abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69757576
Blijft een raadsel maar ik heb ieder geval
mooi met korting kunnen kopen. Nog 2 weken en dan is het hier!
pi_69764696
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef .MOFH. het volgende:

[..]

Wanneer heb je deze bestelling binnengehad Murkie84?
En hoeveel naheffing moest je betalen?
Afgelopen zondag besteld en woensdag binnen gehad!
pi_69767539
Dat is al aardig snel

Ik moet nog een weekje wachten op mijn bestelling.
The only hope you have is to accept that you're already dead...
A&F (L)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:40:47 #104
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69778476
Ey ik wilde gewoon een shirtje bestellen van abercrombieuitamerika.nl

Dit lijkt me de goedkoopste manier omdat het maar een shirt betreft, nu vraag ik me echter af hoe de shirtjes vallen. Nu zeggen ze op de site dat als je normaal een m draagt een l moet bestellen, maar ik betwijfel dat.

Hoe vallen de shirts, ik wil iets korter shirt, niet dat het helemaal over je riem heen valt bijv.

alvast bedankt
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_69778522
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:40 schreef Babbatuur het volgende:

Dit lijkt me de goedkoopste manier omdat het maar een shirt betreft, nu vraag ik me echter af hoe de shirtjes vallen. Nu zeggen ze op de site dat als je normaal een m draagt een l moet bestellen, maar ik betwijfel dat.

Hoe vallen de shirts, ik wil iets korter shirt, niet dat het helemaal over je riem heen valt bijv.

alvast bedankt
die site is gaar
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:43:56 #106
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69778563
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:42 schreef PetervTegen het volgende:

[..]

die site is gaar
Je zegt eerst dat het fake spul is, waar baseer je dat dan op, en heeft iemand er ervaring mee of met een van hun subsites?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_69778984
omdat bijna alle sites nep abercrombie verkopen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:46:32 #108
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69780471
Dit is de werkwijze van www.abercrombieuitamerika.nl zoals het op hun site staat:
quote:
Onze werkwijze

Onze medewerkers op ons kantoor in Miami kopen dagelijks vele producten voor onze klanten. Inmiddels zijn we vaste klanten in de Abercombie winkels in en rondom Miami. Hierdoor kunnen we exact inspelen op de vraag van de klant. Wat online soms is uitverkocht is waarschijnlijk gewoon nog op voorraad in de winkels.

Wij kopen letterlijk de artikelen die u op onze website heeft besteld. Deze worden vaak nog dezelfde week op ons kantoor in Miami afgeleverd. Zodra deze producten zijn gearriveerd in ons magazijn worden ze vrijwel dezelfde dag verzonden naar Nederland, die na aankomst in Nederland verpakt worden om naar u verzonden te worden.

En dat gaat zo dag in, dag uit.... week in, week uit....
Ik heb geen ervaring met ze en weet dus niet of het ook echt zo gaat, als zij het direct naar je toe zouden sturen dan is het geloofwaardig maar blijkbaar moet het eerst naar een tussenpersoon in NL die het vervolgens naar je toe stuurt, en dat maakt het voor mij weer dubieus.
The truth is relative, pick one that works!
pi_69780551
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:40 schreef Babbatuur het volgende:

alvast bedankt
de shirts van A&F zijn allemaal muscle fit, dwz redelijk strak om het lichaam . Als je niet van te lange shirts houd en geen bierbuik hebt, dan kun je gerust je normale maat aanhouden.
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_69785614
Wat een fucking mooi merk is dit. Ga flink inkopen doen in NY. Neem aan dat er meerdere winkels in NY zijn maakt het nog uit naar welke ik toe ga?
  zondag 7 juni 2009 @ 01:31:36 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69785627
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:30 schreef versteegrob het volgende:
Wat een fucking mooi merk is dit. Ga flink inkopen doen in NY. Neem aan dat er meerdere winkels in NY zijn maakt het nog uit naar welke ik toe ga?
Er zijn er twee, maar ik zou gewoon naar de flagship store op Fifth Avenue gaan. De winkels zelf vind ik trouwens vrij irritant, erg druk, klein, en lange rijen .
2000 light years from home
pi_69790034
Wie kan mij wat informatie geven over de maten van A&F? Ik ben 1.90 en weeg zo'n 75 kilo. Het gaat dan voornamelijk om vesten en t-shirts.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:43:46 #113
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_69790730
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:00 schreef nelisb het volgende:

[..]

Wel in de clearance gekocht?
Heb ook 2 deer brooks gekocht. 2 keer een XL. 38,50 USD per stuk. Met een koers van 1,40 echt een koopje.

Deer Brook
DARK BROWN XL
121514850
1 Shipped $38.90

Deer Brook
LIGHT TURQUOISE XL
121533792
1 Shipped $38.90

Vorig jaar een roze deer brook gekocht in LA, dit was ook een XL. Hopelijk zijn ze alle 3 dezelfde maat!
Ik heb een paar polo's, en de maat is elke keer anders.
Sterker nog, ik heb 2 weken geleden in de winkel nog een paar polo's gekocht, de ene is M en de ander XL en toen zijn ze even groot
Signature.
pi_69790914
We gaan het zien haha. Heb nu. Polos allemaal verschillende maar met dezelfde maat xl en zitten allemaal even goed.
pi_69791233
Dat is wel raar. Hoeveel verschil de lengte van elkaar? Of is er helemaal geen verschil.
A&F (L)
  zondag 7 juni 2009 @ 13:41:30 #116
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69792436
ja de maatvoering blijft een probleem bij A&F, ik had laatst een Deer Brook polo, kleur Light Red, in maat M uit de clearance besteld en die zat gewoon strakker dan mijn Deer Brook polo's die ik in maat S heb. Toen heb ik hem maar door verkocht.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:07:57 #117
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69793297
Wil graag 2 shirtjes bestellen, op die site abercrombieuitamerika kost met dat incl verzendkosten 109 euro.

Nu vind ik dat een behoorlijk bedrag voor iets waarvan de kwaliteit en prijs te betwisten is. Daarom is het via de Abercrombiewebsite bestellen dus ook aantrekkelijk, nu heb ik echter geen creditcard en weet ik ook niet of het zinvol is voor 2 shirtjes gebruik te maken van de service van Ellen.

Hoe zit dat btw met die clearance pagina in Internet explorer?

Sorry voor al de vragen, maar ben beetje n00b op dit gebied
pi_69794188
Ik vertrouw zowieso andere sites waar Abercrombie wordt verkocht niet.
Alleen sommige mensen op marktplaats wel, maar dat moet een uitzondering zijn.

Voor 2 shirtjes zou ik het niet bij Abercrombie.com bestellen, want ik denk dan dat de verzendkosten + naheffing meer wordt dan de 2 shirtjes bij elkaar.

Mijn advies is om in 1 keer een grote hoeveelheid kleding te bestellen bij Abercrombie.com of wachten op de volgende inkoopactie of de juiste mensen zoeken op marktplaats die echte Abercrombie verkopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door .MOFH. op 07-06-2009 15:16:23 ]
A&F (L)
pi_69806199
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Babbatuur het volgende:
Wil graag 2 shirtjes bestellen, op die site abercrombieuitamerika kost met dat incl verzendkosten 109 euro.

Nu vind ik dat een behoorlijk bedrag voor iets waarvan de kwaliteit en prijs te betwisten is. Daarom is het via de Abercrombiewebsite bestellen dus ook aantrekkelijk, nu heb ik echter geen creditcard en weet ik ook niet of het zinvol is voor 2 shirtjes gebruik te maken van de service van Ellen.

Hoe zit dat btw met die clearance pagina in Internet explorer?

Sorry voor al de vragen, maar ben beetje n00b op dit gebied
Bedenk dat de bedragen op de Abercrombie website bedragen zijn zonder BTW. Afhankelijk van wat de shirtjes kosten is die prijs van abercrombieuitamerika nog geeneens zo gek en ben je dus bij los bestellen van de website waarschijnlijk hetzelfde kwijt. Als je wil weten wat het geintje bij Ellen kost moet je Ellen zelf even mailen en vragen om een schatting van de kosten. Ellen vraagt wel geld voor haar service en hanteert niet altijd een even realistische dollar/euro koers. Hoe je de clearance kan bereiken moet je echt even zelf opzoeken, dat is al meer dan 100 keer besproken in de afgelopen topics (en staat ook gewoon in de OP)

Overigens heb ik net mijn eerste besteling bij Hollister achter de rug. Zwembroeken, overhemd, slippers en een spijkebroek. Spijkerbroek is waarschijnlijk te groot maar voor US 24,95 wilde ik de gok wel wagen.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:39:42 #120
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69808245
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:47 schreef Japin het volgende:

[..]

Bedenk dat de bedragen op de Abercrombie website bedragen zijn zonder BTW. Afhankelijk van wat de shirtjes kosten is die prijs van abercrombieuitamerika nog geeneens zo gek en ben je dus bij los bestellen van de website waarschijnlijk hetzelfde kwijt. Als je wil weten wat het geintje bij Ellen kost moet je Ellen zelf even mailen en vragen om een schatting van de kosten. Ellen vraagt wel geld voor haar service en hanteert niet altijd een even realistische dollar/euro koers. Hoe je de clearance kan bereiken moet je echt even zelf opzoeken, dat is al meer dan 100 keer besproken in de afgelopen topics (en staat ook gewoon in de OP)

Overigens heb ik net mijn eerste besteling bij Hollister achter de rug. Zwembroeken, overhemd, slippers en een spijkebroek. Spijkerbroek is waarschijnlijk te groot maar voor US 24,95 wilde ik de gok wel wagen.
Het gaat me er ook om dat ik bij de Nederlandse site geen enkele garantie heb dat ze 'echt' zijn, op internet zie ik er niks over staan en er staat nog geen enkele recensie op de site.
pi_69808402
Waarom is iedereen zon fan van dit merk? Met welk merk kan je dit merk vergelijken?
  zondag 7 juni 2009 @ 21:47:54 #122
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69808599
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is iedereen zon fan van dit merk? Met welk merk kan je dit merk vergelijken?
Mooi, goede kwaliteit, goede pasvorm, niet duur.
pi_69813159
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef versteegrob het volgende:
Precies wat Merkie zegt
Goedkoop en ziet er mooi uit. Goede pasvorm inderdaad.

De look-a-like Abercrombie is in America Today te vinden.
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 10:15:41 #124
237737 Vraghwaguh_Sjouwfeur
Altijd onderweg..
pi_69818759
Ik ga vandaag of morgen ook een bestelling plaatsen,

zit alleen te dubben of ik het via Ellen laat doen want ik vind 50 Dollah verzendkosten aardig veel.
Kijken of ze een goede offerte geeft.

Ik wil niet te veel bestellen gelijk de eerste keer, eerst kijken hoe het beetje valt op mijn lichaam; "gespiert met buikje".

Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
pi_69818832
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Ik ga vandaag of morgen ook een bestelling plaatsen,

zit alleen te dubben of ik het via Ellen laat doen want ik vind 50 Dollah verzendkosten aardig veel.
Kijken of ze een goede offerte geeft.

Ik wil niet te veel bestellen gelijk de eerste keer, eerst kijken hoe het beetje valt op mijn lichaam; "gespiert met buikje".

[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoeveel het via Ellen gaat kosten. Als zij de offerte heeft gemaakt, wil je de prijs hier dan ook even posten?
  maandag 8 juni 2009 @ 11:07:08 #126
Altijd onderweg..
pi_69820183
quote:
Ik ben benieuwd hoeveel het via Ellen gaat kosten. Als zij de offerte heeft gemaakt, wil je de prijs hier dan ook even posten?

10-4!
pi_69820403
Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat iedereen echt een stelltje Nederlanders bij elkaar blijft. Iedereen wil wel graag in Abercrombie lopen omdat het "zo'n goede pasvorm heeft" en "omdat niemand anders er in loopt" maar als er dan 50 dollar verzendkosten bij dat goed passende en exclusieve t-shirt komt kijken dan haken mensen weer af.

Als je geen 50 dollar verzendkosten wil betalen dan ga je toch lekker naar de Zara om daar een grijs t-shirt te halen en naar de Sacha voor een paar leren teenslippers? Zo ontzettend het 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gevoel'

Overigens is dit niet perse gericht op onze vrachtwagenchauffeur maar is het iets wat me al veel vaker is opgevallen.
pi_69820462
Ik denk dat het niet uitmaakt of je je kleding bij Ellen bestelt of op de Abercrombie site.
Ik heb zelf ook Ellen een email gestuurd en zij had een offerte gemaakt die dezelfde extra kosten hadden.
A&F (L)
pi_69820553
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Japin het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat iedereen echt een stelltje Nederlanders bij elkaar blijft. Iedereen wil wel graag in Abercrombie lopen omdat het "zo'n goede pasvorm heeft" en "omdat niemand anders er in loopt" maar als er dan 50 dollar verzendkosten bij dat goed passende en exclusieve t-shirt komt kijken dan haken mensen weer af.

Als je geen 50 dollar verzendkosten wil betalen dan ga je toch lekker naar de Zara om daar een grijs t-shirt te halen en naar de Sacha voor een paar leren teenslippers? Zo ontzettend het 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gevoel'

Overigens is dit niet perse gericht op onze vrachtwagenchauffeur maar is het iets wat me al veel vaker is opgevallen.
Amen! Ik ben wel bereid om daarvoor extra te betalen
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 11:24:00 #130
Altijd onderweg..
pi_69820654
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..

En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.

Dat is beter dan in die G-Star en Chasin' meuk rond te lopen.
pi_69821023
Ja dat begrijp ik best.
Ik vind Abercrombie veel mooier dan G Star en Chasin'.

Daar moet je dan ook veel voor over hebben.
Het eerste shirtje van Abercrombie had ik zelf in USA gekocht dusja toen wist ik al dat dat een super merk was. Nu weet ik hoe het zit en welke maat ik moet hebben.
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 12:58:58 #132
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69823258
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..

En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.

Ik kan je nu alvast vertellen dat de kleding in het echt minder mooi is dan op de foto, dat vind ik tot nu toe nog met alles wat ik daar besteld heb. Maar toch is het wel mooi spul.
pi_69823648
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:

Mee eens, maar je hebt zat merken in de Nederlandse winkels hangen die neigen richting A&F qua stijl en kwaliteit. Check THD (Hilfiger Denim), Scotch & Soda en de wat duurdere lijnen van G-Star Raw. A&F blijft natuurlijk stiekem wel iets leuker, omdat minder mensen het dragen.
pi_69823876
Ik vind die destroyed look van Abercrombie er zo leuk uitzien.
Het is orgineel en goedkoop en bijna niemand draagt het en niet te vergeten, het heeft een goede pasvorm.
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 14:24:04 #135
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69825601
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef .MOFH. het volgende:
Ik vind die destroyed look van Abercrombie er zo leuk uitzien.
Het is orgineel en goedkoop en bijna niemand draagt het en niet te vergeten, het heeft een goede pasvorm.
Dat bijna niemand het draagt gaat voor mij niet echt meer op, in Groningen waar ik studeer zie ik dagelijks overal mensen ermee lopen, en op tv zie ik het maar al te vaak, zelfs op Roland Garros stikte het ervan. Maar uiteraard zie je het minder vaak dan de populaire merken hier in NL.
pi_69831905
Klopt. Steeds meer mensen gaan dat merk dragen.
Maar ik kijk daar niet echt naar. Het is meer voor mij dat het leuke kleding is en erg goedkoop.
Het is leuk dat als andere mensen ook dat merk dragen je weet dat ze in USA zijn geweest en dus inkopen hebben gedaan bij A&F.
A&F (L)
pi_69832107
Je hoeft er niet voor naar Amerika.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:53:07 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69832254
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef nelisb het volgende:
Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.

Herkennen jullie trouwens het gevoel dat na terugkomst uit de VS je het gevoel hebt veel te weinig A&F gekocht te hebben ?
pi_69834289
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef nelisb het volgende:
Idd dat is waar, maar ik heb het ontdekt in Amerika.
En ik denk dat de meesten dat ook die wijze hebben ontdekt.
Ik koop nu ook gewoon online bij A&F en dan laat ik het naar me neef in USA sturen en dan hierheen.
A&F (L)
pi_69834328
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.

Herkennen jullie trouwens het gevoel dat na terugkomst uit de VS je het gevoel hebt veel te weinig A&F gekocht te hebben ?
Soms wil ik gewoon de hele winkel leegkopen
Maar idd ik heb dat gevoel ook Ik wil steeds meer meer.
A&F (L)
pi_69841212
nee weet je wat ik had: Ik was in NY in abercrombie
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
wel lekkere parfum lucht trouwens (geen sarcasme)
kom ik thuis, kijk ik na een half jaar op hun site vind ik het toch mega tof
okeee veel duurder nu dus met shipping maar ja
  maandag 8 juni 2009 @ 21:39:12 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69841727
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69841859
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
pi_69848920
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_69857711
Heb m'n zwembroek 4 juni bij Ellen besteld en hij is nu al bezorgd! Hij is super mooi maar valt wel aardig groot voor een M. Ben er iig blij mee
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:55:26 #146
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69858557
Heb die nederlandse abercrombie site eens gemaild, waarom er geen klantenrecensies op de site staan, wacht even af.

Dat is inderdaad wel snel via 'Ellen', hoeveel extra kosten bracht het met zich mee. Kan Ellen ook voor jou betalen, mocht je niet over een creditcard beschikken?
pi_69866224
Over een paar dagen me grote bestelling binnen
A&F (L)
pi_69866626
De mijne is geleverd bij mijn Tante.
Nu wachten totdat de 21 juni in Nederland is.
pi_69867745
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef Babbatuur het volgende:
Heb die nederlandse abercrombie site eens gemaild, waarom er geen klantenrecensies op de site staan, wacht even af.

Dat is inderdaad wel snel via 'Ellen', hoeveel extra kosten bracht het met zich mee. Kan Ellen ook voor jou betalen, mocht je niet over een creditcard beschikken?
Kostte me 20 euro +5% van het bedrag extra, echter komt er geen naheffing van fedex en de verzending is goedkoper dan direct vanaf A&F. Ik heb geen creditcard en daarom heb ik het via Ellen gedaan, ze betaald met creditcard voor je en dat moet jij het geld overmaken naar een nederlands postbanknummer.
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_69880937
Vraagje,

Kameraad zit in Canada, weet iemand hoe het zit met de importheffingen van de USA naar Canada?
Anders zou ik het eventueel naar hem kunnen verzenden, en dan kan hij het meenemen naar NL.

Iemand enig idee?!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:31:04 #151
53267 TC03
pi_69881985
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Melle12603 het volgende:
Vraagje,

Kameraad zit in Canada, weet iemand hoe het zit met de importheffingen van de USA naar Canada?
Anders zou ik het eventueel naar hem kunnen verzenden, en dan kan hij het meenemen naar NL.

Iemand enig idee?!
Kan hij niet beter gewoon naar een winkel in Canada gaan en daar je spul kopen?
pi_69884361
Precies, moet je gewoon de images uitprinten van wat je wil hebben.
En dan kan hij het halen in een winkel in Canada. Lijkt me wel zo handig, anders moet je nog 5 werkdagen wachten voordat het bij hem aankomt en je betaalt geen verzendkosten en eventuele naheffing van USA naar Canada..
A&F (L)
pi_69888365
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kan hij niet beter gewoon naar een winkel in Canada gaan en daar je spul kopen?
Er zijn maar 3 winkels in Canada.
pi_69889344
Nou, ik heb een offerte terug gekregen van Ellen (niet 2 dagen later, maar netjes na een paar uur al. Ik ben vergeten te posten).

Kosten voor producten

$134.00

Shipping kosten binnen de USA

$15.00

Geschatte verzendkosten naar Nederland

$40.50

Currency toeslag (5% over bovenstaande) *

$9.48

Subtotaal

$198.98

Omgerekend euro's

¤ 154.74

Handling fee

¤ 25.00

Totaal

¤ 179.74

Niet inbegrepen zijn de invoerrechten en BTW die in rekening kunnen worden gebracht bij invoer.

Nu ben ik het niet eens met de koers (ik kom omgerekend uit op 140 EUR) Maar dat vind ik nog een smak geld voor 2 tshirtjes, paar slippers en zwembroek.

Zeker nu net de vakantie voor de deur staat.
Jaja, exclusiviteit kost geld; bier in Chersonissos ook... En het supermarktje in Centerparcs is ook niet goedkoop ...
pi_69890533
Exclusiviteit? Voorheen wel, maar tegenwoordig loopt iedereen in A&F.
pi_69890538
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:verhaal
Waarom bestel je niet rechtstreeks bij Abercrombie dan? Handiger, sneller en goedkoper als via Ellen, als je maar onder de 150¤ aan producten blijft.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_69891645
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Waarom bestel je niet rechtstreeks bij Abercrombie dan? Handiger, sneller en goedkoper als via Ellen, als je maar onder de 150¤ aan producten blijft.

Zit ik ook aan te denken, ik wil wel graag 2 zwembroeken hebben voor de vakantie..
Hoe zit het met de maat? Hier in NL heb ik vaak maat 34 (breedte) of soms 36.

XL zal wel goed zijn dan? Iemand die zelfde maten heeft??
pi_69895699
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:

[..]

Zit ik ook aan te denken, ik wil wel graag 2 zwembroeken hebben voor de vakantie..
Hoe zit het met de maat? Hier in NL heb ik vaak maat 34 (breedte) of soms 36.

XL zal wel goed zijn dan? Iemand die zelfde maten heeft??
Ik zou dan een L nemen. Ze vallen groot
pi_69903344
Als je geen creditcard hebt; KOOP BILLY's (billy.be) en nee heb geen zakelijk belang
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:31:23 #160
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69904401
Heb Ellen gevraagd om prijsopvraag en het valt op zich nog wel mee, maar nu wilde ik mijn gewone shirts opmeten om te kijken welke maat ik zou moeten hebben. Maar waar koop je zo'n meetlint?
pi_69904811
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef PetervTegen het volgende:
Als je geen creditcard hebt; KOOP BILLY's (billy.be) en nee heb geen zakelijk belang
Bedankt voor de tip! Wat voor wisselkoers hanteren ze daar?
pi_69907674
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef Babbatuur het volgende:
Heb Ellen gevraagd om prijsopvraag en het valt op zich nog wel mee, maar nu wilde ik mijn gewone shirts opmeten om te kijken welke maat ik zou moeten hebben. Maar waar koop je zo'n meetlint?
HEMA
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_69914182
Wat valt A&F kleding toch groot uit :S, een fok user heeft een foto van een shirt gemaakt wat ik wou gaan bestellen:

Foto gedelete op request.

Maatje S bij 1.85, het lijkt net of dat er totaal geen model in dat shirt zit.

Ging dan over dit shirt:

[ Bericht 10% gewijzigd door Soldier2000 op 10-06-2009 21:59:28 ]
BlaBlaBla
pi_69914888
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat valt A&F kleding toch groot uit :S, een fok user heeft een foto van een shirt gemaakt wat ik wou gaan bestellen:

Ging dan over dit shirt:

[ afbeelding ]
Vind je het heel gek dat het lijkt alsof dat shirt niet goed valt, gezien de positie van zijn armen?

En wat betreft een S bij een lengte van 1.85, niet iedereen heeft overgewicht.
pi_69915073
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef Johnny.D het volgende:

[..]

Vind je het heel gek dat het lijkt alsof dat shirt niet goed valt, gezien de positie van zijn armen?

En wat betreft een S bij een lengte van 1.85, niet iedereen heeft overgewicht.
Had niets met zijn armen te maken
BlaBlaBla
pi_69915360
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Had niets met zijn armen te maken
Nee want er zitten geen mouwen aan dat shirt? Natuurlijk heeft het wel met de armen te maken; mouwen zitten redelijk strak, als je je armen dan omhoog beweegt, beweegt de rest mee. Pasvorm is niet meer zoals het was..
pi_69935560
Hey heeft een van jullie weleens een jeans besteld online?
De Emma Boot Destroyed? Hoe zit ie en hoe zit het met de maten?

Greetz
pi_69936639
Nooit jeans gekocht, winkel weleens gepast.
Grotere maten dan ik draag van gstar zaten nog krap.
pi_69940114
Ok! maar hoe valt bijvoorbeeld een Large als je t vergelijkt met Europese maten?

Grtz
pi_69940896
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Cortax het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Wat voor wisselkoers hanteren ze daar?
huidige wisselkoers, geen extra fees omdat het dollars zijn
+ als je meer dan 125 koopt, dan eerst cadeaucards voor jezelf kopen
pi_69940939
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef Soldier2000 het volgende:

Foto gedelete op request.

Ging dan over dit shirt:

[ afbeelding ]
ik ben 185 en M valt mij echt precies goed
pi_69941021
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:38 schreef PetervTegen het volgende:

[..]

huidige wisselkoers, geen extra fees omdat het dollars zijn
+ als je meer dan 125 koopt, dan eerst cadeaucards voor jezelf kopen
Meer dan 125 euro kan toch niet? Of kan je het opwaarderen oid
pi_69942522
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef PetervTegen het volgende:

[..]

ik ben 185 en M valt mij echt precies goed
En hoeveel kg ben je

Pics graag
BlaBlaBla
pi_69943571
YES!

Me grote bestelling van 240 euro is gearriveerd bij me neef.
Nu nog opsturen en volgende week nieuwe A&F kleding
A&F (L)
pi_69952180
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:15 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

En hoeveel kg ben je

Pics graag
58 kg :p maar ik heb het over lengte dat die goed is
pics komen nog wel
pi_69952226
Net me naheffing gekregen op 215 dollar (155 eur): 22,61 (14,6%)
staat alleen niet duidelijk in aan wie en hoe en wat ik moet betalen

edit: gevonden en betaald

[ Bericht 24% gewijzigd door PetervTegen op 11-06-2009 21:41:18 ]
pi_69956843
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef PetervTegen het volgende:

[..]

58 kg :p maar ik heb het over lengte dat die goed is
pics komen nog wel
:|

Ik ben bij 2cm kleiner meer dan 80 kg en heb ook een M. (geen maat op te trekken dus? )
pi_69968757
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Japin het volgende:

[..]

:|

Ik ben bij 2cm kleiner meer dan 80 kg en heb ook een M. (geen maat op te trekken dus? )
Kan jij nog eens een nieuwe foto posten met je shirt
BlaBlaBla
pi_69972394
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef Cortax het volgende:

[..]

Meer dan 125 euro kan toch niet? Of kan je het opwaarderen oid
je kan er ook 2 kopen ofzo. en van die ene koop je een cadeaucard voor jezelf en met die andere betaal je het resterende bedrag
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:08:54 #180
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_69991005
Ik wil graag even een paar jeans daar halen maar met die maten daar wordt ik niet veel wijs en met die tabel schiet het ook nog niet echt op.

Maatje 34/34 aan welke maten moet ik dan denken NL?

graag verwijderen
pi_70005198
Ik heb een probleem met de Clearance sectie, er staan dingen met een normale prijs dus zonder de clearance prijs, hoort dit of is er wat aan te doen?
pi_70005248
Volgens mij hoort dit.
Dit is het huidige assortiment aangevuld met clearance artikelen.
pi_70005383
Waarom staat er dan überhaubt clearance? Maar er staat ???CLEARANCE??? dat moet aanduiden dat er iets niet klopt, volgens mij is er iets fout met de site, want Hollister heeft dit probleem namelijk niet!
pi_70005937
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:25 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Waarom staat er dan überhaubt clearance? Maar er staat ???CLEARANCE??? dat moet aanduiden dat er iets niet klopt, volgens mij is er iets fout met de site, want Hollister heeft dit probleem namelijk niet!
Ik heb hetzelfde in FireFox. In IE doet hij het wel gewoon goed. Heel vreemd.

Als je hier een oplossing voor vindt, laat het me weten.
pi_70007349
Hoe kan je dan de Clearance in IE zien?
pi_70007973
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:01 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hoe kan je dan de Clearance in IE zien?
Nog maar een keer dan... Misschien kan iemand het ook in de OP zetten.
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:11 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Met http://www.ultrareach.com/ of http://www.hotspotshield.com/ kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dat verhaal in de OP is veel te omslachtig. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...
pi_70009085
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:24 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

[..]
Yep. Ik gebruik Hotspotshield. Werkt prima.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:34:12 #188
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_70013134
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef Babbatuur het volgende:
Heb meetlint genomen en gemeten met een t-shirt dat mij goed paste, dit is een M van Tommy Hilfiger Denim. Een M moet dan gewoon voldoen toch? Had laatst ook een Paul Frank t-shirt besteld uit Amerika, en deze M valt me erg wijd en ik had liever een S gehad, vandaar
pi_70013243
A&F is gemaakt voor wat gespierdere mannen, dus als je iel bent dan kan het inderdaad nogal groot uitvallen.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:46:59 #190
53267 TC03
pi_70013408
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef PetervTegen het volgende:
Net me naheffing gekregen op 215 dollar (155 eur): 22,61 (14,6%)
staat alleen niet duidelijk in aan wie en hoe en wat ik moet betalen

edit: gevonden en betaald
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe moet ik dit betalen?
  maandag 15 juni 2009 @ 01:04:33 #191
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_70013720
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef Onvervalst het volgende:
A&F is gemaakt voor wat gespierdere mannen, dus als je iel bent dan kan het inderdaad nogal groot uitvallen.
Vind het allemaal zo tegenstrijdig wat ik lees op het internet, zo zag ik op een ander site staan dat je wel een maat groter moest nemen met Abercrombie dan je normaal, en dat opmeten snap ik niet helemaal. In die size-chart wat wordt dan bedoeld met chest en sleeve length?
pi_70013759
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:18 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb een probleem met de Clearance sectie, er staan dingen met een normale prijs dus zonder de clearance prijs, hoort dit of is er wat aan te doen?
Dit hoort NIET!!
Ik heb een bestelling gemaakt binnen het Clearance gedeelte van de site waar nog een aantal artikelen de normale prijs waren, maar gelukkig heb ik deze niet besteld. Ik heb alleen artikelen besteld die in de Clearance waren, waardoor ik dus geen geld heb misgelopen. Gelukkig!

In Firefox (met Cookie Editor) geeft de Abercrombie site niet alle kortingsprijzen!
In IE met Hotspotshield geeft de Abercrombie site WEL alle kortingsprijzen!

Met als voorbeeld de Swimwear is van $50 naar $39,90 gedaald.
Firefox: $50
IE: $39.90

LET HIER DUS OP!
A&F (L)
pi_70013843
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:04 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Vind het allemaal zo tegenstrijdig wat ik lees op het internet, zo zag ik op een ander site staan dat je wel een maat groter moest nemen met Abercrombie dan je normaal, en dat opmeten snap ik niet helemaal. In die size-chart wat wordt dan bedoeld met chest en sleeve length?
http://www.workingclassclothes.com/Measuring%20Guide.htm
  maandag 15 juni 2009 @ 12:20:51 #194
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_70021440
Even over die herenbroeken maatje 34/34 waarmee kun je dat ongeveer vergelijken? maatje 50/52?
graag verwijderen
  maandag 15 juni 2009 @ 18:06:55 #195
16715 Mylene
*schatje*
pi_70032639
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:24 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

[..]

Ja hoor.
pi_70032799
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:20 schreef zomer86 het volgende:
Even over die herenbroeken maatje 34/34 waarmee kun je dat ongeveer vergelijken? maatje 50/52?
Ga eens naar een America today en probeer daar een spijkerbroek. Daar gebruiken ze ook hetzelfde US system van maten en kan je het zo uitvinden wat jou zou moeten passen.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:15:20 #197
53267 TC03
pi_70032862
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe moet ik dit betalen?
Iemand?
pi_70033064
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Iemand?
Gevonden via google

Let op!
Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten. Maar dit is altijd nog beter dan een nepperd via Marktplaats.nl te kopen, toch?
  maandag 15 juni 2009 @ 18:31:07 #199
53267 TC03
pi_70033279
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Onvervalst het volgende:

[..]

Gevonden via google

Let op!
Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten. Maar dit is altijd nog beter dan een nepperd via Marktplaats.nl te kopen, toch?
Ja, maar ik heb geen acceptgiro.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:34:44 #200
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_70033404
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb geen acceptgiro.
vreemd, normaal zit er altijd een acceptgiro bij, ik moet de naheffing van mijn laatste bestelling nog ontvangen, ben benieuwd of er dan ook geen acceptgiro bij zit. vreemde gang van zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')