En Edwin's dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef SpamNinja het volgende:
Hmm.. twijfel twijfel twijfel. Op het moment is het misschien ook wel te veel geld voor een paar jeans, en zeker voor een die ik blindelings koop zonder aan te passen. Dus misschien toch maar een nieuw paar APC's, alhoewel ik ook weinig zin heb om de eerste weken met 2 losse knopen rond te lopen.![]()
Lees ook hier en daar iets over Albam. Voor mij een onbekend (engels) merk maar kwaliteit schijnt super te zijn en als ik zo de measurements van hun Slim Jean bekijk ziet dit er wel lekker uit, evenals het prijsje natuurlijk. Dus wellicht dat dat ze gaan worden!
Haha. Genoeg research gedaan. Als men zegt dat W33 werkelijk 33'' is, en het blijkt 35'' te zijn, so be it.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef M1stral het volgende:
Haha, eerst even informeren voordat je over gaat tot aanschaf. Heel veel jeansmerken zijn vanity sized. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als je even wat research had gedaan.
Eigenlijk debiel hoe erg die dingen krimpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef bokkepoot het volgende:
Hier is mijn stf verde..
post soak
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tussen de de soak's in.
Combs waren echt keihard maar de knee bulge was ook veel te groot voor mij..
Dus nog een soak
[ link | afbeelding ]
Na 2e soak
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Al wat fading..
[ link | afbeelding ]
Thanks..Ben zelf ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Eigenlijk debiel hoe erg die dingen krimpenZiet er prima uit, ben benieuwd naar de progress.
Nee Selvage/Selvedge is hetzelfde, officieel schrijf je het Selvage maar Selvedge zie je dus ook vaak. En ik zeg doen! wat het smaller maken betreft, ik heb het ook gedaan met mijn Flat Heads.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef vault_tec het volgende:
Red clay binnen, met selvage/selvedge (zit daar nog een verschil in of?)Nu heb ik hem al wat korter gemaakt alleen nu wil ik hem nog wat strakker vanaf mijn knie naar beneden. Durf dat alleen niet aan
Jeans-and-top-designers.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef mister_popcorn het volgende:
hallo,
Als Jeans nieuweling een vraagje. Ik zoek een goede online Levi's store waar ik met een fist full of dollars terecht kan en die international versturen zodat ik niet die belachelijke EU prijzen voor een levi's hoef te betalen.
Een goede ebay winkel is ook welkom btw.
bvd!
dank, ziet er op het eerste oog prima uit!quote:
Levertijd is bij mij meestal 1 a 2 weken en nooit gezeik gehad met de douane.. De verzendkosten zijn jammer maar goed het is de dollarquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
En wat is de levertijd van die site dan DutchErrorist. Een leuke pre-wash 511 wil ik er wel bij hebben voor die prijsjes. Jammer van de 31 dollar verzendkosten maar alsnog goedkoper als hier natuurlijk.
En heb je dan geen gezeik bij de douane?
Mag ik zeggen dat ik de fades van deze broeken niet erg mooi vindquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef JulianoMM het volgende:
Hiervan ontbreken een paar modellen zal daar later foto's van maken = )
Blue Blood;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar...quote:
Nice...Vooral je favorietquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Nieuwe knight 501STF, Amerikaanse 501STF, mijn favoriete 501STF, mijn eerste 501STF die veel te groot was, normale 501 (geen STF)
[ afbeelding ]
Ja de riem zit scheef...
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nice...Vooral je favoriet
Is die Knight nu blauw of zwart?
Eerste foto lijkt ie zwart maar daarna blauw
Tuurlijk ; ), moet zeggen heb er tot nu toe enkel positieve reacties op gehad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik de fades van deze broeken niet erg mooi vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |