wat is je gebruikersnaam dasn op steam...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
you did last weekend,
ik schoot je in je gezicht
lead bukake
idd, dat had ik dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef schijffie het volgende:
Schijnt dat je "empty a complete clip into your enemies" challenge ook werkt als je op een helicopter schiet.
Anders is dat onmogelijk om het "eerlijk" te doen. (dus niet met iemand in een hoekje staan en steeds wachten tot die weer vol leven heeft.quote:
Met MW2 was het niet zo moeilijk. Snipers hebben niet zo veel kogels in hun magazijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef schijffie het volgende:
[..]
Anders is dat onmogelijk om het "eerlijk" te doen. (dus niet met iemand in een hoekje staan en steeds wachten tot die weer vol leven heeft.
Als ze de challenge nou 2/3 o.i.d. van je clip raak moet zijn zou ik het misschien nog proberen.
ofquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
gewoon in de console:
[ code verwijderd ]
| 1 | iddqd |
| 1 | idkfa |
Mensen die het verschil tussen netwerk lag, een lage fps en stuttering niet snappen blijf je altijd houden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:02 schreef Hajko het volgende:
Ik heb geen lag meer
Koop een goede pc paupers
afstemmen op wat level en of je tdm dom dem s&d enz speeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef GalaxyS het volgende:
ik heb net de ak47 unlocked, met welke perks en welke atachments enzo vinden jullie die fijn?
whehe oldskoolquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef murp het volgende:
[..]
of
[ code verwijderd ]
en
[ code verwijderd ]
holymoly waarom is het via steam zoveel duurder? je krijgt er niet eens een boekje of hoesje bij?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef bigbass het volgende:
Je kan hem via steam kopen, maar dan betaal je 60 euro. Ik begin een beetje in het spel te komen en vind het wel echt leuk nu.
En de systeemeisen zijn verzwaard ja, mijn oude pc die mw2 zonder veel problemen trok wil BO niet draaien.
Oh, en mag ik een invite voor de Fok!Group? Dit is mijn steam id 76561197964422433. Mijn account name is mijn actieve e-mailadres (dat moest je voegah gebruiken om een account aan te maken :/) dus dat post ik liever niet
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Deetch het volgende:
Ik heb de minimale specs toegevoegd in de nieuwe OP. Wil iemand checken of dit (ongeveer) klopt?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/COD_Black_Ops_PC
Dat is een BSquote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.
Aldi pc?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.
vrijspelen en dan alsnog 2k aftikken vind ik veel erger, zeker als je net als ik gisteravond tot 2x toe een level en een paar duizend punten kwijtraaktquote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
Vind het toch jammer dat je geen tags e.d. krijgt als je een challenge haalt, vond ik toch een leuk onderdeel van MW2. Ook het vrijspelen van attachments vond ik leuker dan dat ik nu alles maar kan kopen als ik maar genoeg geld heb
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
Vind het toch jammer dat je geen tags e.d. krijgt als je een challenge haalt, vond ik toch een leuk onderdeel van MW2. Ook het vrijspelen van attachments vond ik leuker dan dat ik nu alles maar kan kopen als ik maar genoeg geld heb
Check steam nu eens?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef bigbass het volgende:
Je kan hem via steam kopen, maar dan betaal je 60 euro. Ik begin een beetje in het spel te komen en vind het wel echt leuk nu.
En de systeemeisen zijn verzwaard ja, mijn oude pc die mw2 zonder veel problemen trok wil BO niet draaien.
Oh, en mag ik een invite voor de Fok!Group? Dit is mijn steam id 76561197964422433. Mijn account name is mijn actieve e-mailadres (dat moest je voegah gebruiken om een account aan te maken :/) dus dat post ik liever niet
vrij: ja, maar dan moet je ze nog kopuhquote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?
Steen?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Aldi pc?
Ik heb een quad core 2.4 Ghz op 3Ghz en een Nvidia 260 GTX 216. Dus je doet ergens iets niet goed. Ik draai hem op 1680x1050 met textures op extra en alleen shadows en sync every frame uit.
niet overdrijven, er zijn al een paar patches uitgebracht. Misschien heb je de installatie ervan niet opgemerkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef 1299 het volgende:
In theorie is het een topspel, alleen zijn er een groot aantal bugs die de feestvreugde nogal bederven. Ik ga er echter wel vanuit dat dit binnen enige tijd grotendeels opgelost kan worden. Maar het blijft nogal stil aan het Treyarch front.
Wat wil je nou? Dat ze constant gaan lopen twitteren dat ze bezig zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef 1299 het volgende:
In theorie is het een topspel, alleen zijn er een groot aantal bugs die de feestvreugde nogal bederven. Ik ga er echter wel vanuit dat dit binnen enige tijd grotendeels opgelost kan worden. Maar het blijft nogal stil aan het Treyarch front.
Dat is gewoon door omhoog te gaan qua level. Vervolgens kun je het wapen kopen en ook direct alle attachments kopen die je wilt. Ik vond het mooier toen je die attachments nog vrij kon spelen in de vorm van een aantal kills.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?
Ik overdrijf niet, er zijn vele met mij die problemen hebben. En ja ik heb steam dus de patches zijn ook automatisch bij mij geïnstalleerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet overdrijven, er zijn al een paar patches uitgebracht. Misschien heb je de installatie ervan niet opgemerkt.
Is het wapen dan goedkoper als wanneer je het eerder wilt kopen? Ik snap er niet heel veel van geloof ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is gewoon door omhoog te gaan qua level. Vervolgens kun je het wapen kopen en ook direct alle attachments kopen die je wilt. Ik vond het mooier toen je die attachments nog vrij kon spelen in de vorm van een aantal kills.
Steam is met vele dingen duur geworden. Check websites voor de key, je kan het zo toevoegen in Steam dan en downloaden.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
holymoly waarom is het via steam zoveel duurder? je krijgt er niet eens een boekje of hoesje bij?
- Ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is het wapen dan goedkoper als wanneer je het eerder wilt kopen? Ik snap er niet heel veel van geloof ik.
Klopt het wat ik hieronder zeg?
Stel in lvl 8 komt de AK47 vrij.
• Komen dan in lvl ook direct alle attachments beschikbaar?
• Als ik voor lvl 8 de AK47 wil kopen dan kan dat voor 2000 Cod muntjes?
• Als ik na lvl 8 de AK47 wil betaal ik ook 2000 Cod muntjes of is het dan goedkoper?
1. Jaquote:Op woensdag 17 november 2010 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is het wapen dan goedkoper als wanneer je het eerder wilt kopen? Ik snap er niet heel veel van geloof ik.
Klopt het wat ik hieronder zeg?
Stel in lvl 8 komt de AK47 vrij.
• Komen dan in lvl ook direct alle attachments beschikbaar?
• Als ik voor lvl 8 de AK47 wil kopen dan kan dat voor 2000 Cod muntjes?
• Als ik na lvl 8 de AK47 wil betaal ik ook 2000 Cod muntjes of is het dan goedkoper?
Ik heb steam geremoved en op nieuw geinstaleerd. Werkt ook nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef 1299 het volgende:
[..]
Gooi het bestand registry.blob eens weg uit de steam folder.
Je kunt niet een wapen kopen voordat je hem hebt unlockedquote:Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef 1299 het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja.Nee
3. Ja, niet goedkoper.
OK, verdien je in het spel het spel wel genoeg pegels om alle wapens die je zou willen kopen kunt kopen of moet je zuinig aan doen?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kunt niet een wapen kopen voordat je hem hebt unlocked
Op een gegeven moment barst je van het geld. Ik had op level 40 $60Kquote:Op woensdag 17 november 2010 12:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
OK, verdien je in het spel het spel wel genoeg pegels om alle wapens die je zou willen kopen kunt kopen of moet je zuinig aan doen?
Met andere woorden:
Als je een AK47 prettiger vindt schieten dan een Famas (die wel een verbetering is tov wat je hebt) maar de famas unlock je in een vroeger level is het dan wel verstandig om de famas te kopen? Of kun je beter je geld bewaren voor de AK47 omdat je andere niet genoeg geld hebt als je het lvl bereikt waar de AK vrij komt?
Toch wel jammer, maar voor mensen met wat minder tijd te besteden wordt het spel dan toch nog interessant. Ik merk dat wel op Lans met vrienden die nog steeds lvl 14 zijn dat ze een wapen achterstand hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment barst je van het geld. Ik had op level 40 $60K
Dan weet je van gekkigheid niet waar je het aan moet besteden.. En wat je zegt van red dot en acog klopt idd.
Ik vond het wel wat hebben, een x hoeveelheid kills moeten maken met red dot voordat je de Acog kreeg. Het is allemaal nu veel makkelijker..
Het is gewoon heerlijk om vrij snel je favo perks samen te stellen, zo kan je je eigen speelstijl vrij snel hebben en dat geeft je weer een voorsprong.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Toch wel jammer, maar voor mensen met wat minder tijd te besteden wordt het spel dan toch nog interessant. Ik merk dat wel op Lans met vrienden die nog steeds lvl 14 zijn dat ze een wapen achterstand hebben.
Dat is wel makkelijker instappen. Gaat het levellen ook net zo snel als bij MW2?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon heerlijk om vrij snel je favo perks samen te stellen, zo kan je je eigen speelstijl vrij snel hebben en dat geeft je weer een voorsprong.
Ik moet het van sneaken hebben, dus heb van mn centjes een silencer gekocht, ghost perk, ninja enz. Normaal moet je daar level tig voor zijn maar nu koop je ze zodra je geld hebt.
Wapens moet je idd eerst unlocken, maar koop je de warlord perk, dan kan je er meteen 2 attachments opzetten bv.
dan is steam gewoon even down murpquote:
DAT DIT KAN!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef genakt het volgende:
[..]
dan is steam gewoon even down murp
heb je trouwens aangemeldquote:Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef murp het volgende:
[..]
DAT DIT KAN!!!!!!!!!111
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |