abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89185338
Edwin Nashville is toch ook wel erg vet, erg mooie fit, klasgenoot had vandaag één aan, 14oz. prima stug, lekker broekje.

Niet zo duur ook, dus wellicht dat ik hem binnenkort eens ga passen.

@Eirick, fitpics van Skulls? Ziet er goed uit
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_89191991
Hi guys, even een vraagje. Wil morgen een APC NS gaan kopen, ik kom van een Nudie SJ en TF af.

Ik las dat APC flink uitloopt rond de middel, en dat je 2 maten kleiner moet nemen. Maar ook dat ze vanity sized zijn, dus welke maat moet ik nemen als ik Nudie 33/34 dry broeken draag?

En dan wil ik ook nog graag weten hoeveel het model verschilt van een Nudie SJ qua fit. Volgens mij is hij iets slimmer dan een SJ, maar iets wijder dan een TF. Klopt dit?
pi_89194606
APC loopt inderdaad flink uit. Het advies is dan ook om het paar te kopen waar je eigenlijk de bovenste knoop niet van vastkrijgt. Wat je het beste kan doen is de size chart van context volgen: http://www.contextclothing.com/item.php?id=6.

Wat hun dus ook zeggen is dat je het beste een paar jeans kan opmeten die je goed zitten en dan het paar kopen die 1 maat kleiner meten. Dus stel de broek die je opmeet komt neer op een 34 inch, kun je het beste dus de 31 kopen die 33 meet.

Ik denk dat je de fit precies goed beschrijft. Maar vergelijk ook zeker eventjes de maten van bijvoorbeeld de thigh en de leg opening met je slim jim.

Succes!
pi_89195899
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef SpamNinja het volgende:
APC loopt inderdaad flink uit. Het advies is dan ook om het paar te kopen waar je eigenlijk de bovenste knoop niet van vastkrijgt. Wat je het beste kan doen is de size chart van context volgen: http://www.contextclothing.com/item.php?id=6.

Wat hun dus ook zeggen is dat je het beste een paar jeans kan opmeten die je goed zitten en dan het paar kopen die 1 maat kleiner meten. Dus stel de broek die je opmeet komt neer op een 34 inch, kun je het beste dus de 31 kopen die 33 meet.

Ik denk dat je de fit precies goed beschrijft. Maar vergelijk ook zeker eventjes de maten van bijvoorbeeld de thigh en de leg opening met je slim jim.

Succes!
Top! Daar heb ik wat aan. Ik loop morgen even de 290sqm binnen in Amsterdam, kan ik even goed passen. Het zal dan dus een 31 of 32 worden.

Zie op die chart dat hij iets ruimer aan de onderkant is dan de TF, dat is goed. Want mn TF begint een beetje om mn kuiten te knellen.
pi_89199011
Ooh, nou als je ze nog gaat aanpassen komt het wel goed. Dat opmeten enzo is meer voor mensen die puur online bestellen zonder te passen. Ik zou gaan voor degene die het strakst zit maar ook weer niet te strak.

Het is ook geen pretje als je pas na een maand ofzo de broek enigszins normaal kan dragen( mijn ervaring met een van mijn APC's)

Dus koop gewoon de maat waarvan je de bovenste knoop net/net niet dicht krijgt, maar ik ga ervanuit dat de mensen daar er ook wel verstand van hebben. Ohja en post maar wat fitpics ;) Mijne komt komende week ook binnen dus we beginnen ongeveer tegelijk met dragen. (ben zelf voor de petit standard gegaan)
pi_89202564
Ok, de info over het net wel/ net niet dichtknopen is wel handig. Ik zal morgen zeker wat pics posten als ik em heb.

De petit standard is een nog slimmer model dan de new standard?
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:04:20 #182
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89203070
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Bafrokapper het volgende:
Ok, de info over het net wel/ net niet dichtknopen is wel handig. Ik zal morgen zeker wat pics posten als ik em heb.

De petit standard is een nog slimmer model dan de new standard?
Volgens mij is de NS de een na slimste denim die APC fabriceerd, alleen de (New) Cure is nog strakker.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:06:29 #183
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89203202
Net even nagezocht, van slim naar niet zo slim: New Cure, New Standard, Petit Standard en Rescue.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_89203697
Ik zal morgen wel een paar modellen uit proberen, ik laat weten welke het geworden is.
pi_89214491
Petite is slanker dan NS.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:54:37 #186
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89217071
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:06 schreef Tijntjes het volgende:
Petite is slanker dan NS.
Thigh measurement op NS is smaller als PS, dus weet je dit wel zeker?
Blog
pi_89217813
Vergelijk ze maar op de site van context die ik hierboven poste. De thigh van de Petite is slanker, en ook is vooral de legopening kleiner. Kortom de petite tapert veel meer naar beneden toe als de NS.
pi_89222958
Hier de fitpics;

Ik krijg met heel veel moeite de bovenste knoop dicht, het is een maat 32. Er zijn alleen geen lengtematen bij APC he?

Wat vinden jullie van de lengte?
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:02:53 #189
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_89232359
Dude wat draag je dat ding laag :D.

In de OP staan mijn fitpics van toen ik em net had. Moet je die es kijken

edit; in deze op Jeans #13
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:24:37 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_89233074
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:02 schreef One_conundrum het volgende:
Dude wat draag je dat ding laag :D.

Hij wil blijkbaar graag een crotch rip :X
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_89233343
Moet inderdaad toegeven dat je hem wel heel laag draagt. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat je met moeite die knoop dicht krijgt. Welk model is het, lijkt op de NS?

Als je de broek nou tot je heupen optrekt, waar je hem normaal zou dragen, heb je ongetwijfeld nog ruimte bij de waist. Probleem is namelijk dat ze minimaal 2 inches kunnen rekken en vaak nog meer. Dus over een paar maanden vallen ze letterlijk van je kont af.

Dus ik denk persoonlijk dat als je over een paar maanden wil dat ze zitten als nu je het beste een 31 of misschien zelfs nog kleiner kan nemen.
pi_89248684
Okok, ik zal hem wel is wat hoger dragen :P

Als ik hem boven mn heupen draag gaat hij net zo moeilijk dicht. Ben al 2 maten onder mn normale waist.
pi_89253643
Hmm, jaa als ik de foto's beter bekijk zitten ze bij je heupen toch vrij strak, en ook de dijbenen. Hij leek zo laag omdat de achterzakken zo naar binnen liepen.

Maar heb je ook nog een maatje kleiner aangepast? Hoe ging dat dan? Ik zal je eerlijk zeggen dat een van mijn APC's eigenlijk net zo zaten als die van jou in het begin en nu wel zijn gerekt, maar nog steeds goed zitten, heb bijvoorbeeld geen riem nodig.

Maar die zijn nu ook al van 3 jaar geleden dus ik weet niet of in de tussentijd de denim is veranderd
pi_89254705
Fitpic Skulls 5010

pi_89255673
Broek op half zeven ftw! beetje denim is sterk genoeg om daar tegen te kunnen.

Heb een tijdje terug een carhartt roper gekocht, nog geen enkel spoor van crotchrips maar de stof begint te pluizen en de leren patch op de achterkant is helemaal donker geworden :N

Iemand ervaring met Norse Projects chino's? zijn die een beetje dik? (deze)

(of kan ik dat beter ergens anders vragen en is dit topic strikt voor denim?)
  zondag 28 november 2010 @ 14:18:20 #196
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_89255842
Goeie fit bij die Skulls.

Geen verstand van Chino's, al wil ik er wel nog steeds weer een van denim. Heb nu een van Diesel.

Weet iemand hoe dik de denim van APC is?
pi_89256860
Mis ik nu iets of heb jij zelf een paar APC?

Chino's zijn traditioneel toch gewoon van katoen?
pi_89256962
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef One_conundrum het volgende:

Geen verstand van Chino's, al wil ik er wel nog steeds weer een van denim. Heb nu een van Diesel.

Weet iemand hoe dik de denim van APC is?
Chino
  zondag 28 november 2010 @ 15:18:08 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_89257512
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:52 schreef SpamNinja het volgende:
Mis ik nu iets of heb jij zelf een paar APC?

Chino's zijn traditioneel toch gewoon van katoen?
Jah, ik heb een APC, en ik weet deze aanvoelt :P , maar hoeveel ounce is dat?

Verder; geile chino
pi_89257846
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef SpamNinja het volgende:
Hmm, jaa als ik de foto's beter bekijk zitten ze bij je heupen toch vrij strak, en ook de dijbenen. Hij leek zo laag omdat de achterzakken zo naar binnen liepen.

Maar heb je ook nog een maatje kleiner aangepast? Hoe ging dat dan? Ik zal je eerlijk zeggen dat een van mijn APC's eigenlijk net zo zaten als die van jou in het begin en nu wel zijn gerekt, maar nog steeds goed zitten, heb bijvoorbeeld geen riem nodig.

Maar die zijn nu ook al van 3 jaar geleden dus ik weet niet of in de tussentijd de denim is veranderd
Een maatje kleiner kwam ik niet in. Vind het niet erg als ik em uiteindelijk met een riem moet dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')