Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dat verhaal in de OP is veel te omslachtig. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:01 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hoe kan je dan de Clearance in IE zien?
Ik vind het erg meevallen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
die zwembroek is beetje te te abercrombiewas zelf ook aan twijfelen of ik hem moest kopen
je witte broek valt groot hoor (in de breedte van de broekspijpen) heb hem vandaag in lichtbruin binnengekregenje voelt je er lomper in dan dat het er uit ziet
derest nicee
Hoe heb je dat gedaan met de naheffingen dan? Of krijg je die nog?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
ik had 2 billy's 1 van 125 euro en 1 van 50, daar heb ik 2 cadeaubonnen voor mezelf van gekocht ($150, $50) en toen had ik de resterende bedrag nog betaald met de billy van 125 euro.
Beetje gedoe maar geen credit card nodig
Er is geen A&F store in Hong Kong, als je daar A&F kleding tegenkomt is het waarschijnlijk nep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Waar kun je A&F in Hong Kong kopen? Enig idee iemand?
naheffingen staan daar helemaal los van, die krijg je van FedEx ongeveer 4 weken na levering.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Edit:
[..]
Hoe heb je dat gedaan met de naheffingen dan? Of krijg je die nog?
Ik zie niks wat niet afgeprijsd is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ligt het nou aan mij of staan er veel items in de clearance met een niet-clearance prijs?
Raar. Als ik bijvoorbeeld bij 'Clearance Vintage Shorts' kijk, zie ik daar de volgende items voor de volgende prijzen:quote:
Apartig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Raar. Als ik bijvoorbeeld bij 'Clearance Vintage Shorts' kijk, zie ik daar de volgende items voor de volgende prijzen:
Cooper Kiln Trail: $50
Schofield Cobble: $60
Herkimer Landing: $60
Dit zijn gewoon de retail prijzen, hier is niks afgeprijsd aan.
Ik snap er geen niks van. Cache, cookies, etc. al meerdere keren verwijderd. Cookie nogmaals op US ingesteld, maar nog steeds hetzelfde issue. De prijs verandert ook niet als ik het item in mijn winkelwagen stop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Apartig.
Al de broeken die jij opnoemt, zijn hier (VS) volgens de site in de clearence 39,90.
[ afbeelding ]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef flappiewappie het volgende:
Ik heb kleding besteld via A&F, verzending ging super.
Echter krijg ik opeens een factuur (achteraf) van Fedex, met behoorlijk flinke bedragen...,
Er zit verder geen acceptgiro bij, en importeren is volgens douane.nl tot dat bedrag gewoon "gratis".
Ik snap er niks van en Fedex telefoon dienst heeft vakantie ofzo. Wat zijn die bedragen?
Whehe, m'n zusje neemt ook een ook een 100ml Fierce uit de VS mee. Zalige geurquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Toempf het volgende:
Ben eind april nog in Amerika geweest, maar heb maar weinig kleren gekocht eigenlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 100ml van deze:
[ afbeelding ]
Freaking hell, kut factuur zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Freaking hell, kut factuur zeg.
Fedex is ook zo lekker duidelijk daarmee, wel gewoon de spullen bezorgen, factuur na, zonder accept giro oid. Ik moet maar ruiken dat ik dat moet betalen ofzo?
en die 450 euro waar je onder moet blijven is alleen bij bagage![]()
Dure T-shirtjes
Wist ik heulegaar nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!
Misschien binnenkort weer wat bestellen! Denk paar t-shirts en polo's, lekker voor in de zomer
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |