volgens mij kan het nog niet met de pc versiequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef BobbanzPS het volgende:
Hallo iedereen,
Graag zou ik mijn Call of Duty account willen linken met youtube, op de Cod site is dat mogelijk, maar als ik eenmaal erop klik dan moet ik iets toestaan, ik klik op toestaan en dan moet ik opnieuw bij Cod site inloggen ;s. En dan is die alsnog niet gelinkt.
Weet iemand hoe ik hem kan linken?
Ik heb de ps3quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
volgens mij kan het nog niet met de pc versie
you did last weekend,quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef murp het volgende:
[..]
Met jou moet ik eens een potje gamen
gewoon in de console:quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef Boekenwurm het volgende:
Is er al een godmode cheat voor Zombies?
| 1 | /godmode on |
wat is je gebruikersnaam dasn op steam...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
you did last weekend,
ik schoot je in je gezicht
lead bukake
idd, dat had ik dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef schijffie het volgende:
Schijnt dat je "empty a complete clip into your enemies" challenge ook werkt als je op een helicopter schiet.
Anders is dat onmogelijk om het "eerlijk" te doen. (dus niet met iemand in een hoekje staan en steeds wachten tot die weer vol leven heeft.quote:
Met MW2 was het niet zo moeilijk. Snipers hebben niet zo veel kogels in hun magazijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef schijffie het volgende:
[..]
Anders is dat onmogelijk om het "eerlijk" te doen. (dus niet met iemand in een hoekje staan en steeds wachten tot die weer vol leven heeft.
Als ze de challenge nou 2/3 o.i.d. van je clip raak moet zijn zou ik het misschien nog proberen.
ofquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
gewoon in de console:
[ code verwijderd ]
| 1 | iddqd |
| 1 | idkfa |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |