Als die neef het koopt bespaar je ook nog eens door die mooie wisselkoers.quote:Op maandag 1 november 2010 22:57 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Je bespaart op verzendkosten, en als jouw neef het als gift naar je toezendt, en het niet door de douane gecontroleerd wordt, hoef je geen invoerrechten en BTW te betalen.
Ja ik zie steeds vaker leuk spul bij Hollister, ik heb in Florida een geruite Hollister overhemd gekocht met een leukere kleurencombinatie dan de geruite overhemden bij A&F, hij was ook nog eens in de uitverkoop voor $25. Sowieso zijn de prijzen bij Hollister een stuk relaxter. Ik vind zelf wel dat A&F over het algemeen wat leuker spul heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef Enchanter het volgende:
Over ruim een half jaar , maar weer ff shoppen in Florida , maar ik ga denk ik meer voor Hollister deze keer.
Tegenwoordig loopt iedereen in A&F.
En daar komt bij , dat Hollister op dit moment leukere kleding heeft dan A&F , maar dat is persoonlijk
Dit is niet mogelijk, alleen vanuit de USA en Canada.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef Maestro16 het volgende:
Is het mogelijk nu bij de clearance van A&F te bestellen en zo niet waarom?
Dus het is wel mogelijk naar ellen te laten verzenden en dat zij vervolgens weer naar mij verzend , ik bedoel geen gezeik met de creditcard enzquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Dit is niet mogelijk, alleen vanuit de USA en Canada.
Ik was bij Hollister in Frankfurt en toen stond er op het etiket bijv $ 60 euro 72 pond 65 enzquote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef SpamNinja het volgende:
Volgens mij is het zo dat ze dezelfde dollar prijzen hanteren maar er een Pond tekentje voorzetten
Was jij niet de persoon die een korte dsquared jas wou hebben die 3x zoveel moet kosten?quote:
Check de Store Locator op de website: http://www.abercrombie.co(...)reId=11203&langId=-1quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Urbe het volgende:
is er al een A&F store in België? welke A&F stores heb je allemaal in Europa op dit moment?
sterk , hihiquote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was jij niet de persoon die een korte dsquared jas wou hebben die 3x zoveel moet kosten?
Is het dan niet een beetje ironisch dat je die jas van 200 dollar over priced vind, terwijl in de tussentijd je oog was gevallen op een kort jasje van dsquared die 3x zoveel kostte, maar afgaand op de foto's niet echt warm uitzag. Nu zal de kwaliteit wel prima zijn en alles, maar dat neemt niet weg dat die korte jas veel te over priced is puur omdat het van een 'designer brand' is. Snap je wat ik bedoel?quote:
Dat logo op die Hollister polo zit wel wat aan de hoge kantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef OnnoQuist het volgende:
Psst. [TK] Abercrombie & Fitch polo's, overhemden en trui
Dat is ook zo bij de Hollister in Duitsland, haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was vorige week in de A&F store in Tokyo. Ongelofelijk wat een drukte en gekte daar zeg. Al die Japanners hebben het zinnetje "Hey how's it going" geleerd en op iedere verdieping (12 ofzo?) zeggen er 4 of 5 dat tegen je. Ongelofelijk zeg, geef mij maar de rust van een lokale US A&F winkel.
Oui, das ist fake!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat logo op die Hollister polo zit wel wat aan de hoge kant
Ik heb deze, heb je nog interesse? Het is een Medium..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Nora.. het volgende:
Iemand toevallig in het bezit van deze?
[ afbeelding ]
Ik ben 1.88... heb tshirts, truien, hoodies etc allemaal Medium.. ben smal gebouwd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef marcosjwz het volgende:
Wel gek, ik heb net even gekeken op de size chart van abercrombie, en dan zou ik eigenlijk een M moeten hebben. Iemand ervaring of die size chart betrouwbaar is?
Hoe meten jullie trouwens je sleeve lenght? ik heb van het midden van me rug nar me schouder en dan van me schouder naar me pols ong.
ow oke, welke maat heb jij bij bijvoorbeeld tommy, diesel etc in nederland met vesten en shirts?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik ben 1.88... heb tshirts, truien, hoodies etc allemaal Medium.. ben smal gebouwd.
Overhemden heb ik zelfs S.. vind ze anders te ruim zitten... 1.90 kun je ze eventueel M nemen..
Mquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef marcosjwz het volgende:
[..]
ow oke, welke maat heb jij bij bijvoorbeeld tommy, diesel etc in nederland met vesten en shirts?
Hangt af van het kledingstuk. Niet elk kledingstuk valt hetzelfde waardoor er geen vaste regel is. Als je via internet bestelt heb je dus de kans dat iets te groot of te klein uitvalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef marcosjwz het volgende:
Ik lees nu op sommige site's dat als je bij abercrombie bestelt je een maat groter moet nemen dan dat je in Nederland hebt?? Dus je hebt hier een Medium en dan moet je daar een Large bestellen:S:S
behoorlijk tegenstrijdig met andere dingen die ik hier wel eens lees:P
Of verschilt dit echt per kledingstuk(uitvoering)?
Gemiddeld genomen wel ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef marcosjwz het volgende:
Ke, abercrombie valt dus vergeleken met europa ong zelfde uit? maar dan af en toe groter en af en toe kleiner?
Het is voornamelijk de lengte; ik heb vaak dat hoodies en polo's korter uitvallen dan Nederlandse maten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef marcosjwz het volgende:
Ke, abercrombie valt dus vergeleken met europa ong zelfde uit? maar dan af en toe groter en af en toe kleiner?
De mouwen zijn wel kk lang en flapt gewoon over je hand omdat er geen elastiek in zitquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Het is voornamelijk de lengte; ik heb vaak dat hoodies en polo's korter uitvallen dan Nederlandse maten.
Ik denk dat die pas in het najaar komt. Abercrombie opent wel een winkel in Brussel op 2 maart.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef tesjebesje23 het volgende:
Weet iemand wat over de opening van de A&F store in Parijs? Met google kan ik niet echt een openingsdatum vinden, er wordt over februari en mei gesproken.. Ik ga begin maart naar Parijs dus zou fijn zijn als ie dan al open is
Klopt, maar dat vind ik wel fijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
De mouwen zijn wel kk lang en flapt gewoon over je hand omdat er geen elastiek in zit
Zo lang zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
De mouwen zijn wel kk lang en flapt gewoon over je hand omdat er geen elastiek in zit
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef marcosjwz het volgende:
Ke het is dus zeker geen goed idee, om een maatje kleiner te nemen dan dat je in europa draagt?
Ik zou gewoon dezelfde maat aanhoudenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef marcosjwz het volgende:
Ke het is dus zeker geen goed idee, om een maatje kleiner te nemen dan dat je in europa draagt?
Ja, je krijgt je kleding direct. Factuur komt na ongeveer 3 weken na ontvangst binnen. En er zal 88,68 euro bij komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef marcosjwz het volgende:
Wil een bestelleing van 260(+60verzendkosten erbij dus 320) dollar plaatsen bij a&f store, gewoon rechtstreek van de site dus met fedex.
Hoe zit dat dan met die naheffing? Krijg je dan zon acceptgiro? Hoelang kan je wachten met het betalen daarvan? en krijg je wel gewoon gelijk je kleren?
Nee, A&F valt relatief lang.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef marcosjwz het volgende:
dus M? is die niet te kort voor 1:90?
Flevoland:p ik heb bij hilfiger eigenlijk alles Lquote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Omnifacer het volgende:
Heb het idee van wel! Waar woon je?
Ik gok op zo'n 20 euro en een beetje aan btw naheffing.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef m0rena het volgende:
Weten jullie hoe het zit met betalen aan de deur? Want tot 150 euro mag je toch kosteloos invoeren vanuit de US?
Heeft iemand daar ervaringen mee?
Want mijn bestelling is dus 142 dollar.. En dan rekent Abercrombie daar 50 dollar verzendkosten bij.. Omgerekend is dat 143 euro.. Dus nog wel onder die 150 euro grens..
Wat kan ik er nog meer voor kosten bij verwachten?
Vervang het dollarteken door een euroteken en je hebt je prijs.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
Zijn de internetprijzen hetzelfde als in de winkel in Milaan?
Ah okayquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Vervang het dollarteken door een euroteken en je hebt je prijs.
Eind deze maand dacht ik? Ze zijn in ieder geval druk aan het bouwen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef tesjebesje23 het volgende:
Weet iemand wat over de opening van de A&F store in Parijs? Met google kan ik niet echt een openingsdatum vinden, er wordt over februari en mei gesproken.. Ik ga begin maart naar Parijs dus zou fijn zijn als ie dan al open is
In het najaar pas. De winkel in Brussel gaat wel deze maand open.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Eind deze maand dacht ik? Ze zijn in ieder geval druk aan het bouwen...
Het komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
In het najaar pas. De winkel in Brussel gaat wel deze maand open.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Nee. Als je echt graag A&F wilt kun je gewoon het beste bij hun site bestellen of een trip naar Brussel of oberhausen maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:02 schreef Letstalk het volgende:
niemand ervaring met die website die ik eerder noemde?
Als je het in Brussel of Parijs koopt ben je waarschijnlijk evenveel kwijt voor je kleding als wanneer je het online bestelt inclusief verzendkosten (iets met dollartekens veranderen in eurotekens), plus dat je dan ook nog moet reizen. Voordeel is wel weer dat je het kan passen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef Letstalk het volgende:
oke merci!dan gaat ik binnenkort wel wat online bestellen! alleen die verzendkosten zijn zo hooog
Ik dacht dat in oberhausen alleen een Hollister zat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee. Als je echt graag A&F wilt kun je gewoon het beste bij hun site bestellen of een trip naar Brussel of oberhausen maken.
Kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:43 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik dacht dat in oberhausen alleen een Hollister zat?
ik hoorde wel dat de kleding in de store in Londen best wel duur was, ook relatief gezien. Weet niet zeker of dit klopt hoor! Maar is het zo dat de prijzen gewoon van dollars naar euro's gaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je het in Brussel of Parijs koopt ben je waarschijnlijk evenveel kwijt voor je kleding als wanneer je het online bestelt inclusief verzendkosten (iets met dollartekens veranderen in eurotekens), plus dat je dan ook nog moet reizen. Voordeel is wel weer dat je het kan passen.
Over het algemeen wel ja, weet in ieder geval dat de prijzen bij de Hollisterwinkel in Oberhausen even duur zijn in euro's als online in Amerika in dollars. Ongeveer uiteraard, maar dat zal in Brussel en Parijs bij Abercrombie niet anders zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
ik hoorde wel dat de kleding in de store in Londen best wel duur was, ook relatief gezien. Weet niet zeker of dit klopt hoor! Maar is het zo dat de prijzen gewoon van dollars naar euro's gaan?
In Oberhausen zit idd alleen een Hollister.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.
Oh ja, precies dan ben je weer duurder uit! Zijn er eigenlijk nog inkoopacties of is daar nog animo voor? Als je het inderdaad combineerd met andere dingen is t goed te doen! Ik kom nog wel eens voor mijn werk in brussel, dus dan is het al helemaal goed te doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:52 schreef BigSmurf het volgende:
Prijzen in Londen weet ik niet, maar hoorde ooit dat daar het dollarteken werd vervangen door het pondteken, nog iets duurder dus.
Het is inderdaad best te doen als je er gewoon een dagje uit van maakt of er toevallig langskomt. Bestel je online, dan betaal je ook verzendkosten en achteraf BTW + eventuele invoerrechten, en dan ben je even duur uit.
Ik ben meestal in totaal zo'n 5 tot 10% meer kwijt in euro's, als wat ik in dollars kwijt ben zonder verzendkosten. Dus wanneer ik voor 150 dollar bestel, exclusief verzendkosten, dan ben ik inclusief verzendkosten, BTW en alles, zo ongeveer 160 - 170 euro kwijt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:55 schreef TC03 het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens. Je betaalt ook nog btw en invoerrechten (boven de ¤150) en de verzendkosten zijn al iets van $45 bij het begin? Ik denk dat het in de winkel wel goedkoper is.
wow scheelt dat maar zo weinig?:o ik wil binnenkort een grote bestelling plaatsen, is dit slim? of heb je dan bijvoorbeeld ook meer kans op controle van de doune en dat je opeens invoerrechten moet gaan betalen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik ben meestal in totaal zo'n 5 tot 10% meer kwijt in euro's, als wat ik in dollars kwijt ben zonder verzendkosten. Dus wanneer ik voor 150 dollar bestel, exclusief verzendkosten, dan ben ik inclusief verzendkosten, BTW en alles, zo ongeveer 160 - 170 euro kwijt.
Is dus ietsje meer, maar goed, je moet als je naar Brussel, Oberhausen of Parijs wil ook nog reizen, en een treinkaartje daarheen of benzine is wel iets meer dan die 10 - 20 euro.
Oke dan kan ik het beter in 2 keer doen, bedankt! niemand hier die nog wat af kleding kwijt wil?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef BigSmurf het volgende:
Zolang je onder de 200 dollar blijft is er niks aan de hand, dan krijg je alleen een BTW factuur + afhandelingskosten van Fed Ex. Daarboven betaal je 12% over het complete bedrag (inclusief verzendkosten) aan invoerrechten.
Als je het in 2x doet ben je wel weer 2x de verzendkosten kwijt..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oke dan kan ik het beter in 2 keer doen, bedankt! niemand hier die nog wat af kleding kwijt wil?
ja maar anders betaal ik 12% erop, weet niet wat goedkoper is, zal ik straks wel ff uitrekenenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Als je het in 2x doet ben je wel weer 2x de verzendkosten kwijt..
Het ziet er naar uit dat de winkel in Brussel nog wel even op zich kan laten wachten: http://www.facebook.com/abercrombie.brusselquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Pauper, voor 350 euro ben je heen en weer, dollarkoers is 1.41 zo'n beetje, trek de verzendkosten en toeslagen af van je ticketprijs, dan ben je voor 200 eu heen en weer als je een grote bestelling doet en kun je nog een beetje lamballen daar.quote:
Dingen die je over de winkel zegt kloppen... Vond het zelf weer eens wat anders, niet erg storend.quote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef jumala het volgende:
Ik lees hier alleen maar positieve reacties over de merken Abercrombie & Fitch en Hollister, maar u raadt t al, ik ga ff zeiken!!
Eind maart een week in 'the Big Apple' vertoeft en natuurlijk bovenstaande winkels bezocht. Vooraf de Hollister website bekeken en er stonden wel leuke dingen.
Okay je loopt de winkel binnen en daar staat ze dan: een leuke chick in bikinize verwelkomt je met een 'whatsuppp' en je denkt: 'das dan weer ff wat anders dan de Bijenkorf
na 2 meter staat er weer één of andere dude: 'Whatssuppppppp?' ik denk okay leuk... Loop je weer een paar seconden verder: 'Whattttttssssssssssup??' Om het verhaal kort te houden, een bezoek aan een Abercrombie of Hollister winkel in NYC ziet er als volgt uit: Whatsup? Whatsssupp? Whatssup? Whatsupppp? Whatsuuup? Whassup? What's up?? jaja ze hebben een uitgebreid vocabulaire
De winkel
- De muziek is leuk maar het staat knetterhard. Daarnaast hebben ze maar een korte playlist: James Blunt - Stay The Night hoor je wel 3 keer in een half uur.
- De Hollister winkel in SoHo is verdeeld in verschillende hokken op allerlei vloeren (levels), dan zou je denken elk hok heeft zijn of haar eigen thema, maar nee alles loopt kris kras door elkaar.
- Het is donker in de winkel, dat is waarschijnlijk hip en het ziet er leuk uit, maar het is niet hendigDan staan er wel spotlights, maar het gaat na een tijdje irriteren. (iemand ervaring met de scotch & soda winkels in NL, zo iets maar dan nog minder licht)
- Er staan van die paspoppen in de winkel, dan denk je 'leuk' dat wil ik hebben!! Normaal gesproken denk je dan 'dat ligt hier wel ergens' maar nee hoor als je vraagt waar het betreffende kledingstuk ligt moet je 2 etages hoger zijn. Ben je 2 etages hoger, zegt de verkoper dat je weer een etage lager moet zijn... Dit had ik dus een aantal keer. en het erge is: de kledingstukken waren dus uitverkocht. Zwaar irritant dat ze paspoppen neerzetten met keldingstukken die ze geeneens meer hebben. Achteraf ben ik blij dat het uitverkocht was...
De kleding
Uiteindelijk heb ik een polo'tje gekocht
[ afbeelding ]
Jaja het ziet dr leuk uit, mooi PVV logo op de borst dus ik ben heel tevreden... NOT
De kwaliteit van het kledingstuk zuigt, de stof ziet er na 1 keer wassen niet echt mooi meer uit en er zit blauw in het wit (dat kan toch niet? nog nooit voorgekomen bij al m'n gestreepte kleding)
Ook al is de prijs okay, dit verwacht je niet van een merk dat zo wordt opgehemeld.
En dan de twee merken: Abercrombie & Fitch en Hollister zijn 1 en hetzelfde merk alleen met een ander logo'tje, echt je ziet gwn dezelfde shirtjes, polo's overhemden alleen de ene heeft een eland en de ander een vogeltje (en ja ik weet dat het dezelfde eigenaar is, maar toch:S)
De kledingstukken zien er leuk uit, maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Geef mij de Bijenkorf maar...
Droogquote:Op maandag 4 april 2011 16:13 schreef don-diablo het volgende:
Die winkels zijn dan ook erg kut. Wel lollig toe ik er was was toen ik aangaf dat niet iedereen me gegroet had. Gingen ze gelijk vragen wie dat dan was om daar even mee te praten hahah.
Misschien pech gehad, ik heb redelijk wat A&F en Hollister spul en het blijft allemaal erg goed na het diverse malen gewassen te hebben. Over de winkels ben ik het wel met je eens, normaal zou ik er nieteens binnen lopen (je bent btw de parfum/aftershave lucht vergeten).quote:Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef jumala het volgende:
[..]
DroogMaja ik snap wel dat mensen het leuke kleding vinden, maar het is mij iets te 'overhyped', en voor mijn gevoel is de kwaliteit niet je van het.
Ik ben zelf twee keer naar de A&F in New York geweest en daar is het mij beide keren ook overkomen dat ze in beide winkels niets hadden van wat de paspoppen aan hadden. ZEEEER vervelend!quote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef jumala het volgende:
- Er staan van die paspoppen in de winkel, dan denk je 'leuk' dat wil ik hebben!! Normaal gesproken denk je dan 'dat ligt hier wel ergens' maar nee hoor als je vraagt waar het betreffende kledingstuk ligt moet je 2 etages hoger zijn. Ben je 2 etages hoger, zegt de verkoper dat je weer een etage lager moet zijn... Dit had ik dus een aantal keer. en het erge is: de kledingstukken waren dus uitverkocht. Zwaar irritant dat ze paspoppen neerzetten met keldingstukken die ze geeneens meer hebben. ..
Ik kan je mening best goed begrijpen, alleen dat de kwaliteit matig is ervaar ik niet. De kwaliteit vind ik juist bovengemiddeld goed, al mijn kleding van A&F / Hollister ziet er nog supergoed uit na meerdere keren wassen en veel dragen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef jumala het volgende:
Ik lees hier alleen maar positieve reacties over de merken Abercrombie & Fitch en Hollister, maar u raadt t al, ik ga ff zeiken!!
- heel verhaal -
Qua kleding is het zowat identiek. (even gechecked of ze mijn polo ook hebben bij a&f... en ja hoor!!)quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:10 schreef Blaxje het volgende:
@jumala, kledingstukken hollister / a&f zijn niet dezelfde met ander logo erop. Pasvorm is vaak ook anders.
Nopequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:06 schreef Nora.. het volgende:
@ jumala: heb je hem toevallig met de hand gewassen?
Een vriend van me heeft dus wel aardig wat ingekocht bij Hollister. Eerst was tie helemaal lyrisch over A&F: 'ja daar moeten we heen etc etc.', maar ik zei Hollister is zowat hetzelfde laten we eerst daar ff gaan kijken. Dus hij ook polo's, shitjes, overhemd etc gekocht... en laatst sprak ik hem en ik vroeg: Wat vind jij nou van de kwaliteit?' Hij zei: 'ja bedroevend slecht, maar dat zag ik al in de winkel :/' dusja... ik weet het niet meer hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan je mening best goed begrijpen, alleen dat de kwaliteit matig is ervaar ik niet. De kwaliteit vind ik juist bovengemiddeld goed, al mijn kleding van A&F / Hollister ziet er nog supergoed uit na meerdere keren wassen en veel dragen.
Ja heb nog wel een aantal dingen nodig, laat maar effe weten dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Letstalk het volgende:
Ik wil binnenkort kleren bestellen bij Abercrombie, via hun website. Mochten er meer mensen zijn die dit willen doen, misschien is het dan handig om dit in 1 bestelling te doen zodat we verzendkosten kunnen delen.
is goed, maakt het voor jou uit wanneer?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef Bobr het volgende:
[..]
Ja heb nog wel een aantal dingen nodig, laat maar effe weten dan.
Verschilt, vaak 3/4 weken nadat het bezorgd is.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Everett het volgende:
Ik heb van de week mijn bestelling van A&F binnen gekregen. Allemaal prima. Alleen vraag ik me af hoe dat nu zit met de invoerbelasting en BTW. Krijg ik daar nog een rekening van? En wanneer kan ik die verwachten?
Ik kan je nu alvast vertellen dat de lengte verschilt per t-shirt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:49 schreef Bryan181 het volgende:
Kan iemand misschien voor mij de achterkant van een t-shirt maat M opmeten? Thanks!
Ja is dat nog steeds zo?:( wat een dramaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast vertellen dat de lengte verschilt per t-shirt.
Net ook weer gemerkt dat de lengtes verschillen, daarom deze:quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:01 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ja is dat nog steeds zo?:( wat een drama
Wat een foto.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Zuivelkoe het volgende:
Holy.. die t-shirts die ze nu op de site hebben staan zijn echt graflelijk zeg.Hou 'em al een tijdje in de gaten voor onderstaand shirtje die wel tof is, maar zonder succes .
[ afbeelding ]
Heb jij inmiddels al besteld? Ik zit er namelijk ook over te denken om een dezer weken weer wat te bestellenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Letstalk het volgende:
Ik wil binnenkort kleren bestellen bij Abercrombie, via hun website. Mochten er meer mensen zijn die dit willen doen, misschien is het dan handig om dit in 1 bestelling te doen zodat we verzendkosten kunnen delen.
Die behoort alweer tot de oude collectie.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:34 schreef Borkydude het volgende:
Ik MOET dit shirt hebben:
http://fashion-discounter(...)76&products_id=13535
Zit een verhaal achter, iets met indianen. Alleen deze site zijn oplichters. Waar kan ik precies datzelfde shirt nog meer vinden?
Even geen meetlint bij de hand, maar ik ben 1,90m en een maat M is voor mij altijd een prima lengte, zeker lang genoeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:49 schreef Bryan181 het volgende:
Kan iemand misschien voor mij de achterkant van een t-shirt maat M opmeten? Thanks!
Ik ben 1.82 en heb een overhemd in medium.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef MrMolotov het volgende:
Ik ben 1,80 meter. Moet ik wat betreft t-shirts dan gaan voor S of M?
alvast bedankt
Ligt eraan hoe zwaar je bent. Als je met andere merken een M bent, dan ben je dat met A&F ook, zit je tussen een S en M in, dan zou ik ook M nemen, ze vallen slimfit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef MrMolotov het volgende:
Ik ben 1,80 meter. Moet ik wat betreft t-shirts dan gaan voor S of M?
alvast bedankt
Met andere merken is het ook altijd beetje twijfelen tussen maat S of M.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar je bent. Als je met andere merken een M bent, dan ben je dat met A&F ook, zit je tussen een S en M in, dan zou ik ook M nemen, ze vallen slimfit.
Wil morgen wel even een shirt voor je opmeten als je dat wil. Kan je vergelijken. Reken qua verzending op ongeveer 3 - 4 werkdagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Met andere merken is het ook altijd beetje twijfelen tussen maat S of M.
Maar ik ga voor M dan maar, bedankt
Trouwens, hoe lang duurt verzenden? Toch niet al te lang of wel?
Kan ik hem nog ergens krijgen of is het onbegonnen werk?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Die behoort alweer tot de oude collectie.
Zou A&F even mailen, misschien hebben ze 'm nog ergens liggen in het magazijn?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan ik hem nog ergens krijgen of is het onbegonnen werk?
Gaat het specifiek om dit shirt of meer om de afbeelding van die indiaan? Die komt regelmatig terug namelijk. Ik weet niet hoe oud het shirt is, misschien staat 'ie nog in de clearance. Dan zou je het via een tussenpersoon in Amerika nog kunnen laten bestellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan ik hem nog ergens krijgen of is het onbegonnen werk?
Als jij een vet shirt met een indiaan voor mij zou willen meenemen zou dat fantastisch zijn!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Gaat het specifiek om dit shirt of meer om de afbeelding van die indiaan? Die komt regelmatig terug namelijk. Ik weet niet hoe oud het shirt is, misschien staat 'ie nog in de clearance. Dan zou je het via een tussenpersoon in Amerika nog kunnen laten bestellen.
Ik ga over twee weken naar Amerika, als ik het shirt nog ergens tegenkom wil ik 'm wel voor je meenemen
Tot 22 euro betaal je geen BTW én geen invoerrechten, tussen de 22 en 150 euro betaal je enkel BTW (19%) en daarboven betaal je ook invoerrechten (12%). Of je BTW of invoerrechten moet betalen wordt bepaald aan de hand van het bedrag exclusief verzendkosten, maar je betaalt het altijd inclusief de verzendkosten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:46 schreef MrMolotov het volgende:
Komen er, als je bestelt via de site, altijd extra kosten bij van de douane?
Als je die tweede zou tegenkomen en mee kan nemen in L voor mij zou dat fantastisch zijn. Misschien moeten wij even emails uitwisselenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:55 schreef Miffy1 het volgende:
Wat voor maat heb je nodig dan? Als het je alleen om een print met indiaan gaat; ze hebben bijv. deze nu gewoon op de site staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon altijd al, gewoon Hotspot Shield Launch gebruiken als proxy en bestellen. Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef Vince22 het volgende:
Kunnen we alweer uit de clearance bestellen op 1 of andere manier?
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen! Meteen maar ff proberen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kon altijd al, gewoon Hotspot Shield Launch gebruiken als proxy en bestellen. Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.
Het is puur afhankelijk van wie je order aanneemt, of het een werknemer is die het geen fuck boeit, of eentje die zich strikt aan de regels houdt. Wat ook wil werken is om één niet-clearance product te bestellen en die als eerste in je winkelmandje te gooien. Die staat dan bovenaan en het lijkt erop alsof ze vaak alleen naar het eerste product kijken.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:53 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen! Meteen maar ff proberen!
Betaling wordt geannuleerd, sowieso wordt de betaling pas definitief op het moment dat ze je order goedkeuren.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:52 schreef VeeGee het volgende:
Kort vraag je daar nog over, wat gebeurd er met je betaling dan? Als je direct met PayPal hebt betaald, en je bestelling word 1 a 2x afgekeurd, krijg je dan de betaling direct weer teruggestort?
Duidelijk - maar hoe weet de douana de hoogte van de verzendkosten? Anders kan ik natuurlijk gewoon zeggen zet maar verzendkosten $120 op de factuur...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tot 22 euro betaal je geen BTW én geen invoerrechten, tussen de 22 en 150 euro betaal je enkel BTW (19%) en daarboven betaal je ook invoerrechten (12%). Of je BTW of invoerrechten moet betalen wordt bepaald aan de hand van het bedrag exclusief verzendkosten, maar je betaalt het altijd inclusief de verzendkosten.
Voorbeelden
Bestelling van 170 dollar = ongeveer 120 euro.
Verzendkosten 55 dollar = 40 euro.
Totale bestelling = 225 dollar = 160 euro.
BTW = 0,19 * 160 = 30.40
Invoerrechten = 0, want 120 euro < 150 euro.
FedEx voorschotkosten = 10 euro.
Totaal: 200,40 euro.
Bestelling van 250 dollar = ongeveer 175 euro.
Verzendkosten 60 dollar = ongeveer 45 euro.
Totale bestelling = 310 dollar = 220 euro.
BTW = 0,19 * 220 = 41.80
Invoerrechten = 0.12 * 220 = 26,40.
FedEx voorschotkosten = 10 euro.
Totaal: 298.20
Ze bekijken gewoon de factuur die erbij zit? Daar staat ook de hoogte van de verzendkosten. op.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef synnath het volgende:
[..]
Duidelijk - maar hoe weet de douana de hoogte van de verzendkosten? Anders kan ik natuurlijk gewoon zeggen zet maar verzendkosten $120 op de factuur...
Klopt niet helemaal wat je zegt. Je kan inderdaad dingen kopen die afgeprijsd zijn, maar niet de dingen die in de Clearance staan. Ze hebben de site vernieuwd en als je nu het programma Hotspot gebruikt komt er onderaan de catogoriën Sale te staan. En dan kun je de dingen die onder het kopje Specials valt gewoon bestellen, Clearance dus niet, dan kan je überhaupt niet verder bestellen bij de betalingspagina.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kon altijd al, gewoon Hotspot Shield Launch gebruiken als proxy en bestellen. Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.
Het is puur afhankelijk van wie je order aanneemt, of het een werknemer is die het geen fuck boeit, of eentje die zich strikt aan de regels houdt. Wat ook wil werken is om één niet-clearance product te bestellen en die als eerste in je winkelmandje te gooien. Die staat dan bovenaan en het lijkt erop alsof ze vaak alleen naar het eerste product kijken.
Ik kan dit idd bevestigen. Je kan wel items uit de categorie 'Specials' bestellen, maar niet uit de clearance. Als je dan probeert af te rekenen word je gedwongen om dat artikel uit je mandje te halen. Bij de specials is dit niet het geval.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Bobr het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal wat je zegt. Je kan inderdaad dingen kopen die afgeprijsd zijn, maar niet de dingen die in de Clearance staan. Ze hebben de site vernieuwd en als je nu het programma Hotspot gebruikt komt er onderaan de catogoriën Sale te staan. En dan kun je de dingen die onder het kopje Specials valt gewoon bestellen, Clearance dus niet, dan kan je überhaupt niet verder bestellen bij de betalingspagina.
En zo bijzonder is die kleding ook weer niet. Twee keer in korte tijd in US geweest en ik had echt vraagtekens waarom het echt zo trendy is. Alleen omdat het hier niet te krijgen is?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef dinamoa het volgende:
Laatst langs de winkel in Milaan gelopen. Stond een rij van zeker 150 meter. Bizar!
Het is hier nog niet zo bekend (hoewel ik er wel steeds meer mensen mee zie lopen), de prijs/kwaliteit is goed, kleding is mooi getailleerd (zowat het enige merk wat overhemden maakt die geschikt zijn voor mij, lange mouwen, slanke taille). Ik vind het een topmerk, veel beter qua shirts en overhemden dan al die overpriced G-Star zooi.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
En zo bijzonder is die kleding ook weer niet. Twee keer in korte tijd in US geweest en ik had echt vraagtekens waarom het echt zo trendy is. Alleen omdat het hier niet te krijgen is?
En de bestelling is verstuurd, zonder verzendkostenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef VeeGee het volgende:
Vandaag een bestelling geplaatst, ze brachten vandaag geen verzendkosten in rekening. Eigenlijk was de actie alleen binnen de US, maar ondervond geen problemen tijdens bestellen en de verzendkosten waren $0,-. Order word nu geproccessed, dus we zullen wel zien!
Chill.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef VeeGee het volgende:
[..]
En de bestelling is verstuurd, zonder verzendkosten
Neen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef Borkydude het volgende:
Houdt dat in bestellen zonder verzendkosten?
Ik ben wel erg benieuwd of het gelukt is om op deze manier toch uit de clearance te bestellen!quote:Vanmiddag toch gelukt een hele hoop clearance items te bestellen met hotspot shield!
Trucje zit hem door wat met de adresbalk te knippen te te plakken.
Wanneer tijdens het afrekenen de site vraagt om je clearance items te verwijderen dit gewoon laten doen door de site (moet je wel ook 1 special of ander item in je mandje hebben). Daarna kom je dus wel op die vervolgpagina. Kopieer de url van die vervolgpagina en sla die eventjes op.
Ga dan weer terug naar de clearance en leg weer alles in je mandje en ga opnieuw afrekenen. Dan komt weer de pagina die zegt dat je je clearance items eruit moet gooien, nu plak je die eerdere url weer in je adresbalk en druk je op enter. Nu sta je op de bestelpagina met de clearance items uit je mandje erbij!
Het kan zijn dat de verzendkosten nog niet kloppen bij die pagina dan, maar als je daarna nog 1 pagina verder bent met bestellen zijn die verzendkosten ook weer zoals ze moeten zijn (hoger dus meestal).
Weet nog niet of mijn bestelling daadwerkelijk verzonden zal worden, had vanmiddag besteld en nog geen annulering noch bevesting van de verzending ontvangen..
Zal nog laten weten of mijn verzending nou uiteindelijk verzonden word of niet.
Heb je het ook al gecheckt op de tracking pagina van Abercrombie? Daar kun je namelijk je status zien. http://www.abercrombie.co(...)ogId=10901&langId=-1quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:14 schreef hayabusa1 het volgende:
Nog steeds geen email over verzending ontvangen. Maar ook geen email van annulering.
Vroeger duurde het nooit zo lang bij A&F en was het meestal binnen 1 dag verzonden en wanneer de bestelling geannuleerd werd had je meestal binnen 1 uur al een email terug.
Iemand die weet hoe dit kan zitten dat het zo lang duurt? Ik heb dus dinsdag om 17:00 al besteld.
Nice!, mag ik weten wat je hebt besteld?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef hayabusa1 het volgende:
En mijn bestelling is verzonden!![]()
Betekend dus dat het weer mogelijk is om clearance items direct naar Nederland te bestellen!
Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef hayabusa1 het volgende:
En mijn bestelling is verzonden!![]()
Betekend dus dat het weer mogelijk is om clearance items direct naar Nederland te bestellen!
Dit. Of die site flipt hem helemaal en geeft een witte pagina. Vervolgens is mijn mandje leeg en kan ik niet meer op de sale pagina komen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.
Nee, ik had met Visa betaald.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.
Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd, zonder succes. Welke browser gebruik jij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:35 schreef hayabusa1 het volgende:
Ik had betaald via visa.
[..]
Nee, ik had met Visa betaald.
Kan wellicht een tijdelijke storing zijn (want de site werkt bij mij ook niet elke keer optimaal met hotspot shield). Waarschijnlijk als je het gewoon een paar keer blijft proberen dat het echt wel zal lukken!
Had dit al eerder getypt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.
Safari, versie 5.0.5 (op een Mac)quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd, zonder succes. Welke browser gebruik jij?
Als je hotspot shield aan hebt staan kun je met deze link in de clearance komen:quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu ben ik echt een Abercrombie noob maar waar zien jullie uberhaupt clearance artikelen? Ik kom alleen 2 tops tegen voor vrouwen: http://www.abercrombie.co(...)d=-1&catalogId=10901
Doe ik nu iets verkeerd?
Ik heb helaas hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef JacqS het volgende:
Ik kom niet eens tot bestellen.. als ik in mijn winkelwagen op checkout klik, dan krijg ik meteen aan de rechterkant al een hele lijst met errors ipv de bestelde artikelen. Dit heb ik nou al de hele dag. Iemand nog enig idee hoe ik dit op kan lossen? Het zijn overigens allemaal specials, en 1 clearance item
Klopt, heel raar, zo werk je vervalsing en dit soort "praktijken" wat wij doen alleen maar in de hand. En het verzenden verdienen ze ook nog dik op, dus ik snap het probleem ook niet helemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef JacqS het volgende:
Ik heb de nieuwste versie van Hotpot. Ook oudere geprobeerd, maar dat werkte niet. Het blijft toch een kwestie van afwachten. Overigens debiel dat A&F geen clearance buiten de VS wil versturen. Mensen bestellen in de regel voor meer geld als het in de aanbieding is!
Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef JacqS het volgende:
Ik heb woensdag ochtend besteld, en die staat ook nog op processing.. Das dus ruim 2 dagen. Hoop vanavond toch wel shipped te zien staan!
Hopelijk duurt het bij de 1 net iets langer dan bij de ander..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:04 schreef Bobr het volgende:
[..]
Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.
Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Bobr het volgende:
Achja, eigenlijk moeten we ook niet zeuren. Tenslotte is het erg goedkoop in de aanbieding en mogen we blij zijn dat het vaak lukt.
Haha, ja maar heb ook vaak gehad dat die werd geanuleerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is.![]()
Nee, je hebt gelijk, ik mag zelf ook niet klagen gezien eerdere bestellingen.
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn witte A&F shirtjes een beetje goed, dus niet doorzichtig?
Voor vrouwen is het altijd een stuk dunner, teminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb een vrij doorschijnend wit shirtje van A&F
Heb zelf we'll een aantal witte shirts van Abercrombie, die schijnen juist totaal niet door. Goede dikke kwaliteit. Heb trouwens geen ervaring met Abercrombie Kids, maar dat zal ook we'll goed zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Gewoon witte shirts in het algemeen, of de polo's.
Zoiets als dit [ afbeelding ]
Van Abercrombie kids.
Aha, dat verklaard veel. Ik wil ook best even een S opmeten als je dat wilt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik ben maar 1.53m, ik denk dat Abercrombie S al te groot is helaas.
Daarnaast is kids volgens mij gewoon hetzelfde maar dan in kleinere maten
Bedankt, ik hoop dat alles wat ik wil er volgende maand nog is ^^
Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.quote:
Ja, daar heb je wel gelijk in. Wacht anders deze dag nog even af, en dan kun ja altijd nog e-mailen. Want dit duurt nu wel echt absurd lang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.
Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef BigSmurf het volgende:
Hij is gedeeltelijk shipped, 3 items in de backorder, ook prima!
Afhankelijk van douane toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef Bobr het volgende:
[..]
Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.
Nee inklaring doet Fedex zelf. De prijzen in Parijs zijn gewoon duur, bijvoorbeeld een cardigan die voor 90 dollar in de webshop staat heb je daar voor 108 euro.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:16 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Afhankelijk van douane toch?
In oktober weer een weekje naar NY. Dan maar weer even wat shirts etc inslaan!
Iemand trouwens bekend met de prijzen van A&F in Parijs?
Geurtje is supernice. Heb toen 100ML via Ebay uit Amerika besteld voor 70 euro.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ga over een paar weken naar Parijs en als die cologne van 50 ml daar 55 euro kost ofzo kan ik er nog wel mee leven. Die kun je niet online bestellen. Zijn er trouwens ook chicks in bikini of wat.
Ja ook zij doen aan uitverkoop.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:44 schreef Cracka-ass het volgende:
Lijkt wel of ze het merk aan het uithollen zijn. Vandaag 2 hoodies, een broek, een overhemd en een shirt gehaald voor $100. en ik werd geholpen door een superaardig klein poppetje. Niet normaal.
Shit ze hebben het dus doorquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled.![]()
Maar weer een nieuwe poging wagen dus..
Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled.![]()
Maar weer een nieuwe poging wagen dus..
net (dinsdag) 2 polo's gekocht in Milaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Physics het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend waarom A&F niet voet aan wal zet in Europa (of slechts mondjesmaat)? Ik denk dat een fysieke winkel in A'dam storm zou lopen (als ik zie hoeveel moeite mensen doen om aan A&F kleding tek omen) en een online EU store het ook niet gek zou doen.
Mijn 2e bestelling, ook gecancelled. Het waren overigens vrij grote bestellingen, met uitsluitend clearance items en een enkel specials item. Jammer dat er een paar van die fanatiekelingen werken die alles tegenhouden..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.
M'n vorige bestelling is aan het binnendruppelen, kreeg eerst 4 stuks binnen van de 7, vorige week een trui, en gisteren weer een trui. Krijg nu nog één vest binnen, die is nog steeds niet geshipped.
Is nu nog zo, de een zit ook strakker als de andere.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:26 schreef Bryan181 het volgende:
Verschillen de a en f tshirts nog steeds onderling qua lengte? Bestelde wel eens 3 tshirts in L en die hadden allemaal een andere lengte
Niet mee eens, er zit wel degelijk verschil in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:07 schreef BigSmurf het volgende:
In lengte van de shirts zit weleens verschil, maar qua strakheid eigenlijk nooit? Ja, tussen de polo's en gewone shirts wel, polo's zitten over het algemeen strakker, maar tussen polo's onderling of shirts onderling eigenlijk amper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |