abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70151405
Ik heb laatst kleren besteld online bij abercrombie & fitch, helaas vielen 2 dingen te groot, en waren ze ook net iets anders als uit het plaatje van de A&F site op te maken was. De eerste foto telkens in die op de site van A&F staat, de tweede is die ik met mijn iphone heb gemaakt (2MP kwaliteit dus).
Als er iemand twijfelt over de echtheid zal ik wel even een foto maken van het certificate of origin.
Het gaat hierbij om het overhemd Rollins Pond - Navy and light blue stripe, Maat S
En de korte broek Durant Lake - Navy plaid, Maat 30

Het overhemd heeft mij $70 gekost (en die staat nu voor $35 in de clearance )
De korte broek heeft mij $60 gekost.

Doe een goed bod en hij is voor jou.

pi_70154030
Hoe kan die korte broek te groot zijn als het de kleinste maat is?
Ik wil best een bod doen voor die broek.

[ Bericht 25% gewijzigd door .MOFH. op 19-06-2009 01:53:40 ]
The only hope you have is to accept that you're already dead...
A&F (L)
pi_70159039
¤40 oi voor broek en blouse
pi_70161442
korte broek 30 euro incl.
The only hope you have is to accept that you're already dead...
A&F (L)
pi_70177722
Je hebt ook een maat 28 bij broek (en een xs bij dat overhemd), alleen omdat ze overal zeiden dat abercrombie & fitch klein viel had ik toen maar een 30 genomen. En om de een of andere reden verkopen ze geen 29, wat dus normaal gesproken mijn maat is.

En voor de prijzen tot nu toe gaat het niet worden.

Voor de broek heb ik 43 euro betaald + ongeveer 10 euro verzendkosten van het totaal + 10 euro BTW.
Dat maakt al meer als 60 euro.
Verzenden gaat mij dan ook nog wel +- 5 euro kosten.
Biedingen ver beneden de 60 euro (65 incl. verzenden) gaan het dus niet worden.
Het overhemd zal ook niet voor ver beneden de 65 euro (70 incl. verzenden) weg gaan.
pi_70179504
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef hayabusa1 het volgende:
Je hebt ook een maat 28 bij broek (en een xs bij dat overhemd), alleen omdat ze overal zeiden dat abercrombie & fitch klein viel had ik toen maar een 30 genomen. En om de een of andere reden verkopen ze geen 29, wat dus normaal gesproken mijn maat is.

En voor de prijzen tot nu toe gaat het niet worden.

Voor de broek heb ik 43 euro betaald + ongeveer 10 euro verzendkosten van het totaal + 10 euro BTW.
Dat maakt al meer als 60 euro.
Verzenden gaat mij dan ook nog wel +- 5 euro kosten.
Biedingen ver beneden de 60 euro (65 incl. verzenden) gaan het dus niet worden.
Het overhemd zal ook niet voor ver beneden de 65 euro (70 incl. verzenden) weg gaan.
Je kunt die twee artikelen voor 95$ kopen op de site zeg je zelf in je eerste post. 20 Euro verzendkosten erbij en je komt op 88 euro uit voor allebei samen... Geen btw want dat betaal je niet onder de 150,-

Zels zonder clearance heb je ze samen voor 100 euro, of per stuk voor 60 euro max, zonder nog bijkomende shipping costs.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_70180549
19% BTW komt erbij zodra het boven de 22 (of 21) euro zit. Als je boven de 150 euro zit komt er ook nog eens doanekosten bij die 12% zijn.

0 tot 22 euro = 0%
22 tot 150 euro = 19%
meer dan 150 euro = 31%

En reken er ook bij dat je BTW (en doanekosten) over de aankoop + verzendkosten betaald.

Ook die 20 euro verzendkosten voor beide items is alleen als je meerdere dingen dan besteld en dan het percentage ervan. Als je die twee dingen los bij elkaar zou bestellen krijg je 45 euro verzendkosten.

Het overhemd dat voor $35 in de clearance staat is daar zo goedkoop omdat er nog maar een paar maten van zijn, XS, XL en XXL. De maat S die ik aanbied is dus al niet meer te koop via de site.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')