Afhankelijk van douane toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef Bobr het volgende:
[..]
Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.
Nee inklaring doet Fedex zelf. De prijzen in Parijs zijn gewoon duur, bijvoorbeeld een cardigan die voor 90 dollar in de webshop staat heb je daar voor 108 euro.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:16 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Afhankelijk van douane toch?
In oktober weer een weekje naar NY. Dan maar weer even wat shirts etc inslaan!
Iemand trouwens bekend met de prijzen van A&F in Parijs?
Geurtje is supernice. Heb toen 100ML via Ebay uit Amerika besteld voor 70 euro.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ga over een paar weken naar Parijs en als die cologne van 50 ml daar 55 euro kost ofzo kan ik er nog wel mee leven. Die kun je niet online bestellen. Zijn er trouwens ook chicks in bikini of wat.
Ja ook zij doen aan uitverkoop.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:44 schreef Cracka-ass het volgende:
Lijkt wel of ze het merk aan het uithollen zijn. Vandaag 2 hoodies, een broek, een overhemd en een shirt gehaald voor $100. en ik werd geholpen door een superaardig klein poppetje. Niet normaal.
Shit ze hebben het dus doorquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled.![]()
Maar weer een nieuwe poging wagen dus..
Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled.![]()
Maar weer een nieuwe poging wagen dus..
net (dinsdag) 2 polo's gekocht in Milaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Physics het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend waarom A&F niet voet aan wal zet in Europa (of slechts mondjesmaat)? Ik denk dat een fysieke winkel in A'dam storm zou lopen (als ik zie hoeveel moeite mensen doen om aan A&F kleding tek omen) en een online EU store het ook niet gek zou doen.
Mijn 2e bestelling, ook gecancelled. Het waren overigens vrij grote bestellingen, met uitsluitend clearance items en een enkel specials item. Jammer dat er een paar van die fanatiekelingen werken die alles tegenhouden..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.
M'n vorige bestelling is aan het binnendruppelen, kreeg eerst 4 stuks binnen van de 7, vorige week een trui, en gisteren weer een trui. Krijg nu nog één vest binnen, die is nog steeds niet geshipped.
Is nu nog zo, de een zit ook strakker als de andere.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:26 schreef Bryan181 het volgende:
Verschillen de a en f tshirts nog steeds onderling qua lengte? Bestelde wel eens 3 tshirts in L en die hadden allemaal een andere lengte
Niet mee eens, er zit wel degelijk verschil in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:07 schreef BigSmurf het volgende:
In lengte van de shirts zit weleens verschil, maar qua strakheid eigenlijk nooit? Ja, tussen de polo's en gewone shirts wel, polo's zitten over het algemeen strakker, maar tussen polo's onderling of shirts onderling eigenlijk amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |