Netjes dat je niet harder reed om die tijd...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Prive heb ik er een keertje 1 gehad van 26 euro, 4 te hard op de snelweg om 3 uur 's nachts
Verder nooit iets
Het was in de trajectcontrole op de A12 bij Utrecht, dus wist wel dat er controle zou zijn. Maar toch 115 op de teller rijdenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Netjes dat je niet harder reed om die tijd...
Ik rijd ook altijd 125-126 op de GPS...
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Haha en nu maar hopen dat het geen vieze oude vrouw is.
Of een regenpak!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:31 schreef Keuzer het volgende:
En neem een paraplu meeanders heb je een nat pak.
Tijdens het werk heb ik dat ook aan ja, maar tijdens de sollicitatie had ik wel een pak. Zonder stropdas trouwensquote:Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef Haque het volgende:
Tering waar maak je je druk om, pak is echt niet nodig. Gewoon blouse en nette spijkerbroek.
Nee, maar toen ik werd gebeld voor sollicitatie zeiden ze dat ik in pak moest komen.. niet zo gek dat ik me dan nu afvraag of dat nog ergens aan moet voldoen toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef Haque het volgende:
Tering waar maak je je druk om, pak is echt niet nodig. Gewoon blouse en nette spijkerbroek. Of solliciteer je soms naar prive chauffeur...
Bij Athlon? Ik heb vorige week nog een hiker gesproken die dat gedaan had. Je moet alleen de auto's die daar gebracht worden door de wasstraat rijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Krankjorum het volgende:
Nogmaals bedankt Zuunigerd voor vanmiddag![]()
Morgen vestigingswerkzaamheden in Almere, nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd
Oeh, je had het beter niet kunnen accepteren.....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Krankjorum het volgende:
Nogmaals bedankt Zuunigerd voor vanmiddag![]()
Morgen vestigingswerkzaamheden in Almere, nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd
"Wat zeg je? Vestigingswerkzaamheden? Almere? Oh nee sorry, daar heb ik weinig zin in"quote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Obama het volgende:
Oeh, je had het beter niet kunnen accepteren.....
Ken ik jou dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Noodlez het volgende:
Geinig, al die EW-ers hier. Zelf ook werkzaam als hiker, nu een jaar of 2/3. Tijdje tussenuit geweest maar daarna weer begonnen, ik was op dat moment eigenlijk te oud om als hiker verder te kunnen maar uiteindelijk bleek het geen probleem te zijn! Begonnen vanuit de omgeving van Zwolle, omdat ik ook uit dezelfde stad als Zuunigerd kom. Maar tegenwoordig vanuit Utrecht.
Nice, nog een EW'er vanuit Utrecht.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef Noodlez het volgende:
Geinig, al die EW-ers hier. Zelf ook werkzaam als hiker, nu een jaar of 2/3. Tijdje tussenuit geweest maar daarna weer begonnen, ik was op dat moment eigenlijk te oud om als hiker verder te kunnen maar uiteindelijk bleek het geen probleem te zijn! Begonnen vanuit de omgeving van Zwolle, omdat ik ook uit dezelfde stad als Zuunigerd kom. Maar tegenwoordig vanuit Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |