abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:45:58 #151
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88513730
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.

Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
Haha, dat zou wel een mooie oplossing zijn inderdaad :P
pi_88517122
Lol, wat was dat mailtje dan over die iPad?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_88518213
Ik volg dit topic al een tijdje, maar eens tijd om te posten.

Vandaag mijn 3de werkdag, en mocht gelijk een volkswagen crafter berijden.
Was wel even wennen zo'n groot ding!
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:35:43 #154
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88522705
Morgen ook weer werken :) Beginnen in een tank van een wagen, een Chrysler 300C vervolgens vanuit meerkerk een envelop met kentekenpapieren meenemen naar houten om vervolgens in houten gelijk weer een auto mee te nemen.
pi_88522848
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen ook weer werken :) Beginnen in een tank van een wagen, een Chrysler 300C vervolgens vanuit meerkerk een envelop met kentekenpapieren meenemen naar houten om vervolgens in houten gelijk weer een auto mee te nemen.
Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:08:16 #156
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88523744
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Mallet het volgende:

[..]

Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.
Het wordt de sedan voor mij morgen, gisteren ook al een BMW 1 serie mogen rijden, leuke auto's :P
pi_88523863
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.

Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
Hm, ik heb niks gekregen voor morgen. Balen, wil weer aan het werk.
pi_88524285
Ik mag van Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
en dan Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10

2x zelfde rit, kenteken is ook nagenoeg hetzelfde, ene begint met 77 andere met 79 ;) Moeten naar Business Lease te Nieuwegein, iemand ervaring daar??? Moet er om 11 uur en om 15 uur een hebben staan, en is 45minuutjes max, met ov anderhalf uur. Moet wel te doen zijn dacht ik zo, redelijk relaxt dagje :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:49:38 #159
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88525400
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef MageTwan het volgende:
Ik mag van Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
en dan Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10

2x zelfde rit, kenteken is ook nagenoeg hetzelfde, ene begint met 77 andere met 79 ;) Moeten naar Business Lease te Nieuwegein, iemand ervaring daar??? Moet er om 11 uur en om 15 uur een hebben staan, en is 45minuutjes max, met ov anderhalf uur. Moet wel te doen zijn dacht ik zo, redelijk relaxt dagje :)
Als je daar aankomt meld je je achter in het kantoortje, daar krijg je een tankpas mee moet je even naar de overkant rijden daar staat een pomp, auto aftanken dat is alles voor de rest gewoon de transportformulieren invullen en dergelijke.
pi_88526400
En voor de 2e dag op rij 10 uurtjes gedraaid. Begonnen in Barendrecht, waar ik bij Ajax-brandblussers een Vito moest ophalen om naar Lelystad te brengen. Als die-hard Feyenoorder vreesde ik al in een bus met Ajax-opdruk te moeten gaan rijden, maar gelukkig bleek het een gewone witte bus zonder opdruk te zijn. Vervolgens lekker in de file aangesloten en pas 3 uur later in Lelystad aangekomen.
Daarna met de bus naar Heerenveen (met een chauffeur die niet echt fantastisch kon rijden :') ). Daar een Mini Cooper opgehaald en naar ING Breda gebracht. Zo onpraktisch als het maar kan zijn, met een enorm onlogisch interieur, maar wat een geweldige auto om in te rijden _O_
Heerenveen - Breda had ik gelukkig geen files, dus in 2 uur en een kwartier was dat achter de rug. Vervolgens naar huis, via station Gilze-Rijen, omdat ik de bus naar Breda natuurlijk precies voor m'n neus zag wegrijden. Op station Gilze-Rijen ingestapt, ik ga zitten, hoor ik ineens geschreeuw bij de deur. Die waren al dicht en ik zag een paar mensen als hysterisch op de knop drukken. Gebeurde niks natuurlijk. Toen ging de trein rijden en gingen ze nog harder schreeuwen. Toen zat ik al te hopen dat ze niet aan de noodrem zouden trekken, maar ja hoor :') Net zo snel als dat de trein optrok stopte hij weer. Uiteindelijk bleek dat 1 van die mensen d'r tas op het perron had laten staan :')
Gelukkig duurde het maar 5 minuutjes voordat alles geregeld was en heb ik m'n aansluiting in Breda gewoon gehaald ^O^
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:12:48 #161
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88526457
Vandaag ervaren hoe slordig ze soms zijn bij ING...
Zou een auto op moeten halen in Nieuwegein, blijkt dat de betreffende auto pas volgende week opgehaald hoefde te worden.....

Ik heb dat mailtje ook gehad. Ik zeg iedereen een simlock vrije iPhone of BlackBerry... Eigen abbonement houden en klaar :)
pi_88526582
Ik zit hem net in te vullen, maar eigenlijk heb ik helemaal geen suggestie :D
pi_88527596
Simlockvrije Iphone of Blackberry? Can somebody explain please?
pi_88528596
We hebben van de directeur een mailtje gekregen dat er een nieuwe klant is. Deze wil de transportformulieren graag direct na de rit hebben. EW vindt echter dat het bij faxen of een retourenveloppe gebruiken te vaak mis gaat en zit te denken aan een mobiele applicatie. Omdat echter niet iedereen mobiel internet heeft moeten we een suggestie terug mailen hoe wij denken dat dat opgelost moet worden (en wat voor telefoon je nu hebt en of je mobiel internet hebt).
pi_88529072
Het lijkt mij toch vrij lastig om daar met een goede suggestie voor te komen.. Ik geef zeker toe dat faxen of opsturen zeker geen waterdichte opties zijn. Faxen vergeet je nog wel eens en als je een lange dag hebt lukt het soms ook niet om het transportformulier voor 17h00 op de post te doen.. Hoe stellen jullie je die mobiele applicatie voor dan? Moet je dan op je telefoon dat transportformulier in gaan vullen ofzo :S.. Vrij kansloos lijkt me dat.. No way dat iedere hiker dat kan/gaat doen..
pi_88529148
Ik sowieso niet, ik heb gewoon een Nokia uit het jaar 0 :P
Maar ja, ik zou het verder ook niet weten verder.... Inscannen en mailen thuis zal wel niet snel genoeg zijn denk ik,,
pi_88529311
Maar om alle hikers een smartphone+abo te geven lijkt me wel erg duur.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_88529494
Suggestie: zeg tegen de klant dat ze geduld moeten hebben :+

Maar even serieus, volgens mij is het zowat onmogelijk om het anders te doen dan per fax...
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:23:42 #169
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_88529962
"Suggesties: regel voor mij een telefoon die dat alles kan."

Antwoord van Easyway:

"Bedankt, haha!"

:7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:27:00 #170
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_88530102
Ik moest trouwens laatst van Arval in Meerkerk naar Breda, met het OV. Helaas kon ik aan de Breda-kant van de halte P&R Meerkerk geen stopknop vinden, dus ben ik uit nood maar met de bus naar Utrecht gegaan en toen weer naar Breda.. Al met al een uur vertraging. :@
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_88530760
Hoop echt heel erg dat ik binnenkort iets te horen krijg van EW :)
pi_88535226
Hoi allemaal,

Een long-time lurker (vrijwel alle topics gevolgd vanaf #10) hier. Leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen!
Komend jaar heb ik ook mijn rijbewijs 6 maanden en graag zou ik dan ook als hiker willen gaan werken. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bijv. begin december alvast te solliciteren zodat ik in Januari meteen aan de slag zou kunnen gaan?

groet,

Thrasyllus
pi_88539903
Welkom. :)

Volgens mij moet je bij het aanmelden op de website invullen hoe lang je je rijbewijs hebt ofzo, en kun je niet verder als dat < 6 maanden is.
Misschien kun je EasyWay even mailen met deze vraag, misschien kunnen ze je zo op de wachtlijst zetten ipv via de website.
pi_88540594
Gewoon solliciteren, er zijn er heel veel die met 4 maanden hun rijbewijs zijn aangenomen.
pi_88540623
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoi allemaal,

Een long-time lurker (vrijwel alle topics gevolgd vanaf #10) hier. Leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen!
Komend jaar heb ik ook mijn rijbewijs 6 maanden en graag zou ik dan ook als hiker willen gaan werken. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bijv. begin december alvast te solliciteren zodat ik in Januari meteen aan de slag zou kunnen gaan?

groet,

Thrasyllus
Ik zou het zeker proberen. Vorig jaar december was de hoeveelheid werk echt minimaal. Begin januari neemt dit weer in grote mate toe en doen ze altijd een beroep op al hun chauffeurs. Als ze mensen nodig hebben in jouw regio vinden ze het misschien wel handig om je al op standby te hebben staan. Je kan mailen naar info@easyway.nl. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')