75 euro waarschijnlijk, dat is het eigen risico dat we hebben.quote:Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ouch.. hoeveel koste dat grapje je uiteindelijk?
Geen idee ook. Ik weet wel dat het een erg kostbaar karwei is om een benzine motor helemaal schoon te spuiten. Dat olieiige (hoe schrijf je dat?) moet uit alle hoeken en gaten worden gehaald.quote:Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef About2Break1 het volgende:
Ik vraag me ook wel af wat het Easy Way uiteindelijk gekost heeft.
En welke bushalte pak je terug naar huis vanuit Meerkerk? Postkantoor of Blommendaal?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, Meerkerk is 10 minuutjes. Het kan langer. Veel langer.
Ik pak altijd Postkantoor. Daar loop je ook heel makkelijk heen. Bij Arval linksaf het terrein af en dan is het eigenlijk alleen maar rechtdoor lopen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waar Blommendaal isquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef guru033 het volgende:
[..]
En welke bushalte pak je terug naar huis vanuit Meerkerk? Postkantoor of Blommendaal?
Langst gelopen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, Meerkerk is 10 minuutjes. Het kan langer. Veel langer.
Ik krijg trouwens ook veel smsjes, maar colleges op kuttijden dus ik kan niet werken. Daarentegen ben ik iedere vrijdag vrij, dus fingers crossed!
Ik denk 3 kwartier. Ik moest in Sliedrecht zijn op een of ander industrieterrein. Nou kwam daar wel een bus, maar slechts 1 keer per dagquote:
Blommendaal is zodra je de ambachtstraat uit bent gelijk naar rechts en dan gewoon de weg blijven volgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef MisterPK het volgende:
Ik heb ooit Blommendaal proberen te vinden..niet gelukt.
Is denk net als perron 9 3/4
Morgen twee ritjes in tweemaal een Peugeot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |