dat is van starcraft 2quote:
.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:34 schreef 1299 het volgende:
Ik word ook helemaal hels van die mongooltjes die direct gaan liggen als je op ze schiet. Lekker realistisch dat je binnen 1ms van staan naar liggen over kan gaan.
Da's de omgekeerde wereld, net alsof je een mongooltje bent omdat je speelt zoals het hoortquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:45 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
.
nee je moet lekker blijven staan als een mongooltje zodat je een beter doelwit bent
waarom zouden ze dan bukken in het spel hebben gemaakt ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Da's de omgekeerde wereld, net alsof je een mongooltje bent omdat je speelt zoals het hoort
Ik klaag toch niet over bukken? En ik blijf toch ook niet lekker doorrennen? Ik ga alleen niet als een klapjosti meteen op de grond liggen als ik iemand zie of word beschoten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
waarom zouden ze dan bukken in het spel hebben gemaakt ?
en nee in het echt blijf je ook lekker doorrennen als je word beschoten_!
Vergeet 1 ding niet. Als ze liggen kunnen ze geen kant op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet over bukken? En ik blijf toch ook niet lekker doorrennen? Ik ga alleen niet als een klapjosti meteen op de grond liggen als ik iemand zie of word beschoten.
Ik mik ALTIJD op het middenrif als het op een confrontatie aankomt. Ook al gaan ze naar prone, 1 of 2 kogels zullen altijd raak zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mik onder de gordel? Dat is toch raar dat dat moet omdat iedereen meteen gaat liggen? Da's echt fucking nep man. Er moet gewoon een delay op dat pronen. Ik vind het helemaal niet erg als iemand in prone ligt omdat ie iets capturet of aan het snipen is, maar niet als je in een gevecht komt dat je dan snel gaat liggen, dat is echt extreem onrealistisch.
Meh I know en meestal heb ik ze toch wel hoor, maar vind het gewoon nepquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Vergeet 1 ding niet. Als ze liggen kunnen ze geen kant op.Dat is gelijk het nadeel van prone. Gebruik dat gegeven tegen ze
[..]
Ik mik ALTIJD op het middenrif als het op een confrontatie aankomt. Ook al gaan ze naar prone, 1 of 2 kogels zullen altijd raak zijn.Zien ze jou niet, ja dan kan je op hun kop mikken.
Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...quote:
ik hoef nooit te herladenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...
met mn M60 kom ik best wel ver hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik speel HC, dus ik zie niet hoeveel kogels ik nog in de clip heb zitten. Ergo, kan ik dus niet gaan sprayen...
moet je dan alles ook weer opnieuw kopen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Pizzaa het volgende:
Mooi zal vandaag even prestige gaan, ben gister lvl 50 geworden :d
Ik zit vaak zonder kogels....quote:
Speedtouch 780 is de Experiabox toch? Kun je niets aan doen, het is echt gewoon een graftyfusding, heb 'm zelf ook, soms kreeg ik 'm op open met al die poorten open, en de dag erna stond ik dan weer op strict, geen touw aan vast te knopen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef jerryboy het volgende:
Hallo,
ik heb black ops al sinds dat hij uitkwam en eerst ging alles goed. Ookal was er wel is lag maar dat lag aan het spel. Ik had poorten open gemaakt voor het spel mijn nat type was open, maar sinds gisteren is mijn nat type opeens strict terwijl de poorten gewoon open staan.
Ik heb alles geprobeerd: ik heb me router opnieuw opgestart, helemaal gereset, proberen te spelen zonder portforwarding maar hij blijft maar op strict staan.
Mensen zeggen wel is iets over ps3 in dmz plaatsen maar helaas kan mijn modem dat niet. Ik heb een speedtouch 780 van kpn. Ik had eerst de poorten open gezet die op http://portforward.com/ staan maar op de black ops site stond dat je een paar meer moest open zetten ik deed dat maar dat werkte ookal niet. Nu kan ik bijna niemand horen via de headset en in geen enkele party en in een game komen lukt voor maar 10 sec voor ik er weer uti word gegooid
Kan iemand me helpen?
Het is voor de ps3 maar ik werd verwezen naar deze topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |