quote:Ik ben benieuwd hoeveel het via Ellen gaat kosten. Als zij de offerte heeft gemaakt, wil je de prijs hier dan ook even posten?
Amen! Ik ben wel bereid om daarvoor extra te betalenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Japin het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat iedereen echt een stelltje Nederlanders bij elkaar blijft. Iedereen wil wel graag in Abercrombie lopen omdat het "zo'n goede pasvorm heeft" en "omdat niemand anders er in loopt" maar als er dan 50 dollar verzendkosten bij dat goed passende en exclusieve t-shirt komt kijken dan haken mensen weer af.
Als je geen 50 dollar verzendkosten wil betalen dan ga je toch lekker naar de Zara om daar een grijs t-shirt te halen en naar de Sacha voor een paar leren teenslippers? Zo ontzettend het 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gevoel'
Overigens is dit niet perse gericht op onze vrachtwagenchauffeur maar is het iets wat me al veel vaker is opgevallen.
Ik kan je nu alvast vertellen dat de kleding in het echt minder mooi is dan op de foto, dat vind ik tot nu toe nog met alles wat ik daar besteld heb. Maar toch is het wel mooi spul.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..
En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.
Dat is beter dan in die G-Star en Chasin' meuk rond te lopen.
Mee eens, maar je hebt zat merken in de Nederlandse winkels hangen die neigen richting A&F qua stijl en kwaliteit. Check THD (Hilfiger Denim), Scotch & Soda en de wat duurdere lijnen van G-Star Raw. A&F blijft natuurlijk stiekem wel iets leuker, omdat minder mensen het dragen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..
En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.
Dat is beter dan in die G-Star en Chasin' meuk rond te lopen.
Dat bijna niemand het draagt gaat voor mij niet echt meer op, in Groningen waar ik studeer zie ik dagelijks overal mensen ermee lopen, en op tv zie ik het maar al te vaak, zelfs op Roland Garros stikte het ervan. Maar uiteraard zie je het minder vaak dan de populaire merken hier in NL.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef .MOFH. het volgende:
Ik vind die destroyed look van Abercrombie er zo leuk uitzien.
Het is orgineel en goedkoop en bijna niemand draagt het en niet te vergeten, het heeft een goede pasvorm.
Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.quote:
Idd dat is waar, maar ik heb het ontdekt in Amerika.quote:
Soms wil ik gewoon de hele winkel leegkopenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.
Herkennen jullie trouwens het gevoel dat na terugkomst uit de VS je het gevoel hebt veel te weinig A&F gekocht te hebben?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
nee weet je wat ik had: Ik was in NY in abercrombie
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
wel lekkere parfum lucht trouwens (geen sarcasme)
kom ik thuis, kijk ik na een half jaar op hun site vind ik het toch mega tof
okeee veel duurder nu dus met shipping maar ja
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
nee weet je wat ik had: Ik was in NY in abercrombie
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
wel lekkere parfum lucht trouwens (geen sarcasme)
kom ik thuis, kijk ik na een half jaar op hun site vind ik het toch mega tof
okeee veel duurder nu dus met shipping maar ja
Kostte me 20 euro +5% van het bedrag extra, echter komt er geen naheffing van fedex en de verzending is goedkoper dan direct vanaf A&F. Ik heb geen creditcard en daarom heb ik het via Ellen gedaan, ze betaald met creditcard voor je en dat moet jij het geld overmaken naar een nederlands postbanknummer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef Babbatuur het volgende:
Heb die nederlandse abercrombie site eens gemaild, waarom er geen klantenrecensies op de site staan, wacht even af.
Dat is inderdaad wel snel via 'Ellen', hoeveel extra kosten bracht het met zich mee. Kan Ellen ook voor jou betalen, mocht je niet over een creditcard beschikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |