quote:Wat ziet die BDD er vet uit, prijs is nog schappelijk, jammer dat ik nog geen nieuwe nodig heb (nouja jammer, goed voor de portemonnee)Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef bokkepoot het volgende:
Denham heeft wel gave prewashes..
Verder heb ik nog nooit een gefade Denham gezien.. Ik ben toch wel benieuwd.
Wat ook wel een gaaf nederlands merk is is BDD ...http://www.benzakdenimdevelopers.com/BDD-001LD2.php
quote:Zonde ja, mooi broekje is het wel. Succes iigOp maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef JustBlaze het volgende:
Yep, die was ik ook tegengekomen. Mijn geposte versie zal wel van vorig jaar zijn, gezien de heruitgave in een andere wassing.
quote:Die is echt gaafOp vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef bokkepoot het volgende:
Denham heeft wel gave prewashes..
Verder heb ik nog nooit een gefade Denham gezien.. Ik ben toch wel benieuwd.
Wat ook wel een gaaf nederlands merk is is BDD ...http://www.benzakdenimdevelopers.com/BDD-001LD2.php
quote:Omdat ie 3 inch shrinkt?Op woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef Dalliance het volgende:
Waarom is die inseam zo belachelijk lang?
quote:Hoe lang heb je die gedragen?Op woensdag 27 oktober 2010 19:56 schreef M1stral het volgende:
As requested:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig evo, na de laatste keer gedragen te hebben. Heb ze eigenlijk ook niet meer zoveel aan. Ontzettend strak ook, wellicht dat ik in de toekomst nog eens een maatje groter scoor.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:56 schreef M1stral het volgende:
As requested:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig evo, na de laatste keer gedragen te hebben. Heb ze eigenlijk ook niet meer zoveel aan. Ontzettend strak ook, wellicht dat ik in de toekomst nog eens een maatje groter scoor.
quote:Welke maat is hetOp woensdag 27 oktober 2010 19:56 schreef M1stral het volgende:
As requested:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Wel erg vet. Vond ze eerst weer duur, maar na dit filmpje niet meerOp woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef bokkepoot het volgende:
Percies...
Hier is ie aan het werk
http://www.selfedge.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=88
quote:Wat vind je eigenlijk de meest geweldige denim die je in je kast hebt hangen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef M1stral het volgende:
Eh, nee... 003. Maar die heb ik wel het meest gedragen. Die 008 draag ik soms nog wel, overigens ziet ie er vrijwel hetzelfde uit. Dus wat dat betreft mis je niet heel veel, haha.
De 008 is slim, tot skinny aan zeg maar (afhankelijk van hoe je hem sized) en is te herkennen aan de darts die over het bovenbeen lopen tot aan de knie.
De 003 is straight, maar ook erg slim. Feitelijk tapert de 008 en de 003 niet, als je naar de echte verschillen wil kijken.
Denim is tight weave dus stretchen doen ze amper en krimpen ook niet. Mocht je meer info willen dan kan je het gerust vragen.
quote:binnen een half jaar kan je broek wel vies worden hoorOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef One_conundrum het volgende:
Neuh, waarom zou je wassen? Tenzij je als een malle loopt te zweten tijdens het fietsen ofzo.
Anders moet je em gewoon even buiten laten luchten. Dan wordt ie al weer redelijk fris, en blijft de kleur dus langer origineel.
quote:jaah, je hebt gelijk. het was een bevestiging en nog reactie op na 3 dagen dragen wassen.Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
binnen een half jaar kan je broek wel vies worden hoor
quote:Dat zie je vanzelf wel als je de broek hebt... Ik draag nu al anderhalf jaar dezelfde broek... Eerste keer gewassen na 6 maanden, daarna weer 6 maanden gewacht en nu doe ik het om de 3 maanden...Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is het verschil dan met andere denim-soorten?
En na 8 maanden dragen, kan je hem vanaf dat moment wat vaker gaan wassen?
quote:Nee niet echt. Ik heb geen kleding die niet boven een spijkerbroek past...Op donderdag 28 oktober 2010 19:02 schreef BigSmurf het volgende:
Maar heb je dan geen andere broeken dat je afwisselt? Want ik heb bijvoorbeeld ook een hoop bovenkleding die gewoonweg niet op elke broek gedragen kan worden...
quote:Echt te vet gewoon.. Hebben hebben hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef bokkepoot het volgende:
Percies...
Hier is ie aan het werk
http://www.selfedge.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |