abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 11:07:08 #126
237737 Vraghwaguh_Sjouwfeur
Altijd onderweg..
pi_69820183
quote:
Ik ben benieuwd hoeveel het via Ellen gaat kosten. Als zij de offerte heeft gemaakt, wil je de prijs hier dan ook even posten?

10-4!
Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
pi_69820403
Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat iedereen echt een stelltje Nederlanders bij elkaar blijft. Iedereen wil wel graag in Abercrombie lopen omdat het "zo'n goede pasvorm heeft" en "omdat niemand anders er in loopt" maar als er dan 50 dollar verzendkosten bij dat goed passende en exclusieve t-shirt komt kijken dan haken mensen weer af.

Als je geen 50 dollar verzendkosten wil betalen dan ga je toch lekker naar de Zara om daar een grijs t-shirt te halen en naar de Sacha voor een paar leren teenslippers? Zo ontzettend het 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gevoel'

Overigens is dit niet perse gericht op onze vrachtwagenchauffeur maar is het iets wat me al veel vaker is opgevallen.
pi_69820462
Ik denk dat het niet uitmaakt of je je kleding bij Ellen bestelt of op de Abercrombie site.
Ik heb zelf ook Ellen een email gestuurd en zij had een offerte gemaakt die dezelfde extra kosten hadden.
The only hope you have is to accept that you're already dead...
A&F (L)
pi_69820553
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Japin het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat iedereen echt een stelltje Nederlanders bij elkaar blijft. Iedereen wil wel graag in Abercrombie lopen omdat het "zo'n goede pasvorm heeft" en "omdat niemand anders er in loopt" maar als er dan 50 dollar verzendkosten bij dat goed passende en exclusieve t-shirt komt kijken dan haken mensen weer af.

Als je geen 50 dollar verzendkosten wil betalen dan ga je toch lekker naar de Zara om daar een grijs t-shirt te halen en naar de Sacha voor een paar leren teenslippers? Zo ontzettend het 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten gevoel'

Overigens is dit niet perse gericht op onze vrachtwagenchauffeur maar is het iets wat me al veel vaker is opgevallen.
Amen! Ik ben wel bereid om daarvoor extra te betalen
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 11:24:00 #130
237737 Vraghwaguh_Sjouwfeur
Altijd onderweg..
pi_69820654
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..

En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.

Dat is beter dan in die G-Star en Chasin' meuk rond te lopen.
Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
pi_69821023
Ja dat begrijp ik best.
Ik vind Abercrombie veel mooier dan G Star en Chasin'.

Daar moet je dan ook veel voor over hebben.
Het eerste shirtje van Abercrombie had ik zelf in USA gekocht dusja toen wist ik al dat dat een super merk was. Nu weet ik hoe het zit en welke maat ik moet hebben.
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 12:58:58 #132
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69823258
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Het is gewoon om te proberen en dan vind ik het een hoop geld. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan het online kopen van kleren: op het plaatje ziet het er leuk uit maar je weet nooit hoe het valt bij jezelf..

En ja, exclusiviteit kost geld, en als dat het waard is wil ik dat graag betalen.

Ik kan je nu alvast vertellen dat de kleding in het echt minder mooi is dan op de foto, dat vind ik tot nu toe nog met alles wat ik daar besteld heb. Maar toch is het wel mooi spul.
The truth is relative, pick one that works!
pi_69823648
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:

Mee eens, maar je hebt zat merken in de Nederlandse winkels hangen die neigen richting A&F qua stijl en kwaliteit. Check THD (Hilfiger Denim), Scotch & Soda en de wat duurdere lijnen van G-Star Raw. A&F blijft natuurlijk stiekem wel iets leuker, omdat minder mensen het dragen.
pi_69823876
Ik vind die destroyed look van Abercrombie er zo leuk uitzien.
Het is orgineel en goedkoop en bijna niemand draagt het en niet te vergeten, het heeft een goede pasvorm.
A&F (L)
  maandag 8 juni 2009 @ 14:24:04 #135
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_69825601
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef .MOFH. het volgende:
Ik vind die destroyed look van Abercrombie er zo leuk uitzien.
Het is orgineel en goedkoop en bijna niemand draagt het en niet te vergeten, het heeft een goede pasvorm.
Dat bijna niemand het draagt gaat voor mij niet echt meer op, in Groningen waar ik studeer zie ik dagelijks overal mensen ermee lopen, en op tv zie ik het maar al te vaak, zelfs op Roland Garros stikte het ervan. Maar uiteraard zie je het minder vaak dan de populaire merken hier in NL.
The truth is relative, pick one that works!
pi_69831905
Klopt. Steeds meer mensen gaan dat merk dragen.
Maar ik kijk daar niet echt naar. Het is meer voor mij dat het leuke kleding is en erg goedkoop.
Het is leuk dat als andere mensen ook dat merk dragen je weet dat ze in USA zijn geweest en dus inkopen hebben gedaan bij A&F.
A&F (L)
pi_69832107
Je hoeft er niet voor naar Amerika.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:53:07 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69832254
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef nelisb het volgende:
Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.

Herkennen jullie trouwens het gevoel dat na terugkomst uit de VS je het gevoel hebt veel te weinig A&F gekocht te hebben ?
2000 light years from home
pi_69834289
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef nelisb het volgende:
Idd dat is waar, maar ik heb het ontdekt in Amerika.
En ik denk dat de meesten dat ook die wijze hebben ontdekt.
Ik koop nu ook gewoon online bij A&F en dan laat ik het naar me neef in USA sturen en dan hierheen.
A&F (L)
pi_69834328
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, maar de meeste mensen kopen het toch in Amerika denk ik.

Herkennen jullie trouwens het gevoel dat na terugkomst uit de VS je het gevoel hebt veel te weinig A&F gekocht te hebben ?
Soms wil ik gewoon de hele winkel leegkopen
Maar idd ik heb dat gevoel ook Ik wil steeds meer meer.
A&F (L)
pi_69841212
nee weet je wat ik had: Ik was in NY in abercrombie
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
wel lekkere parfum lucht trouwens (geen sarcasme)
kom ik thuis, kijk ik na een half jaar op hun site vind ik het toch mega tof
okeee veel duurder nu dus met shipping maar ja
  maandag 8 juni 2009 @ 21:39:12 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69841727
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
vond het maar overdreven winkel met neppe mensen (zijn niet geintereseerd of het goed gaat) ook moest ik bijna tegen elke medewerker hallo zeggen, het waren er honderden.
.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69841859
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef PetervTegen het volgende:
pi_69848920
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_69857711
Heb m'n zwembroek 4 juni bij Ellen besteld en hij is nu al bezorgd! Hij is super mooi maar valt wel aardig groot voor een M. Ben er iig blij mee
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:55:26 #146
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_69858557
Heb die nederlandse abercrombie site eens gemaild, waarom er geen klantenrecensies op de site staan, wacht even af.

Dat is inderdaad wel snel via 'Ellen', hoeveel extra kosten bracht het met zich mee. Kan Ellen ook voor jou betalen, mocht je niet over een creditcard beschikken?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_69866224
Over een paar dagen me grote bestelling binnen
A&F (L)
pi_69866626
De mijne is geleverd bij mijn Tante.
Nu wachten totdat de 21 juni in Nederland is.
pi_69867745
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef Babbatuur het volgende:
Heb die nederlandse abercrombie site eens gemaild, waarom er geen klantenrecensies op de site staan, wacht even af.

Dat is inderdaad wel snel via 'Ellen', hoeveel extra kosten bracht het met zich mee. Kan Ellen ook voor jou betalen, mocht je niet over een creditcard beschikken?
Kostte me 20 euro +5% van het bedrag extra, echter komt er geen naheffing van fedex en de verzending is goedkoper dan direct vanaf A&F. Ik heb geen creditcard en daarom heb ik het via Ellen gedaan, ze betaald met creditcard voor je en dat moet jij het geld overmaken naar een nederlands postbanknummer.
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_69880937
Vraagje,

Kameraad zit in Canada, weet iemand hoe het zit met de importheffingen van de USA naar Canada?
Anders zou ik het eventueel naar hem kunnen verzenden, en dan kan hij het meenemen naar NL.

Iemand enig idee?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')