o jaquote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, de P90 werd pas in gebruik genomen na de Koude Oorlog dunkt me. 1994.
Overigens is de AK74u een goede vervanger.
Met welke reden overweeg je ook de US?quote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
ik ga een eigen server aanschaffen.
tips?
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage pingquote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
ik ga een eigen server aanschaffen.
tips?
Bijna geen lage ping hier hoor?quote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage ping
Denk dat je hoge ping bedoeldquote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage ping
Ze zitten bij mij allemaal onder de 100 hoor. De NL, DU servers zo rond de 30-40 ms.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bijna geen lage ping hier hoor?
Daarom dus Amsterdam.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bijna geen lage ping hier hoor?
Neequote:
Tja, sowieso zijn die SMG's een beetje raar. Het is vooral hipfire eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan. Misschien wel als ik een grip gebruik nog niet geprobeerd eigenlijk.
Heb ik ook...quote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef WooZ het volgende:
echt vaag na die update van enkele dagen geleden had ik iets minder stuttering en lag, maar vandaag is het ineens weer enorm elke 2-3s dat het beeld verspringt
Heb ik ook gehad 1 rank maarliefst.quote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef 1299 het volgende:
Ik heb gemerkt dat engelse servers vaak een stuk beter spelen dan nederlandse. Persoonlijk wordt ik meer gek van die negatieve xp problemen. Dan zak je telkens weer levels terug.
Dit heb ik dus al 3x gehad. 1x 2 ranks teruggegaan. Je kan zien dat het fout gaat in het Action Report. Als je XP meter door loopt tot buiten het beeld, dan ben je fucked.quote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef 1299 het volgende:
Ik heb gemerkt dat engelse servers vaak een stuk beter spelen dan nederlandse. Persoonlijk wordt ik meer gek van die negatieve xp problemen. Dan zak je telkens weer levels terug.
1x gehad maar volgens mij geen 'geld' kwijt, wel is mijn Level niet omhoog gegaan..quote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dit heb ik dus al 3x gehad. 1x 2 ranks teruggegaan. Je kan zien dat het fout gaat in het Action Report. Als je XP meter door loopt tot buiten het beeld, dan ben je fucked.
Ben al 3x level 20 geworden ondertussen.....
Je CoD points hou je idd, maar ik had bv de Galil unlocked, maar die was ineens weer locked......quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
1x gehad maar volgens mij geen 'geld' kwijt, wel is mijn Level niet omhoog gegaan..
(en ik hard er nog wel zo hard voor vermoord)
quote:Op maandag 15 november 2010 10:04 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo gaat dat dus niet, stomme aso.quote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Deze malloot.. Maak je eigen OP maar.. Of maak een nieuwe pagina aan op de Wiki. Wij hebben toch een mooiere
Wat loop je nou te janken?quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus niet, stomme aso.
Ik maak een OP voor het X360/PS3-topic en plaats deze op de Wiki, en dan plak jij mooi die van jou eroverheen, waardoor die van mij weg is en het console-topic er geen meer heeft. Volgens mij had jij juist een nieuwe pagina aan moeten maken. Zorg er maar voor dat 'ie weer in z'n oude staat terugkomt.
Als je bij de sever list onderaan op filters klikt krijg je een hele zooi settings, waaronder show full/empty servers, hardcore(yes, no, all), game mode en nog 2 ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe dan? Je kunt toch alleen filteren op gametype zoals TDM, FFA, DOM etc.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |