Nope, maar zou fijn zijn als het zo isquote:Op woensdag 17 november 2010 22:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jij zit er toch nog niet zo lang?
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:15 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nope, maar zou fijn zijn als het zo is![]()
Maareee over welke autotransportsite gaat het hier? Gewoon die via easyway.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Jep,Aha, ik dacht dat je iets anders bedoelde. Die site die je nu noemt had ik nog nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een doorvoerrit?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Was vergeten dat ik me voor morgen beschikbaar had gesteld (tot 14:00). Maar nog niks anders gepland. Dus heeft mevrouw me drie ritjes gekregen, tot 14:00. Weliswaar één zgn. doorvoerrit.
Een doorvoerrit (voor mij tot nu toe ook onbekend) gaat waarschijnlijk als volgt:quote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Wat is een doorvoerrit?
Die autotransportsite; mogen we die al gebruiken of is dat test ofzo? Heb hem zelf nog nooit gezien idd.
Ik denk dat het meer als aanvulling op de formulieren is. Bij Arval moet je nu ook altijd de kilometerstand doorbellen, straks kun je dat misschien via die site doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:00 schreef Mallet het volgende:
Het kwartje valt bij mij nog niet echt waarvoor die nieuwe site gebruikt moet worden. Het ziet er iig wel uit als een site die mobiel goed toegankelijk is. Alleen is dat dan alleen voor opdrachtgevers waarbij je geen schade hoeft te controleren?
Dat zou kunnen inderdaad. Die meiden op kantoor zullen anders op een gegeven moment wel helemaal gek worden van dat soort telefoontjes. Zeker als je midden in de planning zit.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer als aanvulling op de formulieren is. Bij Arval moet je nu ook altijd de kilometerstand doorbellen, straks kun je dat misschien via die site doen.
Nee 13.30 gelukkig! Dat boden ze me al aan, ze vonden zelf dat ik ook wel erg vroeg weg moest om daar 9 uur te zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Begint je sollicitatie ook om 9.00? Want dan moet je vrij vroeg weg uit Groningen
Dan ben je nu laat thuisquote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee 13.30 gelukkig! Dat boden ze me al aan, ze vonden zelf dat ik ook wel erg vroeg weg moest om daar 9 uur te zijn
Ja klopt, het kost hoe dan ook veel tijdquote:
Aansluitingen halen, dat ga je nog vaak moeten doenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja klopt, het kost hoe dan ook veel tijd
Heb even gekeken, als ik er om 9 uur zou moeten zijn moet ik 5 uur met de trein, maar dan moet je alle aansluitingen halen (en dat zijn er 4) en de kans dat het goed gaat is natuurlijk erg klein
Het zal ook nog wel vaak verkeerd gaanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Aansluitingen halen, dat ga je nog vaak moeten doen
Meestal bij buslijnen die eens in het uur rijden inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het zal ook nog wel vaak verkeerd gaan
Whut, vanuit Groningen kan dat toch ook met één keer overstappen? Groningen-Utrecht CS en van daar de Sprinter naar Breda.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja klopt, het kost hoe dan ook veel tijd
Heb even gekeken, als ik er om 9 uur zou moeten zijn moet ik 5 uur met de trein, maar dan moet je alle aansluitingen halen (en dat zijn er 4) en de kans dat het goed gaat is natuurlijk erg klein
Je hebt sowieso nog een stukje bus in Breda en dan misschien in Groningen ook nog...quote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Whut, vanuit Groningen kan dat toch ook met één keer overstappen? Groningen-Utrecht CS en van daar de Sprinter naar Breda.
Vandaag drie ritjes gedaan tussen half 9 en 2. Ging prima. Redelijke auto's (C4 en A3, en een i30 :/). En alles ging vlotjes. In Gouda een collega (privéchauf met hikeropdracht) tegengekomen voor dezelfde route naar Meerkerk. Maar hij reed eerder weg, waren wel ong. tegelijk in Meerkerk. Daarna nog een stuk terug naar Utrecht gereisd. Maar de bus kwam gewoon niet. Dus drie kwartier moeten wachten.
Watje, gewoon doen joh!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef Keuzer het volgende:
Trouwens ook vaak zat auto's gehad die helemaal ondergesneeuwd waren, daar begin ik niet aan hoor O;o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |