Da's waar.... Ik begin zowaar de routinier in dit topic te wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er ook al ruim 3 maanden uit he
Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto"quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Vanmiddag n.a.v. het EW smsje teruggebeld en twee korte ritjes voor morgen. Houten - Almere en A'dam - Velp. Ford Transit resp. Peugeot 308. Gewoontjes dus. En mijn eerste reguliere werkdag sinds twee maanden. Hopen dat ik het nog kan..grapje!
Ook zelfde route? Of alleen auto?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef RocketRonny het volgende:
[..]
Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto"Daarna helemaal naar het zuiden des lands om vervolgens 4,5 uur terug te treinen!
Pff ik zie nu dat Athlon nieuwe formulieren heeft, heb hier echt nog een stapel van hier tot ginder van die oude liggen...
Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ook zelfde route? Of alleen auto?
Shit ik zie het ja, die Athlon formulieren. Ik heb ze nu ook al weer uitgeprint. Enige wat veranderd is, is verdeling van aankomst en vertrektijd. Kunnen we dat er niet gewoon op zetten totdat de formulieren op zijn? Lijkt me niet de grootste verandering.
Wellicht kom ik je tegen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef RocketRonny het volgende:
[..]
Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoor
Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef RocketRonny het volgende:
@ Hojdhopper
Ik zag je nog wegrijden vannochtendIn Almere strak achter die van jou geparkeerd. Dat laatste stukje op de A27 voor je de A6 op gaat had ik wind tegen. Sneller dan 110 haalde die daar niet
Pff wat een drama daarna. Kwam ik bij mn 2e adres in Maastricht, gaat die gast lopen zeuren over de tankinhoud (tank was natuurlijk vol bij ophalen). "Ja maar nu isie toch niet vol.."
Vervolgens alle mogelijke aansluitingen gemist en overal vertraging (Utrecht - Zwolle in 2 uur) dus wel mooi 13 uur
Tell mequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Tja, het is dat het deze keer niet zo'n probleem was. Maar met mijn twee bekeuringen en één gesloopte motor (dat verkeerd tanken verhaal zullen sommigen nog wel kennen) moet ik toch echt wel oppassen. Ik wil dit baantje nog langer houden.
Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).quote:
Zat ik niet daarna met jouw in de bus? Bij Athlon Almere?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!
Ik wilde hem bij Athlon de buffer inrijden, toen ik me bedacht dat ik wel eens hoger kon zijn dan 1,90.. Dus toen maar buiten neergezet na overleg.
Ouch.. hoeveel koste dat grapje je uiteindelijk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |