Hangt af van het kledingstuk. Niet elk kledingstuk valt hetzelfde waardoor er geen vaste regel is. Als je via internet bestelt heb je dus de kans dat iets te groot of te klein uitvalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef marcosjwz het volgende:
Ik lees nu op sommige site's dat als je bij abercrombie bestelt je een maat groter moet nemen dan dat je in Nederland hebt?? Dus je hebt hier een Medium en dan moet je daar een Large bestellen:S:S
behoorlijk tegenstrijdig met andere dingen die ik hier wel eens lees:P
Of verschilt dit echt per kledingstuk(uitvoering)?
Gemiddeld genomen wel ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef marcosjwz het volgende:
Ke, abercrombie valt dus vergeleken met europa ong zelfde uit? maar dan af en toe groter en af en toe kleiner?
Het is voornamelijk de lengte; ik heb vaak dat hoodies en polo's korter uitvallen dan Nederlandse maten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef marcosjwz het volgende:
Ke, abercrombie valt dus vergeleken met europa ong zelfde uit? maar dan af en toe groter en af en toe kleiner?
De mouwen zijn wel kk lang en flapt gewoon over je hand omdat er geen elastiek in zitquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Het is voornamelijk de lengte; ik heb vaak dat hoodies en polo's korter uitvallen dan Nederlandse maten.
Ik denk dat die pas in het najaar komt. Abercrombie opent wel een winkel in Brussel op 2 maart.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef tesjebesje23 het volgende:
Weet iemand wat over de opening van de A&F store in Parijs? Met google kan ik niet echt een openingsdatum vinden, er wordt over februari en mei gesproken.. Ik ga begin maart naar Parijs dus zou fijn zijn als ie dan al open is
Klopt, maar dat vind ik wel fijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
De mouwen zijn wel kk lang en flapt gewoon over je hand omdat er geen elastiek in zit
Zo lang zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
De mouwen zijn wel kk lang en flapt gewoon over je hand omdat er geen elastiek in zit
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef marcosjwz het volgende:
Ke het is dus zeker geen goed idee, om een maatje kleiner te nemen dan dat je in europa draagt?
Ik zou gewoon dezelfde maat aanhoudenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef marcosjwz het volgende:
Ke het is dus zeker geen goed idee, om een maatje kleiner te nemen dan dat je in europa draagt?
Ja, je krijgt je kleding direct. Factuur komt na ongeveer 3 weken na ontvangst binnen. En er zal 88,68 euro bij komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef marcosjwz het volgende:
Wil een bestelleing van 260(+60verzendkosten erbij dus 320) dollar plaatsen bij a&f store, gewoon rechtstreek van de site dus met fedex.
Hoe zit dat dan met die naheffing? Krijg je dan zon acceptgiro? Hoelang kan je wachten met het betalen daarvan? en krijg je wel gewoon gelijk je kleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |