Ik heb bij een stel polen ze allemaal gekilled bij s&dquote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik moet even wennen aan dat ik kan teamkillen. Ben al eens gekicked door 3 oprecht onbedoelde TK's.
Als het maar niet van die kutmaps zijn als mij MW2quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -Datdus- het volgende:
pssst dit hebben jullie niet van mij, de eerste mappack is voor de pc gratis als sorry voor de lag issues.![]()
Bron?quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -Datdus- het volgende:
pssst dit hebben jullie niet van mij, de eerste mappack is voor de pc gratis als sorry voor de lag issues.![]()
Ook handig als je die bij de bom gooit in s&dquote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef WooZ het volgende:
echt geniaal die ghost nates, ik zag 3 man bij elkaar, gooi mn nate erachter en ze denken dat er op ze geschoten wordt, ik kom tevoorschijn en triple kill ze haha
Ga HC spelen sloeber.quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef schijffie het volgende:
DirectX errors heb ik nu weer last van.
Vind het jammer dat de snipers nog slechter dan in MW2 zijn. Pistols zijn ook niet al te sterk, waardoor het niet heel aantrekkelijk is een sniper te pakken.
en gequote..quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef -Datdus- het volgende:
hijs leuk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Dibble het volgende:
zeker het kijken waard. Voor alle CoD spelers hier.
Het is een normale tactiek hoor, jezelf klein maken zodat je minder snel geraakt wordt. Pronen vind ik niet erg, maar dat dolphin diven mogen ze van mij gimpen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:44 schreef Jorwol het volgende:
Er moet echt iets gedaan worden aan al die dolphin-divers/proners, wat is dat verschrikkelijk irritant zeg, elke keer als ik iemand tegen kom liggen ze meteen op de grond waardoor ik m'n eerste paar kogels mis. Ik pak ze vaak wel hoor, maar het is gewoon echt irritant!
Wie kan hier antwoord op geven, hoe kan ik filteren op non-HC servers?quote:Op maandag 15 november 2010 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe dan? Je kunt toch alleen filteren op gametype zoals TDM, FFA, DOM etc.?
Mik onder de gordel? Dat is toch raar dat dat moet omdat iedereen meteen gaat liggen? Da's echt fucking nep man. Er moet gewoon een delay op dat pronen. Ik vind het helemaal niet erg als iemand in prone ligt omdat ie iets capturet of aan het snipen is, maar niet als je in een gevecht komt dat je dan snel gaat liggen, dat is echt extreem onrealistisch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is een normale tactiek hoor, jezelf klein maken zodat je minder snel geraakt wordt. Pronen vind ik niet erg, maar dat dolphin diven mogen ze van mij gimpen.
Mik onder de gordel.Doe ik ook als er een frontale confrontatie is, gewoon op de benen mikken en klaar.
Al die last stand n00bs lach ik ook om, ik schiet tegenwoordig preventief nog een keer zodra ze neer gaan. Boos dat ze worden....![]()
Bij Filters:quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Wie kan hier antwoord op geven, hoe kan ik filteren op non-HC servers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |