Klopt, heel raar, zo werk je vervalsing en dit soort "praktijken" wat wij doen alleen maar in de hand. En het verzenden verdienen ze ook nog dik op, dus ik snap het probleem ook niet helemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef JacqS het volgende:
Ik heb de nieuwste versie van Hotpot. Ook oudere geprobeerd, maar dat werkte niet. Het blijft toch een kwestie van afwachten. Overigens debiel dat A&F geen clearance buiten de VS wil versturen. Mensen bestellen in de regel voor meer geld als het in de aanbieding is!
Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef JacqS het volgende:
Ik heb woensdag ochtend besteld, en die staat ook nog op processing.. Das dus ruim 2 dagen. Hoop vanavond toch wel shipped te zien staan!
Hopelijk duurt het bij de 1 net iets langer dan bij de ander..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:04 schreef Bobr het volgende:
[..]
Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.
Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Bobr het volgende:
Achja, eigenlijk moeten we ook niet zeuren. Tenslotte is het erg goedkoop in de aanbieding en mogen we blij zijn dat het vaak lukt.
Haha, ja maar heb ook vaak gehad dat die werd geanuleerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is.![]()
Nee, je hebt gelijk, ik mag zelf ook niet klagen gezien eerdere bestellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |