ja dan heb ik de goede. maar omdat 1 ritbon in feite 2 bonnen bevat was ik in de war.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die staat ergens tussen de transportformulieren.
Toen ik die rijtest deed was dat in een verlengde Mercedes S klasse... Ook leuk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef RTS91 het volgende:
@joppie_saus, ja je rijtest wordt afgenomen in een automaat (BMW 525dA waarschijnlijk). Nee je krijgt amper automaatbakken mee, maar je moet er wel mee kunnen rijden, vandaar. Lijkt me geen probleem.
Hoe kende je die dan? Ik zie echt nooit mede-EW'ersquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef Obama het volgende:
Ik kwam wel echt een stuk of 5 EW waarmee ik goed bekend mee was.
Wat was het ook alweer? Noorden?:P Ik lees wel even terug, staat 3 pagina's terug volgens mij. Overigens lijkt het me verstandig dat ik de nieuwe open, gezien die hier op mijn computertje staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef Maharbal het volgende:
Oeh, mag ik ook in de nieuwe OT als de EW oldtimer/guru?!
Jep ik zet hem ook in een wiki. De link staat in de OP. Voor de volgende keer wellicht een idee om een afbeelding er in te zetten. Heb al wat geprobeerd maar leverde niet veel moois op. Iemand misschien goed met Photoshop ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Maharbal werkte uit Leeuwarden als ik het goed heb
Staat de nieuwe OP trouwens ook in een wiki? Zodat voortaan de lapo'er een nieuw topic kan maken. Anders moet jij het de hele tijd doen
Meldt zich. Wat wil je precies doen?quote:Iemand misschien goed met Photoshop ofzo?
Nou ja, je ziet in andere, hoe zeg je dat, 'reekstopics' dat ze in hun mooie op ook een mooi plaatje hebben staan. Dat zou wel mooi zijn voor dit topic.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Meldt zich. Wat wil je precies doen?
Vandaag in Breda ook een aantal EW'ers gezien. Ik sta nog steeds verbaasd hoe sommigen die kledingregels (flink) overtreden. Ik sta daar (vooral als ik naar ING moet, bij 'kleintjes' doe ik wel gewoon een nette spijkerbroek aan) braaf met mn pantalonnetje en nette schoentjes, zie ik nog steeds mensen met een knalpaarse jas, witgrijze sneakers en een replay spijkerbroekje voorbijkomen.
Niet dat het mij verder wat uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |