SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.About2Break1 Hiker regio Rotterdam
Enpe Hiker regio Eindhoven
irritatie100 Hiker regio Rotterdam
Hojdhopper Hiker regio Utrecht
Keuzer Hiker regio Tilburg
MageTwan Hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal Hiker regio Leeuwarden
Mallet Hiker regio Doetinchem
Obama Hiker regio Amsterdam
RTS91 Hiker regio Groningen
Sobajo Hiker regio Eindhoven
Zuunigerd Hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jep ik zet hem ook in een wiki. De link staat in de OP. Voor de volgende keer wellicht een idee om een afbeelding er in te zetten. Heb al wat geprobeerd maar leverde niet veel moois op. Iemand misschien goed met Photoshop ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan helemaal niks met photoshop dus mij moet je niet hebben
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Meldt zich. Wat wil je precies doen?
Vandaag in Breda ook een aantal EW'ers gezien. Ik sta nog steeds verbaasd hoe sommigen die kledingregels (flink) overtreden. Ik sta daar (vooral als ik naar ING moet, bij 'kleintjes' doe ik wel gewoon een nette spijkerbroek aan) braaf met mn pantalonnetje en nette schoentjes, zie ik nog steeds mensen met een knalpaarse jas, witgrijze sneakers en een replay spijkerbroekje voorbijkomen.
Niet dat het mij verder wat uitmaakt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet in andere, hoe zeg je dat, 'reekstopics' dat ze in hun mooie op ook een mooi plaatje hebben staan. Dat zou wel mooi zijn voor dit topic.
Wat die kleding betreft. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst ook in spijkerbroek heb gewerkt, overigens wel een nette en daarop een blouse met colbertje. Maar na de kledingcontrole bij ING werk ik nu steeds in pak. Ik weet dat dat nou ook weer niet hoeft, maar alleen een pantalon vind ik zo half zeg maar.
Ik kwam ook eens in Groningen een hiker tegen (vrouwlijk!) die ik 3,5 uur later in Born tegen kwam...bleken gewoon achter elkaar aan te hebben gereden (scheelde enkele minuten)quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef enpe het volgende:
Ik kwam een keer 's ochtends in Almere een hiker tegen die ik dezelfde dag 's middags weer tegen kwam in Born.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol hoe doe jij het dan als je een Renault Master ofzo moet vervoeren in de spits? Die is anderhalve meter langer denk ik?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef MageTwan het volgende:
Vandaag mooi alle 3 mijn ritten kunnen doen, van 07:44 tot 20:02 onderweg geweestFord Focus stationwagen rijdt toppie, Seat Leon 5deurs is een prima bak, maar een Opel Zafira moeten ze echt afschaffen. Wat een teringhok!!! Ik moest dat geval van Amsterdam naar Barneveld rijden, midden in de spits... Je hebt echt bijna een vrachtwagenrijbewijs nodig voor zo'n ding, bah
Ik vind bestelbusjes eigenlijk prima rijden, de laaste tijd heb ik een paar keer een nieuwe Peugeot Boxer moeten rijden voor EW, prima auto om te rijden. Alleen had ik laast een afgeragde Boxer van KPN uit 2003, die was iets minder. De Fiat Doblo heeft trouwens fantastische stoelen, daarin zat ik beter dan elke Audi, BMW of Mercedes waar ik tot nu toe in gereden heb.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Lol hoe doe jij het dan als je een Renault Master ofzo moet vervoeren in de spits? Die is anderhalve meter langer denk ik?
Jij hebt duidelijk nog niet de befaamde Mercedes Sprinters van TNT geredenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik vind bestelbusjes eigenlijk prima rijden, de laaste tijd heb ik een paar keer een nieuwe Peugeot Boxer moeten rijden voor EW, prima auto om te rijden. Alleen had ik laast een afgeragde Boxer van KPN uit 2003, die was iets minder. De Fiat Doblo heeft trouwens fantastische stoelen, daarin zat ik beter dan elke Audi, BMW of Mercedes waar ik tot nu toe in gereden heb.
Ja, ik bedoelde ook een Expert ipv een Boxer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef RTS91 het volgende:
De nieuwe busjes zijn prima inderdaad. Laatst nog een nieuwe Peugeot Expert, kon je lekker mee doorknallen!
Ik heb er ooit 120 mee gereden en het was niet eens heuvelafquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Keuzer het volgende:
Nee haha, die Sprinters gingen nooit harder dan 110! Zat een beperker op XD
Nee, en volgens mij hoef ik daar niet rouwig om te zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog niet de befaamde Mercedes Sprinters van TNT gereden
Ik had vandaag zo'n bak:quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog niet de befaamde Mercedes Sprinters van TNT gereden
Ik meen dat dat via een uitzendbureau ging...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie trouwens op de website van Athlon geen informatie over studentchauffeurs / solliciteren, of ben ik blind?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik had vandaag zo'n bak:
[ afbeelding ]
Niks mis mee, zou je zeggen. Eenmaal in de auto was het drama:
[ afbeelding ]
Om maar te zwijgen over de bekleding. Wat een uitgeleefde grafbak. Koppelingsplaat was volledig om zeep geholpen, wat overigens een genot was in de file, er was flink in gerookt, uitgedrukte shaggies lagen her en der onder de stoelen, automatische vergrendeling deed het ook niet eens. En het slechtste was nog wel, geen autoradio. Dat Easyway mij hierin heeft durven laten rijden...
Haha. Als je er nog niet zo lang werkt....heb je nog een hoop van dat soort grafbakken te gaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik had vandaag zo'n bak:
[ afbeelding ]
Niks mis mee, zou je zeggen. Eenmaal in de auto was het drama:
[ afbeelding ]
Om maar te zwijgen over de bekleding. Wat een uitgeleefde grafbak. Koppelingsplaat was volledig om zeep geholpen, wat overigens een genot was in de file, er was flink in gerookt, uitgedrukte shaggies lagen her en der onder de stoelen, automatische vergrendeling deed het ook niet eens. En het slechtste was nog wel, geen autoradio. Dat Easyway mij hierin heeft durven laten rijden...
Okee, dat verklaart een hoop danquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik meen dat dat via een uitzendbureau ging...
In het geval van schade is dat dan toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, je bent verzekerd via EW met een eigen risico van 75 euro dat wordt ingehouden van je salaris. En als je zo weinig gewerkt hebt dat je niet aan 75 euro komt, dan hoef je niks bij te leggen maar komt het de maand erna.
Hoewel het wettelijk gezien niet schijnt te mogen, maar dit is wel wat er gebeurt.
Misschien naar een uitzendbureau gaan? Daar kun je vast wel bijbaan vinden die iets met auto's met zich meebrengtquote:Op woensdag 3 november 2010 17:55 schreef Banaapies het volgende:
Ik zit ook een beetje rond te kijken voor een bijbaan als koerier/chauffeur.
Ik heb me rijbewijs iets langer dan een jaar, ik ben 19 jaar.
Maar ik heb een probleem want ik ben geen student, dus ik heb ook geen OV kaart of zo iets.
Ik zoek iets als hiker - auto's transporteren - A naar B of weet ik veel wat.
Iemand die misschien weet waar ik moet zoeken? of bij welk bedrijf ik moet zijn
Netjes dat je niet harder reed om die tijd...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Prive heb ik er een keertje 1 gehad van 26 euro, 4 te hard op de snelweg om 3 uur 's nachts
Verder nooit iets
Het was in de trajectcontrole op de A12 bij Utrecht, dus wist wel dat er controle zou zijn. Maar toch 115 op de teller rijdenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Netjes dat je niet harder reed om die tijd...
Ik rijd ook altijd 125-126 op de GPS...
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Haha en nu maar hopen dat het geen vieze oude vrouw is.
Of een regenpak!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:31 schreef Keuzer het volgende:
En neem een paraplu meeanders heb je een nat pak.
Tijdens het werk heb ik dat ook aan ja, maar tijdens de sollicitatie had ik wel een pak. Zonder stropdas trouwensquote:Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef Haque het volgende:
Tering waar maak je je druk om, pak is echt niet nodig. Gewoon blouse en nette spijkerbroek.
Nee, maar toen ik werd gebeld voor sollicitatie zeiden ze dat ik in pak moest komen.. niet zo gek dat ik me dan nu afvraag of dat nog ergens aan moet voldoen toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef Haque het volgende:
Tering waar maak je je druk om, pak is echt niet nodig. Gewoon blouse en nette spijkerbroek. Of solliciteer je soms naar prive chauffeur...
Bij Athlon? Ik heb vorige week nog een hiker gesproken die dat gedaan had. Je moet alleen de auto's die daar gebracht worden door de wasstraat rijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Krankjorum het volgende:
Nogmaals bedankt Zuunigerd voor vanmiddag![]()
Morgen vestigingswerkzaamheden in Almere, nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd
Oeh, je had het beter niet kunnen accepteren.....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Krankjorum het volgende:
Nogmaals bedankt Zuunigerd voor vanmiddag![]()
Morgen vestigingswerkzaamheden in Almere, nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd
"Wat zeg je? Vestigingswerkzaamheden? Almere? Oh nee sorry, daar heb ik weinig zin in"quote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Obama het volgende:
Oeh, je had het beter niet kunnen accepteren.....
Ken ik jou dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Noodlez het volgende:
Geinig, al die EW-ers hier. Zelf ook werkzaam als hiker, nu een jaar of 2/3. Tijdje tussenuit geweest maar daarna weer begonnen, ik was op dat moment eigenlijk te oud om als hiker verder te kunnen maar uiteindelijk bleek het geen probleem te zijn! Begonnen vanuit de omgeving van Zwolle, omdat ik ook uit dezelfde stad als Zuunigerd kom. Maar tegenwoordig vanuit Utrecht.
Nice, nog een EW'er vanuit Utrecht.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Noodlez het volgende:
Geinig, al die EW-ers hier. Zelf ook werkzaam als hiker, nu een jaar of 2/3. Tijdje tussenuit geweest maar daarna weer begonnen, ik was op dat moment eigenlijk te oud om als hiker verder te kunnen maar uiteindelijk bleek het geen probleem te zijn! Begonnen vanuit de omgeving van Zwolle, omdat ik ook uit dezelfde stad als Zuunigerd kom. Maar tegenwoordig vanuit Utrecht.
Ik hoop voor je dat het geen stationwagon is.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef Jorian29 het volgende:
Ik zal er wel even een foto van maken morgen, kan ik jullie even laten kwijlen
Wow check dat rokje van die chick.. Is dat zijn personal assistent?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha zeg nou niet zoiets negatiefs, nu heeft die jongen er al helemaal geen zin meer in.
Iemand goesting en vaardigheden om hier wat leuks van te maken?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maandag een rit van 270 km in een strooiwagen.
Laat me raden, een Canter Fuso bij ESA Trucks ophalen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maandag een rit van 270 km in een strooiwagen.
Haha, strooiwagen? Vertel:quote:
Nee, hij moet bij ESA worden afgeleverd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Laat me raden, een Canter Fuso bij ESA Trucks ophalen?![]()
Die dingen heb ik ook al twee keer meegehad. Sterkte ermee, wat een dweilen.
Ik moet hem van Aalsmeer naar Rijssen brengen (waar ze hem volgooien met zout) en dan in Groningen afleveren. Wel vreemd dat zo'n demo truck afgeladen moet zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef RTS91 het volgende:
Ah andersom dus. Zal ie over paar weken wel weer terug moeten...demo trucks.
Grappig, ik heb hem een paar weken geleden naar Aalsmeer gebracht. Je moet zeker bij Biemond & Van Wijk zijn? Ik had een Canter Fuso Dual Fuel mee toen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik moet hem van Aalsmeer naar Rijssen brengen (waar ze hem volgooien met zout) en dan in Groningen afleveren. Wel vreemd dat zo'n demo truck afgeladen moet zijn.
Deze is volgens autoweek.nl op 1 nov 2010 voor het eerst toegelaten, dus waarschijnlijk is het een andere.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb hem een paar weken geleden naar Aalsmeer gebracht. Je moet zeker bij Biemond & Van Wijk zijn? Ik had een Canter Fuso Dual Fuel mee toen.
Deze had ik daarvoor eens mee, naar Holten:
[ afbeelding ]
Euh... Dat weet ik zo een twee drie niet. Hebben wij de CAO wel gekregen trouwens? Kan het met niet meer herinneren.quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef ditiseenusername het volgende:
Onder welke CAO val je als student chauffeur/prive chauffeur?
Aangezien ik ook in deze sector actief ben en niet helemaal tevreden ben over de vergoedingen.
Alvast bedankt
Dat kan ik me idd wel herinneren. Alleen heb ik mijn contract niet hier liggen. Overigens echt een absurde regel. Ik ben trouwens wel eens een hiker tegen gekomen die privéchauffeurde voor een ander bedrijf.quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Jorian29 het volgende:
Yes, we have.
It states: De werknemer treedt in dienst van de werkgever in de functie van (oproep-) chauffeur autotransporten.
Er staan wel absurde dingen in trouwens, bijvoorbeeld het verbod van nevenwerkzaamheden. Als ik bijvoorbeeld ook voor Brussaard zou werken, kost het me per direct ¤2.500,- en elke dag dat 'de overtreding voortduurt' moet er ¤225,- betaald worden. Easyway hoeft niet te bewijzen dat zij dan schade daarvan lijden. Die ¤2.500,- dok je ook als je die geheimhoudingsplicht verbeurt.
Welkom!quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef d_sc1 het volgende:
Lees al een tijdje mee, zal me even voorstellen!
Ben sinds januari 2009 hiker bij Easy Way. Werk vanuit de regio Utrecht, en woon dicht bij Arval dus krijg daar veel ritten van! Ben nu helaas een stuk minder beschikbaar ivm school.
Je hebt gelijk... Hij is aangepast.quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Keuzer het volgende:
Mensen letten jullie er op dat je in elk geval het kenteken van de betreffende auto op de foto's even zwart maken? Onze werkgevers stellen het niet op prijs.
Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetjequote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef guru033 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Hij is aangepast.
Morgen weer ritje uit school van Nieuwegein naar Breda in een Insignia...
Iemand ervaring bij ING Breda?
Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...quote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetje
Je hebt helemaal gelijk, dat was ik nog vergeten op te schrijven.quote:Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef Mallet het volgende:
Ik dacht dat je ook altijd de kilometerstand op de sleutelhanger moest zetten? Deed ik wel altijd en kreeg er nooit commentaar op. Is dit veranderd?
Het ligt er een beetje aan voor welk bedrijf je rijdt, maar de voor de meeste bedrijven moet je maar één transportformulier invullen. Dus bij het ophalen vul je hem in en laat je deze ondertekenen door de persoon bij wie je de auto ophaalt(kopie maken voor deze persoon, alleen wanneer je dus geen kopie kunt maken vul je een tweede in) en vervolgens laat je ook de persoon die de auto in ontvangst neemt een handtekening zetten(en weer een kopie maken welke je daar achterlaat)quote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef guru033 het volgende:
[..]
Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...
Snap nog steeds nou niet helemaal of je nou 1 of 2 transport formulieren moet invullen voor 1 rit...
ik dacht gewoon 1 invullen bij het ophalen van de auto (+kopie maken) en verder invullen bij het afleveren(+kopie maken).
Haha, dat zou wel een mooie oplossing zijn inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.
Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen ook weer werkenBeginnen in een tank van een wagen, een Chrysler 300C vervolgens vanuit meerkerk een envelop met kentekenpapieren meenemen naar houten om vervolgens in houten gelijk weer een auto mee te nemen.
Het wordt de sedan voor mij morgen, gisteren ook al een BMW 1 serie mogen rijden, leuke auto'squote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.
Hm, ik heb niks gekregen voor morgen. Balen, wil weer aan het werk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.
Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
Als je daar aankomt meld je je achter in het kantoortje, daar krijg je een tankpas mee moet je even naar de overkant rijden daar staat een pomp, auto aftanken dat is alles voor de rest gewoon de transportformulieren invullen en dergelijke.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef MageTwan het volgende:
Ik mag van Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
en dan Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
2x zelfde rit, kenteken is ook nagenoeg hetzelfde, ene begint met 77 andere met 79Moeten naar Business Lease te Nieuwegein, iemand ervaring daar??? Moet er om 11 uur en om 15 uur een hebben staan, en is 45minuutjes max, met ov anderhalf uur. Moet wel te doen zijn dacht ik zo, redelijk relaxt dagje
Ik zou het zeker proberen. Vorig jaar december was de hoeveelheid werk echt minimaal. Begin januari neemt dit weer in grote mate toe en doen ze altijd een beroep op al hun chauffeurs. Als ze mensen nodig hebben in jouw regio vinden ze het misschien wel handig om je al op standby te hebben staan. Je kan mailen naar info@easyway.nl. Succes!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoi allemaal,
Een long-time lurker (vrijwel alle topics gevolgd vanaf #10) hier. Leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen!
Komend jaar heb ik ook mijn rijbewijs 6 maanden en graag zou ik dan ook als hiker willen gaan werken. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bijv. begin december alvast te solliciteren zodat ik in Januari meteen aan de slag zou kunnen gaan?
groet,
Thrasyllus
Ford S-Max heeft ook zo'n handrem. Ik vind het altijd nog fijner dan een electronische of zo'n voetrem bij de de Prius of bepaalde modellen van Mercedes.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef MageTwan het volgende:
Moet je voor de grap eens naar de handrem kijken, is net een soort van hendel om vliegtuig op te doen stijgen
Vandaag toevallig in een Polo 140pk automaat gereden. Best te doen hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef RTS91 het volgende:
Gelukkig is het een 150pk versie, maakt het iets beter. Kijk meer tegen de Polo Bluemotion op...
Bij mij zijn het de laatste tijd ook altijd busjes of 'gewone auto's' zoals een 308 of een Focus.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef Obama het volgende:
Het is echt een tijd geleden dat ik een mooie auto heb gereden.
Dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, op zich is de Polo niet heel verkeerd, tenzij je de 1.4TDI krijgt met 3 cilinders...
Bij de oude Polo heette dat nog geen Bluemotionquote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Dat dusBluemotion is de 3 cilinder!
Normaal gesproken ook veel standaard leasebakken, gelukkig nu een eens Dreier!
Nou mooi toch! Heeft inderdaad wel even geduurd maar nu kan je straks alsnog aan de gang met je nieuwe baantje.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Viezze het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd maar ik mag ook eindelijk op sollicitatiegesprek komen binnenkortWordt een aardige reis vanuit Groningen naar Breda, gelukkig dat het maar eenmalig is
Jij wel weer hoor, ik zit vandaag weer es thuis. Alhoewel ik het niet echt jammer vind, kijkend naar het gure weer buitenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch nog! Den Haag - Apeldoorn in een Laguna! Vanaf de ING vestiging waar ik maandag hikerwerkzaamheden gedaan heb
Da's waar.... Ik begin zowaar de routinier in dit topic te wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er ook al ruim 3 maanden uit he
Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto"quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Vanmiddag n.a.v. het EW smsje teruggebeld en twee korte ritjes voor morgen. Houten - Almere en A'dam - Velp. Ford Transit resp. Peugeot 308. Gewoontjes dus. En mijn eerste reguliere werkdag sinds twee maanden. Hopen dat ik het nog kan..grapje!
Ook zelfde route? Of alleen auto?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef RocketRonny het volgende:
[..]
Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto"Daarna helemaal naar het zuiden des lands om vervolgens 4,5 uur terug te treinen!
Pff ik zie nu dat Athlon nieuwe formulieren heeft, heb hier echt nog een stapel van hier tot ginder van die oude liggen...
Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ook zelfde route? Of alleen auto?
Shit ik zie het ja, die Athlon formulieren. Ik heb ze nu ook al weer uitgeprint. Enige wat veranderd is, is verdeling van aankomst en vertrektijd. Kunnen we dat er niet gewoon op zetten totdat de formulieren op zijn? Lijkt me niet de grootste verandering.
Wellicht kom ik je tegen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef RocketRonny het volgende:
[..]
Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoor
Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef RocketRonny het volgende:
@ Hojdhopper
Ik zag je nog wegrijden vannochtendIn Almere strak achter die van jou geparkeerd. Dat laatste stukje op de A27 voor je de A6 op gaat had ik wind tegen. Sneller dan 110 haalde die daar niet
Pff wat een drama daarna. Kwam ik bij mn 2e adres in Maastricht, gaat die gast lopen zeuren over de tankinhoud (tank was natuurlijk vol bij ophalen). "Ja maar nu isie toch niet vol.."
Vervolgens alle mogelijke aansluitingen gemist en overal vertraging (Utrecht - Zwolle in 2 uur) dus wel mooi 13 uur
Tell mequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Tja, het is dat het deze keer niet zo'n probleem was. Maar met mijn twee bekeuringen en één gesloopte motor (dat verkeerd tanken verhaal zullen sommigen nog wel kennen) moet ik toch echt wel oppassen. Ik wil dit baantje nog langer houden.
Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).quote:
Zat ik niet daarna met jouw in de bus? Bij Athlon Almere?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!
Ik wilde hem bij Athlon de buffer inrijden, toen ik me bedacht dat ik wel eens hoger kon zijn dan 1,90.. Dus toen maar buiten neergezet na overleg.
Ouch.. hoeveel koste dat grapje je uiteindelijk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).
75 euro waarschijnlijk, dat is het eigen risico dat we hebben.quote:Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ouch.. hoeveel koste dat grapje je uiteindelijk?
Geen idee ook. Ik weet wel dat het een erg kostbaar karwei is om een benzine motor helemaal schoon te spuiten. Dat olieiige (hoe schrijf je dat?) moet uit alle hoeken en gaten worden gehaald.quote:Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef About2Break1 het volgende:
Ik vraag me ook wel af wat het Easy Way uiteindelijk gekost heeft.
En welke bushalte pak je terug naar huis vanuit Meerkerk? Postkantoor of Blommendaal?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, Meerkerk is 10 minuutjes. Het kan langer. Veel langer.
Ik pak altijd Postkantoor. Daar loop je ook heel makkelijk heen. Bij Arval linksaf het terrein af en dan is het eigenlijk alleen maar rechtdoor lopen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waar Blommendaal isquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef guru033 het volgende:
[..]
En welke bushalte pak je terug naar huis vanuit Meerkerk? Postkantoor of Blommendaal?
Langst gelopen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, Meerkerk is 10 minuutjes. Het kan langer. Veel langer.
Ik krijg trouwens ook veel smsjes, maar colleges op kuttijden dus ik kan niet werken. Daarentegen ben ik iedere vrijdag vrij, dus fingers crossed!
Ik denk 3 kwartier. Ik moest in Sliedrecht zijn op een of ander industrieterrein. Nou kwam daar wel een bus, maar slechts 1 keer per dagquote:
Blommendaal is zodra je de ambachtstraat uit bent gelijk naar rechts en dan gewoon de weg blijven volgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef MisterPK het volgende:
Ik heb ooit Blommendaal proberen te vinden..niet gelukt.
Is denk net als perron 9 3/4
Morgen twee ritjes in tweemaal een Peugeot
Die heb ik een keer andersom gehad met een Audi A6quote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef About2Break1 het volgende:
Vandaag één simpel ritje van Easy Rent Rotterdam naar Easy Rent Amsterdam, maarja beter iets dan niets toch
Haha dat is wel beter dan waar ik vandaag in ga, een golf variant, niet verschrikkelijk maar die A6 is toch wel koningquote:Op woensdag 17 november 2010 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die heb ik een keer andersom gehad met een Audi A6
Dus je bent privéchauffeur van privéchauffeurs?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef ditiseenusername het volgende:
Heren, een vraag;
Ik werk al een geruime tijd voor een bedrijf dat prive chauffeurs op lokatie levert, dus zodra iemand iets teveel op heeft zet ik mijn collega af bij de klant zodat hij hem naar huis brengt.
Nu krijgen die chauffeurs wel een reiskosten vergoeding voor de gemaakte kilometers, maar de gasten die de chauffeurs naar lokatie brengen niet.
Hiermee bedoel ik; ik rij een goede 20 kilometer naar mijn werk, om daar de werkauto te pakken en daarvandaan weg te rijden.
Waarom heb ik wel/geen recht op reiskostenvergoeding?
Ik heb even snel berekend (uitgaande van 0.19 cent onkostenvergoeding per km) dat ik 69 euro per maand kwijt ben aan benzinekosten... is dit wettelijk toegestaan?
Alvast bedankt
Ik breng de echte chauffeur die de klant rijd naar lokatie inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dus je bent privéchauffeur van privéchauffeurs?![]()
Maar ik denk dat je daar beter een nieuw topic over kunt aanmaken.
Die knalgele fiat 500C die bij ING Car Lease in breda voor de deur staat heb ik daar neergezetquote:Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef Mallet het volgende:
Bij Easy Rent in Rotterdam heb ik ook best vaak leuke auto's gehad. Die rode Seat die bij Dutchlease in Amersfoort voor aan de weg staat / stond heb ik daar naartoe gebracht vanuit R'dam.
Had ik vorige week, maar om 9 uur 's ochtends belden ze alsnogquote:Op woensdag 17 november 2010 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Voor het eerst sinds de zomervakantie niet gebeld voor een ritje.
Nice, daar ga ik (hopelijk) binnenkort ook werken, heb 1 december sollicitatie. Heb je het op zo'n korte termijn kunnen regelen? Of wist je het al langerquote:
Pfff... Concurrentiequote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nice, daar ga ik (hopelijk) binnenkort ook werken, heb 1 december sollicitatie. Heb je het op zo'n korte termijn kunnen regelen? Of wist je het al langer
Vandaar dat je niet gebeld werd.quote:
Jij zit er toch nog niet zo lang?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Mag hopen dat de mensen die het het langst bij EW werken nog steeds het eerst gebeld worden
Dat wassen had dus wel te maken met de werkzaamheden.quote:ALLE WERKZAAMHEDEN IN MEERKERK ZIJN VOORBIJ. JE KUNT GEWOON JE ROUTE VOORBEREIDEN ZOALS JE GEWEND BENT EN DE AUTO'S HOEVEN NIETMEER GEWASSEN TE WORDEN VOOR AFLEVERING.
Die bestaat toch al een paar maanden?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Hebben jullie de nieuwe autotransportsite al gezien trouwens?
Zet hem hier niet neer want hij is voor iedereen toegankelijk geloof ik.
Geen idee? Ik heb dat nog nooit gezien/gebruikt.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die bestaat toch al een paar maanden?
Nope, maar zou fijn zijn als het zo isquote:Op woensdag 17 november 2010 22:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jij zit er toch nog niet zo lang?
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:15 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nope, maar zou fijn zijn als het zo is![]()
Maareee over welke autotransportsite gaat het hier? Gewoon die via easyway.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Jep,Aha, ik dacht dat je iets anders bedoelde. Die site die je nu noemt had ik nog nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een doorvoerrit?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Was vergeten dat ik me voor morgen beschikbaar had gesteld (tot 14:00). Maar nog niks anders gepland. Dus heeft mevrouw me drie ritjes gekregen, tot 14:00. Weliswaar één zgn. doorvoerrit.
Een doorvoerrit (voor mij tot nu toe ook onbekend) gaat waarschijnlijk als volgt:quote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Wat is een doorvoerrit?
Die autotransportsite; mogen we die al gebruiken of is dat test ofzo? Heb hem zelf nog nooit gezien idd.
Ik denk dat het meer als aanvulling op de formulieren is. Bij Arval moet je nu ook altijd de kilometerstand doorbellen, straks kun je dat misschien via die site doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:00 schreef Mallet het volgende:
Het kwartje valt bij mij nog niet echt waarvoor die nieuwe site gebruikt moet worden. Het ziet er iig wel uit als een site die mobiel goed toegankelijk is. Alleen is dat dan alleen voor opdrachtgevers waarbij je geen schade hoeft te controleren?
Dat zou kunnen inderdaad. Die meiden op kantoor zullen anders op een gegeven moment wel helemaal gek worden van dat soort telefoontjes. Zeker als je midden in de planning zit.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer als aanvulling op de formulieren is. Bij Arval moet je nu ook altijd de kilometerstand doorbellen, straks kun je dat misschien via die site doen.
Nee 13.30 gelukkig! Dat boden ze me al aan, ze vonden zelf dat ik ook wel erg vroeg weg moest om daar 9 uur te zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Begint je sollicitatie ook om 9.00? Want dan moet je vrij vroeg weg uit Groningen
Dan ben je nu laat thuisquote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee 13.30 gelukkig! Dat boden ze me al aan, ze vonden zelf dat ik ook wel erg vroeg weg moest om daar 9 uur te zijn
Ja klopt, het kost hoe dan ook veel tijdquote:
Aansluitingen halen, dat ga je nog vaak moeten doenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja klopt, het kost hoe dan ook veel tijd
Heb even gekeken, als ik er om 9 uur zou moeten zijn moet ik 5 uur met de trein, maar dan moet je alle aansluitingen halen (en dat zijn er 4) en de kans dat het goed gaat is natuurlijk erg klein
Het zal ook nog wel vaak verkeerd gaanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Aansluitingen halen, dat ga je nog vaak moeten doen
Meestal bij buslijnen die eens in het uur rijden inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het zal ook nog wel vaak verkeerd gaan
Whut, vanuit Groningen kan dat toch ook met één keer overstappen? Groningen-Utrecht CS en van daar de Sprinter naar Breda.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja klopt, het kost hoe dan ook veel tijd
Heb even gekeken, als ik er om 9 uur zou moeten zijn moet ik 5 uur met de trein, maar dan moet je alle aansluitingen halen (en dat zijn er 4) en de kans dat het goed gaat is natuurlijk erg klein
Je hebt sowieso nog een stukje bus in Breda en dan misschien in Groningen ook nog...quote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Whut, vanuit Groningen kan dat toch ook met één keer overstappen? Groningen-Utrecht CS en van daar de Sprinter naar Breda.
Vandaag drie ritjes gedaan tussen half 9 en 2. Ging prima. Redelijke auto's (C4 en A3, en een i30 :/). En alles ging vlotjes. In Gouda een collega (privéchauf met hikeropdracht) tegengekomen voor dezelfde route naar Meerkerk. Maar hij reed eerder weg, waren wel ong. tegelijk in Meerkerk. Daarna nog een stuk terug naar Utrecht gereisd. Maar de bus kwam gewoon niet. Dus drie kwartier moeten wachten.
Watje, gewoon doen joh!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef Keuzer het volgende:
Trouwens ook vaak zat auto's gehad die helemaal ondergesneeuwd waren, daar begin ik niet aan hoor O;o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |