Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dat verhaal in de OP is veel te omslachtig. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:01 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hoe kan je dan de Clearance in IE zien?
Ik vind het erg meevallen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
die zwembroek is beetje te te abercrombiewas zelf ook aan twijfelen of ik hem moest kopen
je witte broek valt groot hoor (in de breedte van de broekspijpen) heb hem vandaag in lichtbruin binnengekregenje voelt je er lomper in dan dat het er uit ziet
derest nicee
Hoe heb je dat gedaan met de naheffingen dan? Of krijg je die nog?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
ik had 2 billy's 1 van 125 euro en 1 van 50, daar heb ik 2 cadeaubonnen voor mezelf van gekocht ($150, $50) en toen had ik de resterende bedrag nog betaald met de billy van 125 euro.
Beetje gedoe maar geen credit card nodig
Er is geen A&F store in Hong Kong, als je daar A&F kleding tegenkomt is het waarschijnlijk nep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Waar kun je A&F in Hong Kong kopen? Enig idee iemand?
naheffingen staan daar helemaal los van, die krijg je van FedEx ongeveer 4 weken na levering.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Edit:
[..]
Hoe heb je dat gedaan met de naheffingen dan? Of krijg je die nog?
Ik zie niks wat niet afgeprijsd is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ligt het nou aan mij of staan er veel items in de clearance met een niet-clearance prijs?
Raar. Als ik bijvoorbeeld bij 'Clearance Vintage Shorts' kijk, zie ik daar de volgende items voor de volgende prijzen:quote:
Apartig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Raar. Als ik bijvoorbeeld bij 'Clearance Vintage Shorts' kijk, zie ik daar de volgende items voor de volgende prijzen:
Cooper Kiln Trail: $50
Schofield Cobble: $60
Herkimer Landing: $60
Dit zijn gewoon de retail prijzen, hier is niks afgeprijsd aan.
Ik snap er geen niks van. Cache, cookies, etc. al meerdere keren verwijderd. Cookie nogmaals op US ingesteld, maar nog steeds hetzelfde issue. De prijs verandert ook niet als ik het item in mijn winkelwagen stop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Apartig.
Al de broeken die jij opnoemt, zijn hier (VS) volgens de site in de clearence 39,90.
[ afbeelding ]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef flappiewappie het volgende:
Ik heb kleding besteld via A&F, verzending ging super.
Echter krijg ik opeens een factuur (achteraf) van Fedex, met behoorlijk flinke bedragen...,
Er zit verder geen acceptgiro bij, en importeren is volgens douane.nl tot dat bedrag gewoon "gratis".
Ik snap er niks van en Fedex telefoon dienst heeft vakantie ofzo. Wat zijn die bedragen?
Whehe, m'n zusje neemt ook een ook een 100ml Fierce uit de VS mee. Zalige geurquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Toempf het volgende:
Ben eind april nog in Amerika geweest, maar heb maar weinig kleren gekocht eigenlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 100ml van deze:
[ afbeelding ]
Freaking hell, kut factuur zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Freaking hell, kut factuur zeg.
Fedex is ook zo lekker duidelijk daarmee, wel gewoon de spullen bezorgen, factuur na, zonder accept giro oid. Ik moet maar ruiken dat ik dat moet betalen ofzo?
en die 450 euro waar je onder moet blijven is alleen bij bagage![]()
Dure T-shirtjes
Wist ik heulegaar nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!
Misschien binnenkort weer wat bestellen! Denk paar t-shirts en polo's, lekker voor in de zomer
!
Klopt geen kut van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:40 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik snap er geen niks van. Cache, cookies, etc. al meerdere keren verwijderd. Cookie nogmaals op US ingesteld, maar nog steeds hetzelfde issue. De prijs verandert ook niet als ik het item in mijn winkelwagen stop.
[ afbeelding ]
Ja onder de 150, maar niet onder de 450 als je het zelf met je koffer importeert.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!
Misschien binnenkort weer wat bestellen! Denk paar t-shirts en polo's, lekker voor in de zomer
!
Luchtje nog meegenomen voor me?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Kut, weer een paar dingen gekocht.
Ik kan 't ook niet laten als ik er langs loop
nee, gewoon meerdere items tegelijk bestellen, dan betaal je wel weer meer verzendkosten, maar die zijn te verdelen over het aantal items dat je koopt. Dus is het handig om met meerdere mensen een bestelling te doen, zo kun je ook de verzendkosten verdelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik wou graag dit shirt gaan bestellen:
[ afbeelding ]
Alleen bij het afrekenen zag ik dat er 40 dollar verzendkosten bij kwamen![]()
Zijn er goedkopere manieren om iets b ij abercrombie te bestellen?
Same here.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:08 schreef Horatio het volgende:
Wil ook graag een abercrombie & fitch zwembroek kopen, alleen 50 dollar + 40 shipping en de kosten van fedex word het me een beetje te gek helaas. Als er nog een keer een inkoopactie komt wil ik graag meedoen.
Ja, dat geldt voor invoerrechten maar wat betreft BTW (19%) ben je altijd de sjaak. Moet je betalen over de waarde van de goederen + verzendkosten, dus daar stuurt FedEx achteraf nog een factuurtje voorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Waarom komen er eigenlijk nog kosten van fedex bij, je mag toch voor 150euro aan waarde importeren?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:03 schreef Horatio het volgende:
Kan iemand misschien kijken of dit een fake is, of een echte?
[ afbeelding ]
Vind hem wel aardig goed lijken namelijk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Fargo het volgende:
De print op de broek is niet identiek.
klik hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:20 schreef Enchanter het volgende:
Ziet er erg nep uit.
Zoals iemand anders al zei , stof glanst veel meer
Je gaat toch geen website zitten promoten waar ze nep spul verkopen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
klik hier
Kost 11.87 dollar inclusief verzenden.
Opzich hè... Ik weet niet hoe de kwaliteit is, maar je hebt voor ¤10 best een puike zwembroek, ook al is ie fake.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
klik hier
Kost 11.87 dollar inclusief verzenden.
Vette broeken!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Toempf het volgende:
Ben eind april nog in Amerika geweest, maar heb maar weinig kleren gekocht eigenlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik nu aanquote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik wou graag dit shirt gaan bestellen:
[ afbeelding ]
Alleen bij het afrekenen zag ik dat er 40 dollar verzendkosten bij kwamen![]()
Zijn er goedkopere manieren om iets b ij abercrombie te bestellen?
Kan je of iemand anders vertellen hoe die zwembroeken vallen? Ik heb spijkerbroek maat 33/34 .. Korte broek van g-star 32.. Moet ik maat M nemen? Alvast bedankt voor het antwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het erg meevallen.
Ik ben zelf vrij groot, loop lekker rond in die broek, vind dat ie best mooi valt.
Die zwembroek is wel erg abercrombie ja, maar vind 'm wel koning
Immer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:22 schreef Murkie84 het volgende:
Dat was snelbedankt.. Denk dat ik een M neem
Foto graag!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze heb ik nu aan. Vond ik wel toevallig. Heb verder niets te melden
.
Waarbij hem aan heeft natuurlijkquote:
Kun je het denk ik beter via Ellen doen. Of een prepaid Wirecard aanschaffen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Horatio het volgende:
Iemand ervaring met A&F bestellen van een NL webshop zoals abercrombieuitamerika.nl?
Word erg desperate voor een zwembroek maar heb geen creditcard, dus direct vanaf A&F site is geen optie.
Erg merkwaardige site en werkwijze. Mijn eerste reactie was om te zeggen dat het sowieso nep is, maar dat klopt niet. Ze bieden gewoon een winkelservice direct vanuit de VS. Zou ik toch eerder voor Ellen gaan, lijkt me iets goedkoper.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Horatio het volgende:
Iemand ervaring met A&F bestellen van een NL webshop zoals abercrombieuitamerika.nl?
Word erg desperate voor een zwembroek maar heb geen creditcard, dus direct vanaf A&F site is geen optie.
.. als je maar 1 artikel wilt/zoekt, zou ik toch voor abercrombieuitamerika gaan. al zijn ze wel aan de prijs.. vergeet niet dat Ellen ook zowiezo 25 euro service fee rekent!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef Japin het volgende:
[..]
Erg merkwaardige site en werkwijze. Mijn eerste reactie was om te zeggen dat het sowieso nep is, maar dat klopt niet. Ze bieden gewoon een winkelservice direct vanuit de VS. Zou ik toch eerder voor Ellen gaan, lijkt me iets goedkoper.
Weet iemand trouwens wat er met de clearance aan de hand is? Heel veel dingen hebben de originele prijs ipv afgeprijsde prijs?
Bedankt voor de tip. Heb inmiddels contact opgenomen met Ellen. Stond me ook iets bij van zo'n service maar heb daar nooit aan gedacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kun je het denk ik beter via Ellen doen. Of een prepaid Wirecard aanschaffen.
Nice, die heb ik ook gekocht in NYC.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:25 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Eergisteren binnen gekomen
Cool, ik heb mijne gister binnen gehad. Welke heb je besteld?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:24 schreef Horatio het volgende:
Nou heb de zwembroek besteldNav een aantal posts hierboven heb ik een M genomen met broekmaat 32/34. Ben benieuwd.
Hij stuurt het op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef nelisb het volgende:
Stuurt hij het op of neemt hij het mee hierheen?
Opsturen is de kans vrij groot dat je belasting moet betalen, ook al zet hij er gift op.. Tevens zit je ook boven de 150 euro,waarbij je de kans loopt ook invoerrechten te moeten betalen.
Dezequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef Murkie84 het volgende:
[..]
Cool, ik heb mijne gister binnen gehad. Welke heb je besteld?
Wanneer heb je deze bestelling binnengehad Murkie84?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:37 schreef Murkie84 het volgende:
Zojuist besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wou eigenlijk de roze zwembroek maar maat uitverkocht
Mooi vest man!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:25 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Eergisteren binnen gekomen
Gewoon, Firefox openen en de site openen. Maar dan doet hij het dus nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef nelisb het volgende:
Eerst uitleggen wat je doet met Firefox? Dan kunnen wij zeggen wat je fout doet.
Heb het maandagavond nog gedaan, precies zoals hierboven beschreven namelijk.
cookie editor zoals boven uitgelegd gedownload?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gewoon, Firefox openen en de site openen. Maar dan doet hij het dus niet
Ik zie kleding die wel in clearance is en kleding die de originele prijs heeft maar wel in de clearance section staat. Vind het wel verdacht dat ik die vraagtekens bij CLEARANCE heb staan, dan moet er toch iets niet goed gaan. Ook als ik de niet afgeprijsde artikelen in de clearance in mijn winkelmandje leg en ga afrekenen blijft de originele prijs staan....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:07 schreef nelisb het volgende:
Zijn Alle kleren de originele prijs?
Ik heb bij clearance afgeprijsde artikelen en artikelen met de nieuwe prijs. Deze kleren met nieuwe prijs staan ook gewoon de de reguliere men afdeling.
Volgens mij voegt clearance alleen afgeprijsde artikelen toe aan het huidige assortiment. Vandaar wel en niet afgeprijsde kleren.
Ik ben benieuwd. Post het antwoord hier s.v.p. ook even.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef SeeQ het volgende:
Blijf me verbazen daar bij A&F.. deze week 3 Deer Brook polo's maat M besteld in 3 verschillende kleuren. Vandaag al binnen, maar alle 3 de polo's zijn verschillend van maat.. ?? Hebben wel alle 3 een size M label.
Een polo (de roze) is zelfs zo klein dat het wel een S-je lijkt.. de andere 2 passen mij wel, al is de ene duidelijk groter dan de andere.
Alle 3 de polo's hebben een label met Made in China.. waarom zijn ze dan niet alle 3 even groot? Heb al een mailtje naar de A&F klantenservice verstuurd, eens kijken wat ze hierop te zeggen hebben.
Wel in de clearance gekocht?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef SeeQ het volgende:
. deze week 3 Deer Brook polo's maat M besteld in 3 verschillende kleuren.
Dat staat inderdaad allemaal goed bij mij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:43 schreef nelisb het volgende:
Openingspost nog eens goed doorlezen!
Uitverkoop pagina (Clearance)
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
Add N Edit Cookies 0.2.1.2
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |