roflquote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
vroegah, toen alle beter was. installeerde je een game en alles werkte.
De helft van de posts die ik tot nu toe in de PC-reeks voorbij heb zien komen, is gegaan over problemen met de hardware en de multiplayer, dus ik ben blij dat ik hier een console heb staan en deze game wel zonder gezeik kan spelen.quote:
Ik heb ook geen problemen meer, ik bedoelde meer dat het niet te maken heeft met de prestaties van je pc, bij sommigen laggt ie op hun core i7's en bij amd athlons niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe kun je dan verklaren dat sommigen (zoals ik) niet of nauwelijks problemen ondervinden?
Die mensen zitten op het forum te schreeuwen, de mensen bij wie hij wel lekker loopt zitten in-game.quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De helft van de posts die ik tot nu toe in de PC-reeks voorbij heb zien komen, is gegaan over problemen met de hardware en de multiplayer, dus ik ben blij dat ik hier een console heb staan en deze game wel zonder gezeik kan spelen.
Nog nooit hoeven te doen, op controls na, dus waarom dat hier wel opeens zou moeten, ligt er puur aan dat het spel niet goed is.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een spel fatsoenlijk wilt spelen, moet je er ook tijd voor over hebben om zelf een en ander af te stellen.
Dat is waar.quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Die mensen zitten op het forum te schreeuwen, de mensen bij wie hij wel lekker loopt zitten in-game.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gaster zijn hier ook mensen met een leven die gewoon een leuk spelletje willen spelen en niet een leven hebben dat om pc's draait, total idiot
Waarom zijn de bananen krom?quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef v1tje het volgende:
Maaaaaar waarom kregen we bij modern warfare 2 kregen we toch 2 dvd's en nu maar een. Mw2 was 12 gb en deze maar 8 of 9?
Treyarch faaltquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef v1tje het volgende:
Maaaaaar waarom kregen we bij modern warfare 2 kregen we toch 2 dvd's en nu maar een. Mw2 was 12 gb en deze maar 8 of 9?
nee daar ligt het niet aan. MW2 doet hier 80 fps stabiel maxed. Hoere treyarch heeft het gewoon verneukt. Zelfd als ik boven 60 fps uitkomt stottert ie, terwijl er geen framerate drops zijn.quote:
Niet alle lag komt van fpsquote:Op maandag 15 november 2010 00:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee daar ligt het niet aan. MW2 doet hier 80 fps stabiel maxed. Hoere treyarch heeft het gewoon verneukt. Zelfd als ik boven 60 fps uitkomt stottert ie, terwijl er geen framerate drops zijn.
Bagger code
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen meer, ik bedoelde meer dat het niet te maken heeft met de prestaties van je pc, bij sommigen laggt ie op hun core i7's en bij amd athlons niet.
quote:
ik speel met deze aangepaste settings in de config_mp.cfgquote:r_blur_allowed 0
r_distortion 0
r_dof_enable 0
r_glow_allowed 0
cg_brass 0
r_vsync "0"
Dat ga ik vanavond dan ook maar even proberen. Het loopt allemaal een stuk minder soepel dan MW2.quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
ik speel met deze aangepaste settings in de config_mp.cfg
speel zonder lag of andere geneuzel
Systeem:
Q8200 @ 2.33
4 Gb
8600GT
bron: http://segmentnext.com/20(...)-errors-sound-fixes/
gisteren in nuketown had ik een persoonlijk record van 19-1 in Demo binnen 2 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 08:27 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Nuketown toch een chaos in HQ modus.
Wel klote dat er bij een connection interrupted meteen je gehaalde challenges kwijt bent, dan kan je nog beter 5 teamkills maken en gekickt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |