Euh... Dat weet ik zo een twee drie niet. Hebben wij de CAO wel gekregen trouwens? Kan het met niet meer herinneren.quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef ditiseenusername het volgende:
Onder welke CAO val je als student chauffeur/prive chauffeur?
Aangezien ik ook in deze sector actief ben en niet helemaal tevreden ben over de vergoedingen.
Alvast bedankt
Dat kan ik me idd wel herinneren. Alleen heb ik mijn contract niet hier liggen. Overigens echt een absurde regel. Ik ben trouwens wel eens een hiker tegen gekomen die privéchauffeurde voor een ander bedrijf.quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Jorian29 het volgende:
Yes, we have.
It states: De werknemer treedt in dienst van de werkgever in de functie van (oproep-) chauffeur autotransporten.
Er staan wel absurde dingen in trouwens, bijvoorbeeld het verbod van nevenwerkzaamheden. Als ik bijvoorbeeld ook voor Brussaard zou werken, kost het me per direct ¤2.500,- en elke dag dat 'de overtreding voortduurt' moet er ¤225,- betaald worden. Easyway hoeft niet te bewijzen dat zij dan schade daarvan lijden. Die ¤2.500,- dok je ook als je die geheimhoudingsplicht verbeurt.
Welkom!quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef d_sc1 het volgende:
Lees al een tijdje mee, zal me even voorstellen!
Ben sinds januari 2009 hiker bij Easy Way. Werk vanuit de regio Utrecht, en woon dicht bij Arval dus krijg daar veel ritten van! Ben nu helaas een stuk minder beschikbaar ivm school.
Je hebt gelijk... Hij is aangepast.quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Keuzer het volgende:
Mensen letten jullie er op dat je in elk geval het kenteken van de betreffende auto op de foto's even zwart maken? Onze werkgevers stellen het niet op prijs.
Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetjequote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef guru033 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Hij is aangepast.
Morgen weer ritje uit school van Nieuwegein naar Breda in een Insignia...
Iemand ervaring bij ING Breda?
Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...quote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ja, wanneer je daar aan komt rijden heb je tegenover de grote parking het kantoor zitten, daar meld je je eerst als chauffeur van Easy Way, vervolgens maken zij daar een kopie van het transportformulier, deze kopie krijg je mee samen met een sleutelhanger. Nu parkeer je de auto op de parking, laat de kopie van het transportformulier achter in de auto en schrijft het nummer van het parkeervak op de sleutelhanger. Vervolgens loop je weer terug naar het kantoor, lever je de sleutels in en ontvang je het origineel van het transport formulier. Dat is het wel zo beetje
Je hebt helemaal gelijk, dat was ik nog vergeten op te schrijven.quote:Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef Mallet het volgende:
Ik dacht dat je ook altijd de kilometerstand op de sleutelhanger moest zetten? Deed ik wel altijd en kreeg er nooit commentaar op. Is dit veranderd?
Het ligt er een beetje aan voor welk bedrijf je rijdt, maar de voor de meeste bedrijven moet je maar één transportformulier invullen. Dus bij het ophalen vul je hem in en laat je deze ondertekenen door de persoon bij wie je de auto ophaalt(kopie maken voor deze persoon, alleen wanneer je dus geen kopie kunt maken vul je een tweede in) en vervolgens laat je ook de persoon die de auto in ontvangst neemt een handtekening zetten(en weer een kopie maken welke je daar achterlaat)quote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef guru033 het volgende:
[..]
Oke. Klinkt niet al te ingewikkeld...
Snap nog steeds nou niet helemaal of je nou 1 of 2 transport formulieren moet invullen voor 1 rit...
ik dacht gewoon 1 invullen bij het ophalen van de auto (+kopie maken) en verder invullen bij het afleveren(+kopie maken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |