Als die neef het koopt bespaar je ook nog eens door die mooie wisselkoers.quote:Op maandag 1 november 2010 22:57 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Je bespaart op verzendkosten, en als jouw neef het als gift naar je toezendt, en het niet door de douane gecontroleerd wordt, hoef je geen invoerrechten en BTW te betalen.
Ja ik zie steeds vaker leuk spul bij Hollister, ik heb in Florida een geruite Hollister overhemd gekocht met een leukere kleurencombinatie dan de geruite overhemden bij A&F, hij was ook nog eens in de uitverkoop voor $25. Sowieso zijn de prijzen bij Hollister een stuk relaxter. Ik vind zelf wel dat A&F over het algemeen wat leuker spul heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef Enchanter het volgende:
Over ruim een half jaar , maar weer ff shoppen in Florida , maar ik ga denk ik meer voor Hollister deze keer.
Tegenwoordig loopt iedereen in A&F.
En daar komt bij , dat Hollister op dit moment leukere kleding heeft dan A&F , maar dat is persoonlijk
Dit is niet mogelijk, alleen vanuit de USA en Canada.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef Maestro16 het volgende:
Is het mogelijk nu bij de clearance van A&F te bestellen en zo niet waarom?
Dus het is wel mogelijk naar ellen te laten verzenden en dat zij vervolgens weer naar mij verzend , ik bedoel geen gezeik met de creditcard enzquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Dit is niet mogelijk, alleen vanuit de USA en Canada.
Ik was bij Hollister in Frankfurt en toen stond er op het etiket bijv $ 60 euro 72 pond 65 enzquote:Op zondag 21 november 2010 11:19 schreef SpamNinja het volgende:
Volgens mij is het zo dat ze dezelfde dollar prijzen hanteren maar er een Pond tekentje voorzetten
Was jij niet de persoon die een korte dsquared jas wou hebben die 3x zoveel moet kosten?quote:
Check de Store Locator op de website: http://www.abercrombie.co(...)reId=11203&langId=-1quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Urbe het volgende:
is er al een A&F store in België? welke A&F stores heb je allemaal in Europa op dit moment?
sterk , hihiquote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was jij niet de persoon die een korte dsquared jas wou hebben die 3x zoveel moet kosten?
Is het dan niet een beetje ironisch dat je die jas van 200 dollar over priced vind, terwijl in de tussentijd je oog was gevallen op een kort jasje van dsquared die 3x zoveel kostte, maar afgaand op de foto's niet echt warm uitzag. Nu zal de kwaliteit wel prima zijn en alles, maar dat neemt niet weg dat die korte jas veel te over priced is puur omdat het van een 'designer brand' is. Snap je wat ik bedoel?quote:
Dat logo op die Hollister polo zit wel wat aan de hoge kantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef OnnoQuist het volgende:
Psst. [TK] Abercrombie & Fitch polo's, overhemden en trui
Dat is ook zo bij de Hollister in Duitsland, haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was vorige week in de A&F store in Tokyo. Ongelofelijk wat een drukte en gekte daar zeg. Al die Japanners hebben het zinnetje "Hey how's it going" geleerd en op iedere verdieping (12 ofzo?) zeggen er 4 of 5 dat tegen je. Ongelofelijk zeg, geef mij maar de rust van een lokale US A&F winkel.
Oui, das ist fake!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat logo op die Hollister polo zit wel wat aan de hoge kant
Ik heb deze, heb je nog interesse? Het is een Medium..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Nora.. het volgende:
Iemand toevallig in het bezit van deze?
[ afbeelding ]
Ik ben 1.88... heb tshirts, truien, hoodies etc allemaal Medium.. ben smal gebouwd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef marcosjwz het volgende:
Wel gek, ik heb net even gekeken op de size chart van abercrombie, en dan zou ik eigenlijk een M moeten hebben. Iemand ervaring of die size chart betrouwbaar is?
Hoe meten jullie trouwens je sleeve lenght? ik heb van het midden van me rug nar me schouder en dan van me schouder naar me pols ong.
ow oke, welke maat heb jij bij bijvoorbeeld tommy, diesel etc in nederland met vesten en shirts?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik ben 1.88... heb tshirts, truien, hoodies etc allemaal Medium.. ben smal gebouwd.
Overhemden heb ik zelfs S.. vind ze anders te ruim zitten... 1.90 kun je ze eventueel M nemen..
Mquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef marcosjwz het volgende:
[..]
ow oke, welke maat heb jij bij bijvoorbeeld tommy, diesel etc in nederland met vesten en shirts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |