Ik had ook geen aceptgiroquote:Op maandag 15 juni 2009 18:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
vreemd, normaal zit er altijd een acceptgiro bij, ik moet de naheffing van mijn laatste bestelling nog ontvangen, ben benieuwd of er dan ook geen acceptgiro bij zit. vreemde gang van zaken.
Nee, je moet alleen even tekenen voor ontvangst.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:00 schreef Cortax het volgende:
Bij mijn track&trace staat het volgende.
Jun 19, 2009 08:37 Vrijgave internationale zending AMERSFOORT NL.
Betekent dat dat ie vandaag nog wordt bezorgd?
- edit: ja dus Op FedEx-voertuig voor bezorging -
Moet ik trouwens aan de postbode ook wat betalen? BTW of inklaringskosten?
Lijkt me stug, je krijgt waarschijnlijk over een paar weken wel post van Fedex voor een bedrag van rond de ¤50.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:18 schreef .MOFH. het volgende:
De grote bestelling van 240 euro is vandaag aangekomen en alles in orde!
Hoefde niks te betalen aan naheffing! Geslaagd dus en voor herhaling vatbaar!
Dinsdag door me neef op de post gedaan in Amerika en vandaag aangekomen.
Oh, dan zou het kunnen ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef .MOFH. het volgende:
Fedex heeft hier niks mee te maken..
Het pakketje is naar me neef die in Amerika woont verzonden.
Toen heeft hij het verstuurd met USPS en op de douane papieren staat gift en een waarde van onder de 150 euro.
Ik was niet thuis toen het pakketje werd bezorgd. Ik kreeg een papiertje in de brievenbus dat ik het pakketje kon ophalen bij de buren. Verder niks hoeven te betalen.
Als hij belasting aan TNT Post had moeten betalen dan had hij dat meteen moeten doen. Aangezien hij dat niet hoefde heeft hij de invoerbelasting en BTW weten te ontlopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 04:43 schreef booo het volgende:
[..]
Al heet een naheffing natuurlijk niet voor niks een naheffing.
Oh, ik dacht dat dat ook naderhand pas zou komenquote:Op maandag 22 juni 2009 04:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Als hij belasting aan TNT Post had moeten betalen dan had hij dat meteen moeten doen. Aangezien hij dat niet hoefde heeft hij de invoerbelasting en BTW weten te ontlopen.
Met al die gozers hier komt er natuurlijk nooit antwoord op mn bikini-vraagquote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef karoltje het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe de bikini's vallen? Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vallen die broekjes een beetje over je kont of is het superklein allemaal?
Aangezien de meeste broeken van A&F laag op de heupen hangen en ze sowieso wel hun best doen om seks uit te stralen (zie foto's op de website) gok ik dat het geen model oma-onderbroek is. Uiteindelijk zit er bij dit soort dingen maar 1 ding op, gewoon bestellen, desnoods 2 maten en de andere verkopen via fok of marktplaats. Heb ik een jaar geleden met zwembroeken gedaan en was ze alle drie binnen een kwartier kwijt, dat is dus meestal geen probleem.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef karoltje het volgende:
[..]
Met al die gozers hier komt er natuurlijk nooit antwoord op mn bikini-vraag. Niemand dit ooit voor zn chick besteld?
Hangt dat niet gewoon van je kont af?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef karoltje het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe de bikini's vallen? Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vallen die broekjes een beetje over je kont of is het superklein allemaal?
Die 150 Euro is dat incl. verzendkosten en BTW? Of gewoon puur het bedrag aan kleding?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Invoerrechten à 12% hoef je onder de 150 euro niet te betalen maar 19% BTW moet je altijd betalen over het totale bedrag van de goederen + verzendkosten. Daar zal de factuur van FedEx voor zijn en waarschijnlijk ook nog 10 euro voorschotprovisie (als het te betalen BTW bedrag boven de 25 euro is volgens mij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |