Als je die tweede zou tegenkomen en mee kan nemen in L voor mij zou dat fantastisch zijn. Misschien moeten wij even emails uitwisselenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:55 schreef Miffy1 het volgende:
Wat voor maat heb je nodig dan? Als het je alleen om een print met indiaan gaat; ze hebben bijv. deze nu gewoon op de site staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon altijd al, gewoon Hotspot Shield Launch gebruiken als proxy en bestellen. Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef Vince22 het volgende:
Kunnen we alweer uit de clearance bestellen op 1 of andere manier?
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen! Meteen maar ff proberen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kon altijd al, gewoon Hotspot Shield Launch gebruiken als proxy en bestellen. Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.
Het is puur afhankelijk van wie je order aanneemt, of het een werknemer is die het geen fuck boeit, of eentje die zich strikt aan de regels houdt. Wat ook wil werken is om één niet-clearance product te bestellen en die als eerste in je winkelmandje te gooien. Die staat dan bovenaan en het lijkt erop alsof ze vaak alleen naar het eerste product kijken.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:53 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen! Meteen maar ff proberen!
Betaling wordt geannuleerd, sowieso wordt de betaling pas definitief op het moment dat ze je order goedkeuren.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:52 schreef VeeGee het volgende:
Kort vraag je daar nog over, wat gebeurd er met je betaling dan? Als je direct met PayPal hebt betaald, en je bestelling word 1 a 2x afgekeurd, krijg je dan de betaling direct weer teruggestort?
Duidelijk - maar hoe weet de douana de hoogte van de verzendkosten? Anders kan ik natuurlijk gewoon zeggen zet maar verzendkosten $120 op de factuur...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tot 22 euro betaal je geen BTW én geen invoerrechten, tussen de 22 en 150 euro betaal je enkel BTW (19%) en daarboven betaal je ook invoerrechten (12%). Of je BTW of invoerrechten moet betalen wordt bepaald aan de hand van het bedrag exclusief verzendkosten, maar je betaalt het altijd inclusief de verzendkosten.
Voorbeelden
Bestelling van 170 dollar = ongeveer 120 euro.
Verzendkosten 55 dollar = 40 euro.
Totale bestelling = 225 dollar = 160 euro.
BTW = 0,19 * 160 = 30.40
Invoerrechten = 0, want 120 euro < 150 euro.
FedEx voorschotkosten = 10 euro.
Totaal: 200,40 euro.
Bestelling van 250 dollar = ongeveer 175 euro.
Verzendkosten 60 dollar = ongeveer 45 euro.
Totale bestelling = 310 dollar = 220 euro.
BTW = 0,19 * 220 = 41.80
Invoerrechten = 0.12 * 220 = 26,40.
FedEx voorschotkosten = 10 euro.
Totaal: 298.20
Ze bekijken gewoon de factuur die erbij zit? Daar staat ook de hoogte van de verzendkosten. op.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef synnath het volgende:
[..]
Duidelijk - maar hoe weet de douana de hoogte van de verzendkosten? Anders kan ik natuurlijk gewoon zeggen zet maar verzendkosten $120 op de factuur...
Klopt niet helemaal wat je zegt. Je kan inderdaad dingen kopen die afgeprijsd zijn, maar niet de dingen die in de Clearance staan. Ze hebben de site vernieuwd en als je nu het programma Hotspot gebruikt komt er onderaan de catogoriën Sale te staan. En dan kun je de dingen die onder het kopje Specials valt gewoon bestellen, Clearance dus niet, dan kan je überhaupt niet verder bestellen bij de betalingspagina.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kon altijd al, gewoon Hotspot Shield Launch gebruiken als proxy en bestellen. Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.
Het is puur afhankelijk van wie je order aanneemt, of het een werknemer is die het geen fuck boeit, of eentje die zich strikt aan de regels houdt. Wat ook wil werken is om één niet-clearance product te bestellen en die als eerste in je winkelmandje te gooien. Die staat dan bovenaan en het lijkt erop alsof ze vaak alleen naar het eerste product kijken.
Ik kan dit idd bevestigen. Je kan wel items uit de categorie 'Specials' bestellen, maar niet uit de clearance. Als je dan probeert af te rekenen word je gedwongen om dat artikel uit je mandje te halen. Bij de specials is dit niet het geval.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Bobr het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal wat je zegt. Je kan inderdaad dingen kopen die afgeprijsd zijn, maar niet de dingen die in de Clearance staan. Ze hebben de site vernieuwd en als je nu het programma Hotspot gebruikt komt er onderaan de catogoriën Sale te staan. En dan kun je de dingen die onder het kopje Specials valt gewoon bestellen, Clearance dus niet, dan kan je überhaupt niet verder bestellen bij de betalingspagina.
En zo bijzonder is die kleding ook weer niet. Twee keer in korte tijd in US geweest en ik had echt vraagtekens waarom het echt zo trendy is. Alleen omdat het hier niet te krijgen is?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef dinamoa het volgende:
Laatst langs de winkel in Milaan gelopen. Stond een rij van zeker 150 meter. Bizar!
Het is hier nog niet zo bekend (hoewel ik er wel steeds meer mensen mee zie lopen), de prijs/kwaliteit is goed, kleding is mooi getailleerd (zowat het enige merk wat overhemden maakt die geschikt zijn voor mij, lange mouwen, slanke taille). Ik vind het een topmerk, veel beter qua shirts en overhemden dan al die overpriced G-Star zooi.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
En zo bijzonder is die kleding ook weer niet. Twee keer in korte tijd in US geweest en ik had echt vraagtekens waarom het echt zo trendy is. Alleen omdat het hier niet te krijgen is?
En de bestelling is verstuurd, zonder verzendkostenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef VeeGee het volgende:
Vandaag een bestelling geplaatst, ze brachten vandaag geen verzendkosten in rekening. Eigenlijk was de actie alleen binnen de US, maar ondervond geen problemen tijdens bestellen en de verzendkosten waren $0,-. Order word nu geproccessed, dus we zullen wel zien!
Chill.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef VeeGee het volgende:
[..]
En de bestelling is verstuurd, zonder verzendkosten
Neen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef Borkydude het volgende:
Houdt dat in bestellen zonder verzendkosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |