Haha, dat zou wel een mooie oplossing zijn inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.
Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:35 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen ook weer werkenBeginnen in een tank van een wagen, een Chrysler 300C vervolgens vanuit meerkerk een envelop met kentekenpapieren meenemen naar houten om vervolgens in houten gelijk weer een auto mee te nemen.
Het wordt de sedan voor mij morgen, gisteren ook al een BMW 1 serie mogen rijden, leuke auto'squote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Echt een mega vette bak die 300c. Heb je de touring of de sedan? Ik heb voor Easy Way wel eens een Grand Voyager gereden, dat is ook zo'n slagschip.
Hm, ik heb niks gekregen voor morgen. Balen, wil weer aan het werk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen mag ik alsnog 270km met de zoutstrooier rijden. 's Ochtends eerst nog een ritje van Groningen naar Almere.
Hebben jullie trouwens ook dat mailtje gekregen? Als iedereen nou suggereert dat alle hikers een ipad moeten krijgen van EW...
Als je daar aankomt meld je je achter in het kantoortje, daar krijg je een tankpas mee moet je even naar de overkant rijden daar staat een pomp, auto aftanken dat is alles voor de rest gewoon de transportformulieren invullen en dergelijke.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef MageTwan het volgende:
Ik mag van Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
en dan Den Bosch naar Nieuwegein -> Hyundai i10
2x zelfde rit, kenteken is ook nagenoeg hetzelfde, ene begint met 77 andere met 79Moeten naar Business Lease te Nieuwegein, iemand ervaring daar??? Moet er om 11 uur en om 15 uur een hebben staan, en is 45minuutjes max, met ov anderhalf uur. Moet wel te doen zijn dacht ik zo, redelijk relaxt dagje
Ik zou het zeker proberen. Vorig jaar december was de hoeveelheid werk echt minimaal. Begin januari neemt dit weer in grote mate toe en doen ze altijd een beroep op al hun chauffeurs. Als ze mensen nodig hebben in jouw regio vinden ze het misschien wel handig om je al op standby te hebben staan. Je kan mailen naar info@easyway.nl. Succes!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoi allemaal,
Een long-time lurker (vrijwel alle topics gevolgd vanaf #10) hier. Leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen!
Komend jaar heb ik ook mijn rijbewijs 6 maanden en graag zou ik dan ook als hiker willen gaan werken. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bijv. begin december alvast te solliciteren zodat ik in Januari meteen aan de slag zou kunnen gaan?
groet,
Thrasyllus
Ford S-Max heeft ook zo'n handrem. Ik vind het altijd nog fijner dan een electronische of zo'n voetrem bij de de Prius of bepaalde modellen van Mercedes.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef MageTwan het volgende:
Moet je voor de grap eens naar de handrem kijken, is net een soort van hendel om vliegtuig op te doen stijgen
Vandaag toevallig in een Polo 140pk automaat gereden. Best te doen hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef RTS91 het volgende:
Gelukkig is het een 150pk versie, maakt het iets beter. Kijk meer tegen de Polo Bluemotion op...
Bij mij zijn het de laatste tijd ook altijd busjes of 'gewone auto's' zoals een 308 of een Focus.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef Obama het volgende:
Het is echt een tijd geleden dat ik een mooie auto heb gereden.
Dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, op zich is de Polo niet heel verkeerd, tenzij je de 1.4TDI krijgt met 3 cilinders...
Bij de oude Polo heette dat nog geen Bluemotionquote:Op woensdag 10 november 2010 20:22 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Dat dusBluemotion is de 3 cilinder!
Normaal gesproken ook veel standaard leasebakken, gelukkig nu een eens Dreier!
Nou mooi toch! Heeft inderdaad wel even geduurd maar nu kan je straks alsnog aan de gang met je nieuwe baantje.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Viezze het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd maar ik mag ook eindelijk op sollicitatiegesprek komen binnenkortWordt een aardige reis vanuit Groningen naar Breda, gelukkig dat het maar eenmalig is
Jij wel weer hoor, ik zit vandaag weer es thuis. Alhoewel ik het niet echt jammer vind, kijkend naar het gure weer buitenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch nog! Den Haag - Apeldoorn in een Laguna! Vanaf de ING vestiging waar ik maandag hikerwerkzaamheden gedaan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |