Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dat verhaal in de OP is veel te omslachtig. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:01 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hoe kan je dan de Clearance in IE zien?
Ik vind het erg meevallen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
die zwembroek is beetje te te abercrombiewas zelf ook aan twijfelen of ik hem moest kopen
je witte broek valt groot hoor (in de breedte van de broekspijpen) heb hem vandaag in lichtbruin binnengekregenje voelt je er lomper in dan dat het er uit ziet
derest nicee
Hoe heb je dat gedaan met de naheffingen dan? Of krijg je die nog?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
ik had 2 billy's 1 van 125 euro en 1 van 50, daar heb ik 2 cadeaubonnen voor mezelf van gekocht ($150, $50) en toen had ik de resterende bedrag nog betaald met de billy van 125 euro.
Beetje gedoe maar geen credit card nodig
Er is geen A&F store in Hong Kong, als je daar A&F kleding tegenkomt is het waarschijnlijk nep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Waar kun je A&F in Hong Kong kopen? Enig idee iemand?
naheffingen staan daar helemaal los van, die krijg je van FedEx ongeveer 4 weken na levering.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Edit:
[..]
Hoe heb je dat gedaan met de naheffingen dan? Of krijg je die nog?
Ik zie niks wat niet afgeprijsd is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ligt het nou aan mij of staan er veel items in de clearance met een niet-clearance prijs?
Raar. Als ik bijvoorbeeld bij 'Clearance Vintage Shorts' kijk, zie ik daar de volgende items voor de volgende prijzen:quote:
Apartig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Raar. Als ik bijvoorbeeld bij 'Clearance Vintage Shorts' kijk, zie ik daar de volgende items voor de volgende prijzen:
Cooper Kiln Trail: $50
Schofield Cobble: $60
Herkimer Landing: $60
Dit zijn gewoon de retail prijzen, hier is niks afgeprijsd aan.
Ik snap er geen niks van. Cache, cookies, etc. al meerdere keren verwijderd. Cookie nogmaals op US ingesteld, maar nog steeds hetzelfde issue. De prijs verandert ook niet als ik het item in mijn winkelwagen stop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Apartig.
Al de broeken die jij opnoemt, zijn hier (VS) volgens de site in de clearence 39,90.
[ afbeelding ]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef flappiewappie het volgende:
Ik heb kleding besteld via A&F, verzending ging super.
Echter krijg ik opeens een factuur (achteraf) van Fedex, met behoorlijk flinke bedragen...,
Er zit verder geen acceptgiro bij, en importeren is volgens douane.nl tot dat bedrag gewoon "gratis".
Ik snap er niks van en Fedex telefoon dienst heeft vakantie ofzo. Wat zijn die bedragen?
Whehe, m'n zusje neemt ook een ook een 100ml Fierce uit de VS mee. Zalige geurquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Toempf het volgende:
Ben eind april nog in Amerika geweest, maar heb maar weinig kleren gekocht eigenlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 100ml van deze:
[ afbeelding ]
Freaking hell, kut factuur zeg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Freaking hell, kut factuur zeg.
Fedex is ook zo lekker duidelijk daarmee, wel gewoon de spullen bezorgen, factuur na, zonder accept giro oid. Ik moet maar ruiken dat ik dat moet betalen ofzo?
en die 450 euro waar je onder moet blijven is alleen bij bagage![]()
Dure T-shirtjes
Wist ik heulegaar nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!
Misschien binnenkort weer wat bestellen! Denk paar t-shirts en polo's, lekker voor in de zomer
!
Klopt geen kut van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:40 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik snap er geen niks van. Cache, cookies, etc. al meerdere keren verwijderd. Cookie nogmaals op US ingesteld, maar nog steeds hetzelfde issue. De prijs verandert ook niet als ik het item in mijn winkelwagen stop.
[ afbeelding ]
Ja onder de 150, maar niet onder de 450 als je het zelf met je koffer importeert.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, onder de 150 euro mag je kosteloos invoeren als je kleding uit Amerika besteld!
Misschien binnenkort weer wat bestellen! Denk paar t-shirts en polo's, lekker voor in de zomer
!
Luchtje nog meegenomen voor me?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Kut, weer een paar dingen gekocht.
Ik kan 't ook niet laten als ik er langs loop
nee, gewoon meerdere items tegelijk bestellen, dan betaal je wel weer meer verzendkosten, maar die zijn te verdelen over het aantal items dat je koopt. Dus is het handig om met meerdere mensen een bestelling te doen, zo kun je ook de verzendkosten verdelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik wou graag dit shirt gaan bestellen:
[ afbeelding ]
Alleen bij het afrekenen zag ik dat er 40 dollar verzendkosten bij kwamen![]()
Zijn er goedkopere manieren om iets b ij abercrombie te bestellen?
Same here.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:08 schreef Horatio het volgende:
Wil ook graag een abercrombie & fitch zwembroek kopen, alleen 50 dollar + 40 shipping en de kosten van fedex word het me een beetje te gek helaas. Als er nog een keer een inkoopactie komt wil ik graag meedoen.
Ja, dat geldt voor invoerrechten maar wat betreft BTW (19%) ben je altijd de sjaak. Moet je betalen over de waarde van de goederen + verzendkosten, dus daar stuurt FedEx achteraf nog een factuurtje voorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Waarom komen er eigenlijk nog kosten van fedex bij, je mag toch voor 150euro aan waarde importeren?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:03 schreef Horatio het volgende:
Kan iemand misschien kijken of dit een fake is, of een echte?
[ afbeelding ]
Vind hem wel aardig goed lijken namelijk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Fargo het volgende:
De print op de broek is niet identiek.
klik hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:20 schreef Enchanter het volgende:
Ziet er erg nep uit.
Zoals iemand anders al zei , stof glanst veel meer
Je gaat toch geen website zitten promoten waar ze nep spul verkopen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
klik hier
Kost 11.87 dollar inclusief verzenden.
Opzich hè... Ik weet niet hoe de kwaliteit is, maar je hebt voor ¤10 best een puike zwembroek, ook al is ie fake.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
klik hier
Kost 11.87 dollar inclusief verzenden.
Vette broeken!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Toempf het volgende:
Ben eind april nog in Amerika geweest, maar heb maar weinig kleren gekocht eigenlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik nu aanquote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik wou graag dit shirt gaan bestellen:
[ afbeelding ]
Alleen bij het afrekenen zag ik dat er 40 dollar verzendkosten bij kwamen![]()
Zijn er goedkopere manieren om iets b ij abercrombie te bestellen?
Kan je of iemand anders vertellen hoe die zwembroeken vallen? Ik heb spijkerbroek maat 33/34 .. Korte broek van g-star 32.. Moet ik maat M nemen? Alvast bedankt voor het antwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het erg meevallen.
Ik ben zelf vrij groot, loop lekker rond in die broek, vind dat ie best mooi valt.
Die zwembroek is wel erg abercrombie ja, maar vind 'm wel koning
Immer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:22 schreef Murkie84 het volgende:
Dat was snelbedankt.. Denk dat ik een M neem
Foto graag!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze heb ik nu aan. Vond ik wel toevallig. Heb verder niets te melden
.
Waarbij hem aan heeft natuurlijkquote:
Kun je het denk ik beter via Ellen doen. Of een prepaid Wirecard aanschaffen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Horatio het volgende:
Iemand ervaring met A&F bestellen van een NL webshop zoals abercrombieuitamerika.nl?
Word erg desperate voor een zwembroek maar heb geen creditcard, dus direct vanaf A&F site is geen optie.
Erg merkwaardige site en werkwijze. Mijn eerste reactie was om te zeggen dat het sowieso nep is, maar dat klopt niet. Ze bieden gewoon een winkelservice direct vanuit de VS. Zou ik toch eerder voor Ellen gaan, lijkt me iets goedkoper.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Horatio het volgende:
Iemand ervaring met A&F bestellen van een NL webshop zoals abercrombieuitamerika.nl?
Word erg desperate voor een zwembroek maar heb geen creditcard, dus direct vanaf A&F site is geen optie.
.. als je maar 1 artikel wilt/zoekt, zou ik toch voor abercrombieuitamerika gaan. al zijn ze wel aan de prijs.. vergeet niet dat Ellen ook zowiezo 25 euro service fee rekent!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef Japin het volgende:
[..]
Erg merkwaardige site en werkwijze. Mijn eerste reactie was om te zeggen dat het sowieso nep is, maar dat klopt niet. Ze bieden gewoon een winkelservice direct vanuit de VS. Zou ik toch eerder voor Ellen gaan, lijkt me iets goedkoper.
Weet iemand trouwens wat er met de clearance aan de hand is? Heel veel dingen hebben de originele prijs ipv afgeprijsde prijs?
Bedankt voor de tip. Heb inmiddels contact opgenomen met Ellen. Stond me ook iets bij van zo'n service maar heb daar nooit aan gedacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kun je het denk ik beter via Ellen doen. Of een prepaid Wirecard aanschaffen.
Nice, die heb ik ook gekocht in NYC.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:25 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Eergisteren binnen gekomen
Cool, ik heb mijne gister binnen gehad. Welke heb je besteld?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:24 schreef Horatio het volgende:
Nou heb de zwembroek besteldNav een aantal posts hierboven heb ik een M genomen met broekmaat 32/34. Ben benieuwd.
Hij stuurt het op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef nelisb het volgende:
Stuurt hij het op of neemt hij het mee hierheen?
Opsturen is de kans vrij groot dat je belasting moet betalen, ook al zet hij er gift op.. Tevens zit je ook boven de 150 euro,waarbij je de kans loopt ook invoerrechten te moeten betalen.
Dezequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef Murkie84 het volgende:
[..]
Cool, ik heb mijne gister binnen gehad. Welke heb je besteld?
Wanneer heb je deze bestelling binnengehad Murkie84?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:37 schreef Murkie84 het volgende:
Zojuist besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wou eigenlijk de roze zwembroek maar maat uitverkocht
Mooi vest man!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:25 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Eergisteren binnen gekomen
Gewoon, Firefox openen en de site openen. Maar dan doet hij het dus nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef nelisb het volgende:
Eerst uitleggen wat je doet met Firefox? Dan kunnen wij zeggen wat je fout doet.
Heb het maandagavond nog gedaan, precies zoals hierboven beschreven namelijk.
cookie editor zoals boven uitgelegd gedownload?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gewoon, Firefox openen en de site openen. Maar dan doet hij het dus niet
Ik zie kleding die wel in clearance is en kleding die de originele prijs heeft maar wel in de clearance section staat. Vind het wel verdacht dat ik die vraagtekens bij CLEARANCE heb staan, dan moet er toch iets niet goed gaan. Ook als ik de niet afgeprijsde artikelen in de clearance in mijn winkelmandje leg en ga afrekenen blijft de originele prijs staan....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:07 schreef nelisb het volgende:
Zijn Alle kleren de originele prijs?
Ik heb bij clearance afgeprijsde artikelen en artikelen met de nieuwe prijs. Deze kleren met nieuwe prijs staan ook gewoon de de reguliere men afdeling.
Volgens mij voegt clearance alleen afgeprijsde artikelen toe aan het huidige assortiment. Vandaar wel en niet afgeprijsde kleren.
Ik ben benieuwd. Post het antwoord hier s.v.p. ook even.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef SeeQ het volgende:
Blijf me verbazen daar bij A&F.. deze week 3 Deer Brook polo's maat M besteld in 3 verschillende kleuren. Vandaag al binnen, maar alle 3 de polo's zijn verschillend van maat.. ?? Hebben wel alle 3 een size M label.
Een polo (de roze) is zelfs zo klein dat het wel een S-je lijkt.. de andere 2 passen mij wel, al is de ene duidelijk groter dan de andere.
Alle 3 de polo's hebben een label met Made in China.. waarom zijn ze dan niet alle 3 even groot? Heb al een mailtje naar de A&F klantenservice verstuurd, eens kijken wat ze hierop te zeggen hebben.
Wel in de clearance gekocht?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef SeeQ het volgende:
. deze week 3 Deer Brook polo's maat M besteld in 3 verschillende kleuren.
Dat staat inderdaad allemaal goed bij mij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:43 schreef nelisb het volgende:
Openingspost nog eens goed doorlezen!
Uitverkoop pagina (Clearance)
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
Add N Edit Cookies 0.2.1.2
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Afgelopen zondag besteld en woensdag binnen gehad!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef .MOFH. het volgende:
[..]
Wanneer heb je deze bestelling binnengehad Murkie84?
En hoeveel naheffing moest je betalen?
die site is gaarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:40 schreef Babbatuur het volgende:
Ey ik wilde gewoon een shirtje bestellen van abercrombieuitamerika.nl
Dit lijkt me de goedkoopste manier omdat het maar een shirt betreft, nu vraag ik me echter af hoe de shirtjes vallen. Nu zeggen ze op de site dat als je normaal een m draagt een l moet bestellen, maar ik betwijfel dat.
Hoe vallen de shirts, ik wil iets korter shirt, niet dat het helemaal over je riem heen valt bijv.
alvast bedankt
Je zegt eerst dat het fake spul is, waar baseer je dat dan op, en heeft iemand er ervaring mee of met een van hun subsites?quote:
Ik heb geen ervaring met ze en weet dus niet of het ook echt zo gaat, als zij het direct naar je toe zouden sturen dan is het geloofwaardig maar blijkbaar moet het eerst naar een tussenpersoon in NL die het vervolgens naar je toe stuurt, en dat maakt het voor mij weer dubieus.quote:Onze werkwijze
Onze medewerkers op ons kantoor in Miami kopen dagelijks vele producten voor onze klanten. Inmiddels zijn we vaste klanten in de Abercombie winkels in en rondom Miami. Hierdoor kunnen we exact inspelen op de vraag van de klant. Wat online soms is uitverkocht is waarschijnlijk gewoon nog op voorraad in de winkels.
Wij kopen letterlijk de artikelen die u op onze website heeft besteld. Deze worden vaak nog dezelfde week op ons kantoor in Miami afgeleverd. Zodra deze producten zijn gearriveerd in ons magazijn worden ze vrijwel dezelfde dag verzonden naar Nederland, die na aankomst in Nederland verpakt worden om naar u verzonden te worden.
En dat gaat zo dag in, dag uit.... week in, week uit....
de shirts van A&F zijn allemaal muscle fit, dwz redelijk strak om het lichaam . Als je niet van te lange shirts houd en geen bierbuik hebt, dan kun je gerust je normale maat aanhouden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:40 schreef Babbatuur het volgende:
Ey ik wilde gewoon een shirtje bestellen van abercrombieuitamerika.nl
Dit lijkt me de goedkoopste manier omdat het maar een shirt betreft, nu vraag ik me echter af hoe de shirtjes vallen. Nu zeggen ze op de site dat als je normaal een m draagt een l moet bestellen, maar ik betwijfel dat.
Hoe vallen de shirts, ik wil iets korter shirt, niet dat het helemaal over je riem heen valt bijv.
alvast bedankt
Er zijn er twee, maar ik zou gewoon naar de flagship store op Fifth Avenue gaan. De winkels zelf vind ik trouwens vrij irritant, erg druk, klein, en lange rijenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:30 schreef versteegrob het volgende:
Wat een fucking mooi merk is dit. Ga flink inkopen doen in NY. Neem aan dat er meerdere winkels in NY zijn maakt het nog uit naar welke ik toe ga?
Ik heb een paar polo's, en de maat is elke keer anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wel in de clearance gekocht?
Heb ook 2 deer brooks gekocht. 2 keer een XL. 38,50 USD per stuk. Met een koers van 1,40 echt een koopje.
Deer Brook
DARK BROWN XL
121514850
1 Shipped $38.90
Deer Brook
LIGHT TURQUOISE XL
121533792
1 Shipped $38.90
Vorig jaar een roze deer brook gekocht in LA, dit was ook een XL. Hopelijk zijn ze alle 3 dezelfde maat!
Bedenk dat de bedragen op de Abercrombie website bedragen zijn zonder BTW. Afhankelijk van wat de shirtjes kosten is die prijs van abercrombieuitamerika nog geeneens zo gek en ben je dus bij los bestellen van de website waarschijnlijk hetzelfde kwijt. Als je wil weten wat het geintje bij Ellen kost moet je Ellen zelf even mailen en vragen om een schatting van de kosten. Ellen vraagt wel geld voor haar service en hanteert niet altijd een even realistische dollar/euro koers. Hoe je de clearance kan bereiken moet je echt even zelf opzoeken, dat is al meer dan 100 keer besproken in de afgelopen topics (en staat ook gewoon in de OP)quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Babbatuur het volgende:
Wil graag 2 shirtjes bestellen, op die site abercrombieuitamerika kost met dat incl verzendkosten 109 euro.
Nu vind ik dat een behoorlijk bedrag voor iets waarvan de kwaliteit en prijs te betwisten is. Daarom is het via de Abercrombiewebsite bestellen dus ook aantrekkelijk, nu heb ik echter geen creditcard en weet ik ook niet of het zinvol is voor 2 shirtjes gebruik te maken van de service van Ellen.
Hoe zit dat btw met die clearance pagina in Internet explorer?
Sorry voor al de vragen, maar ben beetje n00b op dit gebied
Het gaat me er ook om dat ik bij de Nederlandse site geen enkele garantie heb dat ze 'echt' zijn, op internet zie ik er niks over staan en er staat nog geen enkele recensie op de site.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:47 schreef Japin het volgende:
[..]
Bedenk dat de bedragen op de Abercrombie website bedragen zijn zonder BTW. Afhankelijk van wat de shirtjes kosten is die prijs van abercrombieuitamerika nog geeneens zo gek en ben je dus bij los bestellen van de website waarschijnlijk hetzelfde kwijt. Als je wil weten wat het geintje bij Ellen kost moet je Ellen zelf even mailen en vragen om een schatting van de kosten. Ellen vraagt wel geld voor haar service en hanteert niet altijd een even realistische dollar/euro koers. Hoe je de clearance kan bereiken moet je echt even zelf opzoeken, dat is al meer dan 100 keer besproken in de afgelopen topics (en staat ook gewoon in de OP)
Overigens heb ik net mijn eerste besteling bij Hollister achter de rug. Zwembroeken, overhemd, slippers en een spijkebroek. Spijkerbroek is waarschijnlijk te groot maar voor US 24,95 wilde ik de gok wel wagen.
Mooi, goede kwaliteit, goede pasvorm, niet duur.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is iedereen zon fan van dit merk? Met welk merk kan je dit merk vergelijken?
Precies wat Merkie zegtquote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is iedereen zon fan van dit merk? Met welk merk kan je dit merk vergelijken?
Ik ben benieuwd hoeveel het via Ellen gaat kosten. Als zij de offerte heeft gemaakt, wil je de prijs hier dan ook even posten?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Ik ga vandaag of morgen ook een bestelling plaatsen,
zit alleen te dubben of ik het via Ellen laat doen want ik vind 50 Dollah verzendkosten aardig veel.
Kijken of ze een goede offerte geeft.
Ik wil niet te veel bestellen gelijk de eerste keer, eerst kijken hoe het beetje valt op mijn lichaam; "gespiert met buikje".
[ afbeelding ]
quote:Ik ben benieuwd hoeveel het via Ellen gaat kosten. Als zij de offerte heeft gemaakt, wil je de prijs hier dan ook even posten?
Amen! Ik ben wel bereid om daarvoor extra te betalenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Japin het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat iedereen echt een stelltje Nederlanders bij elkaar blijft. Iedereen wil wel graag in Abercrombie lopen omdat het "zo'n goede pasvorm heeft" en "omdat niemand anders er in loopt" maar als er dan 50 dollar verzendkosten bij dat goed passende en exclusieve t-shirt komt kijken dan haken mensen weer af.
Als je geen 50 dollar verzendkosten wil betalen dan ga je toch lekker naar de Zara om daar een grijs t-shirt te halen en naar de Sacha voor een paar leren teenslippers? Zo ontzettend het 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gevoel'
Overigens is dit niet perse gericht op onze vrachtwagenchauffeur maar is het iets wat me al veel vaker is opgevallen.
Ik kan je nu alvast vertellen dat de kleding in het echt minder mooi is dan op de foto, dat vind ik tot nu toe nog met alles wat ik daar besteld heb. Maar toch is het wel mooi spul.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..
En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.
Dat is beter dan in die G-Star en Chasin' meuk rond te lopen.
Mee eens, maar je hebt zat merken in de Nederlandse winkels hangen die neigen richting A&F qua stijl en kwaliteit. Check THD (Hilfiger Denim), Scotch & Soda en de wat duurdere lijnen van G-Star Raw. A&F blijft natuurlijk stiekem wel iets leuker, omdat minder mensen het dragen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..
En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.
Dat is beter dan in die G-Star en Chasin' meuk rond te lopen.
Dat bijna niemand het draagt gaat voor mij niet echt meer op, in Groningen waar ik studeer zie ik dagelijks overal mensen ermee lopen, en op tv zie ik het maar al te vaak, zelfs op Roland Garros stikte het ervan. Maar uiteraard zie je het minder vaak dan de populaire merken hier in NL.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef .MOFH. het volgende:
Ik vind die destroyed look van Abercrombie er zo leuk uitzien.
Het is orgineel en goedkoop en bijna niemand draagt het en niet te vergeten, het heeft een goede pasvorm.
Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.quote:
Idd dat is waar, maar ik heb het ontdekt in Amerika.quote:
Soms wil ik gewoon de hele winkel leegkopenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.
Herkennen jullie trouwens het gevoel dat na terugkomst uit de VS je het gevoel hebt veel te weinig A&F gekocht te hebben?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
nee weet je wat ik had: Ik was in NY in abercrombie
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
wel lekkere parfum lucht trouwens (geen sarcasme)
kom ik thuis, kijk ik na een half jaar op hun site vind ik het toch mega tof
okeee veel duurder nu dus met shipping maar ja
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
nee weet je wat ik had: Ik was in NY in abercrombie
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
wel lekkere parfum lucht trouwens (geen sarcasme)
kom ik thuis, kijk ik na een half jaar op hun site vind ik het toch mega tof
okeee veel duurder nu dus met shipping maar ja
Kostte me 20 euro +5% van het bedrag extra, echter komt er geen naheffing van fedex en de verzending is goedkoper dan direct vanaf A&F. Ik heb geen creditcard en daarom heb ik het via Ellen gedaan, ze betaald met creditcard voor je en dat moet jij het geld overmaken naar een nederlands postbanknummer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef Babbatuur het volgende:
Heb die nederlandse abercrombie site eens gemaild, waarom er geen klantenrecensies op de site staan, wacht even af.
Dat is inderdaad wel snel via 'Ellen', hoeveel extra kosten bracht het met zich mee. Kan Ellen ook voor jou betalen, mocht je niet over een creditcard beschikken?
Kan hij niet beter gewoon naar een winkel in Canada gaan en daar je spul kopen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Melle12603 het volgende:
Vraagje,
Kameraad zit in Canada, weet iemand hoe het zit met de importheffingen van de USA naar Canada?
Anders zou ik het eventueel naar hem kunnen verzenden, en dan kan hij het meenemen naar NL.
Iemand enig idee?!
Er zijn maar 3 winkels in Canada.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan hij niet beter gewoon naar een winkel in Canada gaan en daar je spul kopen?
Waarom bestel je niet rechtstreeks bij Abercrombie dan? Handiger, sneller en goedkoper als via Ellen, als je maar onder de 150¤ aan producten blijft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:verhaal
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet rechtstreeks bij Abercrombie dan? Handiger, sneller en goedkoper als via Ellen, als je maar onder de 150¤ aan producten blijft.
Ik zou dan een L nemen. Ze vallen grootquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, ik wil wel graag 2 zwembroeken hebben voor de vakantie..
Hoe zit het met de maat? Hier in NL heb ik vaak maat 34 (breedte) of soms 36.
XL zal wel goed zijn dan? Iemand die zelfde maten heeft??
Bedankt voor de tip! Wat voor wisselkoers hanteren ze daar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef PetervTegen het volgende:
Als je geen creditcard hebt; KOOP BILLY's (billy.be) en nee heb geen zakelijk belang
HEMAquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef Babbatuur het volgende:
Heb Ellen gevraagd om prijsopvraag en het valt op zich nog wel mee, maar nu wilde ik mijn gewone shirts opmeten om te kijken welke maat ik zou moeten hebben. Maar waar koop je zo'n meetlint?
Vind je het heel gek dat het lijkt alsof dat shirt niet goed valt, gezien de positie van zijn armen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat valt A&F kleding toch groot uit :S, een fok user heeft een foto van een shirt gemaakt wat ik wou gaan bestellen:
Maatje S bij 1.85, het lijkt net of dat er totaal geen model in dat shirt zit.
Ging dan over dit shirt:
[ afbeelding ]
Had niets met zijn armen te makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat het lijkt alsof dat shirt niet goed valt, gezien de positie van zijn armen?![]()
En wat betreft een S bij een lengte van 1.85, niet iedereen heeft overgewicht.
Nee want er zitten geen mouwen aan dat shirt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Had niets met zijn armen te maken
huidige wisselkoers, geen extra fees omdat het dollars zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Cortax het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Wat voor wisselkoers hanteren ze daar?
ik ben 185 en M valt mij echt precies goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat valt A&F kleding toch groot uit :S, een fok user heeft een foto van een shirt gemaakt wat ik wou gaan bestellen:
Foto gedelete op request.
Maatje S bij 1.85, het lijkt net of dat er totaal geen model in dat shirt zit.
Ging dan over dit shirt:
[ afbeelding ]
Meer dan 125 euro kan toch niet? Of kan je het opwaarderen oidquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:38 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
huidige wisselkoers, geen extra fees omdat het dollars zijn![]()
+ als je meer dan 125 koopt, dan eerst cadeaucards voor jezelf kopen
En hoeveel kg ben jequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
ik ben 185 en M valt mij echt precies goed
58 kg :p maar ik heb het over lengte dat die goed isquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:15 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En hoeveel kg ben je
Pics graag
:|quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
58 kg :p maar ik heb het over lengte dat die goed is
pics komen nog wel
Kan jij nog eens een nieuwe foto posten met je shirtquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Japin het volgende:
[..]
:|
Ik ben bij 2cm kleiner meer dan 80 kg en heb ook een M. (geen maat op te trekken dus?)
je kan er ook 2 kopen ofzo. en van die ene koop je een cadeaucard voor jezelf en met die andere betaal je het resterende bedragquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef Cortax het volgende:
[..]
Meer dan 125 euro kan toch niet? Of kan je het opwaarderen oid
Ik heb hetzelfde in FireFox. In IE doet hij het wel gewoon goed. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:25 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Waarom staat er dan überhaubt clearance? Maar er staat ???CLEARANCE??? dat moet aanduiden dat er iets niet klopt, volgens mij is er iets fout met de site, want Hollister heeft dit probleem namelijk niet!
Nog maar een keer dan... Misschien kan iemand het ook in de OP zetten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:01 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hoe kan je dan de Clearance in IE zien?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:11 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Met http://www.ultrareach.com/ of http://www.hotspotshield.com/ kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dat verhaal in de OP is veel te omslachtig. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...
Yep. Ik gebruik Hotspotshield. Werkt prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan... Misschien kan iemand het ook in de OP zetten.
[..]
Heb meetlint genomen en gemeten met een t-shirt dat mij goed paste, dit is een M van Tommy Hilfiger Denim. Een M moet dan gewoon voldoen toch? Had laatst ook een Paul Frank t-shirt besteld uit Amerika, en deze M valt me erg wijd en ik had liever een S gehad, vandaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef Babbatuur het volgende:
Heb Ellen gevraagd om prijsopvraag en het valt op zich nog wel mee, maar nu wilde ik mijn gewone shirts opmeten om te kijken welke maat ik zou moeten hebben. Maar waar koop je zo'n meetlint?
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe moet ik dit betalen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef PetervTegen het volgende:
Net me naheffing gekregen op 215 dollar (155 eur): 22,61(14,6%)
staat alleen niet duidelijk in aan wie en hoe en wat ik moet betalen![]()
edit: gevonden en betaald![]()
Vind het allemaal zo tegenstrijdig wat ik lees op het internet, zo zag ik op een ander site staan dat je wel een maat groter moest nemen met Abercrombie dan je normaal, en dat opmeten snap ik niet helemaal. In die size-chart wat wordt dan bedoeld met chest en sleeve length?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef Onvervalst het volgende:
A&F is gemaakt voor wat gespierdere mannen, dus als je iel bent dan kan het inderdaad nogal groot uitvallen.
Dit hoort NIET!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:18 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb een probleem met de Clearance sectie, er staan dingen met een normale prijs dus zonder de clearance prijs, hoort dit of is er wat aan te doen?
http://www.workingclassclothes.com/Measuring%20Guide.htmquote:Op maandag 15 juni 2009 01:04 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Vind het allemaal zo tegenstrijdig wat ik lees op het internet, zo zag ik op een ander site staan dat je wel een maat groter moest nemen met Abercrombie dan je normaal, en dat opmeten snap ik niet helemaal. In die size-chart wat wordt dan bedoeld met chest en sleeve length?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan... Misschien kan iemand het ook in de OP zetten.
[..]
Ga eens naar een America today en probeer daar een spijkerbroek. Daar gebruiken ze ook hetzelfde US system van maten en kan je het zo uitvinden wat jou zou moeten passen.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:20 schreef zomer86 het volgende:
Even over die herenbroeken maatje 34/34 waarmee kun je dat ongeveer vergelijken? maatje 50/52?
Iemand?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe moet ik dit betalen?
Gevonden via googlequote:
Ja, maar ik heb geen acceptgiro.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Onvervalst het volgende:
[..]
Gevonden via google
Let op!
Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten. Maar dit is altijd nog beter dan een nepperd via Marktplaats.nl te kopen, toch?
vreemd, normaal zit er altijd een acceptgiro bij, ik moet de naheffing van mijn laatste bestelling nog ontvangen, ben benieuwd of er dan ook geen acceptgiro bij zit. vreemde gang van zaken.quote:
Ik had ook geen aceptgiroquote:Op maandag 15 juni 2009 18:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
vreemd, normaal zit er altijd een acceptgiro bij, ik moet de naheffing van mijn laatste bestelling nog ontvangen, ben benieuwd of er dan ook geen acceptgiro bij zit. vreemde gang van zaken.
Nee, je moet alleen even tekenen voor ontvangst.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:00 schreef Cortax het volgende:
Bij mijn track&trace staat het volgende.
Jun 19, 2009 08:37 Vrijgave internationale zending AMERSFOORT NL.
Betekent dat dat ie vandaag nog wordt bezorgd?
- edit: ja dus Op FedEx-voertuig voor bezorging -
Moet ik trouwens aan de postbode ook wat betalen? BTW of inklaringskosten?
Lijkt me stug, je krijgt waarschijnlijk over een paar weken wel post van Fedex voor een bedrag van rond de ¤50.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:18 schreef .MOFH. het volgende:
De grote bestelling van 240 euro is vandaag aangekomen en alles in orde!
Hoefde niks te betalen aan naheffing! Geslaagd dus en voor herhaling vatbaar!
Dinsdag door me neef op de post gedaan in Amerika en vandaag aangekomen.
Oh, dan zou het kunnen ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef .MOFH. het volgende:
Fedex heeft hier niks mee te maken..
Het pakketje is naar me neef die in Amerika woont verzonden.
Toen heeft hij het verstuurd met USPS en op de douane papieren staat gift en een waarde van onder de 150 euro.
Ik was niet thuis toen het pakketje werd bezorgd. Ik kreeg een papiertje in de brievenbus dat ik het pakketje kon ophalen bij de buren. Verder niks hoeven te betalen.
Als hij belasting aan TNT Post had moeten betalen dan had hij dat meteen moeten doen. Aangezien hij dat niet hoefde heeft hij de invoerbelasting en BTW weten te ontlopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 04:43 schreef booo het volgende:
[..]
Al heet een naheffing natuurlijk niet voor niks een naheffing.
Oh, ik dacht dat dat ook naderhand pas zou komenquote:Op maandag 22 juni 2009 04:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Als hij belasting aan TNT Post had moeten betalen dan had hij dat meteen moeten doen. Aangezien hij dat niet hoefde heeft hij de invoerbelasting en BTW weten te ontlopen.
Met al die gozers hier komt er natuurlijk nooit antwoord op mn bikini-vraagquote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef karoltje het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe de bikini's vallen? Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vallen die broekjes een beetje over je kont of is het superklein allemaal?
Aangezien de meeste broeken van A&F laag op de heupen hangen en ze sowieso wel hun best doen om seks uit te stralen (zie foto's op de website) gok ik dat het geen model oma-onderbroek is. Uiteindelijk zit er bij dit soort dingen maar 1 ding op, gewoon bestellen, desnoods 2 maten en de andere verkopen via fok of marktplaats. Heb ik een jaar geleden met zwembroeken gedaan en was ze alle drie binnen een kwartier kwijt, dat is dus meestal geen probleem.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef karoltje het volgende:
[..]
Met al die gozers hier komt er natuurlijk nooit antwoord op mn bikini-vraag. Niemand dit ooit voor zn chick besteld?
Hangt dat niet gewoon van je kont af?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef karoltje het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe de bikini's vallen? Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vallen die broekjes een beetje over je kont of is het superklein allemaal?
Die 150 Euro is dat incl. verzendkosten en BTW? Of gewoon puur het bedrag aan kleding?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).
tsja bekend probleem.. zet ze maar te koop hier dan raak je ze wel kwijt. Wel jammer van de moeite, hoopte nl. dat ze goed zaten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef nelisb het volgende:
Gaat goed met abercrombie.
Heb 5 polos van ze. Alle xl. Zitten prima.
Heb er 3 bij besteld. 3 keer een xl. 2 zijn veel te klein en 1tje twijfel ik nog over.
Heb het laatst ook nog meegemaakt met een Deer Brook polo in maat M, normaal draag ik altijd maat M, maar ik heb er ook nog een aantal in maat S, en die polo die ik laatst in maat M had besteld zat krapper dan mijn Deer Brook polo's in maat S.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef nelisb het volgende:
Gaat goed met abercrombie.
Heb 5 polos van ze. Alle xl. Zitten prima.
Heb er 3 bij besteld. 3 keer een xl. 2 zijn veel te klein en 1tje twijfel ik nog over.
De vorige was 3 jaar geleden.. en er is al 200x gevraagd wanneer de nieuwe komt.quote:
Prijs valt nu ook wel mee. Vorig wintercollectie had ook zoiets in het grijs meen ik, leek me ook echt warm, maar die was iets van twee keer zo duurquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
lekker warm voor komend seizoen
190 dollar incl verzendenquote:
Die polo ziet er wel echt uit als je naar het Moose logo kijkt, bij fakes is dat logo minder mooi en wijkt qua vorm erg af van het originele.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik las op een ebaypagina dat alle abercrombie knopen, ook de naam abercrombie bevatten.
http://cgi.ebay.com/Abercrombie-Mens-Polo-Shirt-Deer-Brook-Sz-XL-NWT_W0QQitemZ380144407926QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_MC_Shirts?hash=item58825f5576&_trksid=p3286.c0.m14
Hier zie ik dat dus niet, maar de prijs is geen prijs voor fake... Is het dan wel een fake of nieT?
Ik kan hem nu niet vinden op de site, maar het zal wel met het materiaal te maken hebben, die van vorig jaar was van Cashmere als ik het goed heb, dit is zo te zien (grotendeels) katoen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Prijs valt nu ook wel mee. Vorig wintercollectie had ook zoiets in het grijs meen ik, leek me ook echt warm, maar die was iets van twee keer zo duur
Heb de proef maar op de som genomen en twee polos bij hem besteldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Die polo ziet er wel echt uit als je naar het Moose logo kijkt, bij fakes is dat logo minder mooi en wijkt qua vorm erg af van het originele.
En wat die knopen betreft, ook fakes hebben tegenwoordig abercrombie op de knopen staan.
De prijs is goed, maar er zijn ook verkopers die fakes proberen te verkopen tegen hoge prijzen.
Ook beweren veel verkopers dat alles 100% echt is ook al is dat niet het geval, dus pas ermee op.
Maar bovenstaande verkoper lijkt me te vertrouwen.
wat heb je betaald voor de polo's en hoeveel verzendkosten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb de proef maar op de som genomen en twee polos bij hem besteld
op de orginele site van A&F zie je duidelijk dat de achterkant van de polo wat langer is, dit kan ik niet terugzien op die link van jouw. Ik hoop voor je dat t echt is, en geen namaak troep.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb de proef maar op de som genomen en twee polos bij hem besteld
dat is toch wel degelijk duidelijk te zien op die foto.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef Lienzz het volgende:
[..]
op de orginele site van A&F zie je duidelijk dat de achterkant van de polo wat langer is, dit kan ik niet terugzien op die link van jouw. Ik hoop voor je dat t echt is, en geen namaak troep.
Die vond ik ook erg tof ja. Maar ik heb al een hele warme A&F jasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik kan hem nu niet vinden op de site, maar het zal wel met het materiaal te maken hebben, die van vorig jaar was van Cashmere als ik het goed heb, dit is zo te zien (grotendeels) katoen.
Ik vind deze heel erg mooi, ik durf alleen geen jas te bestellen in die Amerikaanse maten.
[ afbeelding ]
Eindelijk unbannedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
wat heb je betaald voor de polo's en hoeveel verzendkosten?
Even naar beneden scrollen, daar staan de grotere foto'squote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef Lienzz het volgende:
[..]
op de orginele site van A&F zie je duidelijk dat de achterkant van de polo wat langer is, dit kan ik niet terugzien op die link van jouw. Ik hoop voor je dat t echt is, en geen namaak troep.
Hartstikke nep. Bedenk even hoe deze aanbieder aan zijn/haar spullen zou moeten komen. Er zijn eigenlijk maar 3 opties:quote:Op zondag 26 juli 2009 17:39 schreef Nora.. het volgende:
Iemand hier goede ervaringen met kopen op Marktplaats? En dan bedoel ik verkopers zoals van deze advertentie (hebben volgens mij zo'n honderd advertenties staan, met onderstaande tekst):
AF dames jas
Haal de allernieuwste 2009 zomer collectie van Abercrombie & fitch in huis !!
Abercrombie & fitch is nu al een wereldwijd begrip in de trendy modewereld.
Bestel bij ons Abercrombie & fitch shirts in diverse kleuren en maten.
Wij hebben meerdere designs in de aanbieding, dus bekijk ook onze overige advertenties.
Prijs inclusief verzendkosten
++ Het ALLERnieuwste model kleren van Abercrombie & fitch! ++
100% Nieuw, AUTHENTIEK en nooit gedragen in PERFECTE conditie
LEVERBAAR IN S / M / L
Het valt wat kleiner, let goed op de maten hieronder
S - 34
M - 36
L - 38
Onze customer service afdeling en onze voorraad zijn in verschillende plaatsen. Daarom is afhalen of rembours niet mogelijk.
Wij hebben nog veel meer kleuren en modellen, wij kunnen niet alles hier tonen, mail ons voor overige kleuren, modellen en kleding
Prijs is vast, bieden is niet mogelijk
Bekijk ook onze andere advertenties
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:38 schreef jj79 het volgende:
[..]
Is Fierce het luchtje wat je in de Abercrombie stores altijd ruikt?
volgens mij is dit toch een totaal ander geurtjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:18 schreef Santaclaus het volgende:
Heeft Hollister hetzelfde geurtje of is die anders?
Als die anders is welke is dat dan?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:18 schreef Santaclaus het volgende:
Heeft Hollister hetzelfde geurtje of is die anders?
Als die anders is welke is dat dan?
Ja ze leveren lekker snel he!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:55 schreef VincentK het volgende:
Net terug van een vakantie in Engeland en ook daar de A&F in geweest en wat gekocht. Natuurlijk te weinig want toen ik thuis kwam wilde ik en mijn meisje nog meer A&F kopen.
Eerst op marktplaats gekeken en daar bleken de prijzen wel erg onder de A&F prijzen zelf te liggen. Toen ik de kleding daar eens goed bekeek is het ook anders dan op de site van A&F zelf staat. Zoals hierboven ook al gemeld geven de verkopers aan dat de herkomst China en dergelijk is en dat de spullen rechtstreeks van de OEM van A&F komen.Tja, dat zal wel.
Ik heb wel even getwijfeld en toch de spullen bij A&F online besteld. 50$ verzendkosten waren het mij wel waard. De spullen die ik in Londen had gekocht waren in ponden duurder dan op de A&F site, dus dat heeft me over de streep gehaald.
Nu heb ik 2 fleece-vesten gekocht inclusief verzenden 190$. Dit is onder de 150¤ die op de site van douane.nl staat. Dus alleen btw en geen douanerechten. Met btw 158¤. Ter vergelijking kost dit in Londen in de winkel ca 160 pond (20¤ duurder) en bij AbercrombieuitAmerika.nl kost dit 218¤ (50¤ duurder).
Spullen zijn zojuist geleverd nadat ik ze woensdag jl. had besteld op de site. Binnen 4 dagen dus vanuit Amerkia! Snel geleverd, goed verpakt en ik ben helemaal tevreden.
Heee, die heb ik ook gekochtquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:32 schreef shayolo het volgende:
Ik heb dit vest uit de A&F winkel in Los Angeles. Geweldig mooi en comfortabel vest!
[ afbeelding ]
$ 87.50 incl. tax.
Dat luchtje van A&F spuiten ze trouwens door de hele winkel, waardoor je kleding ook nog een tijdje zo ruikt.![]()
100% Authentic!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Die polo ziet er wel echt uit als je naar het Moose logo kijkt, bij fakes is dat logo minder mooi en wijkt qua vorm erg af van het originele.
En wat die knopen betreft, ook fakes hebben tegenwoordig abercrombie op de knopen staan.
De prijs is goed, maar er zijn ook verkopers die fakes proberen te verkopen tegen hoge prijzen.
Ook beweren veel verkopers dat alles 100% echt is ook al is dat niet het geval, dus pas ermee op.
Maar bovenstaande verkoper lijkt me te vertrouwen.
Heel mooi, en een levertijd van 12 dagen ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
100% Authentic!![]()
Ben heel blij
http://myworld.ebay.com/trend-chaser/
Deze verkoper verkoopt ze dus echte A&F. Ben blij dat ik ook geen invoerrechten e.d. hoefde te betalen
uitleg?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef Lienzz het volgende:
[..]
volgens mij is dit toch een totaal ander geurtje
Want waarom zou je 'm dan nog bij A&F halen als je daar 40 dollar betaald en bij HCO 29,50
bronquote:Abercrombie & Fitch negeert Nederland
NEW YORK – Abercrombie & Fitch gaat het aantal winkels in Europa uitbouwen. Interesse in een vestiging in Nederland heeft het hippe merk echter absoluut niet.
Dat zegt een woordvoerder van A&F in een gesprek met het dagblad De Pers. Het merk is in Europa al vertegenwoordigd met winkels in Londen en Parijs. Dit jaar volgt er een vestiging in Dublin, waarna de komende jaren nog zeven landen een A&F-vestiging zullen krijgen. In Nederland, België of Luxemburg heeft de onderneming echter geen interesse.
Levendige handel
Abercrombie & Fitch is onder meer populair met ondergoed en spijkerbroeken. De schaarse verkrijgbaarheid leidde de afgelopen jaren tot een levendige handel in al dan niet authentieke kleding via handelssites.
Tis wel jammer maar je zult zien dat als er ook winkels van a&f in NL komen, NóG veel meer mensen het gaan dragen..quote:
Ik heb maat M voor muscle fit t-shirts en polo's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef spyi het volgende:
hey iedereen, ik heb maat M voor muscle fit Tees, deze zitten goed (man).
vallen de polo's (muscle fit) kleiner uit? denk je dat ik een L nodig zou hebben?
en weten jullie hoe fleeces en truien vallen?
thanks!
Oke thanks!! wat is precies de reden dat je S hebt bij fleeces en truien? vallen die gewoon kleiner uit? (de non muscle fit), scheelt het dan vooral in lengte of in breedte zeg maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb maat M voor muscle fit t-shirts en polo's.
Fleeces en truien kan ik in maat S dragen zolang deze geen muscle fit zijn, als dat wel het geval is dan maat M.
Truien en fleeces werden voorheen niet in muscle fit gemaakt, vandaar dat ik die toen wel in maat S kon hebben, die vallen dus groter uit dan muscle fit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef spyi het volgende:
[..]
Oke thanks!! wat is precies de reden dat je S hebt bij fleeces en truien? vallen die gewoon kleiner uit? (de non muscle fit), scheelt het dan vooral in lengte of in breedte zeg maar
mag ik weten hoelang je bent / postuur? thanks!
thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Truien en fleeces werden voorheen niet in muscle fit gemaakt, vandaar dat ik die toen wel in maat S kon hebben, die vallen dus groter uit dan muscle fit.
Maar het verschilt toch ook nog wel erg per item. Een aantal maanden geleden had ik 2 fleeces besteld van hetzelfde type in verschillende kleuren, beide maat S muscle fit, de fleeces die ik daarvoor had gekocht waren ook in maat S maar geen muscle fit, maar toch gewoon even proberen, uiteindelijk zat dus 1 van die nieuwe fleeces te strak en de ander zat wel goed. Dit probleem met de maatvoering is nu alweer wat jaartjes bekend bij A&F.
Muscle fit is dus sowieso in breedte kleiner dan non muscle fit. Dan sluit de kleding dus beter aan op de spieren, vandaar de naam muscle fit.
Ik ben ongeveer 1,75m lang. Normaal postuur.
Omdat meer mensen nu over een creditcard beschikken, of gebruik maken van sites die je een tijdelijke digitale creditcard aanbieden door geld over te maken naar de rekening van dat bedrijf. Dan kun je vervolgens een betaling doen op de A&F site net zoals met een gewone creditcard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef Santaclaus het volgende:
Hey ik heb eigelijk een vraag...
Ik las wellis in de vorige topics van een tijd geleden, dat er inkoopacties waren..
Er is vast een goede reden voor dat het gestopt is...
Maar waarom zijn er dus nu geen inkoopacties meer?
Ik hoor het wel hoop ik..
hoop gedoe inderdaad...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Omdat meer mensen nu over een creditcard beschikken, of gebruik maken van sites die je een tijdelijke digitale creditcard aanbieden door geld over te maken naar de rekening van dat bedrijf. Dan kun je vervolgens een betaling doen op de A&F site net zoals met een gewone creditcard.
Mensen kunnen dus zelf een bestelling plaatsen zonder afhankelijk te zijn van een ander met een creditcard.
Daarnaast denk ik dat mensen die over een creditcard beschikken gewoon geen zin hebben om een IA op te zetten, zelf heb ik daar ook niet echt zin in.
Toch heb ik het idee dat je je een hoop verzendkosten bespaart als je met meerdere mensen een bestelling doet...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Omdat meer mensen nu over een creditcard beschikken, of gebruik maken van sites die je een tijdelijke digitale creditcard aanbieden door geld over te maken naar de rekening van dat bedrijf. Dan kun je vervolgens een betaling doen op de A&F site net zoals met een gewone creditcard.
Mensen kunnen dus zelf een bestelling plaatsen zonder afhankelijk te zijn van een ander met een creditcard.
Daarnaast denk ik dat mensen die over een creditcard beschikken gewoon geen zin hebben om een IA op te zetten, zelf heb ik daar ook niet echt zin in.
Die reden was volgens mij inderdaad net zo voornaam als de reden dat een hoop personen geen eigen credit card zouden hebben. Vraag me trouwens echt af of al die personen die hier ooit aan zo'n IA hebben meegedaan, nu trouw met zo'n Wally-card bestellen. Volgens mij valt dat reuze mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat je je een hoop verzendkosten bespaart als je met meerdere mensen een bestelling doet...
Als ik het goed begrijp bespaar je dan op de verzendkosten van A&F toch? Want het als gift verzenden om douanekosten te ontlopen werkt niet meer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik woon tegenwoordig in de US en als groot A&F fan weet ik hoe frustrerend dat is vanuit Nederland. heb zelf twee keer wat besteld, maar ja, dat wordt snel zoo duur. Dus ik wil best voor mensen die dat willen en me vertrouwen hier inkopen doen en opsturenEn daar hoef ik zelf niets aan te verdienen, ik ben geen Ellen
oh shit werkt het ontlopen niet meer? dan ben ik fackedquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp bespaar je dan op de verzendkosten van A&F toch? Want het als gift verzenden om douanekosten te ontlopen werkt niet meer.
Wel een tof aanbod
volgens mij kan dat nog wel hoor, als het goed is worden niet alle paketten opengehaald.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:58 schreef spyi het volgende:
[..]
oh shit werkt het ontlopen niet meer? dan ben ik facked
oke goed nieuws, ben benieuwd, heb je enig idee hoelang een pakketje tegenwoordig vanuit ellen duurt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
volgens mij kan dat nog wel hoor, als het goed is worden niet alle paketten opengehaald.
ongeveer 2 wekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:23 schreef spyi het volgende:
[..]
oke goed nieuws, ben benieuwd, heb je enig idee hoelang een pakketje tegenwoordig vanuit ellen duurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |