quote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef SpamNinja het volgende:
Dubbelpostje maar ik wou toch nog even wat foto's van mijn Flat Head posten. (is te koop trouwens)
[quote]Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef One_conundrum het volgende:
Hij zit me nog een beetje te strak rond mijn bovenbenen en het voelt nog wat raar bij bij mijn kont, maar dat zal het regelmatig dragen wel oplossenSommige foto's zijn wat lichter gemaakt omdat de schaduw het contrast groot maakte, van enige fade is nog geen sprake. Ik heb em voornamelijk thuis aangehad om em in te lopen. Het echte dragen begint nu pas.
edit: Dit was de eerste dag
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Mijn ALD Royston na ruim 1 jaartje
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef SpamNinja het volgende:
Toch maar besloten om mijn Flathead F310's te houden. Ik droeg ze eigenlijk nooit meer omdat ik de fit onder de knie te breed vond.
Dus ik heb het er op gewaagd en de naaimachine erbij gepakt! Klinkt natuurlijk als gekkenwerk met een broek van 215 euro maar hij lag toch maar in de kast, ben echter wel heel tevreden met het resultaat!
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:37 schreef M1stral het volgende:
Net ook even gekeken op die website van Benzak, inderdaad wel mooi spul. Volgens mij heb ik die kerel wel eens benaderd voor een broekje van de eerste run. Is er verder nooit van gekomen.
Ik heb trouwens vandaag even een fitpic gemaakt van de Momotara 0201, hier is ie:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:56 schreef M1stral het volgende:
As requested:
Weinig evo, na de laatste keer gedragen te hebben. Heb ze eigenlijk ook niet meer zoveel aan. Ontzettend strak ook, wellicht dat ik in de toekomst nog eens een maatje groter scoor.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef sarlo013 het volgende:
Hier wat jeans van mij
v.l.n.r. Nudie AJ dry dirt organic, Atelier la Durance Prescott Sterling, Nudie Regular Ralf Greycast
v.l.n.r. Nudie AJ black selvedge, Nudie SJ japan, Nudie SJ greycast
Hiernaast heb ik dan nog een ALD royston selvedge en Naked and Famous skinnyguy broken twill selvedge. Deze zijn echter nog niet de moeite om te showen.
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef BigSmurf het volgende:
Nou, vanmiddag die AJ gekocht, ben er erg blij mee. Nu lekker veel gaan dragen, zal t.z.t. het resultaat wel laten zien!
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef bokkepoot het volgende:
Zag net een pic van een Knight STF boven op een normale..
instakop
![]()
![]()
![]()
![]()
(not my pics)
3 x raden wat er nu mijn weg opkomt...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
http://cgi.ebay.com/Levis(...)&hash=item7dba897985
Daar is de 32/38 al uitverkocht
Raad eens wat ik heb gevondenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
3 x raden wat er nu mijn weg opkomt...
Euhmm hij begint zwart en daaronder zit blauw...
Hij fade dus eigenlijk naar blauw en dan naar wit ipv. van blauw naar wit
als ik een broek koop die nu zo'n 25-50% van mijn salaris bedraagt wil ik wel een broek waarmee ik echt glimlachend de winkel verlaat. liefst zou ik een levi's 501 met wit/rood selvage zien.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is er mis met de details van de Zwarte Selvedges dan?
http://www.superfuture.co(...)333906&postcount=742quote:initial assessment
denim reminds me of a very heavy one wash momotaro vintage line denim hairy but not so much hairy like evis color reminds me of momotaro too
the hardware is what turns me off in these but who cars for the price man i dont care if they use plastic on these
patch is regular paper not bad
main point denim is perfect maybe an 8 out of 10 for the price these are worth it
Waist niets inseam 3 ofzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef Cpt. het volgende:
Hoeveel maten krimpt een STF gemiddeld? (Waist en Inseam). Wil misschien die 32/36 kopen...
Jup, en gekochtquote:
Haha kunnen we een mini contest doen...quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waist niets inseam 3 ofzo.
[..]
Jup, en gekochtMijn STF is toch al helemaal versleten na anderhalf jaar
Doen we... Maar ik mag die van mij pas later aan want het is een cadeau voor sinterkerst.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha kunnen we een mini contest doen...
En kijken welke eerder arriveert.
Heb je voor de gein ook wel eens gekeken wat de verzendkosten zijn? Een dergelijk pakket weegt een kilo of 2 en volgens de verzendkosten calculator zijn de verzendkosten 40 euroquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef bokkepoot het volgende:
Check dit trouwens ..
http://en.item.rakuten.com/fearless/bottoms-rnb-108/
23 oz voor ¤ 87.99 ....(excl verzenden_)
Schijnt best leuk spul te zijn Demonito van Sufu heeft er een...
[..]
http://www.superfuture.co(...)333906&postcount=742
http://www.superfuture.co(...)333909&postcount=743
Oh jeej wat erg! Ik betaal ook altijd de 37 dollar voor een broek en 31 dollar voor verzendkosten... Het is nog steeds veel goedkoper dan hier kopen...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:56 schreef sarlo013 het volgende:
Hhmmm waar echte denims nooit zullen stinken? Nou mijn ALD royston dus wel! Gister had ik de cavia van mijn vriendin op schoot en die besloot even een plasje te plegen! Stinken dat het deed gvd dus nu heb ik hem maar gesoaked met wat wasverzachter en zout.
[..]
Heb je voor de gein ook wel eens gekeken wat de verzendkosten zijn? Een dergelijk pakket weegt een kilo of 2 en volgens de verzendkosten calculator zijn de verzendkosten 40 euro
Als mensen dat willen doen dan geef ik ze geen ongelijk, ik zeg alleen dat het gewoon dat ik de verzendkosten belachelijk veel vind. We moeten hier trouwens discussiëren over jeans en niet over verzendkostenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh jeej wat erg! Ik betaal ook altijd de 37 dollar voor een broek en 31 dollar voor verzendkosten... Het is nog steeds veel goedkoper dan hier kopen...
Mijn ALD's hebben nog niet gestonken, uitzondering daarop vormt de frontier BB, heel lading bier, rook en shoarma + knoflooksaus een lange tijd geleden, niet eruit gehaald, niet uit laten waaien, toen rook ik wel iets vreemds jaquote:Op donderdag 4 november 2010 08:56 schreef sarlo013 het volgende:
Hhmmm waar echte denims nooit zullen stinken? Nou mijn ALD royston dus wel! Gister had ik de cavia van mijn vriendin op schoot en die besloot even een plasje te plegen! Stinken dat het deed gvd dus nu heb ik hem maar gesoaked met wat wasverzachter en zout.
[..]
Heb je voor de gein ook wel eens gekeken wat de verzendkosten zijn? Een dergelijk pakket weegt een kilo of 2 en volgens de verzendkosten calculator zijn de verzendkosten 40 euro
Mooie broeken voor weinig geldquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Eirick het volgende:
Zojuist ook een 501 STF via ebay gehaald. Voor die 47 euro's, een prima broek voor naast m'n Roy's.
Bij tenue de nîmes hebben ze er wel op voorraadquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
ik denk dat mijn volgende Jeans een Momotaro wordt
Maar goed dat ze niet op voorraad liggen bij die duitsers
Thanks!quote:
Welke duitsers??quote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
ik denk dat mijn volgende Jeans een Momotaro wordt
Maar goed dat ze niet op voorraad liggen bij die duitsers
Amsterdam ligt ook niet om de hoek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Bij tenue de nîmes hebben ze er wel op voorraad
Advies? Wat zijn jouw ervaringen met Jeans dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het zonde van je geld om iets van 350 euro voor Dior jeans neer te leggen.
Mijn advies is dan ook, kijk toch maar naar Japanse denim.
-edit: hier staan een aantal jeans van dior
Maar ja voor een goede fit hoef je geen 250 euro te betalen... Bij Dior heb ik dan wel zoiets dat het om het merk gaat...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef bokkepoot het volgende:
Fit is ook belangrijk ben ik achter gekomen...
De denim mag nog zo mooi zijn maar als de fit niet goed zit/lekker voelt is het ook veel moeilijker om die broek te dragen.
Daarom vind ik mijn Masa zo'n fijne broek..hij zit echt geweldig en hij heeft ook nog goeie denim
Omdat de 501 STF perfect isquote:Op woensdag 10 november 2010 11:24 schreef Tijntjes het volgende:
En een random gedachte:
Waarom gaat Levi's niet wat "moderne" modellen uitbrengen in premium denim, met texas cotton ofzo. Fit van de 511 is gewoon super en zou zo de volle mep betalen voor een paartje 511 raws in 14,5-17 oz texas cotton.. ze hebben de middelen dus waarom niet. Ze hebben wel de trend semi opgepikt met LVC maar volgens mij verkopen BiG/Selfedge etc veel meer slankere modellen in plaats van die repro cuts.
Kruis hoort lang te zijn. Het is geen heupbroek. Je hoort hem dan ook hoog te dragenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef bokkepoot het volgende:
Heb mijn stf binnen...
@DutchErrorist krimpt ie veel in het kruis?
Waist is bijna perfect...alleen kruis is wel erg lang...
Fitpics komen zo.. effe de kabel zoeken
En Edwin's dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef SpamNinja het volgende:
Hmm.. twijfel twijfel twijfel. Op het moment is het misschien ook wel te veel geld voor een paar jeans, en zeker voor een die ik blindelings koop zonder aan te passen. Dus misschien toch maar een nieuw paar APC's, alhoewel ik ook weinig zin heb om de eerste weken met 2 losse knopen rond te lopen.![]()
Lees ook hier en daar iets over Albam. Voor mij een onbekend (engels) merk maar kwaliteit schijnt super te zijn en als ik zo de measurements van hun Slim Jean bekijk ziet dit er wel lekker uit, evenals het prijsje natuurlijk. Dus wellicht dat dat ze gaan worden!
Haha. Genoeg research gedaan. Als men zegt dat W33 werkelijk 33'' is, en het blijkt 35'' te zijn, so be it.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef M1stral het volgende:
Haha, eerst even informeren voordat je over gaat tot aanschaf. Heel veel jeansmerken zijn vanity sized. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als je even wat research had gedaan.
Eigenlijk debiel hoe erg die dingen krimpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef bokkepoot het volgende:
Hier is mijn stf verde..
post soak
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tussen de de soak's in.
Combs waren echt keihard maar de knee bulge was ook veel te groot voor mij..
Dus nog een soak
[ link | afbeelding ]
Na 2e soak
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Al wat fading..
[ link | afbeelding ]
Thanks..Ben zelf ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Eigenlijk debiel hoe erg die dingen krimpenZiet er prima uit, ben benieuwd naar de progress.
Nee Selvage/Selvedge is hetzelfde, officieel schrijf je het Selvage maar Selvedge zie je dus ook vaak. En ik zeg doen! wat het smaller maken betreft, ik heb het ook gedaan met mijn Flat Heads.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef vault_tec het volgende:
Red clay binnen, met selvage/selvedge (zit daar nog een verschil in of?)Nu heb ik hem al wat korter gemaakt alleen nu wil ik hem nog wat strakker vanaf mijn knie naar beneden. Durf dat alleen niet aan
Jeans-and-top-designers.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef mister_popcorn het volgende:
hallo,
Als Jeans nieuweling een vraagje. Ik zoek een goede online Levi's store waar ik met een fist full of dollars terecht kan en die international versturen zodat ik niet die belachelijke EU prijzen voor een levi's hoef te betalen.
Een goede ebay winkel is ook welkom btw.
bvd!
dank, ziet er op het eerste oog prima uit!quote:
Levertijd is bij mij meestal 1 a 2 weken en nooit gezeik gehad met de douane.. De verzendkosten zijn jammer maar goed het is de dollarquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
En wat is de levertijd van die site dan DutchErrorist. Een leuke pre-wash 511 wil ik er wel bij hebben voor die prijsjes. Jammer van de 31 dollar verzendkosten maar alsnog goedkoper als hier natuurlijk.
En heb je dan geen gezeik bij de douane?
Mag ik zeggen dat ik de fades van deze broeken niet erg mooi vindquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef JulianoMM het volgende:
Hiervan ontbreken een paar modellen zal daar later foto's van maken = )
Blue Blood;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar...quote:
Nice...Vooral je favorietquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Nieuwe knight 501STF, Amerikaanse 501STF, mijn favoriete 501STF, mijn eerste 501STF die veel te groot was, normale 501 (geen STF)
[ afbeelding ]
Ja de riem zit scheef...
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nice...Vooral je favoriet
Is die Knight nu blauw of zwart?
Eerste foto lijkt ie zwart maar daarna blauw
Tuurlijk ; ), moet zeggen heb er tot nu toe enkel positieve reacties op gehad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik de fades van deze broeken niet erg mooi vind
Ik denk dat denim liefhebbers er anders over denken. Vroeger had ik ook dergelijk pre-washes en nu denk ik wtf zijn dat voor lelijke fadesquote:Op woensdag 17 november 2010 08:18 schreef JulianoMM het volgende:
[..]
Tuurlijk ; ), moet zeggen heb er tot nu toe enkel positieve reacties op gehad.
Same here. Vind pre-washes bijna allemaal niet mooi, al hoewel er vast mooie tussen zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Ik denk dat denim liefhebbers er anders over denken. Vroeger had ik ook dergelijk pre-washes en nu denk ik wtf zijn dat voor lelijke fades
Welke nudie?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Wilma_Nanninga het volgende:
Ben nu 2,5 maand onderweg met m'n nudie, draag hem eigenlijk elke dag wel. Nog 5 maanden wachten voor het uiteindelijke resultaat
Thanks, hoe staat het trouwens met jouw APC's?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Goeie combs jaa,
Tijntjes. FOTO
Vet dat ze ook een online winkel makenquote:We are working clock round to launch are new online Tenue de Nîmes store very soon. We took the opportunity to update you about our Naked & Famous Skinny Guy wear out battle. The question that remains is: Do I have such fat short legs, or Joachim such long thin legs?
Heb net even de site gecheckt, ziet er inderdaad wel netjes uit. Overigens niet alles, maar zou zelf ook wel wat aangeschaft hebben als ik het zo eens bekijk. Ik heb echter al genoeg denim en ben niet zo kapot van pre-washes, hoewel er een enkele gave tussen zat. Beter als het materiaal dat je gepost had.quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef JulianoMM het volgende:
Damn BlueBlood heeft een goede collectie dit najaar.
2 nieuwe modellen aangeschaft foto's volgen snel.
picsquote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef JulianoMM het volgende:
Damn BlueBlood heeft een goede collectie dit najaar.
2 nieuwe modellen aangeschaft foto's volgen snel.
Ik hang de dry waar ik mee bezig ben altijd op.quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef vault_tec het volgende:
Ik weet niet of ik mijn broek moet opvouwen of moet ophangen als ik ga slapen, wat doen jullie?
Gewoon neergooien als iedere andere broek =)quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef vault_tec het volgende:
Ik weet niet of ik mijn broek moet opvouwen of moet ophangen als ik ga slapen, wat doen jullie?
jij wilde toch die zwarte selvedge? Ik heb hier ergens een link geplaatst naar een hele mooiequote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef vault_tec het volgende:
Do want, alleen 270 euro...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:09 schreef One_conundrum het volgende:
http://shop.dc4.de/pure-b(...)28shb0osv8o45&ref=nf
Wie wilde er ook alweer een zwarte selvedge? Hele mooie broek dit
Very nicequote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef M1stral het volgende:
Iemand trouwens bekend met het Copper Label van Momotaro?
15.7 oz denim, one wash. Voorzien van "riveted" leather tag en Momotaro stitching op rechter kontzak.
Wellicht moeilijk te krijgen, al heb ik wel al een adresje. Erg mooi, hier een pic van één die zo'n 7,5 maand gedragen is:
[ afbeelding ]
[Bron: DenimArchive.com]
Probeer anders RRL eens.quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Do want, alleen 270 euro...![]()
Thanks for the link though
Inderdaad. En aangezien ik toch een 0701 wou, heb ik de Copper Label G007-MB maar besteld. Dat is dezelfde fit, alleen is de denim one wash en heeft andere karakteristieken. Hij schijnt beter te faden dan de Vintage lijn en die is nog wel dry (aldus de verkoper, welke ook een Copper Label heeft gedragen gedurende een jaar, een blog daarvan is te vinden op het internet).quote:
Dat zie je overal, echt zonde, dat komt ervan als bij de M@W liggen en dergelijke winkels.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef vault_tec het volgende:
budget is er sowieso niet naar op dit moment. Lowlands en feest dagen. Die momo is wel goed gelukt.
Toen ik net boodschappen ging doen zag ik iemand met een Nudie die helemaal lichtblauw was, volgens mij waste hij hem gewoon na het dragen. Wat ziet dat er lelijk uit zeg.
Je klinkt als een hipster die haat op mainstream muziek en dergelijkequote:Op woensdag 24 november 2010 08:23 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dat zie je overal, echt zonde, dat komt ervan als bij de M@W liggen en dergelijke winkels.
Ik mis alleen nog een link naar de webshop....quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef M1stral het volgende:
[..]
Inderdaad. En aangezien ik toch een 0701 wou, heb ik de Copper Label G007-MB maar besteld. Dat is dezelfde fit, alleen is de denim one wash en heeft andere karakteristieken. Hij schijnt beter te faden dan de Vintage lijn en die is nog wel dry (aldus de verkoper, welke ook een Copper Label heeft gedragen gedurende een jaar, een blog daarvan is te vinden op het internet).
Hmm je hebt gelijk, zo komt het wel over. Maar zo is het niet. Ik vind Nudie tof!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je klinkt als een hipster die haat op mainstream muziek en dergelijke
Nee, je hoeft hem inderdaad niet te soaken, want de broek is al een keer gewassen in de zee, zogenaamde Seto Seawash noemen ze dat, waardoor de denim allerlei goede mineralen opneemt en dergelijke.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een link naar de webshop....
edit; die hoef je dus niet meer te soaken?
Klopt, maar het is hetzelfde als een G003-MB, maar dan met de cut van de Vintage 0701. Tight Straight dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef One_conundrum het volgende:
ook geen plaatjes en afmetingen van de g007 dus? als ze deze niet op voorraad hebben?```
quote:Gold Label is creme de la creme of the denim world. The totally hand made jeans take a year to produce and they are available by order only. All of the jeans are dyed using natural indigo which is fermented using sake and natural indigo plant. Lines like G003-A and G001-T feature hand woven denim as well. The denim produced with hand loom takes a whole day just to weave one meter of the fabric. The Gold Label jeans are artisan made products with each product different from one another as you cannot copy a hand made product and make it exactly the same. The natural indigo dye and weaving result depend on the environment and even the weather. The jeans have a very beautiful blue and the jeans are washed in the essence of Seto Sea water. Due to the deep natural indigo dye, the jeans don't fade like other labels but retain their color nicely.
Ja klopt, de mijne word verscheept wanneer de zending van Japan binnen is. Dus ik zal hem over een weekje wel hebben denk ik. En anders ietsje later.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef One_conundrum het volgende:
Heel vet. Ook die leren patch. En Chill dat het uit finland moet komen ipv de US. Jij hebt em al besteld toch? Kan niet wachten op foto's
edit; maar 14,7 oz ej, geen 15
editedit:
[..]
Vanuit Finland toch goedkoper dan Tenue des Nimes, ik heb een prijs van dik 350 euro zien staan op de webshop (Testpagina verschijnt op google met prijs, je kan hem alleen niet klikken omdat het een private server betreft).quote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
nouja, wel 23% btw daaro, en 20 tot 30 euro shipping, maar je weet iig zeker dat dat alle kosten zijn
Had je die niet kunnen laten verwijderen in een willekeurige winkel, naar aanleiding van je betalingsbewijs? Lijkt me dat die dingen vrij universeel zijn namelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef SpamNinja het volgende:
Broek arriveerde vanmiddag maar helaas zat er nog onderaan een van de pijpen zo'n zwart magneetlabletje, die ze in de winkel er voor je af klikken.![]()
Haha, alsof een Roy zo goedkoop is.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef bokkepoot het volgende:
Er zijn wel meer fabrikanten die hun stof zelf maken.
Edwin bijv. en Iron Heart en Nudie.
Momo's zijn echt mooi alleen zijn ze momenteel te duur voor mij.Ze faden dan wel weer geniaal..
5010 (6x6)quote:
Die Roy van jou ziet er dan ook heel tof uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:21 schreef Eirick het volgende:
[..]
5010 (6x6)
Nog over het Roy verhaal. Hij gebruikt idd Cone mill denim. Verder sprak mij het vooral aan dat hij alles met de hand doet icm ouwe machines. + Dat hij superbehulpzaam was wat betreft sizing. En een handgeschreven bedankbriefje bij je nieuwe jeans doet het natuurlijk altijd goed!
Ik dacht dat edwin nog wel zelf de stof maakte..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Haha, alsof een Roy zo goedkoop is.
Nudie, Edwin en Iron Heart maken hun eigen stof niet, die worden gewoon gesourced uit een mill die selvage denim maakt. Japan Blue en Samurai maken die denim zelf, vanaf het katoenplukken af.
Die is inderdaad nice.. onewash of raw versie?quote:
De raw versie.quote:Die is inderdaad nice.. onewash of raw versie?
De Nudie website vermeld duidelijk dat de materialen uit Amerika, Japan en Turkije, waarbij de jeans worden gemaakt in Italie. Van Edwin heb ik geen bewijs, maar dat Japan Blue en Samurai een van de weinigen, zo niet de enige twee zijn, die eigen denim maken vanaf de eerste stap is feit.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat edwin nog wel zelf de stof maakte..
Heb je misschien een bron?
En Roy en een momo scheelt toch
Roy is maar 200 euro's en dan heb je shipping etc..
Nice.. heb je ook de maten presoak/postsoak?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef Eirick het volgende:
[..]
De raw versie.
Ik hoor btw wel wat verhalen van de topbutton die er bij Skulls af gaat. Hopen dat dat bij deze niet het geval is.
Edit: Skulls in the house!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fit is echt super! Eerlijk gezegd beter dan de Roy (is kwa fit natuurlijk ook niet te vergelijken). Nu soaken.
Welke webshops?.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
De Nudie website vermeld duidelijk dat de materialen uit Amerika, Japan en Turkije, waarbij de jeans worden gemaakt in Italie. Van Edwin heb ik geen bewijs, maar dat Japan Blue en Samurai een van de weinigen, zo niet de enige twee zijn, die eigen denim maken vanaf de eerste stap is feit.
Overigens, dat Momo's zo duur zijn komt gewoon doordat de inkopers ook invoerrechten en dergelijke moeten betalen. Op webshops zijn ze soms voor een euro of 200 te scoren, alleen dan heb je nog wel verzendkosten en eventuele naheffingen van de belasting als je van buiten de EU besteld.
Weet niet precies welke, maar heb ze weleens voorbij zien komen voor net iets meer dan 200 euro. Wellicht weet google het antwoord? Heb het overigens wel over Vintage en Going To War Label, de Copper, Silver en Gold Label krijg je niet voor die prijzen.quote:
Top! Daar heb ik wat aan. Ik loop morgen even de 290sqm binnen in Amsterdam, kan ik even goed passen. Het zal dan dus een 31 of 32 worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef SpamNinja het volgende:
APC loopt inderdaad flink uit. Het advies is dan ook om het paar te kopen waar je eigenlijk de bovenste knoop niet van vastkrijgt. Wat je het beste kan doen is de size chart van context volgen: http://www.contextclothing.com/item.php?id=6.
Wat hun dus ook zeggen is dat je het beste een paar jeans kan opmeten die je goed zitten en dan het paar kopen die 1 maat kleiner meten. Dus stel de broek die je opmeet komt neer op een 34 inch, kun je het beste dus de 31 kopen die 33 meet.
Ik denk dat je de fit precies goed beschrijft. Maar vergelijk ook zeker eventjes de maten van bijvoorbeeld de thigh en de leg opening met je slim jim.
Succes!
Volgens mij is de NS de een na slimste denim die APC fabriceerd, alleen de (New) Cure is nog strakker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Bafrokapper het volgende:
Ok, de info over het net wel/ net niet dichtknopen is wel handig. Ik zal morgen zeker wat pics posten als ik em heb.
De petit standard is een nog slimmer model dan de new standard?
Thigh measurement op NS is smaller als PS, dus weet je dit wel zeker?quote:
Hij wil blijkbaar graag een crotch ripquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:02 schreef One_conundrum het volgende:
Dude wat draag je dat ding laag.
Chinoquote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Geen verstand van Chino's, al wil ik er wel nog steeds weer een van denim. Heb nu een van Diesel.
Weet iemand hoe dik de denim van APC is?
Jah, ik heb een APC, en ik weet deze aanvoeltquote:Op zondag 28 november 2010 14:52 schreef SpamNinja het volgende:
Mis ik nu iets of heb jij zelf een paar APC?
Chino's zijn traditioneel toch gewoon van katoen?
Een maatje kleiner kwam ik niet in. Vind het niet erg als ik em uiteindelijk met een riem moet dragen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef SpamNinja het volgende:
Hmm, jaa als ik de foto's beter bekijk zitten ze bij je heupen toch vrij strak, en ook de dijbenen. Hij leek zo laag omdat de achterzakken zo naar binnen liepen.
Maar heb je ook nog een maatje kleiner aangepast? Hoe ging dat dan? Ik zal je eerlijk zeggen dat een van mijn APC's eigenlijk net zo zaten als die van jou in het begin en nu wel zijn gerekt, maar nog steeds goed zitten, heb bijvoorbeeld geen riem nodig.
Maar die zijn nu ook al van 3 jaar geleden dus ik weet niet of in de tussentijd de denim is veranderd
Goeie fitquote:
Ik zoek ook nog altijd een gave chino in dry denim...quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Geen verstand van Chino's, al wil ik er wel nog steeds weer een van denim. Heb nu een van Diesel.
Weet iemand hoe dik de denim van APC is?
Apc is 14 ouncesquote:Op zondag 28 november 2010 15:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jah, ik heb een APC, en ik weet deze aanvoelt, maar hoeveel ounce is dat?
Verder; geile chino
H&Mquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Dalliance het volgende:
Een vriend van me belde net om te vragen naar een bepaald denim merk, maar ik kon hem zo gauw niet helpen. Hij had namelijk iemand zien lopen met een paar jeans waarvan op de patch (bij de belt loops) alleen het '&' teken stond. Ik weet zeker dat ik het eens tegen ben gekomen, maar even googlen leverde niets op. Iemand hier die het weet?
Zonder wind goed te doen, met wind is 14oz ook niet de warmstequote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind dat vrij dun met dit weer
Jij droeg ze toch vrij laag? Was dat om de waist wat op te rekken of gewoon omdat je dat prettig vind. Zou zonde zijn als ze teveel stretchen namelijk en je uiteindelijk met een broek rondloopt die van je kont afzakt. Maargoed, dan is er altijd nog... De riem.quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Bafrokapper het volgende:
M'n APC begint al wat uit te rekken gelukkig, gister en eergister had ik echt last van m'n heupen na het dragen.
Ik heb normaal 31, van APC heb ik 29. Twee weken met maagpijn geleefd, nu zit 'ie echt perfect. Ding stretcht behoorlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef BigSmurf het volgende:
Amsterdam is voor mij een beetje uit de richting, geen idee of ze ze ergens in de regio Rotterdam - Breda - Tilburg verkopen?
EDIT: Voor als ik er eentje online wil bestellen. Ik heb normaal 31/34 of 32/34 afhankelijk van het model, moet ik dan van een APC W30 hebben of zelfs W29? Omdat ze blijkbaar stretchen als een malle?
Volgens mij heeft SpamNinja em besteld bij 290 sqmquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef BigSmurf het volgende:
Amsterdam is voor mij een beetje uit de richting, geen idee of ze ze ergens in de regio Rotterdam - Breda - Tilburg verkopen?
EDIT: Voor als ik er eentje online wil bestellen. Ik heb normaal 31/34 of 32/34 afhankelijk van het model, moet ik dan van een APC W30 hebben of zelfs W29? Omdat ze blijkbaar stretchen als een malle?
Ik draag m'n broeken altijd wat lager, zit een stuk beter vind ik. Ben benieuwd hoeveel hij nog gaat uitrekken, riem is geen probleem voor mij.quote:Op maandag 29 november 2010 23:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij droeg ze toch vrij laag? Was dat om de waist wat op te rekken of gewoon omdat je dat prettig vind. Zou zonde zijn als ze teveel stretchen namelijk en je uiteindelijk met een broek rondloopt die van je kont afzakt. Maargoed, dan is er altijd nog... De riem.
Over TdN, ja en nee. Tuurlijk weten die gasten wel wat goede denim is en vast ook wel wat over ontstaansgeschiedenis, eigenschappen van bepaalde denims, dying technieken en dergelijke, maar soms dan vraag ik me toch wel af of ze echt zulke denimnerds zijn... Zo raadde een zo'n knakker vandaar me aan een unsanforized broek maar niet te soaken. Als iets slecht is voor denim is het dat wel!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Horizons het volgende:
Frisco in Arnhem verkocht ook APC naar mijn weten.
Als je naar amsterdam gaat zou je naast 290SQM ook naar Tenue De Nimes kunnen gaan, heel veel denim en die gasten hebben er heel veel verstand van
Ryan van contextclothing heeft zijn momo ook niet gesoakt en deze kwam er zo uit...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Over TdN, ja en nee. Tuurlijk weten die gasten wel wat goede denim is en vast ook wel wat over ontstaansgeschiedenis, eigenschappen van bepaalde denims, dying technieken en dergelijke, maar soms dan vraag ik me toch wel af of ze echt zulke denimnerds zijn... Zo raadde een zo'n knakker vandaar me aan een unsanforized broek maar niet te soaken. Als iets slecht is voor denim is het dat wel!
A: Het komt je fit ten goede, het is tenslotte niet voor niks Shrink To Fit
B: Het versterkt de stiksels en komt je denimfibers ten goede.
C: In extreme gevallen kunnen je fades verschuiven door het krimpen als je na verloop van tijd soakt i.p.v. direct na aankoop.
True, maar offyatree heeft wel al vaker gevraagd of ze niet enorm krimpen na een wasbeurt... En de estimated values zijn toch tussen 1 en 2 inch in waist en 2 inch inseam. Dat gaat toch behoorlijk pijnijk worden dan, als het al niet meer onmogelijk word ze nog te dragen. Momo's zijn tight weave namelijk en stretchen vrijwel niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En offyatree heeft het hier ook nog niet gedaan
http://mynudies.com/showt(...)iewfull=1#post290943
Je hebt helemaal gelijk,Wat ik van STF denim heb gezien snap ik ook niet waarom je je broek niet zou soaken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
True, maar offyatree heeft wel al vaker gevraagd of ze niet enorm krimpen na een wasbeurt... En de estimated values zijn toch tussen 1 en 2 inch in waist en 2 inch inseam. Dat gaat toch behoorlijk pijnijk worden dan, als het al niet meer onmogelijk word ze nog te dragen. Momo's zijn tight weave namelijk en stretchen vrijwel niet.
Stretch is, hoewel beinvloedbaar door de kracht die je op denim uitoefend, toch afhankelijk van hoe denim gewoven is. En dat kan in sommige gevallen (Momotaro, Somet en dergelijke) toch erg tegenvallen. Als je dat niet weet omdat je je er of niet in verdiept en gewoon een mooie broek wil kopen of omdat een verkoper je niet alle ins en outs verteld betreffende het krimp/stretch proces, kan het een hoop geld gaan kosten en een eens tevreden koper omslaan in een nooit meer terugkerende klant.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk,Wat ik van STF denim heb gezien snap ik ook niet waarom je je broek niet zou soaken.
Ik wou alleen even mijn punt maken dat het ook zonder soaken kan..
Voor de waist hoef je het niet te doen, die rekt na een paar keer dragen weer terug en er ook nog wel eens overheen.
Op Sufu schijnt er ook een user te zijn die zelf falikant tegen soaken is.
Ebay. Levi's 501.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik wil binnenkort een paar broeken kopen. Ik koop liever wat meer broeken dan dat ik er veel geld voor neerleg. Bij welke winkelketen is de prijs/kwaliteit van de jeans het beste als ik max 50 euro voor een broek wil neerleggen?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
internet is niks voor mijafwijkende maat dus ik moet de broek echt passen
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef T_Fuff het volgende:
Pas ze in een winkel en bestel vervolgens die maat, top idee!
Tering, nooit aan gedacht zeg! [/end sarcasm]quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef T_Fuff het volgende:
Pas ze in een winkel en bestel vervolgens die maat, top idee!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tering, nooit aan gedacht zeg! [/end sarcasm]
Dat ligt eraan wat winkel A en winkel B is. Is Winkel A een kleine speciaal zaak waar ze juist die speciale broeken hebben en winkel B een internetsite waar 5 euro goedkoper is, ja dat is niks. Maar is winkel A, gewoon een of andere mega keten (MAW ofzo) en is winkel B een internetsite ofzo dan vind ik het totaal geen probleem.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:54 schreef Horizons het volgende:
Passen in winkel A en kopen in winkel B verdient de doodstraf.
De denim is wel bijzonder ,ik vind alleen persoonlijk de cut niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:43 schreef Dalliance het volgende:
Tja, wat is tegenwoordig nog bijzonder? Bedankt voor die thread, heb 'm ff doorgewerkt en ze blijven er net uitzien. Alleen voor 200 dollar lijken me er toch betere alternatieven (APC bijvoorbeeld?).
Hoezo? De denim van een apc is niet echt beter dan een nudie hoor..quote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef M1stral het volgende:
APC is dan anders wel betere kwaliteit dan Nudie.
Dry Selvage van Nudie is ook niet van al te beste kwaliteit hoor, vooral bij het kruis slijten ze echt enorm hard. Heb twee RRDSen die allebei binnen niet al te lange tijd al gat in het kruis hadden..quote:Op woensdag 1 december 2010 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoezo? De denim van een apc is niet echt beter dan een nudie hoor..
Vooral de dry selvage van nudie
Nudie heeft denim die slechter zijn ,o.a Dry Japan, maar ook zat denim's die veel beter zijn qua kwaliteit. Mijn ESBB voelde veel steviger en zwaarder dan een NS.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef Dalliance het volgende:
Ik draag zelf ook Nudie, maar was in de veronderstelling dat APC denim beter was. Dit is dus niet zo? Of zijn de meningen hierover te verdeeld? Kan zelf niet vergelijken.
Ergens in de loop van deze of volgende week. Ze zijn onderweg vanuit Japan naar Finland as we speak. En nee, heb ze niet laten hemmen, doe ik waarschijnlijk ook niet. Inseam is maar 36 inch, dat kan ik goed gebruiken om te stacken.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef One_conundrum het volgende:
Wanneer verwacht je je copper label Mistral? Heb je die trouwens ook laten inkorten ofzo?
Kwaliteit ligt aan heel veel dingen, niet alleen aan stevigheid en gewichtquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nudie heeft denim die slechter zijn ,o.a Dry Japan, maar ook zat denim's die veel beter zijn qua kwaliteit. Mijn ESBB voelde veel steviger en zwaarder dan een NS.
En gaten in de kruis ligt aan heel veel dingen, niet alleen denimsoort
Net geen 1.80.quote:
Met lengte 36? dat gaat stacken als een gek.quote:
Klopt maar als je in een winkel staat dat het enige wat je kan vergelijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kwaliteit ligt aan heel veel dingen, niet alleen aan stevigheid en gewicht
Met al mijn broeken doe ik dezelfde dingen.. Als mijn RRDS dan na een x aantal maanden al een gat vertoont en mijn Edwin nog geen sporen van slijtage heeft, dan durf ik wel te zeggen dat de denim van Nudie slechter is dan die van mijn Edwinquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nudie heeft denim die slechter zijn ,o.a Dry Japan, maar ook zat denim's die veel beter zijn qua kwaliteit. Mijn ESBB voelde veel steviger en zwaarder dan een NS.
En gaten in de kruis ligt aan heel veel dingen, niet alleen denimsoort
Mwah, ik zie het wel... Hemmen kan altijd nog. Ik heb zowiezo vrij lange benen, ik denk dat dat belangrijker is dan je totale lichaamslengte. Zowiezo word een deel lengte nog opgegeten door het vormen van combsquote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Met lengte 36? dat gaat stacken als een gek.
Ik heb al dik 2,5 inch over aan stacks bij 36 en ik ben ongeveer 1.90
[..]
True. Maar van horen zeggen (ik heb geen ervaring met APC en Nudie) is APC toch bijvoorbeeld wat kleurvaster dan een Nudie. Ik denk ook dat dat onder het kopje kwaliteit valt. Dus er valt dan weldegelijk te zeggen dat Denim A betere kwaliteit is dan Denim B, als je naar het totaalplaatje kijkt.quote:Klopt maar als je in een winkel staat dat het enige wat je kan vergelijken
En als mijn portemonnee na 1 maand bij mijn edwin(ed-35) bijna uit de broekzak scheurt en bij mijn RRDS dat een jaar heeft volgehouden zonder scheuren mag ik dan het omgekeerde zeggen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Met al mijn broeken doe ik dezelfde dingen.. Als mijn RRDS dan na een x aantal maanden al een gat vertoont en mijn Edwin nog geen sporen van slijtage heeft, dan durf ik wel te zeggen dat de denim van Nudie slechter is dan die van mijn Edwin
Naar mijn idee ,en wat ik ervan gezien heb op fora, faden apc makkelijker maar houden ze hun kleur beter na een was.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
[..]
True. Maar van horen zeggen (ik heb geen ervaring met APC en Nudie) is APC toch bijvoorbeeld wat kleurvaster dan een Nudie. Ik denk ook dat dat onder het kopje kwaliteit valt. Dus er valt dan weldegelijk te zeggen dat Denim A betere kwaliteit is dan Denim B, als je naar het totaalplaatje kijkt.
Niet meer fietsen met een dry dusquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef JAY-T het volgende:
De uitzondering bevestigt de regel
Nee maar tuurlijk heeft iedereen verschillende ervaringen, maar als bij twee RRDSen binnen dezelfde tijd zich hetzelfde probleem voordoet, is dat niet echt toeval meer..
Ligt eraan hoe laag en hoe je lenig je erover stapt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Is het "lenig" over collegebanken heen stappen met Dry Jeans (in dit geval met m'n AJ Dry Dirt Organic) een voorbode voor snelle scheuren in het kruis of niet? Ik fiets er over het algemeen ook elke dag mee en ik draag hem vrij laag.
Jawel goed voor de fades, krijg je betere honeycombs + whiskers + Stacks van nadeel is dat je kruis + achterkant bij je kont veel sneller slijten...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet meer fietsen met een dry dus
Veelal zijn crotchrips en scheuren op andere plekken gevolg van of niet soaken (dus de hoeveel starch die aanwezig is) of (teveel) downsizen. Vooral dat laatste. Je gaat tenslotte denim veel meer forceren, niet alleen door de stress die je erop uitoefend bij intense bewegingen (denk aan bijvoorbeeld fietsen) maar ook vanwege het feit dat een broek dan ook al meer opgerekt word door het feit dat ie soms werkelijk skintight zit.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Is het "lenig" over collegebanken heen stappen met Dry Jeans (in dit geval met m'n AJ Dry Dirt Organic) een voorbode voor snelle scheuren in het kruis of niet? Ik fiets er over het algemeen ook elke dag mee en ik draag hem vrij laag.
Zo erg is het niet, kan gewoon zonder optrekken op de fiets stappen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laag en hoe je lenig je erover stapt.
Als je hem net zoals mijn even steven op moet trekken om je fiets op te moeten komen is dat laag
Hij is niet gedownsized, juist totaal niet, heb de waist een maat te groot gekocht en hij zakt dus zonder riem helemaal van m'n kont af. Geen probleem hoor, draag altijd een riem, maar dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Veelal zijn crotchrips en scheuren op andere plekken gevolg van of niet soaken (dus de hoeveel starch die aanwezig is) of (teveel) downsizen. Vooral dat laatste. Je gaat tenslotte denim veel meer forceren, niet alleen door de stress die je erop uitoefend bij intense bewegingen (denk aan bijvoorbeeld fietsen) maar ook vanwege het feit dat een broek dan ook al meer opgerekt word door het feit dat ie soms werkelijk skintight zit.
Ik moet ook wel zeggen dat mijn fiets best hoog staatquote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, kan gewoon zonder optrekken op de fiets stappen.
[..]
Hij is niet gedownsized, juist totaal niet, heb de waist een maat te groot gekocht en hij zakt dus zonder riem helemaal van m'n kont af. Geen probleem hoor, draag altijd een riem, maar dat is dus niet het geval.
Gesoakt heb ik hem niet, moest dat bij een AJDDO? En zo ja, moet ik dat alsnog doen en hoe precies?
Had ik de eerste keer ook. "Moet ik hem in de was gooien?" al met het wasbolletje in d'r hand bij de wasmachine. "Nee, je mag die broek niet wassen, eerst minimaal een half jaar dragen." Moeder: "Oh, lekker smerig zal ie wel worden dan. Ach, scheelt wel enorm in de waskosten."quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef Tante_Lien het volgende:
Haha, m'n moeder wilde m'n nudie is de was gooienGelukkig nog net op tijd kunnen redden
Ben trouwens aardig nieuwsgierig geworden naar A.P.C. Binnenkort maar eens checken.
http://myworld.ebay.com/jean-and-top-designers/quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef T_Fuff het volgende:
Nice, waar heb je gehaald?
Ben ook op zoek naar 501, selvage, vind het nogal lastig zoeken
vanitiny sized heet dat..quote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef One_conundrum het volgende:
volgens mij is een 30 van diesel niet 30 inch... en 31 niet 31 etc.
edit; ik heb dus wat diesels, maatje 30, terwijl ik nudie 32 moet hebben en mijn apc nu ook gerekt is naar 32....
Karmaloop he.quote:
Ja diesel is ook vanitiny sized.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef HenkXL het volgende:
Ok thx!
Heb maatje 31 besteld, slim fit dus dat moet wel passen hoop ik
Maar gebruiken online winkels ook die maten die Diesel hanteerd? Dus dat je ernog +2 bij op moet tellen>?
Klopt, ben ik ook wel van plan maar dat heen en weer gestuur ben ik niet zo van. Echter ben ik ook te lui om naar de winkel te gaan dus dan maar zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja diesel is ook vanitiny sized.
Als je hem niet past kun je hem toch altijd terugsturen?
Hmm inderdaad, die knight is erg mooi, is die er uberhaupt in selvage?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef bokkepoot het volgende:
Diesel valt groot... bij mij
Ik heb 29 in een diesel 30 in nudie en 31 in andere merken meestal
[..]
http://myworld.ebay.com/jean-and-top-designers/
Alleen die heeft geen selvage moddellen
Die knight is wel enorm tof trouwens..
Denim lijkt wel een beetje op deze
[ afbeelding ]
(Naked and famous Franksteins)
Absoluut voor de prijs is het absoluut een grappige broek.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hmm inderdaad, die knight is erg mooi, is die er uberhaupt in selvage?
Dat lijkt me erg tof namelijk. Proberen waard zonder selvage wellicht?
Zo, hoeveel van die STF's heb jij wel niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef bokkepoot het volgende:
Levi STF madness
Knight vs Verde(van mij) vs Blauw vs Zwart(broer)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Close up van Knight
[ link | afbeelding ]
Daarom snap ik mensen die elke dag een (half)jaar lang dezelfde broek aantrekken ook nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef M1stral het volgende:
Maar, als je feitelijk allemaal dezelfde jeans hebt... Is dat dan nog wel aantrekkelijk? Ik vind het wel leuk dat ik iedere dag wat anders kan aantrekken.
True, ik draag mijn Momo's op het moment dan wel iedere dag. Maar, dat komt op een gegeven moment wel je strot uit. Dan probeer je eens wat anders inderdaad. Non stop dragen voor zes maanden is een no-go area voor mij.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen die elke dag een (half)jaar lang dezelfde broek aantrekken ook niet
Ik kan echt niet langer dan een week dezelfde broek dragen, dan ben ik er weer even op uitgekeken.
Ook heb ik zat kleren/schoenen die niet overal bij passen..
Ik wissel 2 broeke af, ene week die, andere week die, na enige tijd is er één die al bijna 'af' is, die draag ik dan minder, dan ga ik kijken naar nieuwe broek en loop ik vrijwel alleen maar met de meest recente, totdat ik dan een nieuwe heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen die elke dag een (half)jaar lang dezelfde broek aantrekken ook niet
Ik kan echt niet langer dan een week dezelfde broek dragen, dan ben ik er weer even op uitgekeken.
Ook heb ik zat kleren/schoenen die niet overal bij passen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |