Die heb ik een keer andersom gehad met een Audi A6quote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef About2Break1 het volgende:
Vandaag één simpel ritje van Easy Rent Rotterdam naar Easy Rent Amsterdam, maarja beter iets dan niets toch
Haha dat is wel beter dan waar ik vandaag in ga, een golf variant, niet verschrikkelijk maar die A6 is toch wel koningquote:Op woensdag 17 november 2010 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die heb ik een keer andersom gehad met een Audi A6
Dus je bent privéchauffeur van privéchauffeurs?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef ditiseenusername het volgende:
Heren, een vraag;
Ik werk al een geruime tijd voor een bedrijf dat prive chauffeurs op lokatie levert, dus zodra iemand iets teveel op heeft zet ik mijn collega af bij de klant zodat hij hem naar huis brengt.
Nu krijgen die chauffeurs wel een reiskosten vergoeding voor de gemaakte kilometers, maar de gasten die de chauffeurs naar lokatie brengen niet.
Hiermee bedoel ik; ik rij een goede 20 kilometer naar mijn werk, om daar de werkauto te pakken en daarvandaan weg te rijden.
Waarom heb ik wel/geen recht op reiskostenvergoeding?
Ik heb even snel berekend (uitgaande van 0.19 cent onkostenvergoeding per km) dat ik 69 euro per maand kwijt ben aan benzinekosten... is dit wettelijk toegestaan?
Alvast bedankt
Ik breng de echte chauffeur die de klant rijd naar lokatie inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dus je bent privéchauffeur van privéchauffeurs?![]()
Maar ik denk dat je daar beter een nieuw topic over kunt aanmaken.
Die knalgele fiat 500C die bij ING Car Lease in breda voor de deur staat heb ik daar neergezetquote:Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef Mallet het volgende:
Bij Easy Rent in Rotterdam heb ik ook best vaak leuke auto's gehad. Die rode Seat die bij Dutchlease in Amersfoort voor aan de weg staat / stond heb ik daar naartoe gebracht vanuit R'dam.
Had ik vorige week, maar om 9 uur 's ochtends belden ze alsnogquote:Op woensdag 17 november 2010 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Voor het eerst sinds de zomervakantie niet gebeld voor een ritje.
Nice, daar ga ik (hopelijk) binnenkort ook werken, heb 1 december sollicitatie. Heb je het op zo'n korte termijn kunnen regelen? Of wist je het al langerquote:
Pfff... Concurrentiequote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nice, daar ga ik (hopelijk) binnenkort ook werken, heb 1 december sollicitatie. Heb je het op zo'n korte termijn kunnen regelen? Of wist je het al langer
Vandaar dat je niet gebeld werd.quote:
Jij zit er toch nog niet zo lang?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Mag hopen dat de mensen die het het langst bij EW werken nog steeds het eerst gebeld worden
Dat wassen had dus wel te maken met de werkzaamheden.quote:ALLE WERKZAAMHEDEN IN MEERKERK ZIJN VOORBIJ. JE KUNT GEWOON JE ROUTE VOORBEREIDEN ZOALS JE GEWEND BENT EN DE AUTO'S HOEVEN NIETMEER GEWASSEN TE WORDEN VOOR AFLEVERING.
Die bestaat toch al een paar maanden?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Hebben jullie de nieuwe autotransportsite al gezien trouwens?
Zet hem hier niet neer want hij is voor iedereen toegankelijk geloof ik.
Geen idee? Ik heb dat nog nooit gezien/gebruikt.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die bestaat toch al een paar maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |