SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de nieuwe dingen in Black Ops multiplayer is het CoD points (CP) systeem. Naast het verdienen van Experience Points tijdens het spelen, krijg je nu ook zogenaamde CoD points. Dit kun je het beste vergelijken met geld. Met die CoD points kun je onder andere wapens en perks kopen. Die speel je overigens ook gewoon vrij tijdens het levelen, maar op deze manier hoef je niet te wachten tot dat level waarop je eindelijk je felbegeerde wapen kunt gebruiken.
Met de komst van de CP introduceert Treyarch ook een nieuwe online spelmodus genaamd Wager Match. Dit zijn Free For All potjes waar je je verdiende CoD points kunt vergokken. Om geld te winnen moet je zorgen dat je aan het eind van een potje op z'n minst derde bent geworden. Dan zit je dus 'in the money'. Wordt je vierde of lager ben je dus je geld kwijt!
De Wager Matches bestaan uit verschillende modi:
• One in the Chamber:
Iedere speler begint met een pistool met slechts een kogel. Kill je iemand, krijg je een nieuwe kogel. Als je mist heb je enkel je mes nog om jezelf te redden!
• Sticks and Stones:
Iedereen speelt met een Tomahawk en een kruisboog. Kill je iemand met de Tomahawk, dan is het slachtoffer direct bankroet...
• Gun Game: Je begint met het minste wapen en bij elke kill krijg je een beter wapen. Diegene die het eerst iemand killed met het laatste wapen wint.
• Sharp Shooter: Iedereen begint met een willekeurig wapen en om de zoveel tijd wordt dit wapen vervanger voor een ander.
Sticks and Stones gameplay
Gun Game gameplay
Sharp Shooter gameplay
M16, M14![]()
Enfield, Famas![]()
AK-47, AUG![]()
Commando. Fal![]()
G11, Galil![]()
AK-74u, MAC10![]()
MP5k, MPL![]()
PM63, Skorpion![]()
Spectre, UZI![]()
![]()
HK21, M60![]()
RPK-74, Deathmachine, mini-gun from care-package![]()
![]()
L96AW, Dragunov![]()
WA2000, PSG1![]()
HS-10, Ithaca![]()
KS-23, Olympia![]()
Spas
China Lake, M202![]()
M72, RPG![]()
Strela
ASP, CZ75![]()
M1911, Makarov![]()
Python
Crossbow, Ballistic Knife![]()
Frag grenade, Semtex![]()
C4, Claymore![]()
Tomahawk
CamoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willy Pete, Nova Gas![]()
Flashbang, Concussion![]()
Decoy, Camera Spike![]()
Tactical Insertion, Jammer![]()
Motion Sensor
Ligthweight Faster movement PRO: No falling damage
Scavenger Pick up ammo from dead bodies PRO: Extra starting magazines
Ghost Undetectable by Spy Planes and Blackbirds PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted
Flak Jacket Reduce explosive damage PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades
Hardline One less kill for killstreaks PRO: One chance to try for a different reward from Care Package
Hardened Increased bullet penetration PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot
Scout Hold breath longer PRO: Faster weapon switching
Steady Aim Increased hip fire accuracy PRO: Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge
Slight of Hand Faster reload time PRO: Aim down sights faster (does not apply to sniper rifles)
Warlord Two attachments on primary weapon PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)
Marathon Increased sprint duration PRO: Unlimited sprint
Ninja Silent movement PRO: Louder enemies. Completely silent
Second Chance Use a pistol while bleeding out or until revived PRO: Survive longer and every teammate can revive you
Hacker Detect enemy equipment PRO: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly
Tactical Mask Protect yourself against Nova Gas PRO: Reduce effects of Flash and Concussion Grenades, and reveal the position of a flashed or stunned enemy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Launch, Summit![]()
Radiation, Cracked![]()
FOK-steam group
http://steamcommunity.com/groups/fokbo
FOK-steam usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ServersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.AFC AJAX![]()
Zolang er geen patch komt tegen die lagg hou ik het bij MW2.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
En ook hier kom ik weer gezellig langs.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Mjah ook nieuw voor mij. Maar daarin staat dus welke levels je unlocked hebt. De werkelijke save data zijn andere files.quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Een config file die save data bevat? That's a first.
Sowieso niet in een config_mp file, die wordt enkel voor multiplayer gebruikt.
Net de campaign op hardened uitgespeeld, maar geen achievement ervoor gekregen >,<.![]()
Er moet ook echt iets verzonnen worden om onderscheid te maken tussen HC TDM en normale TDM. Helft van de servers die ik join zijn HC, en daar heb ik echt een hekel aan.![]()
Ik heb ook regelmatig dat het spel vastloopt. Vrij irritant, ik heb geen buitenproportionele settings...quote:Op zondag 14 november 2010 15:04 schreef seto het volgende:
Mensen met snelle computers hebben ook lag hoor.
Moet dat gepatched worden of zijn er andere oplossingen?
Die Olympia is trouwens vrij sterk zeg! Ook is Ghost wel een hele belangrijke perk, er zijn vaak 24/7 Spy Planes in de lucht.![]()
als je je filter alleen naar non-hc servers laat zoeken zie je ze niet meer en join je ze dus ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 15:18 schreef Blik het volgende:
Er moet ook echt iets verzonnen worden om onderscheid te maken tussen HC TDM en normale TDM. Helft van de servers die ik join zijn HC, en daar heb ik echt een hekel aan.![]()
Wij zijn geen mod.quote:Op zondag 14 november 2010 15:40 schreef murp het volgende:
Geen lag hierHoe komt het dat jullie er wel last vanhebben?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Net mijn E6750 CPU overgeklokt naar 3.2 GHz. Nu was de MP op bootvluchteling zijn server in ieder geval goed speelbaar. Nog niet helemaal lagvrij, maar ik ga i.i.g. niet meer door lag dood.![]()
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil dan?quote:Er moet ook echt iets verzonnen worden om onderscheid te maken tussen HC TDM en normale TDM. Helft van de servers die ik join zijn HC, en daar heb ik echt een hekel aan.
En klopt het dat je via de optie Ranked Match in willekeurig welk speltype gegooid wordt?(dus óf in FFA, óf in TDM, óf in S&D?
Enneh, zijn er al servers zonder respawn-vertraging bekend? Da's míjn grootste bezwaar nl.
[ Bericht 4% gewijzigd door Biskwietje op 14-11-2010 17:21:09 ]![]()
Man man man, hoe hebben die teringtyfusschijtspel ooit kunnen uitbrengen? Wat een drama van de eerste klasse zeg.
Ik hoop dat Activision en Treyarch snel failliet gaan wat een stelletje geldklopperij bij die bedrijven zeg. Pure minachting voor de gamer om zo'n butt-spel uit te brengen.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
HQ is een gametype zonder respawntijd. Ténzij jouw team de HQ gecapped heeft, en jij dood gaat. Dan moet je hooguit 1 min wachten.quote:Op zondag 14 november 2010 17:06 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil dan?
En klopt het dat je via de optie Ranked Match in willekeurig welk speltype gegooid wordt?(dus óf in FFA, óf in TDM, óf in S&D?
Enneh, zijn er al servers zonder respawn-vertraging bekend? Da's míjn grootste bezwaar nl.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ik snap niet waarover jij loop te zeiken, totaal geen problemen hier en er zijn genoeg mensen die ook geen problemen hebben.quote:Op zondag 14 november 2010 17:39 schreef pberends het volgende:
Man man man, hoe hebben die teringtyfusschijtspel ooit kunnen uitbrengen? Wat een drama van de eerste klasse zeg.
Ik hoop dat Activision en Treyarch snel failliet gaan wat een stelletje geldklopperij bij die bedrijven zeg. Pure minachting voor de gamer om zo'n butt-spel uit te brengen.
normal TDM heeft ook geen respawntijdquote:Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
HQ is een gametype zonder respawntijd. Ténzij jouw team de HQ gecapped heeft, en jij dood gaat. Dan moet je hooguit 1 min wachten.Every war is different, every war is the same.![]()
Gigantische framedrops waardoor het spel praktisch onspeelbaar is. Zelfs met patch en lage videoinstellingenquote:Op zondag 14 november 2010 17:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik snap niet waarover jij loop te zeiken, totaal geen problemen hier en er zijn genoeg mensen die ook geen problemen hebben..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Respawn vertraging is bij sommige gametypes gewoon nodig omdat het anders onmogelijk is de objectives te doen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:06 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil dan?
Enneh, zijn er al servers zonder respawn-vertraging bekend? Da's míjn grootste bezwaar nl.![]()
Bij sabotage moet de tijd die de bom erover doet om te ontploffen wel wat omhoog, kan nu hoogstens 2x proberen te defusen.![]()
Ben lvl 43 tot nu toe geen lag gehad, alleen ik slechte servers.
Heb wel een hekel aan jungle/crisis door die domme spawnpoints...Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil![]()
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste map? Ik vind nuketown en radiation het leukst, launch ook nog wel.![]()
Goh. Vooralsnog SCHIJT ik alle KLEUREN van de regenboog op dit spel. Tering Christus Fucking Jesus.quote:Op zondag 14 november 2010 18:05 schreef seto het volgende:
Ze zijn bezig met een patch voor de fps-problemen.President Camacho
Maat van me krijgt deze error:
Error: Call of Duty Black Ops server currently not available. Please try again later or go to http://www.callofduty.com/blackops/status
Ik heb nergens last meer van.. Iemand deze error ook of weet een fix? Ligt iig niet aan z'n firewall staat allemaal uit, ports heeft ie geforwarded zoals gayarch als oplossing gaf ..
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_![]()
Ok man.quote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh. Vooralsnog SCHIJT ik alle KLEUREN van de regenboog op dit spel. Tering Christus Fucking Jesus.![]()
Wachten op een patch.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jungle vind ik wel een toffe en mooie map.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik zit nu ook in de Steam group onder de naam FannyBatter.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Group ook maar gejoined, username is DefqonOp 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
ben er over na aan het denken dit spel te kopen... moeite waard of niet?"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"![]()
Jongen, het spel draait niet eens fatsoenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
ben er over na aan het denken dit spel te kopen... moeite waard of niet?.
Alle pre-order fanboys = total idiots.President Camacho
koop mw2 maarquote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
ben er over na aan het denken dit spel te kopen... moeite waard of niet?![]()
![]()
Kan denk beter wachten op Bad company 2 vietnamquote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, het spel draait niet eens fatsoenlijk.
Alle pre-order fanboys = total idiots.
Hier weinig problemen althans (m.u.v. gisteren).![]()
Mensen die hun bak niet eens goed kunnen afstellen en vervolgens gaan zeiken = total idiots.quote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, het spel draait niet eens fatsoenlijk.
Alle pre-order fanboys = total idiots.
Hij draait hier als een zonnetje. Your problem dus. Move along, nothing to see here!In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Dat dus. Koop een goede PC en je zult verlost zijn van je lagproblemen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mensen die hun bak niet eens goed kunnen afstellen en vervolgens gaan zeiken = total idiots.
Hij draait hier als een zonnetje. Your problem dus. Move along, nothing to see here!
BTW, ik heb best wel veel zin om nog even te knallen, maar moet eigenlijk nog wat studiewerk doen voor morgen.![]()
![]()
ik zeg ja, maar ik schijn een van de weinige mensen te zijn die practisch lagloos (muv gisteravond) speelt, op 3 verschillende pc's op 2 verschillende internetverbindingen....quote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
Ik zeg ook ja.quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik zeg ja, maar ik schijn een van de weinige mensen te zijn die practisch lagloos (muv gisteravond) speelt, op 3 verschillende pc's op 2 verschillende internetverbindingen....![]()
Kan sinds vandaag eindelijk het spel draaien op 60 fps steadyKende de maps nog nieteens, had alleen telkens even geprobeerd of het werkte.. wat nu dus zo was =)
![]()
Gastquote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mensen die hun bak niet eens goed kunnen afstellen en vervolgens gaan zeiken = total idiots.
Hij draait hier als een zonnetje. Your problem dus. Move along, nothing to see here!er zijn hier ook mensen met een leven die gewoon een leuk spelletje willen spelen en niet een leven hebben dat om pc's draait, total idiot
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een spel fatsoenlijk wilt spelen, moet je er ook tijd voor over hebben om zelf een en ander af te stellen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gaster zijn hier ook mensen met een leven die gewoon een leuk spelletje willen spelen en niet een leven hebben dat om pc's draait, total idiot
![]()
vroegah, toen alle beter was. installeerde je een game en alles werkte. Blijkbaar kan zelfs 'the game of the year' dat tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een spel fatsoenlijk wilt spelen, moet je er ook tijd voor over hebben om zelf een en ander af te stellen.
Het heeft ook niks met je pc te maken maar met de beta versie van deze game die je hebt gekocht.![]()
Hoe kun je dan verklaren dat sommigen (zoals ik) niet of nauwelijks problemen ondervinden?quote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met je pc te maken maar met de beta versie van deze game die je hebt gekocht.![]()
roflquote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
vroegah, toen alle beter was. installeerde je een game en alles werkte.![]()
Welke malloot heeft de openingspost op de Wiki aangepast? Ik had speciaal een mooie openingspost gemaakt voor het X360/PS3-topic en nu is 'ie helemaal veranderd. Aan namen op Steam en servers hebben wij toch helemaal niks?![]()
De helft van de posts die ik tot nu toe in de PC-reeks voorbij heb zien komen, is gegaan over problemen met de hardware en de multiplayer, dus ik ben blij dat ik hier een console heb staan en deze game wel zonder gezeik kan spelen.quote:![]()
Ik heb ook geen problemen meer, ik bedoelde meer dat het niet te maken heeft met de prestaties van je pc, bij sommigen laggt ie op hun core i7's en bij amd athlons niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe kun je dan verklaren dat sommigen (zoals ik) niet of nauwelijks problemen ondervinden?![]()
Die mensen zitten op het forum te schreeuwen, de mensen bij wie hij wel lekker loopt zitten in-game.quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De helft van de posts die ik tot nu toe in de PC-reeks voorbij heb zien komen, is gegaan over problemen met de hardware en de multiplayer, dus ik ben blij dat ik hier een console heb staan en deze game wel zonder gezeik kan spelen.![]()
Nog nooit hoeven te doen, op controls na, dus waarom dat hier wel opeens zou moeten, ligt er puur aan dat het spel niet goed is.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een spel fatsoenlijk wilt spelen, moet je er ook tijd voor over hebben om zelf een en ander af te stellen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat is waar.quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Die mensen zitten op het forum te schreeuwen, de mensen bij wie hij wel lekker loopt zitten in-game.![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gaster zijn hier ook mensen met een leven die gewoon een leuk spelletje willen spelen en niet een leven hebben dat om pc's draait, total idiot
Ik heb 2 kids, een vriendin en een baan. Get yourself a life, knowitall.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Maaaaaar waarom kregen we bij modern warfare 2 kregen we toch 2 dvd's en nu maar een. Mw2 was 12 gb en deze maar 8 of 9?![]()
Waarom zijn de bananen krom?quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef v1tje het volgende:
Maaaaaar waarom kregen we bij modern warfare 2 kregen we toch 2 dvd's en nu maar een. Mw2 was 12 gb en deze maar 8 of 9?Ja... echt!![]()
Ik vroeg me eigenlijk af wat er 'zwaarder' is voor een computer, singleplayer of multiplayer ?
Ik heb namelijk een PC die niet voldoet aan de min. specs voor Black Ops, maar ben er (op iets minder legale wijze) achtergekomen dat hij de SP toch redelijk soepel draait (alleen op de echt drukke gedeeltes een klein beetje hapering).
Ik overweeg dus om BO toch te kopen, maar zou het zonde vinden als hij straks de MP toch niet aan blijkt te kunnen.![]()
Treyarch faaltquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef v1tje het volgende:
Maaaaaar waarom kregen we bij modern warfare 2 kregen we toch 2 dvd's en nu maar een. Mw2 was 12 gb en deze maar 8 of 9?
Alles kan kapot.![]()
nee daar ligt het niet aan. MW2 doet hier 80 fps stabiel maxed. Hoere treyarch heeft het gewoon verneukt. Zelfd als ik boven 60 fps uitkomt stottert ie, terwijl er geen framerate drops zijn.quote:
Bagger code*Hosselcopter*![]()
Niet alle lag komt van fpsquote:Op maandag 15 november 2010 00:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee daar ligt het niet aan. MW2 doet hier 80 fps stabiel maxed. Hoere treyarch heeft het gewoon verneukt. Zelfd als ik boven 60 fps uitkomt stottert ie, terwijl er geen framerate drops zijn.
Bagger code![]()
Verder top game net gekocht en nu al verslaafd en ook verder nog geen problemen mee gehad na de install![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen meer, ik bedoelde meer dat het niet te maken heeft met de prestaties van je pc, bij sommigen laggt ie op hun core i7's en bij amd athlons niet.quote:![]()
ik speel met deze aangepaste settings in de config_mp.cfgquote:r_blur_allowed 0
r_distortion 0
r_dof_enable 0
r_glow_allowed 0
cg_brass 0
r_vsync "0"
speel zonder lag of andere geneuzel
Systeem:
Q8200 @ 2.33
4 Gb
8600GT
bron: http://segmentnext.com/20(...)-errors-sound-fixes/
[ Bericht 3% gewijzigd door AMD-XP op 15-11-2010 13:48:51 ]Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Wat is Nuketown toch een chaos in HQ modus.
Wel klote dat er bij een connection interrupted meteen je gehaalde challenges kwijt bent, dan kan je nog beter 5 teamkills maken en gekickt worden
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Singleplayer gisteren maar uitgespeeld.
Op wat irritante bugs en stukken na moet ik zeggen dat het wel een intense ervaring is.
Komt ook vooral door de amv stukken en hoe het is opgebouwd.
Multi ga ik aankomend weekend eens proberen| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Dat ga ik vanavond dan ook maar even proberen. Het loopt allemaal een stuk minder soepel dan MW2.quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
ik speel met deze aangepaste settings in de config_mp.cfg
speel zonder lag of andere geneuzel
Systeem:
Q8200 @ 2.33
4 Gb
8600GT
bron: http://segmentnext.com/20(...)-errors-sound-fixes/Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
gisteren in nuketown had ik een persoonlijk record van 19-1 in Demo binnen 2 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 08:27 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Nuketown toch een chaos in HQ modus.
Wel klote dat er bij een connection interrupted meteen je gehaalde challenges kwijt bent, dan kan je nog beter 5 teamkills maken en gekickt worden
neerknallen tot mortar en die doen de rest![]()
![]()
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr![]()
Nuketown is een tenenkrommend slechte map. Vijanden spawnen 9 van de 10x achter je als je zelf net spawned....quote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
gisteren in nuketown had ik een persoonlijk record van 19-1 in Demo binnen 2 minuten
neerknallen tot mortar en die doen de restIn the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
ja dat snap ik ook niet, doe dan de tegenstanders aan 1 kant van de map en ons aan de andere ofzo.Lead me away, come inside,
bron: http://twitter.com/pcdevquote:@pwnshop_ /connect is coming back. maybe not next patch but I promise it is coming back. about 9 hours ago via web in reply to pwnshop_Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Misschien een domme vraag, maar hoe dan? Je kunt toch alleen filteren op gametype zoals TDM, FFA, DOM etc.?quote:Op zondag 14 november 2010 15:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
als je je filter alleen naar non-hc servers laat zoeken zie je ze niet meer en join je ze dus ook niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat gaat vaak alleen bij CTF goed.quote:Op maandag 15 november 2010 09:46 schreef FUFR het volgende:
ja dat snap ik ook niet, doe dan de tegenstanders aan 1 kant van de map en ons aan de andere ofzo.Dat had ik gisteren idd: Spawnde, kon 2 stappen zetten en weer dood. En dat iets van 10x achter elkaar...quote:Op maandag 15 november 2010 09:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nuketown is een tenenkrommend slechte map. Vijanden spawnen 9 van de 10x achter je als je zelf net spawned....Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Het idee achter Nuketown ( lekker simpele straat, niet te veel gekut) vind ik ik erg leuk. jammer genoeg is de map zo klein dat je alleen 3vs3 oid kan doen.![]()
3 v 3 is erg overdreven. 9 v 9 gaat ook wel prima, alleen moeten ze de spawns fixen. Al heb ik er niet al teveel problemen mee.quote:Op maandag 15 november 2010 11:00 schreef schijffie het volgende:
Het idee achter Nuketown ( lekker simpele straat, niet te veel gekut) vind ik ik erg leuk. jammer genoeg is de map zo klein dat je alleen 3vs3 oid kan doen.![]()
Nou, gisteravond eerst nog een potje BO gedaan maar kon niet in mijn element komen.
zowel met de fal, als de Scorpion als de Famas als de AK47-u niet.
toen maar weer MW2 gedaan
hopen dat het vanavond weer beter gaat, mis het voor cheater uitgescholden worden![]()
![]()
cheater!Lead me away, come inside,
in Mw2 was het ook wel leuk, kwam altijd voorbij dat we een cheaterclan warenquote:
TeamSpeak Wallbangs FTW!![]()
Wat is jullie setup eigenlijk kwa class?
Ik heb:
Primary: Famas + Silencer + Reflex scope
Secondary: Python Akimbo
Perk 1: Ghost
Perk 2: Warlord
Perk 3: Ninja
Lethal: Frag
Non- Lethal: Willy Pete
Equipment: Claymore
Killstreak 1: RC-XD
Killstreak 2: Napalm Strike
Killstreak 3: GunshipIn the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Deze malloot.. Maak je eigen OP maar.. Of maak een nieuwe pagina aan op de Wiki. Wij hebben toch een mooierequote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Welke malloot heeft de openingspost op de Wiki aangepast? Ik had speciaal een mooie openingspost gemaakt voor het X360/PS3-topic en nu is 'ie helemaal veranderd. Aan namen op Steam en servers hebben wij toch helemaal niks?
Leer spaties gebruiken!
Q:@pcdev Awesome, will the next patch be in the next couple days you think?
A: @theCenty We have some nice optimizations for better FPS going into QA tomorrow.
A2:@y0haN trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.
http://gamekit.co.nz/?p=7325*Hosselcopter*![]()
hardcore HQ is weer helemaal leuk
wat was mw2 een goor tyfus kutspel zeg met z'n matchmaking.
Dit voelt al weer een stuk meer als mw1.
Ik mis alleen nog custom maps en modsFreezetag ftw,
maar ik speel iig al sinds de release lag vrij![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Dibble het volgende:
Q:@pcdev Awesome, will the next patch be in the next couple days you think?
A: @theCenty We have some nice optimizations for better FPS going into QA tomorrow.
A2:@y0haN trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.
http://gamekit.co.nz/?p=7325Eindelijk, 18 spelers vind ik echt te druk vaak.quote:A: @Serbusfish will add 12 player playlists.Truequote:Dit voelt al weer een stuk meer als mw1.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 10:04 schreef -Datdus- het volgende:
Ja inderdaad singeplayer hebben ze wapens gewoon geporteerd hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
ik vind de submachine guns echt underpowered. vergeleken met ak en famas enz.
ik mis echt de stopping power
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
ik wil een P90 potverdorie
Skorpion op HC.quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef genakt het volgende:
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
alle wapens spelen op normaal voor geen meter, je moet een hele clip in iemand proppen voor ie een keer neer gaat.quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef genakt het volgende:
HC![]()
![]()
Ik speel ook alleen maar HC HQ. Heerlijk om als een schaduw over de maps te hollen omdat niemand je hoort rennen. Heb al erg vaak achter iemand gestaan om op 1 meter afstand een ballistic knife in zn nek te schieten!quote:Op maandag 15 november 2010 11:54 schreef MrDrako het volgende:
hardcore HQ is weer helemaal leuk
wat was mw2 een goor tyfus kutspel zeg met z'n matchmaking.
Dit voelt al weer een stuk meer als mw1.
Ik mis alleen nog custom maps en modsFreezetag ftw,
maar ik speel iig al sinds de release lag vrij
Tja, de P90 werd pas in gebruik genomen na de Koude Oorlog dunkt me. 1994.quote:
Overigens is de AK74u een goede vervanger.![]()
Ik kan er niet mee omgaan. Misschien wel als ik een grip gebruik nog niet geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, de P90 werd pas in gebruik genomen na de Koude Oorlog dunkt me. 1994.
Overigens is de AK74u een goede vervanger.![]()
o jaquote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, de P90 werd pas in gebruik genomen na de Koude Oorlog dunkt me. 1994.
Overigens is de AK74u een goede vervanger.
ik ga een eigen server aanschaffen.
tips?Lead me away, come inside,
Met welke reden overweeg je ook de US?quote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
tips?![]()
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage pingquote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
tips?Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Bijna geen lage ping hier hoor?quote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage ping![]()
Denk dat je hoge ping bedoeldquote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage ping![]()
![]()
Ze zitten bij mij allemaal onder de 100 hoor. De NL, DU servers zo rond de 30-40 ms.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bijna geen lage ping hier hoor?
Daarom dus Amsterdam.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bijna geen lage ping hier hoor?Neequote:Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Amsterdam is nog niet running, vandaar dat ik aan de US dacht..Lead me away, come inside,
Tja, sowieso zijn die SMG's een beetje raar. Het is vooral hipfire eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan. Misschien wel als ik een grip gebruik nog niet geprobeerd eigenlijk.![]()
![]()
amsterdam is het geworden.
echt vaag na die update van enkele dagen geleden had ik iets minder stuttering en lag, maar vandaag is het ineens weer enorm elke 2-3s dat het beeld verspringt![]()
![]()
Heb ik ook...quote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef WooZ het volgende:
echt vaag na die update van enkele dagen geleden had ik iets minder stuttering en lag, maar vandaag is het ineens weer enorm elke 2-3s dat het beeld verspringt![]()
Ik heb gemerkt dat engelse servers vaak een stuk beter spelen dan nederlandse. Persoonlijk wordt ik meer gek van die negatieve xp problemen. Dan zak je telkens weer levels terug.![]()
Heb ik ook gehad 1 rank maarliefst.quote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef 1299 het volgende:
Ik heb gemerkt dat engelse servers vaak een stuk beter spelen dan nederlandse. Persoonlijk wordt ik meer gek van die negatieve xp problemen. Dan zak je telkens weer levels terug.Maar wel al mijn codpoints kwijt,
![]()
![]()
Dit heb ik dus al 3x gehad. 1x 2 ranks teruggegaan. Je kan zien dat het fout gaat in het Action Report. Als je XP meter door loopt tot buiten het beeld, dan ben je fucked.quote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef 1299 het volgende:
Ik heb gemerkt dat engelse servers vaak een stuk beter spelen dan nederlandse. Persoonlijk wordt ik meer gek van die negatieve xp problemen. Dan zak je telkens weer levels terug.
Ben al 3x level 20 geworden ondertussen.....In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
1x gehad maar volgens mij geen 'geld' kwijt, wel is mijn Level niet omhoog gegaan..quote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dit heb ik dus al 3x gehad. 1x 2 ranks teruggegaan. Je kan zien dat het fout gaat in het Action Report. Als je XP meter door loopt tot buiten het beeld, dan ben je fucked.
Ben al 3x level 20 geworden ondertussen.....
(en ik hard er nog wel zo hard voor vermoord)
Je CoD points hou je idd, maar ik had bv de Galil unlocked, maar die was ineens weer locked......quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
1x gehad maar volgens mij geen 'geld' kwijt, wel is mijn Level niet omhoog gegaan..
(en ik hard er nog wel zo hard voor vermoord)
quote:Op maandag 15 november 2010 10:04 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo gaat dat dus niet, stomme aso.quote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Deze malloot.. Maak je eigen OP maar.. Of maak een nieuwe pagina aan op de Wiki. Wij hebben toch een mooiere
Ik maak een OP voor het X360/PS3-topic en plaats deze op de Wiki, en dan plak jij mooi die van jou eroverheen, waardoor die van mij weg is en het console-topic er geen meer heeft. Volgens mij had jij juist een nieuwe pagina aan moeten maken. Zorg er maar voor dat 'ie weer in z'n oude staat terugkomt.![]()
Wat loop je nou te janken?quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus niet, stomme aso.
Ik maak een OP voor het X360/PS3-topic en plaats deze op de Wiki, en dan plak jij mooi die van jou eroverheen, waardoor die van mij weg is en het console-topic er geen meer heeft. Volgens mij had jij juist een nieuwe pagina aan moeten maken. Zorg er maar voor dat 'ie weer in z'n oude staat terugkomt.De informatie, wapens, perks enzo zijn toch hetzelfde ongeacht of je het nou op de PC speelt of op een console.
Alleen de laatste paar regeltjes over de servers en Steam-accounts zijn anders.![]()
Als je bij de sever list onderaan op filters klikt krijg je een hele zooi settings, waaronder show full/empty servers, hardcore(yes, no, all), game mode en nog 2 ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe dan? Je kunt toch alleen filteren op gametype zoals TDM, FFA, DOM etc.?![]()
Jongens, een IQ 200 hier! Ik zit te heletijd de grommen omdat serieus alles harcore is. Blijkt dat ik hardcore only aan had![]()
![]()
Dan loop ik maar te janken, maar hij zoekt het zelf maar uit. Heb de Wiki in ieder geval weer aangepast.quote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat loop je nou te janken?De informatie, wapens, perks enzo zijn toch hetzelfde ongeacht of je het nou op de PC speelt of op een console.
Alleen de laatste paar regeltjes over de servers en Steam-accounts zijn anders.![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef Berend. het volgende:
Jongens, een IQ 200 hier! Ik zit te heletijd de grommen omdat serieus alles harcore is. Blijkt dat ik hardcore only aan had![]()
![]()
Het spel valt me ontzettend tegen. MW1+2 heb ik suf gespeeld en heb BO dan ook meteen gehaald, maar het is lang niet wat ik had gedacht. Het verhaal, de wapens, de levels, de graphics, alles valt tegen.
Iemand het met me eens?
Verplaatst naar PS3 topic..
[ Bericht 6% gewijzigd door AceHighHugo op 15-11-2010 17:01:15 ]![]()
nee, wij spelen pcquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef AceHighHugo het volgende:
Het spel (PS3) valt me ontzettend tegen. MW1+2 heb ik suf gespeeld en heb BO dan ook meteen gehaald, maar het is lang niet wat ik had gedacht. Het verhaal, de wapens, de levels, de graphics, alles valt tegen.
Iemand het met me eens?
En de single player kan mij meer boeien dan die van MW2![]()
WTF, ga je nou serieus menen dat dat mooier is dan de huidige OP van dit topic?quote:Op maandag 15 november 2010 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan loop ik maar te janken, maar hij zoekt het zelf maar uit. Heb de Wiki in ieder geval weer aangepast.![]()
Daar ging het niet om.quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF, ga je nou serieus menen dat dat mooier is dan de huidige OP van dit topic?![]()
Idd. Wat een huilie.. Ik ga me er maar niet eens in mengen.. Get a fucking life. Wees blij dat ik zorg voor een mooie OP. Je had gewoon een paar kleine dingen aan kunnen passen en dan was je klaar..quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF, ga je nou serieus menen dat dat mooier is dan de huidige OP van dit topic?
Besides.. De oude versie kan je zo vinden op de wiki.Leer spaties gebruiken!
Whut, zitten er nou ook al spam bots in de FokBO group?quote:Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
kunnen we geen password op de fok groep zetten?
ik krijg net al de 3e spammer van vandaag die me een berichtje stuurt....![]()
![]()
Will do!quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef WooZ het volgende:
kunnen we geen password op de fok groep zetten?
ik krijg net al de 3e spammer van vandaag die me een berichtje stuurt....
De Fok! group is vanaf nu invite-only, iedereen kan andere mensen uitnodigen, dus als iemand wil joinen voeg 'm dan even toe, aangezien ik niet altijd alles kan zien en controleren![]()
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Call_of_Duty:_Black_Ops_PC
zo nieuwe PC OP, kan de console zeur ook niet meer klagen.![]()
relaxedquote:Op maandag 15 november 2010 18:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Will do!
De Fok! group is vanaf nu invite-only, iedereen kan andere mensen uitnodigen, dus als iemand wil joinen voeg 'm dan even toe, aangezien ik niet altijd alles kan zien en controleren![]()
![]()
Die had ik net ook...Chat request. Effe snel Pissoff gezegd en blocked.quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Whut, zitten er nou ook al spam bots in de FokBO group?In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Ik ben zo blij voor je, maar dat geeft je nog steeds niet het recht om mij een totale idioot te noemen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik heb 2 kids, een vriendin en een baan. Get yourself a life, knowitall.
MaAr iick hep dadt regt towg wewl?quote:Op maandag 15 november 2010 19:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je, maar dat geeft je nog steeds niet het recht om mij een totale idioot te noemen.![]()
![]()
jei altijtquote:Op maandag 15 november 2010 19:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
MaAr iick hep dadt regt towg wewl?
Ik heb een fatsoenlijke pc, en kan van alles gamen op 1920*1200. Behalve BO MP soms, ligt puur aan het spel hoor.
Hopelijk word het snel gepatcht.![]()
Komt allemaal goed.quote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb een fatsoenlijke pc, en kan van alles gamen op 1920*1200. Behalve BO MP soms, ligt puur aan het spel hoor.
Fijn dat je het even meldt, niemand heeft denk nog last gehad?quote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef Ulreazj het volgende:
Godverdomme. Server flikkert er gewoon 3x per uur uit
Leer spaties gebruiken!
Als reactie op een post hierboven.quote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Fijn dat je het even meldt, niemand heeft denk nog last gehad?![]()
![]()
jaquote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Godverdomme. Server flikkert er gewoon 3x per uur uit![]()
![]()
Ik heb bij een stel polen ze allemaal gekilled bij s&dquote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik moet even wennen aan dat ik kan teamkillen. Ben al eens gekicked door 3 oprecht onbedoelde TK's.![]()
![]()
Ik maakte een triple kill van 2 enemies en 1 friendly terwijl ik op de achterste mikte en er twee verschillende kanten op voorlangs liepen![]()
![]()
pssst dit hebben jullie niet van mij, de eerste mappack is voor de pc gratis als sorry voor de lag issues.![]()
![]()
Als het maar niet van die kutmaps zijn als mij MW2quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -Datdus- het volgende:
pssst dit hebben jullie niet van mij, de eerste mappack is voor de pc gratis als sorry voor de lag issues.![]()
![]()
Bron?quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
Het was een garpje.Ze kunnen volgens mij niet eens meer geld vragen voor dlc? omdat er nu dedicated servers zijn!
![]()
![]()
echt geniaal die ghost nates, ik zag 3 man bij elkaar, gooi mn nate erachter en ze denken dat er op ze geschoten wordt, ik kom tevoorschijn en triple kill ze haha![]()
![]()
Ook handig als je die bij de bom gooit in s&dquote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef WooZ het volgende:
echt geniaal die ghost nates, ik zag 3 man bij elkaar, gooi mn nate erachter en ze denken dat er op ze geschoten wordt, ik kom tevoorschijn en triple kill ze haha![]()
![]()
DirectX errors heb ik nu weer last van.
Vind het jammer dat de snipers nog slechter dan in MW2 zijn. Pistols zijn ook niet al te sterk, waardoor het niet heel aantrekkelijk is een sniper te pakken.![]()
Ga HC spelen sloeber.quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef schijffie het volgende:
DirectX errors heb ik nu weer last van.
Vind het jammer dat de snipers nog slechter dan in MW2 zijn. Pistols zijn ook niet al te sterk, waardoor het niet heel aantrekkelijk is een sniper te pakken.*Hosselcopter*![]()
en gequote..quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -Datdus- het volgende:
ik verwacht nu wel een mappack van je
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Bij je geluid in control pannel bij afspelen en opnemen alles uitschakelen behalve je speakers/headphones werkt best goed. Fps ging stuk omhoog hier.
http://www.callofduty.com(...)kf3fsta3ddo2v3jcra15Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
haha 4 kills met 1 nade
hijs leuk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Dibble het volgende:
zeker het kijken waard. Voor alle CoD spelers hier.![]()
Er moet echt iets gedaan worden aan al die dolphin-divers/proners, wat is dat verschrikkelijk irritant zeg, elke keer als ik iemand tegen kom liggen ze meteen op de grond waardoor ik m'n eerste paar kogels mis. Ik pak ze vaak wel hoor, maar het is gewoon echt irritant!![]()
Gisteren trouwens nog maar eens een potje Mw2 gedaan, bij BO wordt je minder snel voor cheater uitgescholden dus dat miste ik even
56 kills, 1 assist, 5 deaths![]()
![]()
Het is een normale tactiek hoor, jezelf klein maken zodat je minder snel geraakt wordt. Pronen vind ik niet erg, maar dat dolphin diven mogen ze van mij gimpen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:44 schreef Jorwol het volgende:
Er moet echt iets gedaan worden aan al die dolphin-divers/proners, wat is dat verschrikkelijk irritant zeg, elke keer als ik iemand tegen kom liggen ze meteen op de grond waardoor ik m'n eerste paar kogels mis. Ik pak ze vaak wel hoor, maar het is gewoon echt irritant!
Mik onder de gordel.Doe ik ook als er een frontale confrontatie is, gewoon op de benen mikken en klaar.
Al die last stand n00bs lach ik ook om, ik schiet tegenwoordig preventief nog een keer zodra ze neer gaan. Boos dat ze worden....
Wie kan hier antwoord op geven, hoe kan ik filteren op non-HC servers?quote:Op maandag 15 november 2010 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe dan? Je kunt toch alleen filteren op gametype zoals TDM, FFA, DOM etc.?![]()
Mik onder de gordel? Dat is toch raar dat dat moet omdat iedereen meteen gaat liggen? Da's echt fucking nep man. Er moet gewoon een delay op dat pronen. Ik vind het helemaal niet erg als iemand in prone ligt omdat ie iets capturet of aan het snipen is, maar niet als je in een gevecht komt dat je dan snel gaat liggen, dat is echt extreem onrealistisch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is een normale tactiek hoor, jezelf klein maken zodat je minder snel geraakt wordt. Pronen vind ik niet erg, maar dat dolphin diven mogen ze van mij gimpen.
Mik onder de gordel.Doe ik ook als er een frontale confrontatie is, gewoon op de benen mikken en klaar.
Al die last stand n00bs lach ik ook om, ik schiet tegenwoordig preventief nog een keer zodra ze neer gaan. Boos dat ze worden....![]()
![]()
Bij Filters:quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Wie kan hier antwoord op geven, hoe kan ik filteren op non-HC servers?
Hardcore of yes/no/all zetten, wat je wil.![]()
Hoe zit het eigenlijk met die spawn punten worden die nog gepatcht? Want daar kan ik me echt aan dood ergeren.![]()
Kan nu trouwens helemaal niet connecten, omdat de Black Ops server down is oid? Laat me dan tenminste combat training doen...![]()
Is het mogelijk om met Single Player Campaign meerdere save games aan te maken?
Ben anders bang dat mijn huidige save game overschreven wordt wanneer iemand anders
in huis een "New Game" start.![]()
![]()
dat is van starcraft 2quote:
en al oud
Ik ben trouwens nog geen cheater tegengekomen
Ik word ook helemaal hels van die mongooltjes die direct gaan liggen als je op ze schiet. Lekker realistisch dat je binnen 1ms van staan naar liggen over kan gaan.![]()
.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:34 schreef 1299 het volgende:
Ik word ook helemaal hels van die mongooltjes die direct gaan liggen als je op ze schiet. Lekker realistisch dat je binnen 1ms van staan naar liggen over kan gaan.
nee je moet lekker blijven staan als een mongooltje zodat je een beter doelwit bent![]()
![]()
Da's de omgekeerde wereld, net alsof je een mongooltje bent omdat je speelt zoals het hoortquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:45 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
.
nee je moet lekker blijven staan als een mongooltje zodat je een beter doelwit bent![]()
![]()
waarom zouden ze dan bukken in het spel hebben gemaakt ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Da's de omgekeerde wereld, net alsof je een mongooltje bent omdat je speelt zoals het hoort
en nee in het echt blijf je ook lekker doorrennen als je word beschoten_!
Ik klaag toch niet over bukken? En ik blijf toch ook niet lekker doorrennen? Ik ga alleen niet als een klapjosti meteen op de grond liggen als ik iemand zie of word beschoten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
waarom zouden ze dan bukken in het spel hebben gemaakt ?
en nee in het echt blijf je ook lekker doorrennen als je word beschoten_!
![]()
Yay gister gelijk level 50 geworden door zo'n baggerserver.
Mijn server doet trouwens erg vreemd bij tijdgebaseerde dingen(intermission bijvoorbeeld), ze zijn echt 30x versneld oid. Intermission is bijvoorbeeld in 1 seconde afgelopen.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎![]()
Vergeet 1 ding niet. Als ze liggen kunnen ze geen kant op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet over bukken? En ik blijf toch ook niet lekker doorrennen? Ik ga alleen niet als een klapjosti meteen op de grond liggen als ik iemand zie of word beschoten.Dat is gelijk het nadeel van prone. Gebruik dat gegeven tegen ze
Ik mik ALTIJD op het middenrif als het op een confrontatie aankomt. Ook al gaan ze naar prone, 1 of 2 kogels zullen altijd raak zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mik onder de gordel? Dat is toch raar dat dat moet omdat iedereen meteen gaat liggen? Da's echt fucking nep man. Er moet gewoon een delay op dat pronen. Ik vind het helemaal niet erg als iemand in prone ligt omdat ie iets capturet of aan het snipen is, maar niet als je in een gevecht komt dat je dan snel gaat liggen, dat is echt extreem onrealistisch.Zien ze jou niet, ja dan kan je op hun kop mikken.
Meh I know en meestal heb ik ze toch wel hoor, maar vind het gewoon nepquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Vergeet 1 ding niet. Als ze liggen kunnen ze geen kant op.Dat is gelijk het nadeel van prone. Gebruik dat gegeven tegen ze
[..]
Ik mik ALTIJD op het middenrif als het op een confrontatie aankomt. Ook al gaan ze naar prone, 1 of 2 kogels zullen altijd raak zijn.Zien ze jou niet, ja dan kan je op hun kop mikken.
![]()
GameServers.com will be rebooting ALL Call of Duty: Black Ops servers tonight in preparation for a new patch that is oncoming. The Patch is server-side only, but will address some critical server-side issues that are affecting the community-at-large.*Hosselcopter*![]()
Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...quote:In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
goed, nu heb ik dus een server aangeschaft welke maandag actief wordt.
Heeft iemand er een manual van? een lijst met commando's of wat dan ook?
zoveel info krijg je bij Gamerservers.com niet
oh en ik schiet op alles wat beweegt, liggend, springend, maakt me niet uit,
als de ander maar dood gaat ipv ik
ik hoef nooit te herladenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...
Mooi zal vandaag even prestige gaan, ben gister lvl 50 geworden :dBij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil![]()
met mn M60 kom ik best wel ver hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...![]()
![]()
moet je dan alles ook weer opnieuw kopen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Pizzaa het volgende:
Mooi zal vandaag even prestige gaan, ben gister lvl 50 geworden :d![]()
Hallo,
ik heb black ops al sinds dat hij uitkwam en eerst ging alles goed. Ookal was er wel is lag maar dat lag aan het spel. Ik had poorten open gemaakt voor het spel mijn nat type was open, maar sinds gisteren is mijn nat type opeens strict terwijl de poorten gewoon open staan.
Ik heb alles geprobeerd: ik heb me router opnieuw opgestart, helemaal gereset, proberen te spelen zonder portforwarding maar hij blijft maar op strict staan.
Mensen zeggen wel is iets over ps3 in dmz plaatsen maar helaas kan mijn modem dat niet. Ik heb een speedtouch 780 van kpn. Ik had eerst de poorten open gezet die op http://portforward.com/ staan maar op de black ops site stond dat je een paar meer moest open zetten ik deed dat maar dat werkte ookal niet. Nu kan ik bijna niemand horen via de headset en in geen enkele party en in een game komen lukt voor maar 10 sec voor ik er weer uti word gegooid
Kan iemand me helpen?
Het is voor de ps3 maar ik werd verwezen naar deze topic.![]()
Ik zit vaak zonder kogels....quote:
Speedtouch 780 is de Experiabox toch? Kun je niets aan doen, het is echt gewoon een graftyfusding, heb 'm zelf ook, soms kreeg ik 'm op open met al die poorten open, en de dag erna stond ik dan weer op strict, geen touw aan vast te knopen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef jerryboy het volgende:
Hallo,
ik heb black ops al sinds dat hij uitkwam en eerst ging alles goed. Ookal was er wel is lag maar dat lag aan het spel. Ik had poorten open gemaakt voor het spel mijn nat type was open, maar sinds gisteren is mijn nat type opeens strict terwijl de poorten gewoon open staan.
Ik heb alles geprobeerd: ik heb me router opnieuw opgestart, helemaal gereset, proberen te spelen zonder portforwarding maar hij blijft maar op strict staan.
Mensen zeggen wel is iets over ps3 in dmz plaatsen maar helaas kan mijn modem dat niet. Ik heb een speedtouch 780 van kpn. Ik had eerst de poorten open gezet die op http://portforward.com/ staan maar op de black ops site stond dat je een paar meer moest open zetten ik deed dat maar dat werkte ookal niet. Nu kan ik bijna niemand horen via de headset en in geen enkele party en in een game komen lukt voor maar 10 sec voor ik er weer uti word gegooid
Kan iemand me helpen?
Het is voor de ps3 maar ik werd verwezen naar deze topic.![]()
ik hebik ga dood voor mijn magazijn leeg is. Vaak ook vlugger respawnd dan herladenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zit vaak zonder kogels....
dikke kans dat KPN het checkt en weer dichtgooit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Speedtouch 780 is de Experiabox toch? Kun je niets aan doen, het is echt gewoon een graftyfusding, heb 'm zelf ook, soms kreeg ik 'm op open met al die poorten open, en de dag erna stond ik dan weer op strict, geen touw aan vast te knopen...
Probleemhebber: bel eens met KPN?Lead me away, come inside,
Heb Black ops 1 dag na release gehaald, dacht me pc voldoen aan de specs, maar daar valt niks meer aan te vergelijken.
Veel mensen die problemen hebben gehad met fps drops en hic ups of zelfs standaard een lage fps...
1 ervan ben ik wel :| , me fps hangt tussen de 20 en 90 in, maar meestal 30-40 ish maar mijn fps is zo instabiel dat het niet meer te spelen is. Nou heb ik me config zo fakkin hard getweaked dat het bijna cod1 lijkt zowat. maar geen verschil, alles wat ik online vind geprobeert maar het maakt allemaal niks uit. Terwijl vriend van me met een iets wat slechtere pc uhm vrij soepel speelt met mn config rond de 40-60 fps zonder hic ups of huge drops.
Wordt echt helemaal gek QQ.
Gedaan:
- alles m.b.t multithread, blur, fov, sun, water, me fps zelfs op 30 gelocked.
- maxpackets 100 (zoals altijd bij iedere cod die ik heb gespeeld)
- snaps op 30
- steam cloud uitgezet etc, steam proces op laag prio gezet.
- blackops proces op hoog gezet.
- videokaart drivers geupdate, overnieuw geinstalled, en zelfs me videokaart lichtelijk overclocked.Jeweet!![]()
Er is echt niets wat je kunt doen, ik had voor de grap eens al die shit aangepast, gespeeld, fps gemeten en daarna die config weggehaald (waarna het spel dus een nieuwe aanmaakt) en weer gemeten, 0 fps verschilquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Vengswiejj het volgende:
Heb Black ops 1 dag na release gehaald, dacht me pc voldoen aan de specs, maar daar valt niks meer aan te vergelijken.
Veel mensen die problemen hebben gehad met fps drops en hic ups of zelfs standaard een lage fps...
1 ervan ben ik wel :| , me fps hangt tussen de 20 en 90 in, maar meestal 30-40 ish maar mijn fps is zo instabiel dat het niet meer te spelen is. Nou heb ik me config zo fakkin hard getweaked dat het bijna cod1 lijkt zowat. maar geen verschil, alles wat ik online vind geprobeert maar het maakt allemaal niks uit. Terwijl vriend van me met een iets wat slechtere pc uhm vrij soepel speelt met mn config rond de 40-60 fps zonder hic ups of huge drops.
Wordt echt helemaal gek QQ.
Gedaan:
- alles m.b.t multithread, blur, fov, sun, water, me fps zelfs op 30 gelocked.
- maxpackets 100 (zoals altijd bij iedere cod die ik heb gespeeld)
- snaps op 30
- steam cloud uitgezet etc, steam proces op laag prio gezet.
- blackops proces op hoog gezet.
- videokaart drivers geupdate, overnieuw geinstalled, en zelfs me videokaart lichtelijk overclocked.![]()
![]()
Ja het vage is nog gewoon, me fps dropped totaal niet in smoke, terwijl je dan normaal dik fps drops hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Er is echt niets wat je kunt doen, ik had voor de grap eens al die shit aangepast, gespeeld, fps gemeten en daarna die config weggehaald (waarna het spel dus een nieuwe aanmaakt) en weer gemeten, 0 fps verschil.
Tijd voor nieuwe pc denk ik dan maar
Jeweet!![]()
klopt het is de experiaboxquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dikke kans dat KPN het checkt en weer dichtgooit.
Probleemhebber: bel eens met KPN?
en ik heb kpn gebeld. Ze zeggen dat het niet mogelijk is voor de gebruiker om echt in de modem te komen dat hebben ze echt helemaal afgesloten. Ik heb met 3 medewerkers gesproken en 2 van de 3 zeiden dat de experiabox niet gamevriendelijk is en dat ik er zelf weinig aan kan doen.![]()
Je kunt overstappen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef jerryboy het volgende:
[..]
klopt het is de experiabox
en ik heb kpn gebeld. Ze zeggen dat het niet mogelijk is voor de gebruiker om echt in de modem te komen dat hebben ze echt helemaal afgesloten. Ik heb met 3 medewerkers gesproken en 2 van de 3 zeiden dat de experiabox niet gamevriendelijk is en dat ik er zelf weinig aan kan doen.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Ik heb bij Ziggo nog nooit problemen gehad.quote:Supra Groningam Nihil
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik heb bij Ziggo nog nooit problemen gehad.
Mij is het toendertijd ook gelukt met kpn. In het internet profiel kan je in principe niet dat is afgescherm voor de normale gebruiker. Ze hebben alleen geen zin om poorten voor je te forwarden en de bedrijfspolicy zal vast ook zeggen dat ze dat ook niet hoeven te doen voor de normale gebruiker. ( doe hetzelfde werk alleen bij ander bedrijf )quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef jerryboy het volgende:
[..]
klopt het is de experiabox
en ik heb kpn gebeld. Ze zeggen dat het niet mogelijk is voor de gebruiker om echt in de modem te komen dat hebben ze echt helemaal afgesloten. Ik heb met 3 medewerkers gesproken en 2 van de 3 zeiden dat de experiabox niet gamevriendelijk is en dat ik er zelf weinig aan kan doen.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
cheater! beetje met 3 spas rondrennenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Blik het volgende:
Die negatieve xp is ook vrij bijzonder, heb nu ondertussen al 3 keer mijn Spas12 gehaald...
Ik vind jouw UI zo vaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef -Datdus- het volgende:
ik heb al 2 keer die een na laatste sniper unlocked.
AFC AJAX![]()
Ik heb de Galil 2x unlocked, de Famas 2x enz....quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef -Datdus- het volgende:
ik heb al 2 keer die een na laatste sniper unlocked.
Boeit me niet zo, 1 goede match en ik zit weer 2 rangen hoger...
Zijn er trouwens andere mensen hier die hun teamgenoten met last stand niet reviven, maar als lokaas gebruiken?Echt heerlijk is dat weet je meteen in welke richting je moet zoeken!
Een kut met een mijter?quote:In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
als ze alsnog dood gaan (al dan niet door mij) ga ik er naast liggen alsof ik ook dood ben..quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik heb de Galil 2x unlocked, de Famas 2x enz....
Boeit me niet zo, 1 goede match en ik zit weer 2 rangen hoger...
Zijn er trouwens andere mensen hier die hun teamgenoten met last stand niet reviven, maar als lokaas gebruiken?Echt heerlijk is dat weet je meteen in welke richting je moet zoeken!
Das ook een goede. Of een claymore plaatsen bij je nog te redden teammaat en dan hopen dat de vijand m wil executeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ze alsnog dood gaan (al dan niet door mij) ga ik er naast liggen alsof ik ook dood ben..
Met jou moet ik eens een potje gamenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ze alsnog dood gaan (al dan niet door mij) ga ik er naast liggen alsof ik ook dood ben..![]()
![]()
Wanneer komen ze nu eens met een patch. Het spel blijft zo gaar als boter, mijn systeem zou dit spel met 2 vingers in de neus moeten draaien maar niets is minder waar.![]()
Hallo iedereen,
Graag zou ik mijn Call of Duty account willen linken met youtube, op de Cod site is dat mogelijk, maar als ik eenmaal erop klik dan moet ik iets toestaan, ik klik op toestaan en dan moet ik opnieuw bij Cod site inloggen ;s. En dan is die alsnog niet gelinkt.
Weet iemand hoe ik hem kan linken?![]()
Hij deed het net bij mij, zonder lagg nog welbest een tof spel, eigenlijk.
volgens mij kan het nog niet met de pc versiequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef BobbanzPS het volgende:
Hallo iedereen,
Graag zou ik mijn Call of Duty account willen linken met youtube, op de Cod site is dat mogelijk, maar als ik eenmaal erop klik dan moet ik iets toestaan, ik klik op toestaan en dan moet ik opnieuw bij Cod site inloggen ;s. En dan is die alsnog niet gelinkt.
Weet iemand hoe ik hem kan linken?![]()
Ik heb de ps3quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
volgens mij kan het nog niet met de pc versie![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
lvl38 op dit moment, bijna alles gedaan door mijn neefje.afgelopen weekend. kill/death ratio is naar de ballen maar maakt niet uit.
Vind het bijna jammer dat mijn computer kortsluiting heeft gehad en zodoene is overleden.
Nog twee dagen volhouden en daarna lekker op mijn nieuwe i7 met gtx480 cod zelf spelen.![]()
Iemand nog last van de error
Server unavailable, zodra je BO launched? maat van me kan nog steeds niet spelen, hij komt niet verder dan dit scherm en met googlen kom je ook niet ver...
you did last weekend,quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef murp het volgende:
[..]
Met jou moet ik eens een potje gamen
ik schoot je in je gezicht
lead bukake
gewoon in de console:quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef Boekenwurm het volgende:
Is er al een godmode cheat voor Zombies?
1 /godmode on ![]()
Ik heb voor het PC topic een nieuwe wiki pagina aangemaakt. Graag de nieuwe OP hier vandaan halen.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/COD_Black_Ops_PCSupra Groningam Nihil
testjeSupra Groningam Nihil
Godverdomme wat is SP vet, net uitgespeeld![]()
![]()
![]()
Schijnt dat je "empty a complete clip into your enemies" challenge ook werkt als je op een helicopter schiet.![]()
wat is je gebruikersnaam dasn op steam...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
you did last weekend,
ik schoot je in je gezicht
lead bukake![]()
idd, dat had ik dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef schijffie het volgende:
Schijnt dat je "empty a complete clip into your enemies" challenge ook werkt als je op een helicopter schiet.![]()
![]()
Anders is dat onmogelijk om het "eerlijk" te doen. (dus niet met iemand in een hoekje staan en steeds wachten tot die weer vol leven heeft.quote:
Als ze de challenge nou 2/3 o.i.d. van je clip raak moet zijn zou ik het misschien nog proberen.![]()
Met MW2 was het niet zo moeilijk. Snipers hebben niet zo veel kogels in hun magazijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef schijffie het volgende:
[..]
Anders is dat onmogelijk om het "eerlijk" te doen. (dus niet met iemand in een hoekje staan en steeds wachten tot die weer vol leven heeft.
Als ze de challenge nou 2/3 o.i.d. van je clip raak moet zijn zou ik het misschien nog proberen.![]()
ofquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
gewoon in de console:
[ code verwijderd ]en
1 iddqd
1 idkfa ![]()
Mensen die het verschil tussen netwerk lag, een lage fps en stuttering niet snappen blijf je altijd houden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:02 schreef Hajko het volgende:
Ik heb geen lag meer
Koop een goede pc paupers
Het spel draait hier vloeiend met alles op max in 1920 x 1080 (op een 2 en een half jaar oude bak) en van lag merk ik nu niets meer.![]()
Top.
Hopelijk brengen ze rap een patch uit die zorgt dat overal lekker werkt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Vengerr op 17-11-2010 00:56:35 ]![]()
afstemmen op wat level en of je tdm dom dem s&d enz speeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef GalaxyS het volgende:
ik heb net de ak47 unlocked, met welke perks en welke atachments enzo vinden jullie die fijn?
whehe oldskoolquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef murp het volgende:
[..]
of
[ code verwijderd ]
en
[ code verwijderd ]
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Die zombie modus met 4 spelers co-op is best tof.. Alleen na round 9 / 10 best moeilijk :-/
De reload duurt dan te lang imo..![]()
Hoe verhoudt black ops zich ten opzichte van world at war en modern warfare 2.
Is het de moeite waard om nu al te kopen of kan ik beter nog even wachten en het spel kopen als de eerste mappack uit is?
Kun je hem trouwens ook via steam kopen? Want dat online koopsysteem bevalt me eigenelijk wel goed.Supra Groningam Nihil
Zijn de systeemeisen ook veel verzwaard ten opzichte van MW2? Mijn shuttletje draait nu al redelijk warm. Opvallend genoeg wordt ie warmer van cod5 dan mw2.Supra Groningam Nihil
Je kan hem via steam kopen, maar dan betaal je 60 euro. Ik begin een beetje in het spel te komen en vind het wel echt leuk nu.
En de systeemeisen zijn verzwaard ja, mijn oude pc die mw2 zonder veel problemen trok wil BO niet draaien.
Oh, en mag ik een invite voor de Fok!Group? Dit is mijn steam id 76561197964422433. Mijn account name is mijn actieve e-mailadres (dat moest je voegah gebruiken om een account aan te maken :/) dus dat post ik liever niet![]()
![]()
Ik heb de minimale specs toegevoegd in de nieuwe OP. Wil iemand checken of dit (ongeveer) klopt?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/COD_Black_Ops_PCSupra Groningam Nihil
holymoly waarom is het via steam zoveel duurder? je krijgt er niet eens een boekje of hoesje bij?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef bigbass het volgende:
Je kan hem via steam kopen, maar dan betaal je 60 euro. Ik begin een beetje in het spel te komen en vind het wel echt leuk nu.
En de systeemeisen zijn verzwaard ja, mijn oude pc die mw2 zonder veel problemen trok wil BO niet draaien.
Oh, en mag ik een invite voor de Fok!Group? Dit is mijn steam id 76561197964422433. Mijn account name is mijn actieve e-mailadres (dat moest je voegah gebruiken om een account aan te maken :/) dus dat post ik liever nietSupra Groningam Nihil
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Deetch het volgende:
Ik heb de minimale specs toegevoegd in de nieuwe OP. Wil iemand checken of dit (ongeveer) klopt?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/COD_Black_Ops_PC![]()
Dat is een BSquote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig., gaat om minimale eisen die gepost zijn.
Dus op een resolutie van 1024x768/800x600 op low/medium ofzo| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Vind het toch jammer dat je geen tags e.d. krijgt als je een challenge haalt, vond ik toch een leuk onderdeel van MW2. Ook het vrijspelen van attachments vond ik leuker dan dat ik nu alles maar kan kopen als ik maar genoeg geld heb![]()
Aldi pc?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.
Ik heb een quad core 2.4 Ghz op 3Ghz en een Nvidia 260 GTX 216. Dus je doet ergens iets niet goed. Ik draai hem op 1680x1050 met textures op extra en alleen shadows en sync every frame uit.
vrijspelen en dan alsnog 2k aftikken vind ik veel erger, zeker als je net als ik gisteravond tot 2x toe een level en een paar duizend punten kwijtraaktquote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
Vind het toch jammer dat je geen tags e.d. krijgt als je een challenge haalt, vond ik toch een leuk onderdeel van MW2. Ook het vrijspelen van attachments vond ik leuker dan dat ik nu alles maar kan kopen als ik maar genoeg geld heb
Ook kwam ik gisteren niet op een bepaalde server, iedere keer "disconnected"
BLIJKT DIE SERVER ZO TE HETEN
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
Vind het toch jammer dat je geen tags e.d. krijgt als je een challenge haalt, vond ik toch een leuk onderdeel van MW2. Ook het vrijspelen van attachments vond ik leuker dan dat ik nu alles maar kan kopen als ik maar genoeg geld hebSupra Groningam Nihil
Check steam nu eens?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef bigbass het volgende:
Oh, en mag ik een invite voor de Fok!Group? Dit is mijn steam id 76561197964422433. Mijn account name is mijn actieve e-mailadres (dat moest je voegah gebruiken om een account aan te maken :/) dus dat post ik liever niet![]()
vrij: ja, maar dan moet je ze nog kopuhquote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?Lead me away, come inside,
Steen?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Aldi pc?
Ik heb een quad core 2.4 Ghz op 3Ghz en een Nvidia 260 GTX 216. Dus je doet ergens iets niet goed. Ik draai hem op 1680x1050 met textures op extra en alleen shadows en sync every frame uit.
Het spel schokt bij sommige mensen met een Core I7 en 2 5870 in crossfire ook. Het spel bevat bugs, er zijn ook mensen met zielige systemen die het wel vloeiend draaien. Het heeft niks met de configuratie van mijn PC te maken want andere spellen draaien ik met 2 vingers in mijn neus op alles full.![]()
vraagje: klopt het dat nu blijkt dat dit spel helemaal niet zo geweldig is vooraf werd beweert?![]()
Ik lees allemaal problemen her en der en mensen die klagen,of is dat normaal en iets van elk spel of de personen die klagen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Spel is tof.
Het spel werkt alleen niet vloeiend voor een groep mensen, voor de andere groep weer wel.![]()
In theorie is het een topspel, alleen zijn er een groot aantal bugs die de feestvreugde nogal bederven. Ik ga er echter wel vanuit dat dit binnen enige tijd grotendeels opgelost kan worden. Maar het blijft nogal stil aan het Treyarch front.![]()
niet overdrijven, er zijn al een paar patches uitgebracht. Misschien heb je de installatie ervan niet opgemerkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef 1299 het volgende:
In theorie is het een topspel, alleen zijn er een groot aantal bugs die de feestvreugde nogal bederven. Ik ga er echter wel vanuit dat dit binnen enige tijd grotendeels opgelost kan worden. Maar het blijft nogal stil aan het Treyarch front.Lead me away, come inside,
Wat wil je nou? Dat ze constant gaan lopen twitteren dat ze bezig zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef 1299 het volgende:
In theorie is het een topspel, alleen zijn er een groot aantal bugs die de feestvreugde nogal bederven. Ik ga er echter wel vanuit dat dit binnen enige tijd grotendeels opgelost kan worden. Maar het blijft nogal stil aan het Treyarch front.
OF dat ze gewoon dat kut twitter laten liggen en stil aan de patch doorwerken? Geduld!
Daarbij ondervind ik eigenlijk 90% van de tijd geen hinder. Soms een hiccupje, maar nooit storend.
Ik speel uitsluitend multiplayer.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Dat is gewoon door omhoog te gaan qua level. Vervolgens kun je het wapen kopen en ook direct alle attachments kopen die je wilt. Ik vond het mooier toen je die attachments nog vrij kon spelen in de vorm van een aantal kills.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?![]()
Ik overdrijf niet, er zijn vele met mij die problemen hebben. En ja ik heb steam dus de patches zijn ook automatisch bij mij geïnstalleerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet overdrijven, er zijn al een paar patches uitgebracht. Misschien heb je de installatie ervan niet opgemerkt.
Ik noem een aantal bugs:
* Lage framerate zowel bij multi als singpleplayer.
* Zombie modus online geeft 99% steevast errors als: Unable to join game session e.d. waarna je weer helemaal naar het hoofdmenu wordt geworpen.
* Online nog steeds last van lag spikes. Op het moment dat er een enemie dicht bij zit sta je opeens een paar seconden stil.
* Je bent lekker aan het ranken en opeens staat XP required for next level -2894893 XP en voila je bent opeens weer een level of 5 terug gezet. Heel leuk als je met pijn en moeite een Achievement gehaald hebt.
* Zodra je het spel start staat het hele menu 5 seconden vast. (heb ik last van gekregen na de laatste patch)
* Er zijn al mensen die zelfs heel Prestige levels spontaan terug worden gezet.
* Soms zijn er bugs in de server browser waardoor er nauwelijks server gevonden worden.
* Downloading game settings blijft soms een minuut lang hangen
* Als je favorieten toevoegd moet je maar duimen dat ze later ook daadwerkelijk in de favo lijst staan.
* Soms zie je lichamen van enemies dwars door een muur heen.
Tevens is er totaal geen integratie met steam waardoor je niet met vrienden in een lobby kan. Je kan met moeite samen op een server uitkomen via het ingebouwde friends systeem, maar vervolgens kan je niet eens kiezen om bij hetzelfde team te zitten.
Nu kunnen mensen wel zeggen dat zei er geen last van hebben, maar ik weet dat vele met mij dezelfde problemen ondervinden.![]()
Zo te lezen wacht ik nog even met kopen.Supra Groningam Nihil
Is het wapen dan goedkoper als wanneer je het eerder wilt kopen? Ik snap er niet heel veel van geloof ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is gewoon door omhoog te gaan qua level. Vervolgens kun je het wapen kopen en ook direct alle attachments kopen die je wilt. Ik vond het mooier toen je die attachments nog vrij kon spelen in de vorm van een aantal kills.
Klopt het wat ik hieronder zeg?
Stel in lvl 8 komt de AK47 vrij.
• Komen dan in lvl ook direct alle attachments beschikbaar?
• Als ik voor lvl 8 de AK47 wil kopen dan kan dat voor 2000 Cod muntjes?
• Als ik na lvl 8 de AK47 wil betaal ik ook 2000 Cod muntjes of is het dan goedkoper?Supra Groningam Nihil
Steam is met vele dingen duur geworden. Check websites voor de key, je kan het zo toevoegen in Steam dan en downloaden.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
holymoly waarom is het via steam zoveel duurder? je krijgt er niet eens een boekje of hoesje bij?![]()
- Ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is het wapen dan goedkoper als wanneer je het eerder wilt kopen? Ik snap er niet heel veel van geloof ik.
• Als ik na lvl 8 de AK47 wil betaal ik ook 2000 Cod muntjes of is het dan goedkoper?
- Nee.
- Je betaalt altijd dezelfde prijs.![]()
1. Jaquote:Op woensdag 17 november 2010 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is het wapen dan goedkoper als wanneer je het eerder wilt kopen? Ik snap er niet heel veel van geloof ik.
• Als ik na lvl 8 de AK47 wil betaal ik ook 2000 Cod muntjes of is het dan goedkoper?
2. Ja.
3. Ja, niet goedkoper.![]()
Ik erger me ook aan het feit dat de Rcon niet is geïntegreerd in het spel, of via internet te bereiken is. Alles leuk en aardig, maar ik krijg alleen maar .net errors van die Rcon en moet voor elke kick/warning naar windhoos. Ook mensen die ik bande konden terugkomen
Inmiddels is het redelijk verbeterd, maar die Rcon moeten ze ff flink onder handen nemen.
Verder is HQ nug steeds 9 vs 9 en als je pech hebt 9 vs 5. Teams kan je ook niet kiezen dus je moet het maar net treffen.
Gisteren trouwens voor het eerst mijn hacker pro kunnen gebruiken. Als je dan een carepackage van een vijand pakt, laat je een lege "huls" achter die boem zegt als die geopend wordt
Alleen beetje jammer dat je veel te weinig carepackages tegenkomt..Leer spaties gebruiken!
Ik heb steam geremoved en op nieuw geinstaleerd. Werkt ook nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef 1299 het volgende:
[..]
Gooi het bestand registry.blob eens weg uit de steam folder.
Volgens mij doet ie het weer
[ Bericht 5% gewijzigd door murp op 17-11-2010 12:48:28 ]![]()
Je kunt niet een wapen kopen voordat je hem hebt unlockedquote:Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef 1299 het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja.Nee
3. Ja, niet goedkoper.![]()
OK, verdien je in het spel het spel wel genoeg pegels om alle wapens die je zou willen kopen kunt kopen of moet je zuinig aan doen?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kunt niet een wapen kopen voordat je hem hebt unlocked
Met andere woorden:
Als je een AK47 prettiger vindt schieten dan een Famas (die wel een verbetering is tov wat je hebt) maar de famas unlock je in een vroeger level is het dan wel verstandig om de famas te kopen? Of kun je beter je geld bewaren voor de AK47 omdat je andere niet genoeg geld hebt als je het lvl bereikt waar de AK vrij komt?Supra Groningam Nihil
Ik begrijp wel dat alle attachments tegelijk beschikbaar komen dus je hoeft je niet eerst te behelpen met een red dot voor je de acog scope krijgt?Supra Groningam Nihil
Op een gegeven moment barst je van het geld. Ik had op level 40 $60Kquote:Op woensdag 17 november 2010 12:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
OK, verdien je in het spel het spel wel genoeg pegels om alle wapens die je zou willen kopen kunt kopen of moet je zuinig aan doen?
Met andere woorden:
Als je een AK47 prettiger vindt schieten dan een Famas (die wel een verbetering is tov wat je hebt) maar de famas unlock je in een vroeger level is het dan wel verstandig om de famas te kopen? Of kun je beter je geld bewaren voor de AK47 omdat je andere niet genoeg geld hebt als je het lvl bereikt waar de AK vrij komt?
Dan weet je van gekkigheid niet waar je het aan moet besteden.. En wat je zegt van red dot en acog klopt idd.
Ik vond het wel wat hebben, een x hoeveelheid kills moeten maken met red dot voordat je de Acog kreeg. Het is allemaal nu veel makkelijker..Leer spaties gebruiken!
Toch wel jammer, maar voor mensen met wat minder tijd te besteden wordt het spel dan toch nog interessant. Ik merk dat wel op Lans met vrienden die nog steeds lvl 14 zijn dat ze een wapen achterstand hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment barst je van het geld. Ik had op level 40 $60K
Dan weet je van gekkigheid niet waar je het aan moet besteden.. En wat je zegt van red dot en acog klopt idd.
Ik vond het wel wat hebben, een x hoeveelheid kills moeten maken met red dot voordat je de Acog kreeg. Het is allemaal nu veel makkelijker..Supra Groningam Nihil
Hoeveel levels zijn er eigenlijk?Supra Groningam Nihil
en kun je ook prestigen?Supra Groningam Nihil
Het is gewoon heerlijk om vrij snel je favo perks samen te stellen, zo kan je je eigen speelstijl vrij snel hebben en dat geeft je weer een voorsprong.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Toch wel jammer, maar voor mensen met wat minder tijd te besteden wordt het spel dan toch nog interessant. Ik merk dat wel op Lans met vrienden die nog steeds lvl 14 zijn dat ze een wapen achterstand hebben.
Ik moet het van sneaken hebben, dus heb van mn centjes een silencer gekocht, ghost perk, ninja enz. Normaal moet je daar level tig voor zijn maar nu koop je ze zodra je geld hebt.
Wapens moet je idd eerst unlocken, maar koop je de warlord perk, dan kan je er meteen 2 attachments opzetten bv.
Dat is wel makkelijker instappen. Gaat het levellen ook net zo snel als bij MW2?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon heerlijk om vrij snel je favo perks samen te stellen, zo kan je je eigen speelstijl vrij snel hebben en dat geeft je weer een voorsprong.
Ik moet het van sneaken hebben, dus heb van mn centjes een silencer gekocht, ghost perk, ninja enz. Normaal moet je daar level tig voor zijn maar nu koop je ze zodra je geld hebt.
Wapens moet je idd eerst unlocken, maar koop je de warlord perk, dan kan je er meteen 2 attachments opzetten bv.Supra Groningam Nihil
dan is steam gewoon even down murpquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
DAT DIT KAN!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef genakt het volgende:
[..]
dan is steam gewoon even down murp![]()
![]()
heb je trouwens aangemeldquote:Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef murp het volgende:
[..]
DAT DIT KAN!!!!!!!!!111
[ afbeelding ]
Ow kan iemand anders even nieuw topic openen ?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: