abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88264390
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur.

Hiker
Als hiker bij Easy Way transporteer je in opdracht van onze opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Onze opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland.
Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd.
Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
avatarpic-l.png About2Break1 Hiker regio Rotterdam
daft-punk(2).jpg Enpe Hiker regio Eindhoven
s5wbyq.gif irritatie100 Hiker regio Rotterdam
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper Hiker regio Utrecht
Archer02.jpg Keuzer Hiker regio Tilburg
noiconn.png MageTwan Hiker regio Den Bosch/Eindhoven
usericon.gif Maharbal Hiker regio Leeuwarden
mallet.jpg Mallet Hiker regio Doetinchem
Nedvedkem.png Obama Hiker regio Amsterdam
noiconn.png RTS91 Hiker regio Groningen
sporting_60x60.gif Sobajo Hiker regio Eindhoven
naughty.png Zuunigerd Hiker regio Zwolle

Voorgaande topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_88264417
Laatste 5 posts:

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Jep ik zet hem ook in een wiki. De link staat in de OP. Voor de volgende keer wellicht een idee om een afbeelding er in te zetten. Heb al wat geprobeerd maar leverde niet veel moois op. Iemand misschien goed met Photoshop ofzo?
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Maharbal het volgende:
Yes, was vanuit Leeuwarden.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan helemaal niks met photoshop dus mij moet je niet hebben :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Meldt zich. Wat wil je precies doen? ;)

Vandaag in Breda ook een aantal EW'ers gezien. Ik sta nog steeds verbaasd hoe sommigen die kledingregels (flink) overtreden. Ik sta daar (vooral als ik naar ING moet, bij 'kleintjes' doe ik wel gewoon een nette spijkerbroek aan) braaf met mn pantalonnetje en nette schoentjes, zie ik nog steeds mensen met een knalpaarse jas, witgrijze sneakers en een replay spijkerbroekje voorbijkomen. :')
Niet dat het mij verder wat uitmaakt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nou ja, je ziet in andere, hoe zeg je dat, 'reekstopics' dat ze in hun mooie op ook een mooi plaatje hebben staan. Dat zou wel mooi zijn voor dit topic.

Wat die kleding betreft. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst ook in spijkerbroek heb gewerkt, overigens wel een nette en daarop een blouse met colbertje. Maar na de kledingcontrole bij ING werk ik nu steeds in pak. Ik weet dat dat nou ook weer niet hoeft, maar alleen een pantalon vind ik zo half zeg maar. :P
pi_88264517
Mooie OP :)
pi_88264626
Goede OP _O_

Een banner zou 'm helemaal afmaken inderdaad :Y
pi_88264633
Kijk, dit is al een heel mooi begin (h)

Over die plaatjes, dat moet makkelijk te doen zijn, ik ga es ff wat in elkaar draaien. Heb verder toch niks te doen vanavond dan Twente kijken.
pi_88264736
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef enpe het volgende:
Ik kwam een keer 's ochtends in Almere een hiker tegen die ik dezelfde dag 's middags weer tegen kwam in Born :P.
Ik kwam ook eens in Groningen een hiker tegen (vrouwlijk!) die ik 3,5 uur later in Born tegen kwam...bleken gewoon achter elkaar aan te hebben gereden (scheelde enkele minuten) :P
pi_88265325
Informatieve OP ^O^
Het spreekt me allemaal wel aan, moet ik zeggen. Hiken op chauffeuren maakt me op zich weinig uit. Welk bedrijf vinden jullie het beste?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_88265965
Zoiets? (een hele snelle eerste opzet, derhalve slecht gejat van de homepage van easyway (a) )
Het mooiste zou zijn dat je tekst over dit plaatje heen kan zetten, zodat het nog dynamisch wordt ook.
SPOILER
pi_88266644
Zo, die topics gaan er ook steeds sneller doorheen.

Voor de OP: Hiker, regio Groningen
pi_88266678
Ik ben trouwens geen Hiker meer.
pi_88266975
Vandaag mooi alle 3 mijn ritten kunnen doen, van 07:44 tot 20:02 onderweg geweest :) Ford Focus stationwagen rijdt toppie, Seat Leon 5deurs is een prima bak, maar een Opel Zafira moeten ze echt afschaffen. Wat een teringhok!!! Ik moest dat geval van Amsterdam naar Barneveld rijden, midden in de spits... Je hebt echt bijna een vrachtwagenrijbewijs nodig voor zo'n ding, bah
pi_88267377
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef MageTwan het volgende:
Vandaag mooi alle 3 mijn ritten kunnen doen, van 07:44 tot 20:02 onderweg geweest :) Ford Focus stationwagen rijdt toppie, Seat Leon 5deurs is een prima bak, maar een Opel Zafira moeten ze echt afschaffen. Wat een teringhok!!! Ik moest dat geval van Amsterdam naar Barneveld rijden, midden in de spits... Je hebt echt bijna een vrachtwagenrijbewijs nodig voor zo'n ding, bah
Lol hoe doe jij het dan als je een Renault Master ofzo moet vervoeren in de spits? Die is anderhalve meter langer denk ik?
pi_88267555
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Lol hoe doe jij het dan als je een Renault Master ofzo moet vervoeren in de spits? Die is anderhalve meter langer denk ik?
Ik vind bestelbusjes eigenlijk prima rijden, de laaste tijd heb ik een paar keer een nieuwe Peugeot Boxer moeten rijden voor EW, prima auto om te rijden. Alleen had ik laast een afgeragde Boxer van KPN uit 2003, die was iets minder. De Fiat Doblo heeft trouwens fantastische stoelen, daarin zat ik beter dan elke Audi, BMW of Mercedes waar ik tot nu toe in gereden heb. :')
pi_88267927
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik vind bestelbusjes eigenlijk prima rijden, de laaste tijd heb ik een paar keer een nieuwe Peugeot Boxer moeten rijden voor EW, prima auto om te rijden. Alleen had ik laast een afgeragde Boxer van KPN uit 2003, die was iets minder. De Fiat Doblo heeft trouwens fantastische stoelen, daarin zat ik beter dan elke Audi, BMW of Mercedes waar ik tot nu toe in gereden heb. :')
Jij hebt duidelijk nog niet de befaamde Mercedes Sprinters van TNT gereden :P
pi_88267961
De nieuwe busjes zijn prima inderdaad. Laatst nog een nieuwe Peugeot Expert, kon je lekker mee doorknallen!
pi_88268280
Nee haha, die Sprinters gingen nooit harder dan 110! Zat een beperker op XD
pi_88268389
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef RTS91 het volgende:
De nieuwe busjes zijn prima inderdaad. Laatst nog een nieuwe Peugeot Expert, kon je lekker mee doorknallen!
Ja, ik bedoelde ook een Expert ipv een Boxer. :@

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 22:27:53 ]
pi_88268439
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Keuzer het volgende:
Nee haha, die Sprinters gingen nooit harder dan 110! Zat een beperker op XD
Ik heb er ooit 120 mee gereden en het was niet eens heuvelaf 8-)
pi_88269231
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, en volgens mij hoef ik daar niet rouwig om te zijn... :D
pi_88269467
Ik zie trouwens op de website van Athlon geen informatie over studentchauffeurs / solliciteren, of ben ik blind?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_88269592
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had vandaag zo'n bak:

Niks mis mee, zou je zeggen. Eenmaal in de auto was het drama:

Om maar te zwijgen over de bekleding. Wat een uitgeleefde grafbak. Koppelingsplaat was volledig om zeep geholpen, wat overigens een genot was in de file, er was flink in gerookt, uitgedrukte shaggies lagen her en der onder de stoelen, automatische vergrendeling deed het ook niet eens. En het slechtste was nog wel, geen autoradio. Dat Easyway mij hierin heeft durven laten rijden...
pi_88269648
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie trouwens op de website van Athlon geen informatie over studentchauffeurs / solliciteren, of ben ik blind?
Ik meen dat dat via een uitzendbureau ging...

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik had vandaag zo'n bak:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Om maar te zwijgen over de bekleding. Wat een uitgeleefde grafbak. Koppelingsplaat was volledig om zeep geholpen, wat overigens een genot was in de file, er was flink in gerookt, uitgedrukte shaggies lagen her en der onder de stoelen, automatische vergrendeling deed het ook niet eens. En het slechtste was nog wel, geen autoradio. Dat Easyway mij hierin heeft durven laten rijden...
_O- _O- _O-
Dat is best wel balen :P
pi_88269784
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik had vandaag zo'n bak:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Haha. Als je er nog niet zo lang werkt....heb je nog een hoop van dat soort grafbakken te gaan :D
pi_88269848
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik meen dat dat via een uitzendbureau ging...

Okee, dat verklaart een hoop dan :)
pi_88270093
Lol, en ik al klagen als ik een Canter Fuso zonder radio mee krijg (incl. strooi-installatie)! Valt nog mee dan met zo'n gare KPN ragbak.
pi_88270574
@ beginposts
Bedankt, uiteraard ook aan jullie om met leuke ideeën te komen voor de OP. :)

@ Maharbal
Is gewijzigd in de wiki, volgende keer staat er ex-hiker. Is dat goed? :P

@ TNT Sprinters
Berucht.. :7
pi_88272186
Mooie OP Hojdhopper, prima werk.

Ik kan ook een fijne duit in het zakje doen als we het hebben over bestelbusjes.. Ik heb ze allemaal gehad.. Van Ford Focus Transit tot Renault Master.. En meerdere (of merendeel zelfs) allemaal van TNT. De Master was er zo gaar aan toe.. Ik trok ten eerste de handrem al kapot, dus daar ben ik maar niet meer aangekomen tijdens de rit.. De kabel knapte volgens mij gewoon.. en de motor liep zo onregelmatig dat ik echt heel veel gas moest geven.. Ik was er ook niet helemaal op gerust dat hij anders keer op keer afsloeg en netjes weer kon starten aangezien ik die ontgrendeler niet had.. Ik weet dat je wel tijd hebt maar straks krijg je hem niet meer aan de praat.. Je zag soms mensen achter mij bij het stoplicht kijken van jezus wat een zwarte rook!

Die Sprinters van TNT.. Met zo'n gare automaat.. Dat is ook een kutsysteem zeg.. Elke keer een enorme terugslag bij het opschakelen..

De kledingvoorschriften zijn een gebed zonder eind en we kunnen er over blijven discussiëren.. Volgens mij is het voor Easy Way ook een doorn in het oog dat ze dat slecht in de hand kunnen houden.
  woensdag 3 november 2010 @ 00:56:05 #28
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88274467
@Hodj
Goed gedaan man!

@Fireblast
Tsjah ik benader vrijwel altijd andere EW en heb met enkele samengewerkt bij diverse locatie samengewerkt (hikerwerkzaamheden).
pi_88278658
Ik heb nog een paar vragen eigenlijk, en dan voornamelijk over de hoeveelheid werk. Is er meer werk als prive-chauffeur of als hiker?
En als je je beschikbaar stelt, hoe groot is dan gemiddeld de kans dat je dan een rit krijgt? (Dit zal wel meer worden naarmate je langer in dienst bent.)
pi_88279104
Inderdaad, ik ben nu iets meer dan een jaar in dienst en de laatste maanden (zeg maar dit schooljaar) krijg ik elke keer dat ik beschikbaar ben een rit. Dat is in het begin wel eens anders geweest.
Het is alleen wel zo dat december er nu aankomt en dan is er erg weinig te doen. Vorig jaar was ik bijna de gehele maand december beschikbaar (kerstvakantie enzo) en toen had ik wel 4 uurtjes gemaakt _O-
Je eerste vraag zou ik geen antwoord op kunnen geven, maar dat zal elkaar niet veel ontlopen denk ik.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:18:37 #31
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88288772
Voor de OP: guru033, hiker, regio utrecht
Worden mensen hier ook wakker gesmst door de dames van EW?
pi_88288859
Zitten jullie allemaal bij Easyway eigenlijk?
pi_88289241
De mensen in de OP zijn allemaal EasyWay ja. Volgens mij lopen hier maar 1 of 2 mensen rond die niet bij EW zitten, als die niet al gestopt zijn intussen :+
pi_88289291
Mag ik daaruit concluderen dat EW een prima bedrijf is om voor te werken? ;)
pi_88289379
De bekendste en de grootste sowieso :P
Ik heb verder ook nooit problemen met ze hoor, ze zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Zelfs die ene keer toen ik schade had gereden. Ervaringen met andere bedrijven heb ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
pi_88289402
Hoe wordt er dan met schade omgegaan? Zit er een bepaald eigen risico aan vast of wat?
pi_88289466
Ja, je bent verzekerd via EW met een eigen risico van 75 euro dat wordt ingehouden van je salaris. En als je zo weinig gewerkt hebt dat je niet aan 75 euro komt, dan hoef je niks bij te leggen maar komt het de maand erna.

Hoewel het wettelijk gezien niet schijnt te mogen, maar dit is wel wat er gebeurt.
pi_88289527
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, je bent verzekerd via EW met een eigen risico van 75 euro dat wordt ingehouden van je salaris. En als je zo weinig gewerkt hebt dat je niet aan 75 euro komt, dan hoef je niks bij te leggen maar komt het de maand erna.

Hoewel het wettelijk gezien niet schijnt te mogen, maar dit is wel wat er gebeurt.
In het geval van schade is dat dan toch?
pi_88289670
Ja
pi_88289861
Okay, bedankt voor de reacties. :)
pi_88290202
Enige is wel dat je bij EW op een wachtlijst komt en het kan lang duren voordat je gebeld wordt om langs te komen...
pi_88290281
Zal wel afhangen van de regio waarin je woont en of er daar veel vraag is.. Woon in Maastricht, randstad zal wel drukker zijn.
pi_88290459
Het heeft ook te maken met het aanta; studenten per regio. Volgens mij staan studenten in de randstad gemiddeld het langste op de wachtlijst. Tevens heb je daar vaker korte ritjes aangezien de concentratie bedrijven veel hoger is.
pi_88291439
Vanuit Maastricht zul je wel regelmatig vanuit Born kunnen rijden, staan iig genoeg auto's en kom er vaak collega's tegen.
pi_88291719
Waarom is er bij EW eigenlijk zo'n strikte scheiding tussen hikers en prive-chauffers? Het gaat er toch om dat je een auto kan rijden?
pi_88292238
Omdat het wel degelijk twee verschillende functies zijn. Privéchauffeurs moeten natuurlijk zeer representatief zijn en daarnaast over bepaalde rij-eigenschappen beschikken. Het gaat erom de klant zo veilig en comfortabel mogelijk van A naar B te brengen. De verantwoordelijkheid is wat dat betreft mijns inziens een stuk groter.

Daarnaast zijn hikers vaak beginnende bestuurders. Voor privéchauffeuren moet je minimaal twee jaar in het bezit zijn van je rijbewijs, voor hikers is dit zes maanden. Natuurlijk heb je als hiker ook verantwoordelijkheid om de auto's op de voorafgestelde tijden op te halen / af te leveren, maar mocht hier een keer iets mis gaan (bus missen etc.) is dat niet zo'n ramp. Veel tijden zijn ook namelijk door Easy Way zelf in de planning gezet om zo optimaal gebruik te maken van het aantal chauffeurs ten opzichte van het aantal ritten van die dag.
pi_88294618
Ik zit ook een beetje rond te kijken voor een bijbaan als koerier/chauffeur.
Ik heb me rijbewijs iets langer dan een jaar, ik ben 19 jaar.

Maar ik heb een probleem want ik ben geen student, dus ik heb ook geen OV kaart of zo iets.
Ik zoek iets als hiker - auto's transporteren - A naar B of weet ik veel wat.

Iemand die misschien weet waar ik moet zoeken? of bij welk bedrijf ik moet zijn
pi_88295669
Lokale koeriersbedrijfjes kan je altijd vragen :)
pi_88296991
Zonder OV kom je bij EasyWay echt niet aan de bak. Kijk inderdaad lokaal of er verspreiders van kranten ofzo gezocht worden. Dan moet je vaak in kleine bestelbusjes de pakken kranten aan de gooiers bezorgen.
pi_88297236
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:55 schreef Banaapies het volgende:
Ik zit ook een beetje rond te kijken voor een bijbaan als koerier/chauffeur.
Ik heb me rijbewijs iets langer dan een jaar, ik ben 19 jaar.

Maar ik heb een probleem want ik ben geen student, dus ik heb ook geen OV kaart of zo iets.
Ik zoek iets als hiker - auto's transporteren - A naar B of weet ik veel wat.

Iemand die misschien weet waar ik moet zoeken? of bij welk bedrijf ik moet zijn
Misschien naar een uitzendbureau gaan? Daar kun je vast wel bijbaan vinden die iets met auto's met zich meebrengt ;)
pi_88298264
Pff die TNT busjes zijn zo erg nog niet vergeleken met een vrachtauto'tje die ik pas moest rijden. Was van een Engels merk waar ik nog nooit van gehoord had, van 0 naar 100 in 3:50 minuten en remmen hoo maar :|W

Vandaag ergens in een gehucht in Groningen geweest bij een privé adres. Prima gozer, lekkere koffie hadie ook :D

Hebben jullie wel eens boetes trouwens? Sprak er pas 1 die een boete had van dik 120 euro voor te hard rijden... dan snap je niet echt wat een uurloon inhoud volgens mij _O-
pi_88300310
Een LDV toevallig?

Ik had vorige maand nog eentje, 10 te hard op de A28. 30 euri.
pi_88301811
1x 140euro, vrij aan het begin. Vanaf toen nooit meer :P
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_88302676
Nog nooit een boete gehad in 3 jaar tijd, na verloop van tijd begin je wel een beetje door te krijgen waar je wat harder kunt...althans op de stukken waar ik meestal rij. En je krijgt idd uurloon dusja waarom zou je :P.
pi_88303227
Ja idd zo'n LDV, wat een baggerbak :')

Had er pas ook een, 4 km te hard richting Almere over de provinciale weg..
pi_88307228
Een snelle auto nodigt wel uit tot hard rijden, moet ik zeggen :D. Maarja, na een boete voor 10km/h te hard heb ik dat wel afgeleerd.

Over busjes gesproken: ik heb ooit in deze Renault Master van Zwolle naar ergens in Brabant gereden. 't Was net een vrachtwagen, maar wel met 150pk. ^O^
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_88307698
Nog nooit een boete gehad :D Gewoon cruise control aan op 10 boven de max (op de teller) en je zit veilig ^O^
pi_88307964
Mijn TomTom heeft ook een snelheidsmeter. GPS, dus redelijk betrouwbaar. Ik zet gewoon de cruisecontrol op 4 boven de maximumsnelheid, dan zit ik altijd goed :D
pi_88308472
Prive heb ik er nu 1 binnen van ¤155,- :') Tijdens EW periode heb ik geen boete gereden.
pi_88308606
Prive heb ik er een keertje 1 gehad van 26 euro, 4 te hard op de snelweg om 3 uur 's nachts :')
Verder nooit iets :7
pi_88309046
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Prive heb ik er een keertje 1 gehad van 26 euro, 4 te hard op de snelweg om 3 uur 's nachts :')
Verder nooit iets :7
Netjes dat je niet harder reed om die tijd...

Ik rijd ook altijd 125-126 op de GPS...
pi_88309162
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Netjes dat je niet harder reed om die tijd...

Ik rijd ook altijd 125-126 op de GPS...
Het was in de trajectcontrole op de A12 bij Utrecht, dus wist wel dat er controle zou zijn. Maar toch 115 op de teller rijden :')
pi_88309708
In anderhalf jaar nog nooit een boete.
pi_88310252
Als ik op 9292ov kijk hoe ik morgen van mijn afleveradres in Elburg naar huis moet reizen komt er te staan:

Op basis van de door u ingevulde gegevens kan geen advies met openbaar vervoer worden gegeven. :?
pi_88311027
Krankjorum: waar in Elburg moet je zijn? Ik woon in Elburg, dus misschien kan ik je helpen.
pi_88311382
Op dat bedrijventerrein de Kruismaten, JP broekhovenstraat. Als ik een andere straat van dat bedrijventerrein intyp komt er trouwens wel iets uit: dat ik 15 minuten naar het centrum moet lopen en vervolgens de bus naar het station in Nunspeet.
pi_88311451
Je kunt het best naar bushalte Centrum gaan. Bij welk bedrijf moet je zijn? Van Gelder? Dat is een aardig eind lopen ja. Dan wil ik (mits het niet te vroeg is) wel ff met de fiets komen, dan spring je maar achterop en dan breng ik je naar de halte. :D
pi_88312023
Ja van Gelder. haha dat zou wel het toppunt zijn van collegialiteit :P Ik lever hem daar af tussen 1 en half 2 ongeveer...
pi_88312177
Ik ben morgen toch vrij. Om 13:15 ben ik er wel. :7

Zelf heb ik nogal een hekel aan ver lopen, dus vandaar. :P
pi_88312287
Beloof je wel dat je stiekem geen vieze oude man bent?
pi_88312328
:Y
pi_88312461
Dan is het goed :D
pi_88312462
Samenwerking tussen Krankjorum en Zuunigerd vind ik wel supertof!! :D

Overigens al twee keer een EW boete gehad: 46 en 86 euro. Maar ik heb het wel afgeleerd.
Volgende week tentamens maar die week erna hopelijk weer wat werken. Hopelijk ook ritjes voor halve dagen. :)
pi_88312641
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 00:23 schreef Krankjorum het volgende:
Dan is het goed :D
Haha en nu maar hopen dat het geen vieze oude vrouw is. :')
pi_88312854
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Haha en nu maar hopen dat het geen vieze oude vrouw is. :')
:')
pi_88314635
En neem een paraplu mee :P anders heb je een nat pak.
pi_88316676
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 07:31 schreef Keuzer het volgende:
En neem een paraplu mee :P anders heb je een nat pak.
Of een regenpak! :') Zie je het al voor je?
pi_88317199
Om het een of ander regent het daar ook altijd als ik er ben, Elburg :P
pi_88317625
Dacht ik volgende week vrij te zijn, heeft m'n school in 1 keer een of andere activiteitenweek gepland volgende week. Die nog verplicht is ook :')
Nu nog 'slechts' 3 dagen beschikbaar in plaats van de hele week :'(
pi_88321147
Ik wilde me net aanmelden als hiker bij Easyway, maar ik ben 21 en dat is kennelijk te oud? :')

Edit: heb maar even bij commentaar gezet dat ik ook wel kan/wil fungeren als hiker. Heb meteen een geautomatiseerd berichtje terug gekregen dat ik op de wachtlijst sta. Ach ja heb het toch best druk dus ik zie het wel :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Black-Death op 04-11-2010 13:11:09 ]
pi_88324245
Zo, ik heb zojuist Krankjorum bij de bushalte neergezet. Dat scheelt hem toch weer een half uur reistijd. ^O^
pi_88327437
Nog een paar laatste vraagjes hier..

Je pak, maakt het uit welke kleur die is? Ik heb een donkerblauwe met lichte streep, mag dat? En aan welke kleur overhemd wordt de voorkeur gegeven + moet je een stropdas om?
#26 || Luciano da Silva
pi_88327478
edit
#26 || Luciano da Silva
pi_88327697
Tering waar maak je je druk om, pak is echt niet nodig. Gewoon blouse en nette spijkerbroek. Of solliciteer je soms naar prive chauffeur...
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_88327728
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef Haque het volgende:
Tering waar maak je je druk om, pak is echt niet nodig. Gewoon blouse en nette spijkerbroek.
Tijdens het werk heb ik dat ook aan ja, maar tijdens de sollicitatie had ik wel een pak. Zonder stropdas trouwens :P
pi_88328140
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef Haque het volgende:
Tering waar maak je je druk om, pak is echt niet nodig. Gewoon blouse en nette spijkerbroek. Of solliciteer je soms naar prive chauffeur...
Nee, maar toen ik werd gebeld voor sollicitatie zeiden ze dat ik in pak moest komen.. niet zo gek dat ik me dan nu afvraag of dat nog ergens aan moet voldoen toch?

Maar bedankt voor de antwoorden.
#26 || Luciano da Silva
pi_88333562
Zolang je niet in een Oranje pak komt is alles goed, doe wel een stropdas om. Een pak zonder stropdas ziet er niet uit. >:(
Toen ik solliciteerde voor hiker had ik uit eigen beweging ook gewoon een pak aangetrokken, zo gek is dat niet. Het werd bovendien zeer gewaardeerd.
pi_88333704
Toen ik solliciteerde voor hiker had ik een nette stoffen broek aangetrokken, met daarboven een net overhemd. Geen chique pak dus. Nergens voor nodig. :N
pi_88335645
Nu al gebeld voor maandag. Vestigingswerkzaamheden bij ING. Alleen dit keer in Den Haag in plaats van mijn eigen Rotterdam..... Moet om 7 uur al de deur uit :r
pi_88336555
Nou niet gebeld voor morgen, jammer :|W
pi_88338179
Geinig, al die EW-ers hier. Zelf ook werkzaam als hiker, nu een jaar of 2/3. Tijdje tussenuit geweest maar daarna weer begonnen, ik was op dat moment eigenlijk te oud om als hiker verder te kunnen maar uiteindelijk bleek het geen probleem te zijn! Begonnen vanuit de omgeving van Zwolle, omdat ik ook uit dezelfde stad als Zuunigerd kom. Maar tegenwoordig vanuit Utrecht.
pi_88338185
Nogmaals bedankt Zuunigerd voor vanmiddag _O_

Morgen vestigingswerkzaamheden in Almere, nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd :)
pi_88338213
Toevoeging voor volgende OP: kledingvoorschriften voor werk én voor sollicitatie. En de sollicitatieprocedure..

Wordt een beetje moe van 10 keer dezelfde vragen in ieder topique. No offence naar de vraagstellers overigens.
pi_88338353
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Krankjorum het volgende:

Morgen vestigingswerkzaamheden in Almere, nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd :)
Bij Athlon? Ik heb vorige week nog een hiker gesproken die dat gedaan had. Je moet alleen de auto's die daar gebracht worden door de wasstraat rijden.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:42:43 #95
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88340311
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Krankjorum het volgende:

Oeh, je had het beter niet kunnen accepteren.....
pi_88341128
Haha zeg nou niet zoiets negatiefs, nu heeft die jongen er al helemaal geen zin meer in. :P

Iemand goesting en vaardigheden om hier wat leuks van te maken?
pi_88343381
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Obama het volgende:

Oeh, je had het beter niet kunnen accepteren.....
"Wat zeg je? Vestigingswerkzaamheden? Almere? Oh nee sorry, daar heb ik weinig zin in"
:D
pi_88344013
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Noodlez het volgende:
Geinig, al die EW-ers hier. Zelf ook werkzaam als hiker, nu een jaar of 2/3. Tijdje tussenuit geweest maar daarna weer begonnen, ik was op dat moment eigenlijk te oud om als hiker verder te kunnen maar uiteindelijk bleek het geen probleem te zijn! Begonnen vanuit de omgeving van Zwolle, omdat ik ook uit dezelfde stad als Zuunigerd kom. Maar tegenwoordig vanuit Utrecht.
Ken ik jou dan? :P

edit: Gevonden. Broer van Coen? Die ken ik wel. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Zuunigerd op 04-11-2010 22:21:05 ]
pi_88345535
Hahaha, als het goed is moet ik nieuwe auto's van de parkeergarage op trailers rijden...
Kijk wel of het wat is, en anders nooit meer :P
pi_88346075
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Noodlez het volgende:
Nice, nog een EW'er vanuit Utrecht. :)
pi_88347207
Zet mij er ook maar bij dan, mijn 'stad' is nog niet vertegenwoordigd :p

Jorian29, Hiker, regio Apeldoorn.

Voor morgen 3 ritjes. Van Apeldoorn naar Nieuwegein, daarna van Utrecht naar Almere, en van Almere naar Barneveld. En ik huiver voor mijn laatste rit. Het is een VW Caddy, en op Autoweek is er niks te vinden. O wee als het weer een afgeragd kpn busje is!

Eerste rit is wel een mooie, mijn eerste automaat bij Easyway! Mercedes-Benz E200. Is een mooie slee vind ik zelf.
  donderdag 4 november 2010 @ 23:00:57 #102
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88347261
Fucking hell, dat is inderdaad een mooie bak.
pi_88347533
Ik zal er wel even een foto van maken morgen, kan ik jullie even laten kwijlen O-)
pi_88347807
Hoe doen jullie het eigenlijk qua kleding? Ik heb alleen de eerste paar keer in pantalon gelopen. In die gore KPN-achtige busjes is dat niet chill. En ik krijg de indruk dat de klanten een nette spijkerbroek en overhemd ook prima vinden, zelfs ING waar je altijd 'netjes' moet.

[ Bericht 87% gewijzigd door Noodlez op 04-11-2010 23:44:16 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 23:22:24 #105
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88348092
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef Jorian29 het volgende:
Ik zal er wel even een foto van maken morgen, kan ik jullie even laten kwijlen O-)
Ik hoop voor je dat het geen stationwagon is.
pi_88348588
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha zeg nou niet zoiets negatiefs, nu heeft die jongen er al helemaal geen zin meer in. :P

Iemand goesting en vaardigheden om hier wat leuks van te maken?
[ afbeelding ]
Wow check dat rokje van die chick.. Is dat zijn personal assistent?
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:10:11 #107
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88349779
Of ''personal assistent'' ? :@
pi_88350113
Ben benieuwd of ik binnenkort nog een reactie krijg van Easyway of dat de wachtlijst (regio Maastricht) te lang is..
pi_88350954
ik wacht al een aardige tijd (den haag). maar ik denk dat maastricht een grotere kans heeft, waarschijnlijk minder aanmeldingen?
pi_88351093
Ja, maar er is misschien ook minder werk in Maastricht dan in de Randstad?
pi_88369134
Maandag een rit van 270 km in een strooiwagen. _O_
pi_88369519
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
_O- _O-
pi_88370939
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Laat me raden, een Canter Fuso bij ESA Trucks ophalen? :P

Die dingen heb ik ook al twee keer meegehad. Sterkte ermee, wat een dweilen.
pi_88371020
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O- _O-
Haha, strooiwagen? Vertel: :7

En ja, ik had de station (lijkwagen) vandaag:

Wel een hele fijne, luxe auto. Er stond maar 14 km. op de teller, dus hij rook nog helemaal nieuw.
Er stonden er trouwens 2 bij ING Apeldoorn, stapte eerst al naar de verkeerde toe.

Laatste rit was potverdikkie weer een kpn-bussie. Zo'n oude caddy. Flutauto. :r

Maandag weer 3 ritjes, waarvan één een envelop wegbrengen van meerkerk naar houten. Daarna een auto ophalen, en dan eerst tot 16:00 wachten, want voor 16:00 zijn de mensen waar ik em moet afleveren er nog niet. Dus dat wordt zo'n 2 uur lang andere dingen doen, doorbetaald ^O^
pi_88372911
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Laat me raden, een Canter Fuso bij ESA Trucks ophalen? :P

Die dingen heb ik ook al twee keer meegehad. Sterkte ermee, wat een dweilen.
Nee, hij moet bij ESA worden afgeleverd. :)
pi_88372971
Ah andersom dus. Zal ie over paar weken wel weer terug moeten...demo trucks.
pi_88373516
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef RTS91 het volgende:
Ah andersom dus. Zal ie over paar weken wel weer terug moeten...demo trucks.
Ik moet hem van Aalsmeer naar Rijssen brengen (waar ze hem volgooien met zout) en dan in Groningen afleveren. Wel vreemd dat zo'n demo truck afgeladen moet zijn. :')
pi_88375916
Aparte ritjes zijn dat. Niet per ongeluk ergens een knop in drukken zodat 'ie begint te strooien :P

Moest pas een VW Transporter omgebouwd tot ambulance ophalen. Sirenes deden het (ff getest ergens achteraf, scheet hem wel omdat ze in eerste instantie niet uitgingen). Reed ik vervolgens de file in, hoopte al dat ik niet bij een ongeluk ofzo aankwam :D
pi_88376418
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik moet hem van Aalsmeer naar Rijssen brengen (waar ze hem volgooien met zout) en dan in Groningen afleveren. Wel vreemd dat zo'n demo truck afgeladen moet zijn. :')
Grappig, ik heb hem een paar weken geleden naar Aalsmeer gebracht. Je moet zeker bij Biemond & Van Wijk zijn? Ik had een Canter Fuso Dual Fuel mee toen.

Deze had ik daarvoor eens mee, naar Holten:
pi_88376624
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Grappig, ik heb hem een paar weken geleden naar Aalsmeer gebracht. Je moet zeker bij Biemond & Van Wijk zijn? Ik had een Canter Fuso Dual Fuel mee toen.

Deze had ik daarvoor eens mee, naar Holten:
[ afbeelding ]
Deze is volgens autoweek.nl op 1 nov 2010 voor het eerst toegelaten, dus waarschijnlijk is het een andere. :)
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 20:39:01 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_88378006
Jammer dat ik 21 ben ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_88379206
Ik had eens een keer zo'n Toyota Hilux van Rijkswaterstaat met zwaailichten, is weer eens wat anders dan die standaard lease bakken. Zwaailichten aan en de vluchtstrook op....nee toch maar niet gedaan :P.
pi_88396325
De hondenbegeleidingswagen van de politie die ik eens mee had gekregen was ook erg appart :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:46:10 #124
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88396488
Vanwege de geur ? _O-
pi_88396530
Nee reactie van mede weggebruikers ;)
pi_88407798
Haha fantastisch die verhalen _O-
  zondag 7 november 2010 @ 17:31:27 #127
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88439061
Vrijdag eerste rit gehad voor EW.
Spoedgeval Nieuwegein-Heerlen... VW Tiguan TSI 150pk. niet slecht dacht ik...

[ Bericht 14% gewijzigd door guru033 op 08-11-2010 23:22:36 ]
  zondag 7 november 2010 @ 23:25:08 #128
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88457636
Heerlijke auto en heerlijke rit.
pi_88467374
Onder welke CAO val je als student chauffeur/prive chauffeur?
Aangezien ik ook in deze sector actief ben en niet helemaal tevreden ben over de vergoedingen.
Alvast bedankt
pi_88480243
Vandaag gewerkt op ING Carlease in Den Haag, naast het ADO-stadion. Prima sfeertje daar natuurlijk na gisteren :P
Net thuis, 10 uur gemaakt, dus wel lekker voor de uurtjes.

Morgen weer een mooie dag op de planning, Barendrecht - Lelystad in een Mercedes Vito en Heerenveen - Breda in een Mini Cooper. Wel weer om 7 uur de deur uit helaas :'(
pi_88480515
Pfff vandaag van 6:45 tot 17:40 gewerkt voor een ritje van een half uur. :')
Helemaal van Groningen naar Aalsmeer gereisd voor die zoutstrooier, blijkt (na een uur zoeken) dat de kentekenplaten niet aanwezig waren. Gelukkig kon ik nog een ander ritje krijgen, anders had ik helemaal voor niets zo lang in de trein gezeten. Het is wel de derde keer op rij dat een ritje van mij niet doorging.

In Amersfoort nog getuige geweest van een bijna-treinongeluk. Die man dacht dat het handig was om over het spoor naar het volgende perron te lopen. Het scheelde echt zo weinig of hij was geraakt door een trein. Toen ging hij ook nog de agenten uitschelden omdat hij meemoest, terwijl hij net aan de dood was ontsnapt. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2010 18:10:27 ]
pi_88482505
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef ditiseenusername het volgende:
Onder welke CAO val je als student chauffeur/prive chauffeur?
Aangezien ik ook in deze sector actief ben en niet helemaal tevreden ben over de vergoedingen.
Alvast bedankt
Euh... Dat weet ik zo een twee drie niet. Hebben wij de CAO wel gekregen trouwens? Kan het met niet meer herinneren.
pi_88483479
Yes, we have.

It states: De werknemer treedt in dienst van de werkgever in de functie van (oproep-) chauffeur autotransporten.

Er staan wel absurde dingen in trouwens, bijvoorbeeld het verbod van nevenwerkzaamheden. Als ik bijvoorbeeld ook voor Brussaard zou werken, kost het me per direct ¤2.500,- en elke dag dat 'de overtreding voortduurt' moet er ¤225,- betaald worden. Easyway hoeft niet te bewijzen dat zij dan schade daarvan lijden. Die ¤2.500,- dok je ook als je die geheimhoudingsplicht verbeurt.
pi_88485219
Lees al een tijdje mee, zal me even voorstellen!
Ben sinds januari 2009 hiker bij Easy Way. Werk vanuit de regio Utrecht, en woon dicht bij Arval dus krijg daar veel ritten van! Ben nu helaas een stuk minder beschikbaar ivm school.

Morgen Houten-Almere, volgende de ritgegevens is het een Audi a6. Volgens de RDW (kenteken) is het een Range Rover Sport! hopen op die Range Rover dus:D
Daarna Amsterdam-Born in een a6 Touring, ook niet verkeerd. Wel jammer dat ik daarna 3,5 uur moet reizen om weer thuis te komen haha.
  maandag 8 november 2010 @ 19:49:35 #135
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88485468
Welkom d_sc1

Moet morgen in een Renault Megane :|W 190 KM rijden richting groningen.
pi_88485581
Ik mag er 150 afleggen in een Vito :9
  maandag 8 november 2010 @ 20:11:30 #137
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88486591
Liever een Vito dan een Megane, indien de Vito niet als ''bouwvakkerauto'' heeft gediend >:) .
pi_88487450
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Jorian29 het volgende:
Yes, we have.

It states: De werknemer treedt in dienst van de werkgever in de functie van (oproep-) chauffeur autotransporten.

Er staan wel absurde dingen in trouwens, bijvoorbeeld het verbod van nevenwerkzaamheden. Als ik bijvoorbeeld ook voor Brussaard zou werken, kost het me per direct ¤2.500,- en elke dag dat 'de overtreding voortduurt' moet er ¤225,- betaald worden. Easyway hoeft niet te bewijzen dat zij dan schade daarvan lijden. Die ¤2.500,- dok je ook als je die geheimhoudingsplicht verbeurt.
Dat kan ik me idd wel herinneren. Alleen heb ik mijn contract niet hier liggen. Overigens echt een absurde regel. Ik ben trouwens wel eens een hiker tegen gekomen die privéchauffeurde voor een ander bedrijf.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef d_sc1 het volgende:
Lees al een tijdje mee, zal me even voorstellen!
Ben sinds januari 2009 hiker bij Easy Way. Werk vanuit de regio Utrecht, en woon dicht bij Arval dus krijg daar veel ritten van! Ben nu helaas een stuk minder beschikbaar ivm school.
Welkom!
pi_88490511
Mensen letten jullie er op dat je in elk geval het kenteken van de betreffende auto op de foto's even zwart maken? Onze werkgevers stellen het niet op prijs.
  maandag 8 november 2010 @ 22:25:23 #140
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88494554
Dat is inderdaad een goede opmerking keuzer.
pi_88495329
Morgen moet ik in een busje van de ajax-brandblussers rijden. En dat als die-hard Feyenoorder :'( :'( :'(
  maandag 8 november 2010 @ 23:24:16 #142
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88497739
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Keuzer het volgende:
Mensen letten jullie er op dat je in elk geval het kenteken van de betreffende auto op de foto's even zwart maken? Onze werkgevers stellen het niet op prijs.
Je hebt gelijk... Hij is aangepast.

Morgen weer ritje uit school van Nieuwegein naar Breda in een Insignia...
Iemand ervaring bij ING Breda?
  maandag 8 november 2010 @ 23:31:21 #143
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88498019
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef guru033 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... Hij is aangepast.

Morgen weer ritje uit school van Nieuwegein naar Breda in een Insignia...
Iemand ervaring bij ING Breda?
Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetje :P
pi_88498216
Ik dacht dat je ook altijd de kilometerstand op de sleutelhanger moest zetten? Deed ik wel altijd en kreeg er nooit commentaar op. Is dit veranderd?
  maandag 8 november 2010 @ 23:37:37 #145
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88498289
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetje :P
Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...
Snap nog steeds nou niet helemaal of je nou 1 of 2 transport formulieren moet invullen voor 1 rit...
ik dacht gewoon 1 invullen bij het ophalen van de auto (+kopie maken) en verder invullen bij het afleveren(+kopie maken).
  maandag 8 november 2010 @ 23:42:55 #146
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88498484
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef Mallet het volgende:
Ik dacht dat je ook altijd de kilometerstand op de sleutelhanger moest zetten? Deed ik wel altijd en kreeg er nooit commentaar op. Is dit veranderd?
Je hebt helemaal gelijk, dat was ik nog vergeten op te schrijven.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef guru033 het volgende:

[..]

Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...
Snap nog steeds nou niet helemaal of je nou 1 of 2 transport formulieren moet invullen voor 1 rit...
ik dacht gewoon 1 invullen bij het ophalen van de auto (+kopie maken) en verder invullen bij het afleveren(+kopie maken).
Het ligt er een beetje aan voor welk bedrijf je rijdt, maar de voor de meeste bedrijven moet je maar één transportformulier invullen. Dus bij het ophalen vul je hem in en laat je deze ondertekenen door de persoon bij wie je de auto ophaalt(kopie maken voor deze persoon, alleen wanneer je dus geen kopie kunt maken vul je een tweede in) en vervolgens laat je ook de persoon die de auto in ontvangst neemt een handtekening zetten(en weer een kopie maken welke je daar achterlaat)
pi_88499946
Precies. Het is echt een gedoe om standaard twee van die formulieren in te gaan vullen (of zelfs drie als je helemaal niet wilt kopiëren). Thuis vulde ik altijd al in wat ik in kon vullen.. Nam altijd wel een extra transportformulier mee (blanco) want het komt best regelmatig voor dat auto uit de gegevens er niet is maar je wel een andere mee mag nemen.

Daarnaast moet je wel zorgen dat je een kopie kan achterlaten (dus niet hoeft te maken) als je naar een privéadres moet. Ik gooide altijd het adres ff in google maps als ik niet wist of het een bedrijf was of niet. Beetje onhandig als iemand thuis zijn pc op moet starten om vervolgens het formulier in te scannen.
pi_88503500
Zo, ik ga maar weer eens de deur uit richting ritje 1! Ik ben vanmiddag trouwens ook bij ING Breda. Pas op, want de bussen rijden eens in het uur, om :50 richting Tilburg en :11 richting Breda uit m'n hoofd gezegd.
pi_88511807
Ik ben vanaf morgen weer beschikbaar, eindelijk van m'n tentamens af. Hopelijk deze week wat ritjes (volgens mij is het vrij rustig...).
pi_88512711
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.

Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:45:58 #151
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88513730
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.

Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
Haha, dat zou wel een mooie oplossing zijn inderdaad :P
pi_88517122
Lol, wat was dat mailtje dan over die iPad?
pi_88518213
Ik volg dit topic al een tijdje, maar eens tijd om te posten.

Vandaag mijn 3de werkdag, en mocht gelijk een volkswagen crafter berijden.
Was wel even wennen zo'n groot ding!
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:35:43 #154
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88522705
Morgen ook weer werken :) Beginnen in een tank van een wagen, een Chrysler 300C vervolgens vanuit meerkerk een envelop met kentekenpapieren meenemen naar houten om vervolgens in houten gelijk weer een auto mee te nemen.
pi_88522848
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen ook weer werken :) Beginnen in een tank van een wagen, een Chrysler 300C vervolgens vanuit meerkerk een envelop met kentekenpapieren meenemen naar houten om vervolgens in houten gelijk weer een auto mee te nemen.
Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:08:16 #156
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88523744
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Mallet het volgende:

[..]

Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.
Het wordt de sedan voor mij morgen, gisteren ook al een BMW 1 serie mogen rijden, leuke auto's :P
pi_88523863
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:

Hm, ik heb niks gekregen voor morgen. Balen, wil weer aan het werk.
pi_88524285
Ik mag van Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
en dan Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10

2x zelfde rit, kenteken is ook nagenoeg hetzelfde, ene begint met 77 andere met 79 ;) Moeten naar Business Lease te Nieuwegein, iemand ervaring daar??? Moet er om 11 uur en om 15 uur een hebben staan, en is 45minuutjes max, met ov anderhalf uur. Moet wel te doen zijn dacht ik zo, redelijk relaxt dagje :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:49:38 #159
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88525400
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef MageTwan het volgende:
Ik mag van Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
en dan Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10

2x zelfde rit, kenteken is ook nagenoeg hetzelfde, ene begint met 77 andere met 79 ;) Moeten naar Business Lease te Nieuwegein, iemand ervaring daar??? Moet er om 11 uur en om 15 uur een hebben staan, en is 45minuutjes max, met ov anderhalf uur. Moet wel te doen zijn dacht ik zo, redelijk relaxt dagje :)
Als je daar aankomt meld je je achter in het kantoortje, daar krijg je een tankpas mee moet je even naar de overkant rijden daar staat een pomp, auto aftanken dat is alles voor de rest gewoon de transportformulieren invullen en dergelijke.
pi_88526400
En voor de 2e dag op rij 10 uurtjes gedraaid. Begonnen in Barendrecht, waar ik bij Ajax-brandblussers een Vito moest ophalen om naar Lelystad te brengen. Als die-hard Feyenoorder vreesde ik al in een bus met Ajax-opdruk te moeten gaan rijden, maar gelukkig bleek het een gewone witte bus zonder opdruk te zijn. Vervolgens lekker in de file aangesloten en pas 3 uur later in Lelystad aangekomen.
Daarna met de bus naar Heerenveen (met een chauffeur die niet echt fantastisch kon rijden :') ). Daar een Mini Cooper opgehaald en naar ING Breda gebracht. Zo onpraktisch als het maar kan zijn, met een enorm onlogisch interieur, maar wat een geweldige auto om in te rijden _O_
Heerenveen - Breda had ik gelukkig geen files, dus in 2 uur en een kwartier was dat achter de rug. Vervolgens naar huis, via station Gilze-Rijen, omdat ik de bus naar Breda natuurlijk precies voor m'n neus zag wegrijden. Op station Gilze-Rijen ingestapt, ik ga zitten, hoor ik ineens geschreeuw bij de deur. Die waren al dicht en ik zag een paar mensen als hysterisch op de knop drukken. Gebeurde niks natuurlijk. Toen ging de trein rijden en gingen ze nog harder schreeuwen. Toen zat ik al te hopen dat ze niet aan de noodrem zouden trekken, maar ja hoor :') Net zo snel als dat de trein optrok stopte hij weer. Uiteindelijk bleek dat 1 van die mensen d'r tas op het perron had laten staan :')
Gelukkig duurde het maar 5 minuutjes voordat alles geregeld was en heb ik m'n aansluiting in Breda gewoon gehaald ^O^
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:12:48 #161
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88526457
Vandaag ervaren hoe slordig ze soms zijn bij ING...
Zou een auto op moeten halen in Nieuwegein, blijkt dat de betreffende auto pas volgende week opgehaald hoefde te worden.....

Ik heb dat mailtje ook gehad. Ik zeg iedereen een simlock vrije iPhone of BlackBerry... Eigen abbonement houden en klaar :)
pi_88526582
Ik zit hem net in te vullen, maar eigenlijk heb ik helemaal geen suggestie :D
pi_88527596
Simlockvrije Iphone of Blackberry? Can somebody explain please?
pi_88528596
We hebben van de directeur een mailtje gekregen dat er een nieuwe klant is. Deze wil de transportformulieren graag direct na de rit hebben. EW vindt echter dat het bij faxen of een retourenveloppe gebruiken te vaak mis gaat en zit te denken aan een mobiele applicatie. Omdat echter niet iedereen mobiel internet heeft moeten we een suggestie terug mailen hoe wij denken dat dat opgelost moet worden (en wat voor telefoon je nu hebt en of je mobiel internet hebt).
pi_88529072
Het lijkt mij toch vrij lastig om daar met een goede suggestie voor te komen.. Ik geef zeker toe dat faxen of opsturen zeker geen waterdichte opties zijn. Faxen vergeet je nog wel eens en als je een lange dag hebt lukt het soms ook niet om het transportformulier voor 17h00 op de post te doen.. Hoe stellen jullie je die mobiele applicatie voor dan? Moet je dan op je telefoon dat transportformulier in gaan vullen ofzo :S.. Vrij kansloos lijkt me dat.. No way dat iedere hiker dat kan/gaat doen..
pi_88529148
Ik sowieso niet, ik heb gewoon een Nokia uit het jaar 0 :P
Maar ja, ik zou het verder ook niet weten verder.... Inscannen en mailen thuis zal wel niet snel genoeg zijn denk ik,,
pi_88529311
Maar om alle hikers een smartphone+abo te geven lijkt me wel erg duur.
pi_88529494
Suggestie: zeg tegen de klant dat ze geduld moeten hebben :+

Maar even serieus, volgens mij is het zowat onmogelijk om het anders te doen dan per fax...
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:23:42 #169
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_88529962
"Suggesties: regel voor mij een telefoon die dat alles kan."

Antwoord van Easyway:

"Bedankt, haha!"

:7
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:27:00 #170
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_88530102
Ik moest trouwens laatst van Arval in Meerkerk naar Breda, met het OV. Helaas kon ik aan de Breda-kant van de halte P&R Meerkerk geen stopknop vinden, dus ben ik uit nood maar met de bus naar Utrecht gegaan en toen weer naar Breda.. Al met al een uur vertraging. :@
pi_88530760
Hoop echt heel erg dat ik binnenkort iets te horen krijg van EW :)
pi_88535226
Hoi allemaal,

Een long-time lurker (vrijwel alle topics gevolgd vanaf #10) hier. Leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen!
Komend jaar heb ik ook mijn rijbewijs 6 maanden en graag zou ik dan ook als hiker willen gaan werken. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bijv. begin december alvast te solliciteren zodat ik in Januari meteen aan de slag zou kunnen gaan?

groet,

Thrasyllus
pi_88539903
Welkom. :)

Volgens mij moet je bij het aanmelden op de website invullen hoe lang je je rijbewijs hebt ofzo, en kun je niet verder als dat < 6 maanden is.
Misschien kun je EasyWay even mailen met deze vraag, misschien kunnen ze je zo op de wachtlijst zetten ipv via de website.
pi_88540594
Gewoon solliciteren, er zijn er heel veel die met 4 maanden hun rijbewijs zijn aangenomen.
pi_88540623
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoi allemaal,

Een long-time lurker (vrijwel alle topics gevolgd vanaf #10) hier. Leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen!
Komend jaar heb ik ook mijn rijbewijs 6 maanden en graag zou ik dan ook als hiker willen gaan werken. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bijv. begin december alvast te solliciteren zodat ik in Januari meteen aan de slag zou kunnen gaan?

groet,

Thrasyllus
Ik zou het zeker proberen. Vorig jaar december was de hoeveelheid werk echt minimaal. Begin januari neemt dit weer in grote mate toe en doen ze altijd een beroep op al hun chauffeurs. Als ze mensen nodig hebben in jouw regio vinden ze het misschien wel handig om je al op standby te hebben staan. Je kan mailen naar info@easyway.nl. Succes!
pi_88549516
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat ze mij als 21-jarige nog aannemen voor hiken?
  woensdag 10 november 2010 @ 12:02:18 #177
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88549946
Als hiker klein, maar als prive chauffeur heb je meer kans.
pi_88550770
Kan je eigenlijk wel rechtstreeks als prive-chauffeur solliciteren?
pi_88550791
Jawel, op de website van EW wel.
pi_88550921
Hmmm, ik dacht altijd dat je als hiker MOEST beginnen en eventueel kon doorgroeien naar prive-chauffer :o
pi_88550990
pi_88558465
Ah mooi, morgen weer 3 ritjes. Een Polo Bluemotion, Zafira en een 3 serie :)
pi_88559745
Veel plezier met Zafira, is echt een rotbak :P Moet je voor de grap eens naar de handrem kijken, is net een soort van hendel om vliegtuig op te doen stijgen :P

Ik ben net thuis van 2x een Hyundai i10 van Den Bosch naar Nieuwegein, prima bakje :)
pi_88559832
Gelukkig is het een 150pk versie, maakt het iets beter :). Kijk meer tegen de Polo Bluemotion op...
pi_88560953
Ik heb zelf een benzine polo uit '95, prima beestje. De Blue Motions die ik gezien heb zien er eigenlijk ook altijd wel prima uit... alleen nooit in gereden...
pi_88562561
Mwoah, op zich is de Polo niet heel verkeerd, tenzij je de 1.4TDI krijgt met 3 cilinders...

Ik ben nog niet gebeld voor morgen, dus ik zal wel thuis zitten :'(
pi_88562966
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef MageTwan het volgende:
Moet je voor de grap eens naar de handrem kijken, is net een soort van hendel om vliegtuig op te doen stijgen :P
Ford S-Max heeft ook zo'n handrem. Ik vind het altijd nog fijner dan een electronische of zo'n voetrem bij de de Prius of bepaalde modellen van Mercedes.
  woensdag 10 november 2010 @ 18:11:51 #188
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88564124
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef RTS91 het volgende:
Gelukkig is het een 150pk versie, maakt het iets beter :). Kijk meer tegen de Polo Bluemotion op...
Vandaag toevallig in een Polo 140pk automaat gereden. Best te doen hoor!
#26 || Luciano da Silva
pi_88564307
Ik ben weer terug van 270 km in een zoutstrooier, wat een onding. :')
Morgen weer 2 ritjes. Deze week ben ik 3 dagen beschikbaar, en ik ben iedere keer gebeld. :D
  woensdag 10 november 2010 @ 19:23:00 #190
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88566815
Het is echt een tijd geleden dat ik een mooie auto heb gereden.
pi_88567176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef Obama het volgende:
Het is echt een tijd geleden dat ik een mooie auto heb gereden.
Bij mij zijn het de laatste tijd ook altijd busjes of 'gewone auto's' zoals een 308 of een Focus.
  woensdag 10 november 2010 @ 19:40:31 #192
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88567523
Ik zit nu in een periode waar ik alleen maar Polo's en Megane's toegewezen krijg.
pi_88569388
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, op zich is de Polo niet heel verkeerd, tenzij je de 1.4TDI krijgt met 3 cilinders...
Dat dus :') Bluemotion is de 3 cilinder!

Normaal gesproken ook veel standaard leasebakken, gelukkig nu een eens Dreier!
pi_88571632
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dat dus :') Bluemotion is de 3 cilinder!

Normaal gesproken ook veel standaard leasebakken, gelukkig nu een eens Dreier!
Bij de oude Polo heette dat nog geen Bluemotion :P En volgens mij heb je dan ook een 1.2TDI en geen 1.4.... Veel plezier dus! :P

Ik was deze week ook 3 dagen beschikbaar, voor 2 gebeld. Wel 1 dag van 10 uur en 1 dag van 10,5 uur, dus dat tikt aardig aan. Hopen op een spoedje morgen en anders is het pech gehad.... Vanaf volgende week weer 1 dag per week beschikbaar, dus Maharbal-achtige uren gaan me niet lukken :P
pi_88572586
Werk sinds 3 maanden niet meer en de procedures veranderen echt snel bij bedrijven :')
pi_88586915
Hoezo veranderen? ING Breda was toch altijd al met dat sleutellabel enzo? Alleen Arval Meerkerk moest je tijdelijk de auto's wassen maar dat is nu ook al niet meer nodig :o

Ik ben vanmorgen nog gebeld voor een spoedje, maar ik lag nog in bed en m'n telefoon stond op stil :D Voicemail was ingesproken, maar toen ik wakker werd en terugbelde was alles al vergeven ;(
pi_88587245
Toch nog! Den Haag - Apeldoorn in een Laguna! Vanaf de ING vestiging waar ik maandag hikerwerkzaamheden gedaan heb :D
pi_88589515
Het heeft een tijdje geduurd maar ik mag ook eindelijk op sollicitatiegesprek komen binnenkort :) Wordt een aardige reis vanuit Groningen naar Breda, gelukkig dat het maar eenmalig is :P
pi_88590175
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Viezze het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd maar ik mag ook eindelijk op sollicitatiegesprek komen binnenkort :) Wordt een aardige reis vanuit Groningen naar Breda, gelukkig dat het maar eenmalig is :P
Nou mooi toch! Heeft inderdaad wel even geduurd maar nu kan je straks alsnog aan de gang met je nieuwe baantje.
pi_88599636
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch nog! Den Haag - Apeldoorn in een Laguna! Vanaf de ING vestiging waar ik maandag hikerwerkzaamheden gedaan heb :D
Jij wel weer hoor, ik zit vandaag weer es thuis. Alhoewel ik het niet echt jammer vind, kijkend naar het gure weer buiten
pi_88601530
Maharbal-achtige uren :D

Mm, ik ben dan geen hiker meer...maar af en toe pik ik stiekem ff een leuk autootje mee.

Laatst even de gechipte 330d van m'n baas meegenomen. 600nm....kon bijna m'n lunch zien vliegen.
Inmiddels heeft hij 'm omgeruild voor een 535i GT, die binnenkort maar ff meejatten >:)
pi_88601921
Vanmiddag weer een rit gehad met veel gedoe. Het ging om een Espace die 2 maanden had stilgestaan. De accu was dus leeg, er was wel een mannetje met een startkabel, maar die kon er niet bijkomen (de handrem van de Espace was elektronisch, dus ik kon de auto niet wegduwen :') ). Uiteindelijk een uur moeten wachten op de pechdienst, die de motor kon starten met zo'n accubooster.

Gelukkig is de motor niet afgeslagen, want dan had ik pas echt een probleem gehad. :')
pi_88602532
En weer thuis. In 4 treinen gezeten waarvan geen enkele op tijd reed en flinke files gehad op de A12. Het is weer najaar dames en heren!!
pi_88603059
ING was bij mij altijd neermikken op de parkeerplaats, controle op schade en formulier tekenen. In Vianen bij alcredis schijnt het nu ook anders te gaan.
pi_88604923
Hmmm, toen ik er een half jaar geleden voor het eerst kwam was het bij ING gewoon hetzelfde als eergisteren :P
Alcredis ben ik pas 1 keer geweest. Moest alleen de auto wassen, verder gewoon neerzetten, handtekening en gaan.
pi_88605006
Ik ben er ook al ruim 3 maanden uit he ;)
pi_88605097
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er ook al ruim 3 maanden uit he ;)
Da's waar.... Ik begin zowaar de routinier in dit topic te worden :D
pi_88607172
Zo, weer 11 uurtjes erop zitten. De 3-serie was wel lekker dik aangekleed met mooi lichtbruin leer, helaas maar een 318i. Zafira viel me ook nog mee, 2.2 liter met automaat.
pi_88607998
Finally weer eens werken morgen, niets bijzonders helaas...hoop wel dat het een beetje droog is eigenlijk :P. Gelukkig een roostervrije maand in januari, hopelijk kan ik dan ook weer eens richting 100 uur :).
pi_88612167
Vanmiddag n.a.v. het EW smsje teruggebeld en twee korte ritjes voor morgen. Houten - Almere en A'dam - Velp. Ford Transit resp. Peugeot 308. Gewoontjes dus. En mijn eerste reguliere werkdag sinds twee maanden. Hopen dat ik het nog kan.. :D grapje!
pi_88613391
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Vanmiddag n.a.v. het EW smsje teruggebeld en twee korte ritjes voor morgen. Houten - Almere en A'dam - Velp. Ford Transit resp. Peugeot 308. Gewoontjes dus. En mijn eerste reguliere werkdag sinds twee maanden. Hopen dat ik het nog kan.. :D grapje!
Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto" :') Daarna helemaal naar het zuiden des lands om vervolgens 4,5 uur terug te treinen!

Pff ik zie nu dat Athlon nieuwe formulieren heeft, heb hier echt nog een stapel van hier tot ginder van die oude liggen...
pi_88614305
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef RocketRonny het volgende:

[..]

Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto" :') Daarna helemaal naar het zuiden des lands om vervolgens 4,5 uur terug te treinen!

Pff ik zie nu dat Athlon nieuwe formulieren heeft, heb hier echt nog een stapel van hier tot ginder van die oude liggen...
Ook zelfde route? Of alleen auto?

Shit ik zie het ja, die Athlon formulieren. Ik heb ze nu ook al weer uitgeprint. Enige wat veranderd is, is verdeling van aankomst en vertrektijd. Kunnen we dat er niet gewoon op zetten totdat de formulieren op zijn? Lijkt me niet de grootste verandering.
pi_88619347
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ook zelfde route? Of alleen auto?

Shit ik zie het ja, die Athlon formulieren. Ik heb ze nu ook al weer uitgeprint. Enige wat veranderd is, is verdeling van aankomst en vertrektijd. Kunnen we dat er niet gewoon op zetten totdat de formulieren op zijn? Lijkt me niet de grootste verandering.
Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoor ;)
pi_88623320
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef RocketRonny het volgende:

[..]

Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoor ;)
Wellicht kom ik je tegen. ;)
pi_88637130
Uurtje geleden thuis, uur eerder dan gepland. Was eigenlijk een prima dagje, alles sloot goed op elkaar aan en geen files! :)

Alleen die Transit was wel in volgende uitvoering, en ook nog eens zo gaar en afgetrapt van binnen.

Bij het ophaal adres stonden er 6, dus wellicht allemaal ritten voor EW, hoewel geen collega tegengekomen.

Bij Athlon stond er overigens wel zo'n Tesla electrische sport dinges... Zag er wel vet uit, alleen waren ze er mee bezig dus vond het ook wat nerdy om een foto te gaan maken. :')

Tweede rit in de 308 ging ook vlotjes.. Tot ik bij het afleveradres aankwam en ze (en ik) erachterkwamen dat ik een verkeerde auto had meegenomen. Ik had de xx-xx-DP meegenomen, ipv de xx-xx-PP die in mijn ritinfo stond. Ik dacht echt: Kutzooooi daar gaan we (vooral omdat het weer na lange tijd mijn eerste werkdag was). Dus ik EW bellen, maar gelukkig kon J. het goed oplossen en mocht ik de auto laten staan.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:33:39 #216
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88639625
Hahah, die hodj toch.
pi_88640194
Vanochtend tegen 12'en smsje van Easyway gehad met het bericht dat er nog wat spoedjes zijn, en of je nog beschikbaar bent. Ik was beschikbaar, kreeg een ritje van Ede naar Utrecht. In Ede op het station een mede Easywayer herkend aan zijn tas, in de bus kwam ie tegenover mij zitten. Die moest op precies hetzelfde adres zijn, en ook een auto in Utrecht afleveren. Eenmaal uit de bus was er nog een easywayer, die ook hetzelfde ritje had.

Op locatie (naast de opnamestudio van The Voice of Holland) stonden er 3 Fiat Panda's met een print van het bedrijf klaar. Uiteindelijk wij met z'n 3en achter elkaar aan gereden naar Utrecht. Was wel komisch, 3 van die flutpanda's die met de wind van vandaag nogal over de weg zwieberden :p
pi_88640275
Hahaha dat met dat verkeerde kenteken.. Ik heb dat in het begin gehad. Kwam ik onderweg achter dus toen zag ik de bui al hangen.. Planning was ook een beetje pissed, maar als ik niks zou horen zou het goed zijn.. Ook niet echt fijn als je de hele tijd met zo'n gevoel rijdt dat je elk moment gebeld kan worden. Het was ook gewoon één letter verschil dus typfout.

En een keer toen ik het had doorgegeven, maar vervolgens een half uur later in paniek door een andere planner gebeld werd dat ik waarschijnlijk in de verkeerde auto zat en hem langs de kant moest zetten.. Ghehe bleek uiteindelijk ook niks aan de hand.
pi_88648970
Tja, het is dat het deze keer niet zo'n probleem was. Maar met mijn twee bekeuringen en één gesloopte motor (dat verkeerd tanken verhaal zullen sommigen nog wel kennen :'() moet ik toch echt wel oppassen. Ik wil dit baantje nog langer houden.
pi_88652190
@ Hojdhopper
Ik zag je nog wegrijden vannochtend ;) In Almere strak achter die van jou geparkeerd. Dat laatste stukje op de A27 voor je de A6 op gaat had ik wind tegen. Sneller dan 110 haalde die daar niet :')

Pff wat een drama daarna. Kwam ik bij mn 2e adres in Maastricht, gaat die gast lopen zeuren over de tankinhoud (tank was natuurlijk vol bij ophalen). "Ja maar nu isie toch niet vol.."
Vervolgens alle mogelijke aansluitingen gemist en overal vertraging (Utrecht - Zwolle in 2 uur) dus wel mooi 13 uur :D
pi_88653948
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef RocketRonny het volgende:
@ Hojdhopper
Ik zag je nog wegrijden vannochtend ;) In Almere strak achter die van jou geparkeerd. Dat laatste stukje op de A27 voor je de A6 op gaat had ik wind tegen. Sneller dan 110 haalde die daar niet :')

Pff wat een drama daarna. Kwam ik bij mn 2e adres in Maastricht, gaat die gast lopen zeuren over de tankinhoud (tank was natuurlijk vol bij ophalen). "Ja maar nu isie toch niet vol.."
Vervolgens alle mogelijke aansluitingen gemist en overal vertraging (Utrecht - Zwolle in 2 uur) dus wel mooi 13 uur :D
Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!
Ik wilde hem bij Athlon de buffer inrijden, toen ik me bedacht dat ik wel eens hoger kon zijn dan 1,90.. Dus toen maar buiten neergezet na overleg.
pi_88664134
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Tja, het is dat het deze keer niet zo'n probleem was. Maar met mijn twee bekeuringen en één gesloopte motor (dat verkeerd tanken verhaal zullen sommigen nog wel kennen :'() moet ik toch echt wel oppassen. Ik wil dit baantje nog langer houden.
Tell me :D
pi_88669037
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:06 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Tell me :D
Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:00:02 #224
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88672941
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!
Ik wilde hem bij Athlon de buffer inrijden, toen ik me bedacht dat ik wel eens hoger kon zijn dan 1,90.. Dus toen maar buiten neergezet na overleg.
Zat ik niet daarna met jouw in de bus? Bij Athlon Almere?
pi_88694751
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).
Ouch.. hoeveel koste dat grapje je uiteindelijk?
pi_88695330
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ouch.. hoeveel koste dat grapje je uiteindelijk?
75 euro waarschijnlijk, dat is het eigen risico dat we hebben.
  zondag 14 november 2010 @ 12:42:32 #227
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88695911
Ik vraag me ook wel af wat het Easy Way uiteindelijk gekost heeft.
pi_88700270
Zoiets hoop ik dus echt nooit mee te maken he... :D
pi_88712709
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef About2Break1 het volgende:
Ik vraag me ook wel af wat het Easy Way uiteindelijk gekost heeft.
Geen idee ook. Ik weet wel dat het een erg kostbaar karwei is om een benzine motor helemaal schoon te spuiten. Dat olieiige (hoe schrijf je dat?) moet uit alle hoeken en gaten worden gehaald.
pi_88717570
EW is gewoon verzekerd en zal denk ik ook alleen een eigen risico moeten betalen.
pi_88723570
Vraag me af in hoeverre dit te verzekeren valt als bedrijf.
  maandag 15 november 2010 @ 16:06:55 #232
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88741404
Ik vraag me af waar mn geld blijft EW !!!!!!!!!!!!
pi_88753175
ik heb het vandaag aan het eind v/d middag op m'n rekening mogen ontvangen! Baal aan de ene kant wel dat m'n loonheffingkorting niet aan staat, maar is natuurlijk wel lekker om volgend jaar een paar 100 euro terug te kunnen vragen :P
  maandag 15 november 2010 @ 20:57:16 #234
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88754490
Ik heb het ook binnen maar toen ik poste nog niet.
pi_88778705
Net gebeld of ik morgen 3 ritten kon doen. Helaas moest ik aangeven dat ik toch behoorlijk ziek ben en het ook nog eens druk heb met school. Gelukkig was dit geen probleem :) Dus morgen maar wat uitzieken terwijl ik mijn schoolwerk doe...
pi_88788718
Laatste tijd is er gelukkig weer aardig wat werk, is wel een paar maanden anders geweest voor mij. Nu nog weer is een dikke auto :P
pi_88789786
Er is idd meer werk, merk het aan de smsjes die ik regelmatig krijg of ik toch niet kan werken ondanks dat ik niet beschikbaar sta. Helaas te druk met colleges at the moment :(.
pi_88790722
Heb idd ook dat ik steeds die smsjes krijg. Heb deze periode elke dag les vanaf 15:00. Misschien dat ik daar voor nog kan werken, als ze bijvoorbeeld twee korte ritjes hebben.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:37:07 #239
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88794414
Bij mij ook smsjes in overvloed. Morgen weer 2 ritjes. Houten - Amersfoort en Hoogeveen - Meerkerk.

Meerkerk is toch veel lopen heb ik hier wel is gelezen?
pi_88795187
Mwoah, Meerkerk is 10 minuutjes. Het kan langer. Veel langer.

Ik krijg trouwens ook veel smsjes, maar colleges op kuttijden dus ik kan niet werken. Daarentegen ben ik iedere vrijdag vrij, dus fingers crossed!
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:13:35 #241
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88796198
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
En welke bushalte pak je terug naar huis vanuit Meerkerk? Postkantoor of Blommendaal?
pi_88796305
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef guru033 het volgende:

[..]

En welke bushalte pak je terug naar huis vanuit Meerkerk? Postkantoor of Blommendaal?
Ik pak altijd Postkantoor. Daar loop je ook heel makkelijk heen. Bij Arval linksaf het terrein af en dan is het eigenlijk alleen maar rechtdoor lopen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waar Blommendaal is :P En bij Postkantoor zit natuurlijk het cafetaria voor als je de bus gemist hebt ^O^
pi_88796844
Ik heb ooit Blommendaal proberen te vinden..niet gelukt.
Is denk net als perron 9 3/4

Morgen twee ritjes in tweemaal een Peugeot
pi_88797112
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik krijg trouwens ook veel smsjes, maar colleges op kuttijden dus ik kan niet werken. Daarentegen ben ik iedere vrijdag vrij, dus fingers crossed!
Langst gelopen?
pi_88798212
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef MisterPK het volgende:

[..]

Langst gelopen?
Ik denk 3 kwartier. Ik moest in Sliedrecht zijn op een of ander industrieterrein. Nou kwam daar wel een bus, maar slechts 1 keer per dag :')
Uiteindelijk maar gaan lopen vanaf het station _O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:44:23 #246
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88801795
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef MisterPK het volgende:
Ik heb ooit Blommendaal proberen te vinden..niet gelukt.
Is denk net als perron 9 3/4

Morgen twee ritjes in tweemaal een Peugeot
Blommendaal is zodra je de ambachtstraat uit bent gelijk naar rechts en dan gewoon de weg blijven volgen

[ Bericht 6% gewijzigd door About2Break1 op 16-11-2010 22:52:24 ]
pi_88803307
Ik loop eigenlijk altijd naar Blommendaal :P

Jammer, waarschijnlijk morgen geen ritten.
Ik werd om kwart voor 6 gebeld door 'Onbekend' , ik vermoed dat het EasyWay is geweest.

Heeft het nog zin om morgenvroeg te bellen voor eventuele ritten?
Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan
pi_88803783
Ik heb ook twee ritjes morgen, Meppel - Nijmegen, Ede - Almere. Waaronder een A4 1.8T :).
pi_88804427
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef MisterPK het volgende:

[..]
Langst gelopen?
Een uur en 15 minuten in de sneeuw afgelopen winter.
  woensdag 17 november 2010 @ 10:06:28 #250
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88810598
Vandaag één simpel ritje van Easy Rent Rotterdam naar Easy Rent Amsterdam, maarja beter iets dan niets toch :P
pi_88810796
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef About2Break1 het volgende:
Vandaag één simpel ritje van Easy Rent Rotterdam naar Easy Rent Amsterdam, maarja beter iets dan niets toch :P
Die heb ik een keer andersom gehad met een Audi A6 :9
  woensdag 17 november 2010 @ 10:15:55 #252
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88810830
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die heb ik een keer andersom gehad met een Audi A6 :9
Haha dat is wel beter dan waar ik vandaag in ga, een golf variant, niet verschrikkelijk maar die A6 is toch wel koning :D
pi_88814802
Nu alweer werk voor vrijdag. Werd vanmorgen eerst gebeld voor morgen, maar dan ben ik onbeschikbaar. Bleek dat ze verkeerd gekeken had. Uurtje later werd ik weer gebeld, nu wel voor vrijdag. Vestigingswerkzaamheden bij ING Rotterdam. Heb ineens veel vestigingswerkzaamheden, 3 keer in de laatste 2 weken terwijl ik het daarvoor maar 1 keer in een heel jaar gedaan heb :o
  woensdag 17 november 2010 @ 12:35:33 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88815596
Vrijdag sollicitatie *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_88816027
Heren, een vraag;

Ik werk al een geruime tijd voor een bedrijf dat prive chauffeurs op lokatie levert, dus zodra iemand iets teveel op heeft zet ik mijn collega af bij de klant zodat hij hem naar huis brengt.

Nu krijgen die chauffeurs wel een reiskosten vergoeding voor de gemaakte kilometers, maar de gasten die de chauffeurs naar lokatie brengen niet.

Hiermee bedoel ik; ik rij een goede 20 kilometer naar mijn werk, om daar de werkauto te pakken en daarvandaan weg te rijden.

Waarom heb ik wel/geen recht op reiskostenvergoeding?
Ik heb even snel berekend (uitgaande van 0.19 cent onkostenvergoeding per km) dat ik 69 euro per maand kwijt ben aan benzinekosten... is dit wettelijk toegestaan?

Alvast bedankt
pi_88817416
quote:
Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef ditiseenusername het volgende:
Heren, een vraag;

Ik werk al een geruime tijd voor een bedrijf dat prive chauffeurs op lokatie levert, dus zodra iemand iets teveel op heeft zet ik mijn collega af bij de klant zodat hij hem naar huis brengt.

Nu krijgen die chauffeurs wel een reiskosten vergoeding voor de gemaakte kilometers, maar de gasten die de chauffeurs naar lokatie brengen niet.

Hiermee bedoel ik; ik rij een goede 20 kilometer naar mijn werk, om daar de werkauto te pakken en daarvandaan weg te rijden.

Waarom heb ik wel/geen recht op reiskostenvergoeding?
Ik heb even snel berekend (uitgaande van 0.19 cent onkostenvergoeding per km) dat ik 69 euro per maand kwijt ben aan benzinekosten... is dit wettelijk toegestaan?

Alvast bedankt
Dus je bent privéchauffeur van privéchauffeurs? :P
Maar ik denk dat je daar beter een nieuw topic over kunt aanmaken.
pi_88817798
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dus je bent privéchauffeur van privéchauffeurs? :P
Maar ik denk dat je daar beter een nieuw topic over kunt aanmaken.
Ik breng de echte chauffeur die de klant rijd naar lokatie inderdaad.
Deze brengt de klanten naar huis/bestemming, en ik haal hem dan weer op om naar de volgende te gaan.

Maar ik zal inderdaad een nieuw topic openen, bedankt voor de tip
pi_88820263
Bij Easy Rent in Rotterdam heb ik ook best vaak leuke auto's gehad. Die rode Seat die bij Dutchlease in Amersfoort voor aan de weg staat / stond heb ik daar naartoe gebracht vanuit R'dam.
  woensdag 17 november 2010 @ 15:48:09 #259
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88822574
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef Mallet het volgende:
Bij Easy Rent in Rotterdam heb ik ook best vaak leuke auto's gehad. Die rode Seat die bij Dutchlease in Amersfoort voor aan de weg staat / stond heb ik daar naartoe gebracht vanuit R'dam.
Die knalgele fiat 500C die bij ING Car Lease in breda voor de deur staat heb ik daar neergezet :P
pi_88824277
Naar Enschede vanuit Nieuwegein in een Peugeot en terug in een C4, vond em niet zo fijn. Wel aardig van eerste afleveradres om mij te brengen naar volgende afhaaladres.

Over die reiskostenvergoeding: Eerst overleggen met je werkgever?
pi_88824762
Als het niet in je contract staat dat je er recht op hebt kan je vrij weinig doen lijkt me.
  Moderator woensdag 17 november 2010 @ 17:51:45 #262
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_88827947
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:35 schreef joppie_saus het volgende:
Vrijdag sollicitatie *O*
Puik 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_88831081
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:35 schreef joppie_saus het volgende:
Vrijdag sollicitatie *O*
Nice, succes. :) Welke regio?
pi_88831415
Voor het eerst sinds de zomervakantie niet gebeld voor een ritje. :(
pi_88831707
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Voor het eerst sinds de zomervakantie niet gebeld voor een ritje. :(
Had ik vorige week, maar om 9 uur 's ochtends belden ze alsnog :D
  woensdag 17 november 2010 @ 19:20:25 #266
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88831866
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Nice, succes. :) Welke regio?
Groningen.
#26 || Luciano da Silva
pi_88832578
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:20 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Groningen.
Nice, daar ga ik (hopelijk) binnenkort ook werken, heb 1 december sollicitatie. Heb je het op zo'n korte termijn kunnen regelen? Of wist je het al langer
pi_88834482
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nice, daar ga ik (hopelijk) binnenkort ook werken, heb 1 december sollicitatie. Heb je het op zo'n korte termijn kunnen regelen? Of wist je het al langer
Pfff... Concurrentie :P
pi_88840508
Haha daar gaan je ritjes!
pi_88843822
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Vandaar dat je niet gebeld werd.

Was vergeten dat ik me voor morgen beschikbaar had gesteld (tot 14:00). Maar nog niks anders gepland. Dus heeft mevrouw me drie ritjes gekregen, tot 14:00. Weliswaar één zgn. doorvoerrit. Maar toch, zal kijken of het lukt. Moet wel trouwens, want aanwezigheidsplicht voor werkcollege om 15:00. :')
pi_88844342
quote:

[..]

Mag hopen dat de mensen die het het langst bij EW werken nog steeds het eerst gebeld worden ;(
pi_88844653
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Mag hopen dat de mensen die het het langst bij EW werken nog steeds het eerst gebeld worden ;(
Jij zit er toch nog niet zo lang? :P
pi_88844769
Hebben jullie de nieuwe autotransportsite al gezien trouwens?
Zet hem hier niet neer want hij is voor iedereen toegankelijk geloof ik.
En weet iemand wat ze bedoelen met 'wachttijd afhaal-/ophaaladres? Gewoon de tijd tussen aankomst en vertrek zeker.

Maar overigens:

quote:
ALLE WERKZAAMHEDEN IN MEERKERK ZIJN VOORBIJ. JE KUNT GEWOON JE ROUTE VOORBEREIDEN ZOALS JE GEWEND BENT EN DE AUTO'S HOEVEN NIETMEER GEWASSEN TE WORDEN VOOR AFLEVERING.
Dat wassen had dus wel te maken met de werkzaamheden.

[ Bericht 62% gewijzigd door Hojdhopper op 17-11-2010 23:07:21 ]
pi_88845024
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Hebben jullie de nieuwe autotransportsite al gezien trouwens?

Zet hem hier niet neer want hij is voor iedereen toegankelijk geloof ik.
Die bestaat toch al een paar maanden?
pi_88845183
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Die bestaat toch al een paar maanden?
Geen idee? Ik heb dat nog nooit gezien/gebruikt.
pi_88845511
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:58 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Jij zit er toch nog niet zo lang? :P
Nope, maar zou fijn zijn als het zo is :)

Maareee over welke autotransportsite gaat het hier? Gewoon die via easyway.nl?
pi_88845594
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:15 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nope, maar zou fijn zijn als het zo is :)

Maareee over welke autotransportsite gaat het hier? Gewoon die via easyway.nl?
Ja dat is zo.

Jep,
SPOILER
pi_88845815
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja dat is zo.

Jep,
SPOILER
Aha, ik dacht dat je iets anders bedoelde. Die site die je nu noemt had ik nog nooit gezien.
pi_88846631
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Was vergeten dat ik me voor morgen beschikbaar had gesteld (tot 14:00). Maar nog niks anders gepland. Dus heeft mevrouw me drie ritjes gekregen, tot 14:00. Weliswaar één zgn. doorvoerrit.
Wat is een doorvoerrit? :o

Die autotransportsite; mogen we die al gebruiken of is dat test ofzo? Heb hem zelf nog nooit gezien idd.
pi_88847161
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Wat is een doorvoerrit? :o

Die autotransportsite; mogen we die al gebruiken of is dat test ofzo? Heb hem zelf nog nooit gezien idd.
Een doorvoerrit (voor mij tot nu toe ook onbekend) gaat waarschijnlijk als volgt:

Ik haal op A een auto op en breng hem naar B, van B breng ik de auto die door B tijdelijk gebruikt werd naar C. Die laatste is een huurauto waarvan ik het kenteken nog niet weet.

Wat die site betreft, ook weer zo iets onduidelijks, want het staat wel bij extra klantinformatie van Arval. Maar ik heb dus twee ritten (waarvan één dus een die doorvoerrit, dus eigenlijk twee ritten zijn), maar beide 'hoofdritten' zijn voor Arval. Alleen staat er twee keer andere klantinformatie, beide laatst herzien op 17nov, vandaag dus. Vreemde zooi.
pi_88847245
Ah wordt dat de toekomst ipv transportformulieren?
pi_88847302
Het kwartje valt bij mij nog niet echt waarvoor die nieuwe site gebruikt moet worden. Het ziet er iig wel uit als een site die mobiel goed toegankelijk is. Alleen is dat dan alleen voor opdrachtgevers waarbij je geen schade hoeft te controleren?
pi_88847354
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:00 schreef Mallet het volgende:
Het kwartje valt bij mij nog niet echt waarvoor die nieuwe site gebruikt moet worden. Het ziet er iig wel uit als een site die mobiel goed toegankelijk is. Alleen is dat dan alleen voor opdrachtgevers waarbij je geen schade hoeft te controleren?
Ik denk dat het meer als aanvulling op de formulieren is. Bij Arval moet je nu ook altijd de kilometerstand doorbellen, straks kun je dat misschien via die site doen.
pi_88847401
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer als aanvulling op de formulieren is. Bij Arval moet je nu ook altijd de kilometerstand doorbellen, straks kun je dat misschien via die site doen.
Dat zou kunnen inderdaad. Die meiden op kantoor zullen anders op een gegeven moment wel helemaal gek worden van dat soort telefoontjes. Zeker als je midden in de planning zit.
pi_88847689
Ik denk ook dat het een soort aanvulling is. Ook alleen voor bepaalde maatschappijen.

Zeg, waarom krijgen we geen vergoeding voor onze planning. Ik ben nu al dik een half uur mijn ritten voor morgen te plannen. :(

Subklacht: 6.30 opstaan, dus welterusten.
pi_88867540
quote:

[..]

Haha sorry O-)
pi_88867598
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Haha sorry O-)
Begint je sollicitatie ook om 9.00? Want dan moet je vrij vroeg weg uit Groningen :P
pi_88867895
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Begint je sollicitatie ook om 9.00? Want dan moet je vrij vroeg weg uit Groningen :P
Nee 13.30 gelukkig! Dat boden ze me al aan, ze vonden zelf dat ik ook wel erg vroeg weg moest om daar 9 uur te zijn :P
pi_88867988
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee 13.30 gelukkig! Dat boden ze me al aan, ze vonden zelf dat ik ook wel erg vroeg weg moest om daar 9 uur te zijn :P
Dan ben je nu laat thuis :P
pi_88868083
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan ben je nu laat thuis :P
Ja klopt, het kost hoe dan ook veel tijd :P
Heb even gekeken, als ik er om 9 uur zou moeten zijn moet ik 5 uur met de trein, maar dan moet je alle aansluitingen halen (en dat zijn er 4) en de kans dat het goed gaat is natuurlijk erg klein
pi_88868382
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Heb even gekeken, als ik er om 9 uur zou moeten zijn moet ik 5 uur met de trein, maar dan moet je alle aansluitingen halen (en dat zijn er 4) en de kans dat het goed gaat is natuurlijk erg klein
Aansluitingen halen, dat ga je nog vaak moeten doen _O-
pi_88868466
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Aansluitingen halen, dat ga je nog vaak moeten doen _O-
Het zal ook nog wel vaak verkeerd gaan :P
pi_88868545
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het zal ook nog wel vaak verkeerd gaan :P
Meestal bij buslijnen die eens in het uur rijden inderdaad :D
pi_88868876
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Whut, vanuit Groningen kan dat toch ook met één keer overstappen? Groningen-Utrecht CS en van daar de Sprinter naar Breda.

Vandaag drie ritjes gedaan tussen half 9 en 2. Ging prima. Redelijke auto's (C4 en A3, en een i30 :/). En alles ging vlotjes. In Gouda een collega (privéchauf met hikeropdracht) tegengekomen voor dezelfde route naar Meerkerk. Maar hij reed eerder weg, waren wel ong. tegelijk in Meerkerk. Daarna nog een stuk terug naar Utrecht gereisd. Maar de bus kwam gewoon niet. Dus drie kwartier moeten wachten.
pi_88868990
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Whut, vanuit Groningen kan dat toch ook met één keer overstappen? Groningen-Utrecht CS en van daar de Sprinter naar Breda.

Vandaag drie ritjes gedaan tussen half 9 en 2. Ging prima. Redelijke auto's (C4 en A3, en een i30 :/). En alles ging vlotjes. In Gouda een collega (privéchauf met hikeropdracht) tegengekomen voor dezelfde route naar Meerkerk. Maar hij reed eerder weg, waren wel ong. tegelijk in Meerkerk. Daarna nog een stuk terug naar Utrecht gereisd. Maar de bus kwam gewoon niet. Dus drie kwartier moeten wachten.
Je hebt sowieso nog een stukje bus in Breda en dan misschien in Groningen ook nog...
pi_88869116
5 uur weg is niet echt chill idd :')

Die hiker uit het mailtje zal ook wel gebaald hebben trouwens :o
pi_88871852
Hahaha ja, wij willen namen horen :D

Morgen 2 ritjes van 200 km!
Hoe zit dat nou precies met de wachttijden die je moet invullen op de site? Vertrektijd - aankomsttijd (of andersom natuurlijk) ofzo?
pi_88871866
Ik ben het iig niet :P

Volgens mij zijn de wachttijden trouwens of je lang hebt moeten wachten bij het ophalen, bijvoorbeeld als je contactpersoon nog niet aanwezig is of iets dergelijks.
pi_88873393
Ik heb het wel eens gehad. Man had hem tegen de stoeprand geparkeerd en daar liep het gras direct schuin omhoog. De man had ongelofelijke haast met alles. Moesten ook nog een stuk lopen waar hij bepaald niet over te spreken was. Na de inname had ik hem nog even afgezet bij zijn bedrijf omdat hij zo'n haast had en toen ik 'm vroeg of hij zn gordel omdeed werd hij echt nijdig tot ik hem op de twee politie-verbalisanten wees in de auto achter ons XD.
Anyway ik heb wel van beide kanten langszij gekeken maar had net niet genoeg lichtinval om de kras van halve meter op te merken die onder een plastic strip zat. >.< (peugeuot 408 ofzo was het) Bij de intake van de auto bij het 'experience-center' van dat automerk werd het wel opgemerkt. Heb hem het verhaal voorgehouden en gelukkig niks meer van gehoord.

Trouwens ook vaak zat auto's gehad die helemaal ondergesneeuwd waren, daar begin ik niet aan hoor O;o
pi_88876019
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef Keuzer het volgende:
Trouwens ook vaak zat auto's gehad die helemaal ondergesneeuwd waren, daar begin ik niet aan hoor O;o
Watje, gewoon doen joh!

Grapje, dat is echt een ramp inderdaad.

@ Irritatie
Dat is zo, ik rekende ook alleen de trein.
pi_88876309
@irritatie100/Hojdhopper;
Kan idd en dat ga ik waarschijnlijk ook doen, maar als ik er om 9 uur had moeten zijn was dit de enige optie.

En wat was er met die hiker uit de mail?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')