
Later heeft Wielracer nog een goedkopere link gestuurd die ook nog free shipping doetquote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef Stage het volgende:
Halen is niet zo'n probleem.. Woon niet tever van rdam af.. En geld komt ook wel goed
Maar welke winkel wou je nou bestellen want dan kan ik vanaaf ff wat uitzoeken.
Dan is je basisconditie natuurlijk wel in orde. Gewoon rustig opbouwen. Je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan de houding en het zadelquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had nog wel een stuk verder gekunt, maar ik wilde ook niet 10 km van huis zitten zonder energie.
Ik denk dat ik morgen of overmorgen nog een stukje ga doen.
Mijn basisconditie is gemiddeld denk ik, ik sport wel 3 keer per week maar dat is meer op het bovenlichaam gericht.
Zou je t model eens kunnen checken? Heb wat pro's gezien en die waren toch weer 20,- goedkoper. Toch een LX rem moet je maar indenkenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik had een paar PRO handschoenen van de zus van m'n vriendin gepikt omdat ik 't koud dacht te hebben. Kreeg zweethanden bij 6 celcius. Niets voor mij
Die houding vind ik echt zwaar kut. Mijn nek deed gewoon pijn, en nu voel ik mijn rug ook nog is.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan is je basisconditie natuurlijk wel in orde. Gewoon rustig opbouwen. Je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan de houding en het zadel
Ik begon ook met stukjes tussen de 20 en 40 km. Nu train ik altijd tussen de 50 en 90 km. Tegen de 30 gemiddeld. Tenzij ik iets anders ga doen, interval ofzo.
Onderkant gebruik je alleen als het hard gaat. Als je relaxed rijdt, leg je inderdaad je handen of op het stuur, of als het wat sneller gaat op de shifters... Maar je moet wel lange tijd zonder pijn in de beugels (onderin) kunnen zitten. Is voor een deel een kwestie van gewenning, maar als pijn in een bepaalde positie over een langere periode aanhoudt is er mogelijk wat mis met je houding.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die houding vind ik echt zwaar kut. Mijn nek deed gewoon pijn, en nu voel ik mijn rug ook nog is.
Kwa gemiddeld zat het wel goed. Als ik op het kilometertellertje keek stond hij tussen de 24 en 29 in meestal, ik heb nog even rust gehouden en de band op gepompt, vandaar dat mijn gemiddelde wat lager is.
Ik hou trouwens nu de bovenkant van het stuur vast, niet de onderkant zoals het hoort.
Wat zijn dan de ideale houdingen? Bolle rug neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onderkant gebruik je alleen als het hard gaat. Als je relaxed rijdt, leg je inderdaad je handen of op het stuur, of als het wat sneller gaat op de shifters... Maar je moet wel lange tijd zonder pijn in de beugels (onderin) kunnen zitten. Is voor een deel een kwestie van gewenning, maar als pijn in een bepaalde positie over een langere periode aanhoudt is er mogelijk wat mis met je houding.
Katteruggetje is inderdaad de meest aerodynamische houding, maar die wordt nagenoeg alleen de hele rit gebruikt bij een tijdrit. Vind het zelf uitermate onprettig rijden, maar goed... Ik pas alles op m'n racefiets dan ook aan voor een zo comfortabel mogelijke ritquote:Op donderdag 18 november 2010 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zijn dan de ideale houdingen? Bolle rug neem ik aan?
Toch die Compact Wing van FSA?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo gisteren de oude Ksyriums van mijn liefje opgehaald, daar ga ik in de winter mee rijden dan worden mijn reserve wielen voor de zomer. Ik heb nieuwe Mavic Cosmics maar daar wil ik niet mee in de pekel rijden straks.
Mijn oude bontragers die slepen ipv rollen over de weg dus die heb ik al weggedaan. Er moest alleen een nieuwe Shimano body in de Ksyriums omdat mijn liefje met Campa rijd. EN ik heb een mooi stuur gezien van FSA, in het voorjaar komt het nieuwe stuur erop, wil ik nu nog niet doen anders word mijn babyblauwe stuurlint weer vies.
Northwave heeft redelijk brede schoenen, vind ze zelf erg fijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Freddeh het volgende:
Niet slecht, ben alleen niet zo'n fan van Nike. Zou nog wel eens een setje Sidi's willen testen, misschien dat die me iets meer ruimte geven dan m'n Shimano's.
Nee, jij haalt de zaken door elkaar. Ik zeg net dat ik iets bredere schoenen wil, waarop jij aangeeft dat Sidi juist kleiner uitvalt. Ik zeg daar weer op dat Sidi Mega's wat hogere wreef hebben en daardoor wat meer ruimte biedenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:03 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen brede voeten? Jullie halen zaken door elkaar. Ik heb gewoon nieuwe schoenen gekocht..Niets meer, niets minder. Mooi prijsje volgens mij. Prima schoen. En dat voor 45 euro.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, jij haalt de zaken door elkaar. Ik zeg net dat ik iets bredere schoenen wil, waarop jij aangeeft dat Sidi juist kleiner uitvalt. Ik zeg daar weer op dat Sidi Mega's wat hogere wreef hebben en daardoor wat meer ruimte bieden
Dus ik haal de zaken door elkaar..?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
[..]
Dus ik haal de zaken door elkaar..?
Ohhhhquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
Soepel in de zin van gelikt.....en voor een leuk prijsje
quote:Nike poggio 4 zilver ( zeer lichte schoenen, carbonnen zool ) normaal 208 euro, nu 60 euro, maat 43.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |