Ford S-Max heeft ook zo'n handrem. Ik vind het altijd nog fijner dan een electronische of zo'n voetrem bij de de Prius of bepaalde modellen van Mercedes.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef MageTwan het volgende:
Moet je voor de grap eens naar de handrem kijken, is net een soort van hendel om vliegtuig op te doen stijgen
Vandaag toevallig in een Polo 140pk automaat gereden. Best te doen hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef RTS91 het volgende:
Gelukkig is het een 150pk versie, maakt het iets beter. Kijk meer tegen de Polo Bluemotion op...
Bij mij zijn het de laatste tijd ook altijd busjes of 'gewone auto's' zoals een 308 of een Focus.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef Obama het volgende:
Het is echt een tijd geleden dat ik een mooie auto heb gereden.
Dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, op zich is de Polo niet heel verkeerd, tenzij je de 1.4TDI krijgt met 3 cilinders...
Bij de oude Polo heette dat nog geen Bluemotionquote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Dat dusBluemotion is de 3 cilinder!
Normaal gesproken ook veel standaard leasebakken, gelukkig nu een eens Dreier!
Nou mooi toch! Heeft inderdaad wel even geduurd maar nu kan je straks alsnog aan de gang met je nieuwe baantje.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Viezze het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd maar ik mag ook eindelijk op sollicitatiegesprek komen binnenkortWordt een aardige reis vanuit Groningen naar Breda, gelukkig dat het maar eenmalig is
Jij wel weer hoor, ik zit vandaag weer es thuis. Alhoewel ik het niet echt jammer vind, kijkend naar het gure weer buitenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch nog! Den Haag - Apeldoorn in een Laguna! Vanaf de ING vestiging waar ik maandag hikerwerkzaamheden gedaan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |