Ik hoop voor je dat het geen stationwagon is.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:07 schreef Jorian29 het volgende:
Ik zal er wel even een foto van maken morgen, kan ik jullie even laten kwijlen
Wow check dat rokje van die chick.. Is dat zijn personal assistent?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha zeg nou niet zoiets negatiefs, nu heeft die jongen er al helemaal geen zin meer in.
Iemand goesting en vaardigheden om hier wat leuks van te maken?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maandag een rit van 270 km in een strooiwagen.
Laat me raden, een Canter Fuso bij ESA Trucks ophalen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maandag een rit van 270 km in een strooiwagen.
Haha, strooiwagen? Vertel:quote:
Nee, hij moet bij ESA worden afgeleverd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Laat me raden, een Canter Fuso bij ESA Trucks ophalen?![]()
Die dingen heb ik ook al twee keer meegehad. Sterkte ermee, wat een dweilen.
Ik moet hem van Aalsmeer naar Rijssen brengen (waar ze hem volgooien met zout) en dan in Groningen afleveren. Wel vreemd dat zo'n demo truck afgeladen moet zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef RTS91 het volgende:
Ah andersom dus. Zal ie over paar weken wel weer terug moeten...demo trucks.
Grappig, ik heb hem een paar weken geleden naar Aalsmeer gebracht. Je moet zeker bij Biemond & Van Wijk zijn? Ik had een Canter Fuso Dual Fuel mee toen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik moet hem van Aalsmeer naar Rijssen brengen (waar ze hem volgooien met zout) en dan in Groningen afleveren. Wel vreemd dat zo'n demo truck afgeladen moet zijn.
Deze is volgens autoweek.nl op 1 nov 2010 voor het eerst toegelaten, dus waarschijnlijk is het een andere.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb hem een paar weken geleden naar Aalsmeer gebracht. Je moet zeker bij Biemond & Van Wijk zijn? Ik had een Canter Fuso Dual Fuel mee toen.
Deze had ik daarvoor eens mee, naar Holten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |