abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88407798
Haha fantastisch die verhalen _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 7 november 2010 @ 17:31:27 #127
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88439061
Vrijdag eerste rit gehad voor EW.
Spoedgeval Nieuwegein-Heerlen... VW Tiguan TSI 150pk. niet slecht dacht ik...

[ Bericht 14% gewijzigd door guru033 op 08-11-2010 23:22:36 ]
  zondag 7 november 2010 @ 23:25:08 #128
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88457636
Heerlijke auto en heerlijke rit.
pi_88467374
Onder welke CAO val je als student chauffeur/prive chauffeur?
Aangezien ik ook in deze sector actief ben en niet helemaal tevreden ben over de vergoedingen.
Alvast bedankt
pi_88480243
Vandaag gewerkt op ING Carlease in Den Haag, naast het ADO-stadion. Prima sfeertje daar natuurlijk na gisteren :P
Net thuis, 10 uur gemaakt, dus wel lekker voor de uurtjes.

Morgen weer een mooie dag op de planning, Barendrecht - Lelystad in een Mercedes Vito en Heerenveen - Breda in een Mini Cooper. Wel weer om 7 uur de deur uit helaas :'(
pi_88480515
Pfff vandaag van 6:45 tot 17:40 gewerkt voor een ritje van een half uur. :')
Helemaal van Groningen naar Aalsmeer gereisd voor die zoutstrooier, blijkt (na een uur zoeken) dat de kentekenplaten niet aanwezig waren. Gelukkig kon ik nog een ander ritje krijgen, anders had ik helemaal voor niets zo lang in de trein gezeten. Het is wel de derde keer op rij dat een ritje van mij niet doorging.

In Amersfoort nog getuige geweest van een bijna-treinongeluk. Die man dacht dat het handig was om over het spoor naar het volgende perron te lopen. Het scheelde echt zo weinig of hij was geraakt door een trein. Toen ging hij ook nog de agenten uitschelden omdat hij meemoest, terwijl hij net aan de dood was ontsnapt. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2010 18:10:27 ]
pi_88482505
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef ditiseenusername het volgende:
Onder welke CAO val je als student chauffeur/prive chauffeur?
Aangezien ik ook in deze sector actief ben en niet helemaal tevreden ben over de vergoedingen.
Alvast bedankt
Euh... Dat weet ik zo een twee drie niet. Hebben wij de CAO wel gekregen trouwens? Kan het met niet meer herinneren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_88483479
Yes, we have.

It states: De werknemer treedt in dienst van de werkgever in de functie van (oproep-) chauffeur autotransporten.

Er staan wel absurde dingen in trouwens, bijvoorbeeld het verbod van nevenwerkzaamheden. Als ik bijvoorbeeld ook voor Brussaard zou werken, kost het me per direct ¤2.500,- en elke dag dat 'de overtreding voortduurt' moet er ¤225,- betaald worden. Easyway hoeft niet te bewijzen dat zij dan schade daarvan lijden. Die ¤2.500,- dok je ook als je die geheimhoudingsplicht verbeurt.
pi_88485219
Lees al een tijdje mee, zal me even voorstellen!
Ben sinds januari 2009 hiker bij Easy Way. Werk vanuit de regio Utrecht, en woon dicht bij Arval dus krijg daar veel ritten van! Ben nu helaas een stuk minder beschikbaar ivm school.

Morgen Houten-Almere, volgende de ritgegevens is het een Audi a6. Volgens de RDW (kenteken) is het een Range Rover Sport! hopen op die Range Rover dus:D
Daarna Amsterdam-Born in een a6 Touring, ook niet verkeerd. Wel jammer dat ik daarna 3,5 uur moet reizen om weer thuis te komen haha.
  maandag 8 november 2010 @ 19:49:35 #135
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88485468
Welkom d_sc1

Moet morgen in een Renault Megane :|W 190 KM rijden richting groningen.
pi_88485581
Ik mag er 150 afleggen in een Vito :9
  maandag 8 november 2010 @ 20:11:30 #137
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88486591
Liever een Vito dan een Megane, indien de Vito niet als ''bouwvakkerauto'' heeft gediend >:) .
pi_88487450
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Jorian29 het volgende:
Yes, we have.

It states: De werknemer treedt in dienst van de werkgever in de functie van (oproep-) chauffeur autotransporten.

Er staan wel absurde dingen in trouwens, bijvoorbeeld het verbod van nevenwerkzaamheden. Als ik bijvoorbeeld ook voor Brussaard zou werken, kost het me per direct ¤2.500,- en elke dag dat 'de overtreding voortduurt' moet er ¤225,- betaald worden. Easyway hoeft niet te bewijzen dat zij dan schade daarvan lijden. Die ¤2.500,- dok je ook als je die geheimhoudingsplicht verbeurt.
Dat kan ik me idd wel herinneren. Alleen heb ik mijn contract niet hier liggen. Overigens echt een absurde regel. Ik ben trouwens wel eens een hiker tegen gekomen die privéchauffeurde voor een ander bedrijf.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef d_sc1 het volgende:
Lees al een tijdje mee, zal me even voorstellen!
Ben sinds januari 2009 hiker bij Easy Way. Werk vanuit de regio Utrecht, en woon dicht bij Arval dus krijg daar veel ritten van! Ben nu helaas een stuk minder beschikbaar ivm school.
Welkom!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_88490511
Mensen letten jullie er op dat je in elk geval het kenteken van de betreffende auto op de foto's even zwart maken? Onze werkgevers stellen het niet op prijs.
  maandag 8 november 2010 @ 22:25:23 #140
207863 Obama
Barack Hussein
pi_88494554
Dat is inderdaad een goede opmerking keuzer.
pi_88495329
Morgen moet ik in een busje van de ajax-brandblussers rijden. En dat als die-hard Feyenoorder :'( :'( :'(
  maandag 8 november 2010 @ 23:24:16 #142
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88497739
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Keuzer het volgende:
Mensen letten jullie er op dat je in elk geval het kenteken van de betreffende auto op de foto's even zwart maken? Onze werkgevers stellen het niet op prijs.
Je hebt gelijk... Hij is aangepast.

Morgen weer ritje uit school van Nieuwegein naar Breda in een Insignia...
Iemand ervaring bij ING Breda?
  maandag 8 november 2010 @ 23:31:21 #143
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88498019
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef guru033 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... Hij is aangepast.

Morgen weer ritje uit school van Nieuwegein naar Breda in een Insignia...
Iemand ervaring bij ING Breda?
Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetje :P
pi_88498216
Ik dacht dat je ook altijd de kilometerstand op de sleutelhanger moest zetten? Deed ik wel altijd en kreeg er nooit commentaar op. Is dit veranderd?
  maandag 8 november 2010 @ 23:37:37 #145
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88498289
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetje :P
Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...
Snap nog steeds nou niet helemaal of je nou 1 of 2 transport formulieren moet invullen voor 1 rit...
ik dacht gewoon 1 invullen bij het ophalen van de auto (+kopie maken) en verder invullen bij het afleveren(+kopie maken).
  maandag 8 november 2010 @ 23:42:55 #146
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88498484
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef Mallet het volgende:
Ik dacht dat je ook altijd de kilometerstand op de sleutelhanger moest zetten? Deed ik wel altijd en kreeg er nooit commentaar op. Is dit veranderd?
Je hebt helemaal gelijk, dat was ik nog vergeten op te schrijven.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef guru033 het volgende:

[..]

Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...
Snap nog steeds nou niet helemaal of je nou 1 of 2 transport formulieren moet invullen voor 1 rit...
ik dacht gewoon 1 invullen bij het ophalen van de auto (+kopie maken) en verder invullen bij het afleveren(+kopie maken).
Het ligt er een beetje aan voor welk bedrijf je rijdt, maar de voor de meeste bedrijven moet je maar één transportformulier invullen. Dus bij het ophalen vul je hem in en laat je deze ondertekenen door de persoon bij wie je de auto ophaalt(kopie maken voor deze persoon, alleen wanneer je dus geen kopie kunt maken vul je een tweede in) en vervolgens laat je ook de persoon die de auto in ontvangst neemt een handtekening zetten(en weer een kopie maken welke je daar achterlaat)
pi_88499946
Precies. Het is echt een gedoe om standaard twee van die formulieren in te gaan vullen (of zelfs drie als je helemaal niet wilt kopiëren). Thuis vulde ik altijd al in wat ik in kon vullen.. Nam altijd wel een extra transportformulier mee (blanco) want het komt best regelmatig voor dat auto uit de gegevens er niet is maar je wel een andere mee mag nemen.

Daarnaast moet je wel zorgen dat je een kopie kan achterlaten (dus niet hoeft te maken) als je naar een privéadres moet. Ik gooide altijd het adres ff in google maps als ik niet wist of het een bedrijf was of niet. Beetje onhandig als iemand thuis zijn pc op moet starten om vervolgens het formulier in te scannen.
pi_88503500
Zo, ik ga maar weer eens de deur uit richting ritje 1! Ik ben vanmiddag trouwens ook bij ING Breda. Pas op, want de bussen rijden eens in het uur, om :50 richting Tilburg en :11 richting Breda uit m'n hoofd gezegd.
pi_88511807
Ik ben vanaf morgen weer beschikbaar, eindelijk van m'n tentamens af. Hopelijk deze week wat ritjes (volgens mij is het vrij rustig...).
pi_88512711
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.

Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')