abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69757576
Blijft een raadsel maar ik heb ieder geval
mooi met korting kunnen kopen. Nog 2 weken en dan is het hier!
pi_69764696
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef .MOFH. het volgende:

[..]

Wanneer heb je deze bestelling binnengehad Murkie84?
En hoeveel naheffing moest je betalen?
Afgelopen zondag besteld en woensdag binnen gehad!
pi_69767539
Dat is al aardig snel

Ik moet nog een weekje wachten op mijn bestelling.
The only hope you have is to accept that you're already dead...
A&F (L)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:40:47 #104
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69778476
Ey ik wilde gewoon een shirtje bestellen van abercrombieuitamerika.nl

Dit lijkt me de goedkoopste manier omdat het maar een shirt betreft, nu vraag ik me echter af hoe de shirtjes vallen. Nu zeggen ze op de site dat als je normaal een m draagt een l moet bestellen, maar ik betwijfel dat.

Hoe vallen de shirts, ik wil iets korter shirt, niet dat het helemaal over je riem heen valt bijv.

alvast bedankt
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_69778522
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:40 schreef Babbatuur het volgende:

Dit lijkt me de goedkoopste manier omdat het maar een shirt betreft, nu vraag ik me echter af hoe de shirtjes vallen. Nu zeggen ze op de site dat als je normaal een m draagt een l moet bestellen, maar ik betwijfel dat.

Hoe vallen de shirts, ik wil iets korter shirt, niet dat het helemaal over je riem heen valt bijv.

alvast bedankt
die site is gaar
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:43:56 #106
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69778563
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:42 schreef PetervTegen het volgende:

[..]

die site is gaar
Je zegt eerst dat het fake spul is, waar baseer je dat dan op, en heeft iemand er ervaring mee of met een van hun subsites?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_69778984
omdat bijna alle sites nep abercrombie verkopen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:46:32 #108
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69780471
Dit is de werkwijze van www.abercrombieuitamerika.nl zoals het op hun site staat:
quote:
Onze werkwijze

Onze medewerkers op ons kantoor in Miami kopen dagelijks vele producten voor onze klanten. Inmiddels zijn we vaste klanten in de Abercombie winkels in en rondom Miami. Hierdoor kunnen we exact inspelen op de vraag van de klant. Wat online soms is uitverkocht is waarschijnlijk gewoon nog op voorraad in de winkels.

Wij kopen letterlijk de artikelen die u op onze website heeft besteld. Deze worden vaak nog dezelfde week op ons kantoor in Miami afgeleverd. Zodra deze producten zijn gearriveerd in ons magazijn worden ze vrijwel dezelfde dag verzonden naar Nederland, die na aankomst in Nederland verpakt worden om naar u verzonden te worden.

En dat gaat zo dag in, dag uit.... week in, week uit....
Ik heb geen ervaring met ze en weet dus niet of het ook echt zo gaat, als zij het direct naar je toe zouden sturen dan is het geloofwaardig maar blijkbaar moet het eerst naar een tussenpersoon in NL die het vervolgens naar je toe stuurt, en dat maakt het voor mij weer dubieus.
The truth is relative, pick one that works!
pi_69780551
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:40 schreef Babbatuur het volgende:

alvast bedankt
de shirts van A&F zijn allemaal muscle fit, dwz redelijk strak om het lichaam . Als je niet van te lange shirts houd en geen bierbuik hebt, dan kun je gerust je normale maat aanhouden.
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_69785614
Wat een fucking mooi merk is dit. Ga flink inkopen doen in NY. Neem aan dat er meerdere winkels in NY zijn maakt het nog uit naar welke ik toe ga?
  zondag 7 juni 2009 @ 01:31:36 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69785627
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:30 schreef versteegrob het volgende:
Wat een fucking mooi merk is dit. Ga flink inkopen doen in NY. Neem aan dat er meerdere winkels in NY zijn maakt het nog uit naar welke ik toe ga?
Er zijn er twee, maar ik zou gewoon naar de flagship store op Fifth Avenue gaan. De winkels zelf vind ik trouwens vrij irritant, erg druk, klein, en lange rijen .
2000 light years from home
pi_69790034
Wie kan mij wat informatie geven over de maten van A&F? Ik ben 1.90 en weeg zo'n 75 kilo. Het gaat dan voornamelijk om vesten en t-shirts.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:43:46 #113
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_69790730
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:00 schreef nelisb het volgende:

[..]

Wel in de clearance gekocht?
Heb ook 2 deer brooks gekocht. 2 keer een XL. 38,50 USD per stuk. Met een koers van 1,40 echt een koopje.

Deer Brook
DARK BROWN XL
121514850
1 Shipped $38.90

Deer Brook
LIGHT TURQUOISE XL
121533792
1 Shipped $38.90

Vorig jaar een roze deer brook gekocht in LA, dit was ook een XL. Hopelijk zijn ze alle 3 dezelfde maat!
Ik heb een paar polo's, en de maat is elke keer anders.
Sterker nog, ik heb 2 weken geleden in de winkel nog een paar polo's gekocht, de ene is M en de ander XL en toen zijn ze even groot
Signature.
pi_69790914
We gaan het zien haha. Heb nu. Polos allemaal verschillende maar met dezelfde maat xl en zitten allemaal even goed.
pi_69791233
Dat is wel raar. Hoeveel verschil de lengte van elkaar? Of is er helemaal geen verschil.
A&F (L)
  zondag 7 juni 2009 @ 13:41:30 #116
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69792436
ja de maatvoering blijft een probleem bij A&F, ik had laatst een Deer Brook polo, kleur Light Red, in maat M uit de clearance besteld en die zat gewoon strakker dan mijn Deer Brook polo's die ik in maat S heb. Toen heb ik hem maar door verkocht.
The truth is relative, pick one that works!
  zondag 7 juni 2009 @ 14:07:57 #117
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69793297
Wil graag 2 shirtjes bestellen, op die site abercrombieuitamerika kost met dat incl verzendkosten 109 euro.

Nu vind ik dat een behoorlijk bedrag voor iets waarvan de kwaliteit en prijs te betwisten is. Daarom is het via de Abercrombiewebsite bestellen dus ook aantrekkelijk, nu heb ik echter geen creditcard en weet ik ook niet of het zinvol is voor 2 shirtjes gebruik te maken van de service van Ellen.

Hoe zit dat btw met die clearance pagina in Internet explorer?

Sorry voor al de vragen, maar ben beetje n00b op dit gebied
pi_69794188
Ik vertrouw zowieso andere sites waar Abercrombie wordt verkocht niet.
Alleen sommige mensen op marktplaats wel, maar dat moet een uitzondering zijn.

Voor 2 shirtjes zou ik het niet bij Abercrombie.com bestellen, want ik denk dan dat de verzendkosten + naheffing meer wordt dan de 2 shirtjes bij elkaar.

Mijn advies is om in 1 keer een grote hoeveelheid kleding te bestellen bij Abercrombie.com of wachten op de volgende inkoopactie of de juiste mensen zoeken op marktplaats die echte Abercrombie verkopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door .MOFH. op 07-06-2009 15:16:23 ]
A&F (L)
pi_69806199
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Babbatuur het volgende:
Wil graag 2 shirtjes bestellen, op die site abercrombieuitamerika kost met dat incl verzendkosten 109 euro.

Nu vind ik dat een behoorlijk bedrag voor iets waarvan de kwaliteit en prijs te betwisten is. Daarom is het via de Abercrombiewebsite bestellen dus ook aantrekkelijk, nu heb ik echter geen creditcard en weet ik ook niet of het zinvol is voor 2 shirtjes gebruik te maken van de service van Ellen.

Hoe zit dat btw met die clearance pagina in Internet explorer?

Sorry voor al de vragen, maar ben beetje n00b op dit gebied
Bedenk dat de bedragen op de Abercrombie website bedragen zijn zonder BTW. Afhankelijk van wat de shirtjes kosten is die prijs van abercrombieuitamerika nog geeneens zo gek en ben je dus bij los bestellen van de website waarschijnlijk hetzelfde kwijt. Als je wil weten wat het geintje bij Ellen kost moet je Ellen zelf even mailen en vragen om een schatting van de kosten. Ellen vraagt wel geld voor haar service en hanteert niet altijd een even realistische dollar/euro koers. Hoe je de clearance kan bereiken moet je echt even zelf opzoeken, dat is al meer dan 100 keer besproken in de afgelopen topics (en staat ook gewoon in de OP)

Overigens heb ik net mijn eerste besteling bij Hollister achter de rug. Zwembroeken, overhemd, slippers en een spijkebroek. Spijkerbroek is waarschijnlijk te groot maar voor US 24,95 wilde ik de gok wel wagen.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:39:42 #120
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69808245
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:47 schreef Japin het volgende:

[..]

Bedenk dat de bedragen op de Abercrombie website bedragen zijn zonder BTW. Afhankelijk van wat de shirtjes kosten is die prijs van abercrombieuitamerika nog geeneens zo gek en ben je dus bij los bestellen van de website waarschijnlijk hetzelfde kwijt. Als je wil weten wat het geintje bij Ellen kost moet je Ellen zelf even mailen en vragen om een schatting van de kosten. Ellen vraagt wel geld voor haar service en hanteert niet altijd een even realistische dollar/euro koers. Hoe je de clearance kan bereiken moet je echt even zelf opzoeken, dat is al meer dan 100 keer besproken in de afgelopen topics (en staat ook gewoon in de OP)

Overigens heb ik net mijn eerste besteling bij Hollister achter de rug. Zwembroeken, overhemd, slippers en een spijkebroek. Spijkerbroek is waarschijnlijk te groot maar voor US 24,95 wilde ik de gok wel wagen.
Het gaat me er ook om dat ik bij de Nederlandse site geen enkele garantie heb dat ze 'echt' zijn, op internet zie ik er niks over staan en er staat nog geen enkele recensie op de site.
pi_69808402
Waarom is iedereen zon fan van dit merk? Met welk merk kan je dit merk vergelijken?
  zondag 7 juni 2009 @ 21:47:54 #122
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69808599
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is iedereen zon fan van dit merk? Met welk merk kan je dit merk vergelijken?
Mooi, goede kwaliteit, goede pasvorm, niet duur.
2000 light years from home
pi_69813159
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef versteegrob het volgende:
Precies wat Merkie zegt
Goedkoop en ziet er mooi uit. Goede pasvorm inderdaad.

De look-a-like Abercrombie is in America Today te vinden.
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 10:15:41 #124
237737 Vraghwaguh_Sjouwfeur
Altijd onderweg..
pi_69818759
Ik ga vandaag of morgen ook een bestelling plaatsen,

zit alleen te dubben of ik het via Ellen laat doen want ik vind 50 Dollah verzendkosten aardig veel.
Kijken of ze een goede offerte geeft.

Ik wil niet te veel bestellen gelijk de eerste keer, eerst kijken hoe het beetje valt op mijn lichaam; "gespiert met buikje".

Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
pi_69818832
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Ik ga vandaag of morgen ook een bestelling plaatsen,

zit alleen te dubben of ik het via Ellen laat doen want ik vind 50 Dollah verzendkosten aardig veel.
Kijken of ze een goede offerte geeft.

Ik wil niet te veel bestellen gelijk de eerste keer, eerst kijken hoe het beetje valt op mijn lichaam; "gespiert met buikje".

[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoeveel het via Ellen gaat kosten. Als zij de offerte heeft gemaakt, wil je de prijs hier dan ook even posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')