Nee, je hoeft hem inderdaad niet te soaken, want de broek is al een keer gewassen in de zee, zogenaamde Seto Seawash noemen ze dat, waardoor de denim allerlei goede mineralen opneemt en dergelijke.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een link naar de webshop....
edit; die hoef je dus niet meer te soaken?
Klopt, maar het is hetzelfde als een G003-MB, maar dan met de cut van de Vintage 0701. Tight Straight dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef One_conundrum het volgende:
ook geen plaatjes en afmetingen van de g007 dus? als ze deze niet op voorraad hebben?```
quote:Gold Label is creme de la creme of the denim world. The totally hand made jeans take a year to produce and they are available by order only. All of the jeans are dyed using natural indigo which is fermented using sake and natural indigo plant. Lines like G003-A and G001-T feature hand woven denim as well. The denim produced with hand loom takes a whole day just to weave one meter of the fabric. The Gold Label jeans are artisan made products with each product different from one another as you cannot copy a hand made product and make it exactly the same. The natural indigo dye and weaving result depend on the environment and even the weather. The jeans have a very beautiful blue and the jeans are washed in the essence of Seto Sea water. Due to the deep natural indigo dye, the jeans don't fade like other labels but retain their color nicely.
Ja klopt, de mijne word verscheept wanneer de zending van Japan binnen is. Dus ik zal hem over een weekje wel hebben denk ik. En anders ietsje later.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef One_conundrum het volgende:
Heel vet. Ook die leren patch. En Chill dat het uit finland moet komen ipv de US. Jij hebt em al besteld toch? Kan niet wachten op foto's
edit; maar 14,7 oz ej, geen 15
editedit:
[..]
Vanuit Finland toch goedkoper dan Tenue des Nimes, ik heb een prijs van dik 350 euro zien staan op de webshop (Testpagina verschijnt op google met prijs, je kan hem alleen niet klikken omdat het een private server betreft).quote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
nouja, wel 23% btw daaro, en 20 tot 30 euro shipping, maar je weet iig zeker dat dat alle kosten zijn
Had je die niet kunnen laten verwijderen in een willekeurige winkel, naar aanleiding van je betalingsbewijs? Lijkt me dat die dingen vrij universeel zijn namelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:09 schreef SpamNinja het volgende:
Broek arriveerde vanmiddag maar helaas zat er nog onderaan een van de pijpen zo'n zwart magneetlabletje, die ze in de winkel er voor je af klikken.![]()
Haha, alsof een Roy zo goedkoop is.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef bokkepoot het volgende:
Er zijn wel meer fabrikanten die hun stof zelf maken.
Edwin bijv. en Iron Heart en Nudie.
Momo's zijn echt mooi alleen zijn ze momenteel te duur voor mij.Ze faden dan wel weer geniaal..
5010 (6x6)quote:
Die Roy van jou ziet er dan ook heel tof uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:21 schreef Eirick het volgende:
[..]
5010 (6x6)
Nog over het Roy verhaal. Hij gebruikt idd Cone mill denim. Verder sprak mij het vooral aan dat hij alles met de hand doet icm ouwe machines. + Dat hij superbehulpzaam was wat betreft sizing. En een handgeschreven bedankbriefje bij je nieuwe jeans doet het natuurlijk altijd goed!
Ik dacht dat edwin nog wel zelf de stof maakte..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Haha, alsof een Roy zo goedkoop is.
Nudie, Edwin en Iron Heart maken hun eigen stof niet, die worden gewoon gesourced uit een mill die selvage denim maakt. Japan Blue en Samurai maken die denim zelf, vanaf het katoenplukken af.
Die is inderdaad nice.. onewash of raw versie?quote:
De raw versie.quote:Die is inderdaad nice.. onewash of raw versie?
De Nudie website vermeld duidelijk dat de materialen uit Amerika, Japan en Turkije, waarbij de jeans worden gemaakt in Italie. Van Edwin heb ik geen bewijs, maar dat Japan Blue en Samurai een van de weinigen, zo niet de enige twee zijn, die eigen denim maken vanaf de eerste stap is feit.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat edwin nog wel zelf de stof maakte..
Heb je misschien een bron?
En Roy en een momo scheelt toch
Roy is maar 200 euro's en dan heb je shipping etc..
Nice.. heb je ook de maten presoak/postsoak?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef Eirick het volgende:
[..]
De raw versie.
Ik hoor btw wel wat verhalen van de topbutton die er bij Skulls af gaat. Hopen dat dat bij deze niet het geval is.
Edit: Skulls in the house!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fit is echt super! Eerlijk gezegd beter dan de Roy (is kwa fit natuurlijk ook niet te vergelijken). Nu soaken.
Welke webshops?.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
De Nudie website vermeld duidelijk dat de materialen uit Amerika, Japan en Turkije, waarbij de jeans worden gemaakt in Italie. Van Edwin heb ik geen bewijs, maar dat Japan Blue en Samurai een van de weinigen, zo niet de enige twee zijn, die eigen denim maken vanaf de eerste stap is feit.
Overigens, dat Momo's zo duur zijn komt gewoon doordat de inkopers ook invoerrechten en dergelijke moeten betalen. Op webshops zijn ze soms voor een euro of 200 te scoren, alleen dan heb je nog wel verzendkosten en eventuele naheffingen van de belasting als je van buiten de EU besteld.
Weet niet precies welke, maar heb ze weleens voorbij zien komen voor net iets meer dan 200 euro. Wellicht weet google het antwoord? Heb het overigens wel over Vintage en Going To War Label, de Copper, Silver en Gold Label krijg je niet voor die prijzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |