Ik heb ook geen problemen meer, ik bedoelde meer dat het niet te maken heeft met de prestaties van je pc, bij sommigen laggt ie op hun core i7's en bij amd athlons niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe kun je dan verklaren dat sommigen (zoals ik) niet of nauwelijks problemen ondervinden?
Die mensen zitten op het forum te schreeuwen, de mensen bij wie hij wel lekker loopt zitten in-game.quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De helft van de posts die ik tot nu toe in de PC-reeks voorbij heb zien komen, is gegaan over problemen met de hardware en de multiplayer, dus ik ben blij dat ik hier een console heb staan en deze game wel zonder gezeik kan spelen.
Nog nooit hoeven te doen, op controls na, dus waarom dat hier wel opeens zou moeten, ligt er puur aan dat het spel niet goed is.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een spel fatsoenlijk wilt spelen, moet je er ook tijd voor over hebben om zelf een en ander af te stellen.
Dat is waar.quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Die mensen zitten op het forum te schreeuwen, de mensen bij wie hij wel lekker loopt zitten in-game.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gaster zijn hier ook mensen met een leven die gewoon een leuk spelletje willen spelen en niet een leven hebben dat om pc's draait, total idiot
Waarom zijn de bananen krom?quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef v1tje het volgende:
Maaaaaar waarom kregen we bij modern warfare 2 kregen we toch 2 dvd's en nu maar een. Mw2 was 12 gb en deze maar 8 of 9?
Treyarch faaltquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef v1tje het volgende:
Maaaaaar waarom kregen we bij modern warfare 2 kregen we toch 2 dvd's en nu maar een. Mw2 was 12 gb en deze maar 8 of 9?
nee daar ligt het niet aan. MW2 doet hier 80 fps stabiel maxed. Hoere treyarch heeft het gewoon verneukt. Zelfd als ik boven 60 fps uitkomt stottert ie, terwijl er geen framerate drops zijn.quote:
Niet alle lag komt van fpsquote:Op maandag 15 november 2010 00:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee daar ligt het niet aan. MW2 doet hier 80 fps stabiel maxed. Hoere treyarch heeft het gewoon verneukt. Zelfd als ik boven 60 fps uitkomt stottert ie, terwijl er geen framerate drops zijn.
Bagger code
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen meer, ik bedoelde meer dat het niet te maken heeft met de prestaties van je pc, bij sommigen laggt ie op hun core i7's en bij amd athlons niet.
quote:
ik speel met deze aangepaste settings in de config_mp.cfgquote:r_blur_allowed 0
r_distortion 0
r_dof_enable 0
r_glow_allowed 0
cg_brass 0
r_vsync "0"
Dat ga ik vanavond dan ook maar even proberen. Het loopt allemaal een stuk minder soepel dan MW2.quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
ik speel met deze aangepaste settings in de config_mp.cfg
speel zonder lag of andere geneuzel
Systeem:
Q8200 @ 2.33
4 Gb
8600GT
bron: http://segmentnext.com/20(...)-errors-sound-fixes/
gisteren in nuketown had ik een persoonlijk record van 19-1 in Demo binnen 2 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 08:27 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Nuketown toch een chaos in HQ modus.
Wel klote dat er bij een connection interrupted meteen je gehaalde challenges kwijt bent, dan kan je nog beter 5 teamkills maken en gekickt worden
Nuketown is een tenenkrommend slechte map. Vijanden spawnen 9 van de 10x achter je als je zelf net spawned....quote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
gisteren in nuketown had ik een persoonlijk record van 19-1 in Demo binnen 2 minuten
neerknallen tot mortar en die doen de rest
bron: http://twitter.com/pcdevquote:@pwnshop_ /connect is coming back. maybe not next patch but I promise it is coming back. about 9 hours ago via web in reply to pwnshop_
Misschien een domme vraag, maar hoe dan? Je kunt toch alleen filteren op gametype zoals TDM, FFA, DOM etc.?quote:Op zondag 14 november 2010 15:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
als je je filter alleen naar non-hc servers laat zoeken zie je ze niet meer en join je ze dus ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat vaak alleen bij CTF goed.quote:Op maandag 15 november 2010 09:46 schreef FUFR het volgende:
ja dat snap ik ook niet, doe dan de tegenstanders aan 1 kant van de map en ons aan de andere ofzo.
Dat had ik gisteren idd: Spawnde, kon 2 stappen zetten en weer dood. En dat iets van 10x achter elkaar...quote:Op maandag 15 november 2010 09:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nuketown is een tenenkrommend slechte map. Vijanden spawnen 9 van de 10x achter je als je zelf net spawned....
3 v 3 is erg overdreven. 9 v 9 gaat ook wel prima, alleen moeten ze de spawns fixen. Al heb ik er niet al teveel problemen mee.quote:Op maandag 15 november 2010 11:00 schreef schijffie het volgende:
Het idee achter Nuketown ( lekker simpele straat, niet te veel gekut) vind ik ik erg leuk. jammer genoeg is de map zo klein dat je alleen 3vs3 oid kan doen.
in Mw2 was het ook wel leuk, kwam altijd voorbij dat we een cheaterclan warenquote:
Deze malloot.. Maak je eigen OP maar.. Of maak een nieuwe pagina aan op de Wiki. Wij hebben toch een mooierequote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Welke malloot heeft de openingspost op de Wiki aangepast? Ik had speciaal een mooie openingspost gemaakt voor het X360/PS3-topic en nu is 'ie helemaal veranderd. Aan namen op Steam en servers hebben wij toch helemaal niks?
quote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Dibble het volgende:
Q:@pcdev Awesome, will the next patch be in the next couple days you think?
A: @theCenty We have some nice optimizations for better FPS going into QA tomorrow.
A2:@y0haN trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.
http://gamekit.co.nz/?p=7325
Eindelijk, 18 spelers vind ik echt te druk vaak.quote:A: @Serbusfish will add 12 player playlists.
Truequote:Dit voelt al weer een stuk meer als mw1.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:04 schreef -Datdus- het volgende:
Ja inderdaad singeplayer hebben ze wapens gewoon geporteerd hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Skorpion op HC.quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef genakt het volgende:
ik vind de submachine guns echt underpowered. vergeleken met ak en famas enz.
ik mis echt de stopping power
alle wapens spelen op normaal voor geen meter, je moet een hele clip in iemand proppen voor ie een keer neer gaat.quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef genakt het volgende:
ik vind de submachine guns echt underpowered. vergeleken met ak en famas enz.
ik mis echt de stopping power
Ik speel ook alleen maar HC HQ. Heerlijk om als een schaduw over de maps te hollen omdat niemand je hoort rennen. Heb al erg vaak achter iemand gestaan om op 1 meter afstand een ballistic knife in zn nek te schieten!quote:Op maandag 15 november 2010 11:54 schreef MrDrako het volgende:
hardcore HQ is weer helemaal leuk
wat was mw2 een goor tyfus kutspel zeg met z'n matchmaking.
Dit voelt al weer een stuk meer als mw1.
Ik mis alleen nog custom maps en modsFreezetag ftw,
maar ik speel iig al sinds de release lag vrij
Tja, de P90 werd pas in gebruik genomen na de Koude Oorlog dunkt me. 1994.quote:
Ik kan er niet mee omgaan. Misschien wel als ik een grip gebruik nog niet geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, de P90 werd pas in gebruik genomen na de Koude Oorlog dunkt me. 1994.
Overigens is de AK74u een goede vervanger.
o jaquote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, de P90 werd pas in gebruik genomen na de Koude Oorlog dunkt me. 1994.
Overigens is de AK74u een goede vervanger.
Met welke reden overweeg je ook de US?quote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
ik ga een eigen server aanschaffen.
tips?
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage pingquote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
ik ga een eigen server aanschaffen.
tips?
Bijna geen lage ping hier hoor?quote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage ping
Denk dat je hoge ping bedoeldquote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Amsterdam. Kijk zelf maar in in je Server Browser hoeveel Amerikaanse servers je ziet met een lage ping
Ze zitten bij mij allemaal onder de 100 hoor. De NL, DU servers zo rond de 30-40 ms.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bijna geen lage ping hier hoor?
Daarom dus Amsterdam.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bijna geen lage ping hier hoor?
Neequote:
Tja, sowieso zijn die SMG's een beetje raar. Het is vooral hipfire eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan. Misschien wel als ik een grip gebruik nog niet geprobeerd eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |