Ik denk dat denim liefhebbers er anders over denken. Vroeger had ik ook dergelijk pre-washes en nu denk ik wtf zijn dat voor lelijke fadesquote:Op woensdag 17 november 2010 08:18 schreef JulianoMM het volgende:
[..]
Tuurlijk ; ), moet zeggen heb er tot nu toe enkel positieve reacties op gehad.
Same here. Vind pre-washes bijna allemaal niet mooi, al hoewel er vast mooie tussen zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Ik denk dat denim liefhebbers er anders over denken. Vroeger had ik ook dergelijk pre-washes en nu denk ik wtf zijn dat voor lelijke fades
Welke nudie?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Wilma_Nanninga het volgende:
Ben nu 2,5 maand onderweg met m'n nudie, draag hem eigenlijk elke dag wel. Nog 5 maanden wachten voor het uiteindelijke resultaat
Thanks, hoe staat het trouwens met jouw APC's?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Goeie combs jaa,
Tijntjes. FOTO
Vet dat ze ook een online winkel makenquote:We are working clock round to launch are new online Tenue de Nîmes store very soon. We took the opportunity to update you about our Naked & Famous Skinny Guy wear out battle. The question that remains is: Do I have such fat short legs, or Joachim such long thin legs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |