abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88601530
Maharbal-achtige uren :D

Mm, ik ben dan geen hiker meer...maar af en toe pik ik stiekem ff een leuk autootje mee.

Laatst even de gechipte 330d van m'n baas meegenomen. 600nm....kon bijna m'n lunch zien vliegen.
Inmiddels heeft hij 'm omgeruild voor een 535i GT, die binnenkort maar ff meejatten >:)
pi_88601921
Vanmiddag weer een rit gehad met veel gedoe. Het ging om een Espace die 2 maanden had stilgestaan. De accu was dus leeg, er was wel een mannetje met een startkabel, maar die kon er niet bijkomen (de handrem van de Espace was elektronisch, dus ik kon de auto niet wegduwen :') ). Uiteindelijk een uur moeten wachten op de pechdienst, die de motor kon starten met zo'n accubooster.

Gelukkig is de motor niet afgeslagen, want dan had ik pas echt een probleem gehad. :')
pi_88602532
En weer thuis. In 4 treinen gezeten waarvan geen enkele op tijd reed en flinke files gehad op de A12. Het is weer najaar dames en heren!!
pi_88603059
ING was bij mij altijd neermikken op de parkeerplaats, controle op schade en formulier tekenen. In Vianen bij alcredis schijnt het nu ook anders te gaan.
pi_88604923
Hmmm, toen ik er een half jaar geleden voor het eerst kwam was het bij ING gewoon hetzelfde als eergisteren :P
Alcredis ben ik pas 1 keer geweest. Moest alleen de auto wassen, verder gewoon neerzetten, handtekening en gaan.
pi_88605006
Ik ben er ook al ruim 3 maanden uit he ;)
pi_88605097
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er ook al ruim 3 maanden uit he ;)
Da's waar.... Ik begin zowaar de routinier in dit topic te worden :D
pi_88607172
Zo, weer 11 uurtjes erop zitten. De 3-serie was wel lekker dik aangekleed met mooi lichtbruin leer, helaas maar een 318i. Zafira viel me ook nog mee, 2.2 liter met automaat.
pi_88607998
Finally weer eens werken morgen, niets bijzonders helaas...hoop wel dat het een beetje droog is eigenlijk :P. Gelukkig een roostervrije maand in januari, hopelijk kan ik dan ook weer eens richting 100 uur :).
pi_88612167
Vanmiddag n.a.v. het EW smsje teruggebeld en twee korte ritjes voor morgen. Houten - Almere en A'dam - Velp. Ford Transit resp. Peugeot 308. Gewoontjes dus. En mijn eerste reguliere werkdag sinds twee maanden. Hopen dat ik het nog kan.. :D grapje!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_88613391
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Vanmiddag n.a.v. het EW smsje teruggebeld en twee korte ritjes voor morgen. Houten - Almere en A'dam - Velp. Ford Transit resp. Peugeot 308. Gewoontjes dus. En mijn eerste reguliere werkdag sinds twee maanden. Hopen dat ik het nog kan.. :D grapje!
Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto" :') Daarna helemaal naar het zuiden des lands om vervolgens 4,5 uur terug te treinen!

Pff ik zie nu dat Athlon nieuwe formulieren heeft, heb hier echt nog een stapel van hier tot ginder van die oude liggen...
pi_88614305
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef RocketRonny het volgende:

[..]

Hee dat is ook mijn 1e rit, zelfde "auto" :') Daarna helemaal naar het zuiden des lands om vervolgens 4,5 uur terug te treinen!

Pff ik zie nu dat Athlon nieuwe formulieren heeft, heb hier echt nog een stapel van hier tot ginder van die oude liggen...
Ook zelfde route? Of alleen auto?

Shit ik zie het ja, die Athlon formulieren. Ik heb ze nu ook al weer uitgeprint. Enige wat veranderd is, is verdeling van aankomst en vertrektijd. Kunnen we dat er niet gewoon op zetten totdat de formulieren op zijn? Lijkt me niet de grootste verandering.
pi_88619347
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ook zelfde route? Of alleen auto?

Shit ik zie het ja, die Athlon formulieren. Ik heb ze nu ook al weer uitgeprint. Enige wat veranderd is, is verdeling van aankomst en vertrektijd. Kunnen we dat er niet gewoon op zetten totdat de formulieren op zijn? Lijkt me niet de grootste verandering.
Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoor ;)
pi_88623320
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef RocketRonny het volgende:

[..]

Zelfde route idd. Nouja ik blijf ze wel gebruiken tot ik er wat van hoor ;)
Wellicht kom ik je tegen. ;)
pi_88637130
Uurtje geleden thuis, uur eerder dan gepland. Was eigenlijk een prima dagje, alles sloot goed op elkaar aan en geen files! :)

Alleen die Transit was wel in volgende uitvoering, en ook nog eens zo gaar en afgetrapt van binnen.

Bij het ophaal adres stonden er 6, dus wellicht allemaal ritten voor EW, hoewel geen collega tegengekomen.

Bij Athlon stond er overigens wel zo'n Tesla electrische sport dinges... Zag er wel vet uit, alleen waren ze er mee bezig dus vond het ook wat nerdy om een foto te gaan maken. :')

Tweede rit in de 308 ging ook vlotjes.. Tot ik bij het afleveradres aankwam en ze (en ik) erachterkwamen dat ik een verkeerde auto had meegenomen. Ik had de xx-xx-DP meegenomen, ipv de xx-xx-PP die in mijn ritinfo stond. Ik dacht echt: Kutzooooi daar gaan we (vooral omdat het weer na lange tijd mijn eerste werkdag was). Dus ik EW bellen, maar gelukkig kon J. het goed oplossen en mocht ik de auto laten staan.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:33:39 #216
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88639625
Hahah, die hodj toch.
pi_88640194
Vanochtend tegen 12'en smsje van Easyway gehad met het bericht dat er nog wat spoedjes zijn, en of je nog beschikbaar bent. Ik was beschikbaar, kreeg een ritje van Ede naar Utrecht. In Ede op het station een mede Easywayer herkend aan zijn tas, in de bus kwam ie tegenover mij zitten. Die moest op precies hetzelfde adres zijn, en ook een auto in Utrecht afleveren. Eenmaal uit de bus was er nog een easywayer, die ook hetzelfde ritje had.

Op locatie (naast de opnamestudio van The Voice of Holland) stonden er 3 Fiat Panda's met een print van het bedrijf klaar. Uiteindelijk wij met z'n 3en achter elkaar aan gereden naar Utrecht. Was wel komisch, 3 van die flutpanda's die met de wind van vandaag nogal over de weg zwieberden :p
pi_88640275
Hahaha dat met dat verkeerde kenteken.. Ik heb dat in het begin gehad. Kwam ik onderweg achter dus toen zag ik de bui al hangen.. Planning was ook een beetje pissed, maar als ik niks zou horen zou het goed zijn.. Ook niet echt fijn als je de hele tijd met zo'n gevoel rijdt dat je elk moment gebeld kan worden. Het was ook gewoon één letter verschil dus typfout.

En een keer toen ik het had doorgegeven, maar vervolgens een half uur later in paniek door een andere planner gebeld werd dat ik waarschijnlijk in de verkeerde auto zat en hem langs de kant moest zetten.. Ghehe bleek uiteindelijk ook niks aan de hand.
pi_88648970
Tja, het is dat het deze keer niet zo'n probleem was. Maar met mijn twee bekeuringen en één gesloopte motor (dat verkeerd tanken verhaal zullen sommigen nog wel kennen :'() moet ik toch echt wel oppassen. Ik wil dit baantje nog langer houden.
pi_88652190
@ Hojdhopper
Ik zag je nog wegrijden vannochtend ;) In Almere strak achter die van jou geparkeerd. Dat laatste stukje op de A27 voor je de A6 op gaat had ik wind tegen. Sneller dan 110 haalde die daar niet :')

Pff wat een drama daarna. Kwam ik bij mn 2e adres in Maastricht, gaat die gast lopen zeuren over de tankinhoud (tank was natuurlijk vol bij ophalen). "Ja maar nu isie toch niet vol.."
Vervolgens alle mogelijke aansluitingen gemist en overal vertraging (Utrecht - Zwolle in 2 uur) dus wel mooi 13 uur :D
pi_88653948
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef RocketRonny het volgende:
@ Hojdhopper
Ik zag je nog wegrijden vannochtend ;) In Almere strak achter die van jou geparkeerd. Dat laatste stukje op de A27 voor je de A6 op gaat had ik wind tegen. Sneller dan 110 haalde die daar niet :')

Pff wat een drama daarna. Kwam ik bij mn 2e adres in Maastricht, gaat die gast lopen zeuren over de tankinhoud (tank was natuurlijk vol bij ophalen). "Ja maar nu isie toch niet vol.."
Vervolgens alle mogelijke aansluitingen gemist en overal vertraging (Utrecht - Zwolle in 2 uur) dus wel mooi 13 uur :D
Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!
Ik wilde hem bij Athlon de buffer inrijden, toen ik me bedacht dat ik wel eens hoger kon zijn dan 1,90.. Dus toen maar buiten neergezet na overleg.
pi_88664134
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Tja, het is dat het deze keer niet zo'n probleem was. Maar met mijn twee bekeuringen en één gesloopte motor (dat verkeerd tanken verhaal zullen sommigen nog wel kennen :'() moet ik toch echt wel oppassen. Ik wil dit baantje nog langer houden.
Tell me :D
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_88669037
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:06 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Tell me :D
Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:00:02 #224
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88672941
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ah jammer, anders hadden we wel samen kunnen rijden. Maar die tegenwind had ik ook, precies op dat stuk haha!
Ik wilde hem bij Athlon de buffer inrijden, toen ik me bedacht dat ik wel eens hoger kon zijn dan 1,90.. Dus toen maar buiten neergezet na overleg.
Zat ik niet daarna met jouw in de bus? Bij Athlon Almere?
pi_88694751
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zie Student Chauffeur #6, en dan mijn eerste post vanaf boven (post 111).
Ouch.. hoeveel koste dat grapje je uiteindelijk?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')