Goeie fitquote:
Ik zoek ook nog altijd een gave chino in dry denim...quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Geen verstand van Chino's, al wil ik er wel nog steeds weer een van denim. Heb nu een van Diesel.
Weet iemand hoe dik de denim van APC is?
Apc is 14 ouncesquote:Op zondag 28 november 2010 15:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jah, ik heb een APC, en ik weet deze aanvoelt, maar hoeveel ounce is dat?
Verder; geile chino
H&Mquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Dalliance het volgende:
Een vriend van me belde net om te vragen naar een bepaald denim merk, maar ik kon hem zo gauw niet helpen. Hij had namelijk iemand zien lopen met een paar jeans waarvan op de patch (bij de belt loops) alleen het '&' teken stond. Ik weet zeker dat ik het eens tegen ben gekomen, maar even googlen leverde niets op. Iemand hier die het weet?
Zonder wind goed te doen, met wind is 14oz ook niet de warmstequote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind dat vrij dun met dit weer
Jij droeg ze toch vrij laag? Was dat om de waist wat op te rekken of gewoon omdat je dat prettig vind. Zou zonde zijn als ze teveel stretchen namelijk en je uiteindelijk met een broek rondloopt die van je kont afzakt. Maargoed, dan is er altijd nog... De riem.quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Bafrokapper het volgende:
M'n APC begint al wat uit te rekken gelukkig, gister en eergister had ik echt last van m'n heupen na het dragen.
Ik heb normaal 31, van APC heb ik 29. Twee weken met maagpijn geleefd, nu zit 'ie echt perfect. Ding stretcht behoorlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef BigSmurf het volgende:
Amsterdam is voor mij een beetje uit de richting, geen idee of ze ze ergens in de regio Rotterdam - Breda - Tilburg verkopen?
EDIT: Voor als ik er eentje online wil bestellen. Ik heb normaal 31/34 of 32/34 afhankelijk van het model, moet ik dan van een APC W30 hebben of zelfs W29? Omdat ze blijkbaar stretchen als een malle?
Volgens mij heeft SpamNinja em besteld bij 290 sqmquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef BigSmurf het volgende:
Amsterdam is voor mij een beetje uit de richting, geen idee of ze ze ergens in de regio Rotterdam - Breda - Tilburg verkopen?
EDIT: Voor als ik er eentje online wil bestellen. Ik heb normaal 31/34 of 32/34 afhankelijk van het model, moet ik dan van een APC W30 hebben of zelfs W29? Omdat ze blijkbaar stretchen als een malle?
Ik draag m'n broeken altijd wat lager, zit een stuk beter vind ik. Ben benieuwd hoeveel hij nog gaat uitrekken, riem is geen probleem voor mij.quote:Op maandag 29 november 2010 23:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij droeg ze toch vrij laag? Was dat om de waist wat op te rekken of gewoon omdat je dat prettig vind. Zou zonde zijn als ze teveel stretchen namelijk en je uiteindelijk met een broek rondloopt die van je kont afzakt. Maargoed, dan is er altijd nog... De riem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |