Rondlopen in je natte broekquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Altijd. Trek hem aan, spring in een warm bad. Blijf er een half uur in zitten. Laat het water uit het bad lopen... Laat je broek dan even in bad uitdruipen en ondertussen maak je je bad schoon want die heeft dan een blauwe waas van de indigo. En loop dan de rest van de dag rond met je natte broek. Oh en ga niet te veel fietsen want dan krijg je hele grote knieën...
Welke maat heb je genomen?quote:Op zondag 26 september 2010 14:40 schreef Neraice het volgende:
Hmm, hij is nu aan het drogen. Maar hij is nog best wel groot, ook bij de waistHopelijk wordt ie nog wat kleiner.
Edit: Hij is nu bijna droog maar nog iets te groot. Kan hij in de droger zodat ie wat kleiner wordt?
Had een 31-36 genomen, is inmiddels al droog en redelijk goed geshrinkt. Hij is wel wat lang en wijder dan m'n andere broeken, maarja je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 26 september 2010 20:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Welke maat heb je genomen?
Je kan hem ook voor de 2de keer laten shrinken, soms shrinkt die dan meer
Dan krijg je niet de folds en honeycombs die ik wil...quote:Op zondag 26 september 2010 15:43 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
Rondlopen in je natte broekgewoon uit laten druppen op een wasrek oid. Maar goed ieder zijn eigen manier zullen we maar zeggen.
Is dat je true waist? Ik had namelijk eerst een grotere waist genomen daardoor had ik dat luier gevoel ook.quote:Op zondag 26 september 2010 20:37 schreef Neraice het volgende:
[..]
Had een 31-36 genomen, is inmiddels al droog en redelijk goed geshrinkt. Hij is wel wat lang en wijder dan m'n andere broeken, maarja je kan niet alles hebben.
Ik zal binnenkort wel eens wat fitpics maken.
Je kan hem niet hoger dragen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:54 schreef Neraice het volgende:
Trouwens, het lijkt nu net of ik een luier ofzo aanheb aan de achterkantDat gaat er wel uit als ie wat minder stijf wordt hoop ik?
Nee is true waist +1. Maar beetje baggy vind ik niet ergquote:Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Is dat je true waist? Ik had namelijk eerst een grotere waist genomen daardoor had ik dat luier gevoel ook.
Die broek draag ik wat baggy. Daarna me 2de true to waist genomen. 1x shrinken maar kan 2de keer voor de lengte nog
Nee dan zakt ie meteen weer afquote:Op zondag 26 september 2010 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan hem niet hoger dragen?
Nee, de 201... Slim Straight. Gewoon recht model dus, met een kleine taper. Maar wat een beauty zeg.quote:Op zondag 26 september 2010 22:49 schreef bokkepoot het volgende:
De 701 ?
Daar heb ik ook al een keer naar lopen kijken
Ja die inseam is echt fucking lang. Dat word of raw een enorm cuff rocken,,, Of eventueel een dubble... Uitgaande van dat ie zo'n 4 inch korter moet zijn zou dat een omslag van circa 2x 5 cm worden. Dat kan nog niet eens zo kwaad dacht ik zo, zeker gezien het model. Dan heb ik ook nog wat speling om de combs en dergelijke te settlen. Maar ik denk dat ik toch ga soaken. Gewoon omdat de overall fit wat beter word.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef One_conundrum het volgende:
39haha
Heb je ook nog een print ofzo op de backpocket? Kan me zoiets herinneren van die Momotaro's. Zoek iig even een foto van de broek op internet
Haha wat een idiootquote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef M1stral het volgende:
Trouwens, mocht er nog interesse in pics zijn... Dan zal ik zodadelijk nog wel even de moeite nemen wat te fotograferen.
Ik weet alleen niet of ik hem zal soaken of niet, dat bedenk ik me straks wel als ik hem aantrek. Het is goed voor de krimp, zeker gezien de 39" inseam, maar de shopeigenaar raadde me aan hem helemaal nooit te wassen en alleen naar de stomerij te brengen eens per half jaar.
Maargoed, het is niet voor niets Shrink To Fit dacht ik zo.
Ik heb net het water ververst, de denim was nog niet goed verzadigd van water, dus niet alle katoenvezels hebben zich volgezogen. Net weer een lading warm water erin geknald en dan maar zien of ie zodadelijk wel helemaal gepakt heeft.quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef bokkepoot het volgende:
Op mynudies loopt er ook iemand al 3 maanden in een niet gesoakte Momotaro, Ik weet ook niet waarom ie het doet....
Niet wassen van je denim is ook niet goed..
Als je je spijkerbroek wast trekken alle draden elkaar weer aan.. hierdoor voorkom je gaten zoals bijv. crotchrips.
Trek je ze nat aan ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:11 schreef M1stral het volgende:
Woohoo, 3 inch shrinkage op de inseam, nu al... En hij is nog drijfje nat. Ik ben nu al blij.
Nee, ik wil geen stretch op plekken waar ik dat niet wil (kneebags etc.) Gewoon opgehangen om te drogen, maar even opgemeten. +- 90 cm inseam. Komt toch overeen met een 36" en hij was 39 of zelfs 39.5quote:
Ebay.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef Eirick het volgende:
Dacht dat ik het in het vorige topic had gelezen, maar kan het niet meer terugvinden,
Iemand een goedkoop adresje voor 501 STF's? Liefst in NL.
Ik wel, loopt lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen stretch op plekken waar ik dat niet wil (kneebags etc.) Gewoon opgehangen om te drogen, maar even opgemeten. +- 90 cm inseam. Komt toch overeen met een 36" en hij was 39 of zelfs 39.5
Heb mijn ALD's anders nog nooit gewassen,quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef M1stral het volgende:
@ Tijntjes:
Ja, dat dacht ik ook... En dan durf je je zelf nog wel een denimliefhebber te noemen. Als iets slecht is is het wel om jeans nooit te wassen. Maar ik dacht zal het toch even voor de zekerheid vragen, wellicht dat er uitzonderingen zijn op de regel.
Heb verder nog eens navraag gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat ie toch maar even de badkuip inmoest. En daar ga ik hem zo uithalen, heeft een goed uurtje liggen soaken zodadelijk.
Ik hoop eigenlijk het meest op inseam shrinkage. 2 inch zou al een enorme winst zijn.
Uiteraard krijgen jullie nog pics.
@ Bokkepoot:
Ik zal eerdaags even tijd nemen om Somet shots te maken.
Haha en ik mijn STFs nog maar 2 keerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Heb mijn ALD's anders nog nooit gewassen,![]()
quote:Men's jeans sizes are also different in Europe than America. Generally, men should add 16 to 18 to their American jean size to arrive at their European size.
U.S. Size 30 = European Size 46
U.S. Size 32 = European Size 48
U.S. Size 34 = European Size 52
U.S. Size 36 = European Size 54
U.S. Size 38 = European Size 56
U.S. Size 40 = European Size 58
Read more: European Size Conversion for Jeans | eHow.com http://www.ehow.com/about(...)s.html#ixzz11HsI1ocz
Ik heb een short van maat 50 dat is 32waistquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand van jullie of voor een man maat 50 voor broeken hetzelfde is als w 40/36?
Als 4 ALD's onder de noemer valt welquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:48 schreef macondo het volgende:
Twijfel welke nieuwe spijkerbroek ik zal kopen. Heb nu een Replay en een Nudie (AJ rough blue), bevallen mij beide goed maar exact dezelfde er bij kopen vind ik wat suf. Baggy of skinny - nah da's niets voor mij.
Met mijn maat (32/36) valt er veel af (Diesel een fractie te kort), misschien een G-Star, Kuyichi of PME. Of hebben jullie "dezelfde" broeken meerdere keren?
Ik zoek in een wat hoger segmentquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Als 4 ALDI's onder de noemer valt wel
Met alle respect, maar als je denkt dat Gstar, Nudie, Replay of Diesel een 'hoger' segment is, dan zit je verkeerd.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
ALD is beter dan nudie of replay....
Ik maakte een flauw grapje door in je quote een letter toe te voegen - dat viel kennelijk niet op. Maar eerlijk gezegd, ik ken ALD niet. Waar staat het voor?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je denkt dat Gstar, Nudie, Replay of Diesel een 'hoger' segment is, dan zit je verkeerd.
Ik zou eens inlezen in wat er allemaal te koop is qua denims, met name in de kleinere winkels of natuurlijk het internet verkennen!
Levi's heeft die maat sowiesoquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:48 schreef macondo het volgende:
Twijfel welke nieuwe spijkerbroek ik zal kopen. Heb nu een Replay en een Nudie (AJ rough blue), bevallen mij beide goed maar exact dezelfde er bij kopen vind ik wat suf. Baggy of skinny - nah da's niets voor mij.
Met mijn maat (32/36) valt er veel af (Diesel een fractie te kort), misschien een G-Star, Kuyichi of PME. Of hebben jullie "dezelfde" broeken meerdere keren?
Ik heb een beetje aversie tegen Levi's eerlijk gezegd. Maar dank voor de tipquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Levi's heeft die maat sowieso
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje aversie tegen Levi's eerlijk gezegd. Maar dank voor de tip
No offence, maar ik associeer het merk met de verkeerde zaken. Oubollig. Passé. Mijn vader. Dat soort dingen en dat is dus persoonlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |