abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88770241
Hoe zit het eigenlijk met die spawn punten worden die nog gepatcht? Want daar kan ik me echt aan dood ergeren.
pi_88770273
Kan nu trouwens helemaal niet connecten, omdat de Black Ops server down is oid? Laat me dan tenminste combat training doen...
pi_88770323
Had ik net ook even spel opnieuw opstarten en dan deed hij het bij mij.
pi_88770461
Is het mogelijk om met Single Player Campaign meerdere save games aan te maken?
Ben anders bang dat mijn huidige save game overschreven wordt wanneer iemand anders
in huis een "New Game" start. ;(
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:30:41 #180
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88770468
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:24 schreef murp het volgende:

[..]

hijs leuk!
dat is van starcraft 2
en al oud

Ik ben trouwens nog geen cheater tegengekomen :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88770553
Ik word ook helemaal hels van die mongooltjes die direct gaan liggen als je op ze schiet. Lekker realistisch dat je binnen 1ms van staan naar liggen over kan gaan.
pi_88770826
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:34 schreef 1299 het volgende:
Ik word ook helemaal hels van die mongooltjes die direct gaan liggen als je op ze schiet. Lekker realistisch dat je binnen 1ms van staan naar liggen over kan gaan.
.
nee je moet lekker blijven staan als een mongooltje zodat je een beter doelwit bent :')
pi_88770897
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:45 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

.
nee je moet lekker blijven staan als een mongooltje zodat je een beter doelwit bent :')
Da's de omgekeerde wereld, net alsof je een mongooltje bent omdat je speelt zoals het hoort :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:56:34 #184
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88771115
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:47 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Da's de omgekeerde wereld, net alsof je een mongooltje bent omdat je speelt zoals het hoort :')
waarom zouden ze dan bukken in het spel hebben gemaakt ?
en nee in het echt blijf je ook lekker doorrennen als je word beschoten :')_!
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88771170
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:56 schreef genakt het volgende:

[..]

waarom zouden ze dan bukken in het spel hebben gemaakt ?
en nee in het echt blijf je ook lekker doorrennen als je word beschoten :')_!
Ik klaag toch niet over bukken? En ik blijf toch ook niet lekker doorrennen? Ik ga alleen niet als een klapjosti meteen op de grond liggen als ik iemand zie of word beschoten.
pi_88771981
Yay gister gelijk level 50 geworden door zo'n baggerserver.
Mijn server doet trouwens erg vreemd bij tijdgebaseerde dingen(intermission bijvoorbeeld), ze zijn echt 30x versneld oid. Intermission is bijvoorbeeld in 1 seconde afgelopen.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_88772034
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:58 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik klaag toch niet over bukken? En ik blijf toch ook niet lekker doorrennen? Ik ga alleen niet als een klapjosti meteen op de grond liggen als ik iemand zie of word beschoten.
Vergeet 1 ding niet. Als ze liggen kunnen ze geen kant op. ;) Dat is gelijk het nadeel van prone. Gebruik dat gegeven tegen ze
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:17 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mik onder de gordel? Dat is toch raar dat dat moet omdat iedereen meteen gaat liggen? Da's echt fucking nep man. Er moet gewoon een delay op dat pronen. Ik vind het helemaal niet erg als iemand in prone ligt omdat ie iets capturet of aan het snipen is, maar niet als je in een gevecht komt dat je dan snel gaat liggen, dat is echt extreem onrealistisch.
Ik mik ALTIJD op het middenrif als het op een confrontatie aankomt. Ook al gaan ze naar prone, 1 of 2 kogels zullen altijd raak zijn. :) Zien ze jou niet, ja dan kan je op hun kop mikken.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  Forum Admin dinsdag 16 november 2010 @ 11:32:42 #188
58651 crew  murp
murp
pi_88772250
ik blijf gewoon sprayen :')
pi_88772297
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Vergeet 1 ding niet. Als ze liggen kunnen ze geen kant op. ;) Dat is gelijk het nadeel van prone. Gebruik dat gegeven tegen ze
[..]

Ik mik ALTIJD op het middenrif als het op een confrontatie aankomt. Ook al gaan ze naar prone, 1 of 2 kogels zullen altijd raak zijn. :) Zien ze jou niet, ja dan kan je op hun kop mikken.
Meh I know en meestal heb ik ze toch wel hoor, maar vind het gewoon nep
pi_88772315
met een tent, kampvuur en een willekeurige LMG is het ook goed vertoeven hoor :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:18:41 #191
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_88773680
GameServers.com will be rebooting ALL Call of Duty: Black Ops servers tonight in preparation for a new patch that is oncoming. The Patch is server-side only, but will address some critical server-side issues that are affecting the community-at-large.
*Hosselcopter*
pi_88773781
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef murp het volgende:
ik blijf gewoon sprayen :')
Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_88774000
goed, nu heb ik dus een server aangeschaft welke maandag actief wordt.
Heeft iemand er een manual van? een lijst met commando's of wat dan ook?
zoveel info krijg je bij Gamerservers.com niet :(

oh en ik schiet op alles wat beweegt, liggend, springend, maakt me niet uit,
als de ander maar dood gaat ipv ik :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_88774016
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...
ik hoef nooit te herladen ;(
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_88775331
Mooi zal vandaag even prestige gaan, ben gister lvl 50 geworden :d
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil
  Forum Admin dinsdag 16 november 2010 @ 13:30:07 #196
58651 crew  murp
murp
pi_88775977
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

met mn M60 kom ik best wel ver hoor :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:35:04 #197
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_88776181
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Pizzaa het volgende:
Mooi zal vandaag even prestige gaan, ben gister lvl 50 geworden :d
moet je dan alles ook weer opnieuw kopen?
pi_88776305
Hallo,

ik heb black ops al sinds dat hij uitkwam en eerst ging alles goed. Ookal was er wel is lag maar dat lag aan het spel. Ik had poorten open gemaakt voor het spel mijn nat type was open, maar sinds gisteren is mijn nat type opeens strict terwijl de poorten gewoon open staan.
Ik heb alles geprobeerd: ik heb me router opnieuw opgestart, helemaal gereset, proberen te spelen zonder portforwarding maar hij blijft maar op strict staan.

Mensen zeggen wel is iets over ps3 in dmz plaatsen maar helaas kan mijn modem dat niet. Ik heb een speedtouch 780 van kpn. Ik had eerst de poorten open gezet die op http://portforward.com/ staan maar op de black ops site stond dat je een paar meer moest open zetten ik deed dat maar dat werkte ookal niet. Nu kan ik bijna niemand horen via de headset en in geen enkele party en in een game komen lukt voor maar 10 sec voor ik er weer uti word gegooid
Kan iemand me helpen?

Het is voor de ps3 maar ik werd verwezen naar deze topic.
pi_88776398
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik hoef nooit te herladen ;(
Ik zit vaak zonder kogels.... ;(
pi_88777030
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef jerryboy het volgende:
Hallo,

ik heb black ops al sinds dat hij uitkwam en eerst ging alles goed. Ookal was er wel is lag maar dat lag aan het spel. Ik had poorten open gemaakt voor het spel mijn nat type was open, maar sinds gisteren is mijn nat type opeens strict terwijl de poorten gewoon open staan.
Ik heb alles geprobeerd: ik heb me router opnieuw opgestart, helemaal gereset, proberen te spelen zonder portforwarding maar hij blijft maar op strict staan.

Mensen zeggen wel is iets over ps3 in dmz plaatsen maar helaas kan mijn modem dat niet. Ik heb een speedtouch 780 van kpn. Ik had eerst de poorten open gezet die op http://portforward.com/ staan maar op de black ops site stond dat je een paar meer moest open zetten ik deed dat maar dat werkte ookal niet. Nu kan ik bijna niemand horen via de headset en in geen enkele party en in een game komen lukt voor maar 10 sec voor ik er weer uti word gegooid
Kan iemand me helpen?

Het is voor de ps3 maar ik werd verwezen naar deze topic.
Speedtouch 780 is de Experiabox toch? Kun je niets aan doen, het is echt gewoon een graftyfusding, heb 'm zelf ook, soms kreeg ik 'm op open met al die poorten open, en de dag erna stond ik dan weer op strict, geen touw aan vast te knopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')